Vraag

Wat kan ik doen aan sport in deze tijd?

  • 20 May 2020
  • 4 reacties
  • 44 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Hoiii ben ik weer:)

 

Door COVID-19 kan ik tot september niet sporten… (Ik doe aan turnen en daar is de 1.5 meter niet mogelijk)

 

Ik merk aan mezelf dat ik er niet fitter op word. Ik deed aan skeeleren met een vriendin maar zij kreeg een ongeluk op de trampoline en had haar voet zwaar gekneusd ze kon ook niet lopen en toen heb ik het skeeleren opgegeven omdat het saai is om alleen te skeeleren en nu doe ik niks meer qua sport ofz.

 

Heeft iemand een idee wat ik kan doen om fit te blijven?

 

Groetjesss

 


4 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Oke dus als ik je goed begrijp wil je bewegen zonder je voet erbij te belasten. Ik heb weel een aantal tips want ik heb zelf ook geturnt  tot ik ben gevallen en het nieuws kreeg dat ik nooit meer kon turnen. 

 

1. Ga sit ups doen

2. Oefen je handstanden

3. Ga je opdrukken op een been 

4. Handstandheffen (kan pas als je je voet weer een beetje kan bewegen)

5. Hou je rug lenig ga bruggetjes doen

6. Ik weet niet of je goede been pijn doet maar ga boogjes doen in de lucht wel je been wisselen ik kan het met beide benen

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

 

Xx mij

 

 

Reputatie 2
Badge +3

Oke dus als ik je goed begrijp wil je bewegen zonder je voet erbij te belasten. Ik heb weel een aantal tips want ik heb zelf ook geturnt  tot ik ben gevallen en het nieuws kreeg dat ik nooit meer kon turnen. 

 

1. Ga sit ups doen

2. Oefen je handstanden

3. Ga je opdrukken op een been 

4. Handstandheffen (kan pas als je je voet weer een beetje kan bewegen)

5. Hou je rug lenig ga bruggetjes doen

6. Ik weet niet of je goede been pijn doet maar ga boogjes doen in de lucht wel je been wisselen ik kan het met beide benen

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

 

Xx mij

 

 

Haii thnxx voor je reactie maar ik ben niet degene die last heeft van mn voet:sweat_smile: Dat is die vriendin die viel op de trampoline maar ik kan hier wel wat mee hoor:kissing_heart:

Reputatie 2
Badge +1

Hoiii ben ik weer:)

 

Door COVID-19 kan ik tot september niet sporten… (Ik doe aan turnen en daar is de 1.5 meter niet mogelijk)

 

Ik merk aan mezelf dat ik er niet fitter op word. Ik deed aan skeeleren met een vriendin maar zij kreeg een ongeluk op de trampoline en had haar voet zwaar gekneusd ze kon ook niet lopen en toen heb ik het skeeleren opgegeven omdat het saai is om alleen te skeeleren en nu doe ik niks meer qua sport ofz.

 

Heeft iemand een idee wat ik kan doen om fit te blijven?

 

Groetjesss

 


hoii, zelf loop ik hard. Het lijkt misschien saai in het begin, maar als je bijvoorbeel muziek in doet gaat het sneller. Je kan een vriend/vriendin vragen om samen hard te lopen als je niet alleen wil. Op internet staan ook allemaal schema’s waarbij je het goed kan opbouwen. Zoek op ‘hardloopschema beginner’.

doeii

Calesthenics kan je doen, is ook een beetje als turnen, je gebruikt veel oefeningen met lichaamsgewicht. Is wel geavanceerde krachttraining.

Reageer