wat is voor jullie de perfecte dag?


  • Anonymous
  • 0 reacties

zoals de titel al zegt. wat is voor jullie de perfecte dag?


14 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoiiii,

Leuke vraag!!!!

Eehmmmm.. nouja ik heb 2 versies eigenlijk. Als alles mogelijk zou zijn zou ik een dag in Amerika (new york) zijn met mijn vrienden en familie. Daar zou ik gewoon gaan chillen en leuke dingen doen en maccie eten😂 Maarja een perfecte dag die soortvan nog mogelijk zou kunnen zijn is als volgt: ik ga chillen met wat vrienden, beetje gamen, bellen met Laura, Marjoe en Bibi (mogelijk niet hun echte namen), lekker weertje, naar buiten, leuk aafje met vrienden, slapen haha. 

-Onnodige quote verwijderd-

dat klinkt echt als de perfecte dag. zeker de eerste ookal zou ik persoonlijk naar viva las vegaaas gaan.

Reputatie 7
Badge +19

Oehh ja dat lijkt me ook wel nice inderdaad! Hoe ziet jou perfecte dag eruit?

Reputatie 6
Badge +12

Uh Zaterdag?

Oehh ja dat lijkt me ook wel nice inderdaad! Hoe ziet jou perfecte dag eruit?

mijn perfecte dag zou zijn: afspreken met vrienden, gamen en sowieso shoppen. maar hoe m’n perfecte dag er nu uitziet is gamen, bellen met ad (niet echte naam), veel eten en slapen, en ook bij lekker weer naar buiten.

 

Uh Zaterdag?

maakt niet uit welke dag

Reputatie 7
Badge +19

Ohhh dat klinkt wel als een leuke dag inderdaad. Bellen met Ab is altijd leuk. 😂

Reputatie 7
Badge +19

Ad*

Ohhh dat klinkt wel als een leuke dag inderdaad. Bellen met Ab is altijd leuk. 😂

precies

 

Reputatie 6
Badge +12

Ooh je bedoelt niet weekdag maar zo beschrijf hoe je de dag van je leven zou hebben? 😂 

ja

Reputatie 6
Badge +12

Veel brawl stars spelen 🤪 

Reputatie 6
Badge +12

En ondertussen bellen met vrienden die ook spelen

klinkt wel leuk ja

Reageer