Skip to main content
Vraag

Wat is mijn stijl+ tips waar te kopen enz

• August 2, 2026
  • 2 reacties
  • 32 Bekeken

Cristal
Forum|alt.badge.img+1

Heeeee ik wil graag een kledingstijl hebben. Niet gewoon allemaal random stijlen in je kledingkast. Draagt iemand Acubi stijl? Ik denk dat die wel bij mij past, stoer en ook een beetje schattig ( zoals ik het op pinterest zie...) Ik ben daarentegen zoals alle foto's niet koreaans, Japans ofzo en ik heb ook gewoon (donker)blond haar dus jaaa 🫠🫠 Hebben jullie tips? Kan ik het nog steeds dragen en stel één van jullie draagt die stijl, heb je tips waar ik dingen kan kopen en zo ja misschien een paar producten? Liefst in fysieke winkels😉 En hebben jullie tips hoe het te stijlen zegmaar, welke kleding er wordt gebruikt en ja. Vertel me er alles over, geeft niet als ik het al weet en alles helpt!!

Groetjesss

2 reacties

Cristal
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 8, 2026

Alsjeblieeeeft 🫠🫠 Sorry, ik ben een beetje ongeduldig maar ik vind het heel leuk om die kleding te hebben dus ben benieuwd naar tips...

Yusa
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • August 21, 2026

Hey,

Misschien kun je verder zoeken op Pinterest. Je kunt dan ook mooie borden maken en pins bewaren, maar dat wist je natuurlijk al 😉

Ik ken de Acubi stijl zelf niet, maar misschien kun je ook op Google of via ai wat zoeken waar je het kunt kopen, en hoe je het kan stijlen, eigenlijk al jouw vragen wel. Etc. Het is niet dat ik ai aanraad, maar kan wel handig zijn omdat ai vaak wel naar websites verwijst.  

Hoop dat je er wat aan hebt :) 

Liefs 🤗