Vraag

wat is jullie dierbaarste bezit

  • 18 December 2020
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

wat is jullie dierbaarste bezit waar je absoluut nooit geen afscheid van kunnen nemen als ik een top 10 moet maken 

1 me telefoon

2 me laptop

3 me pikachu rugtas

4 me bril

5 me navel klinkt gek maar ik houdt van mijn navel

6 me foto's 

7 me Xbox

8 me  knuffel 

9 me Nintendo 

10 me cd's 

 

1 ding heb ik helaas wel afscheid van moeten nemen me eerste lieveling knuffel die is onder de vrachtauto gekomen en was niks meer van over janken en krijsen tot gevolg. ik lag alleen op de weg te zonnen in me bikini alleen ze waren thuis aan het verbouwen thuis. toen moest er zo vrachtauto spullen afleveren die zag mij wel liggen alleen me knuffel en bril niet en reed straks langs mij heen gevolg bril dwars door midden en knuffel helemaal kapot. 


2 reacties

Hi

Mijn dierbaarste bezit is een thor hamer hangertje. Deze heb ik gekregen van me opa die in Noorwegen woont. 

Nummer 2 is mijn armring. Ook vanuit Noorwegen en ook gekregen van me opa. Ik draag hem nooit omdat ik het meer een decoratieve iets vind.

Euhm nummer 3 is denk ik een 2e wereld oorlogs speldje van de Duitsers. Antiek.  Ik hou van dat soort oude dingen om te hebben. Het is een adelaars speldje met een swastika.  Ik heb hem liggen in de vitrine op me kamer. 

Nummer 4 is mijn tekenschrift. Waar ik elke dag iets in tekent om later er op terug te kijken. Ik ben nu op pagina 233. Dit is mijn 2e schrift. Dus ik zou beiden meenemen.

Nummer 5 zij mijn  2 chinchilla's  Dat is een soort knaagdier. Lijkt beetje op een muis, cavia en konijn in 1 haha. Zo omschrijft me vriendin het dan. 

6 is mijn slang. Een echte reptielen slang. Ze is best vriendelijk. Ze bijt nooit en heeft nog nooit geprobeerd om 1 van de chinchilla's op te kanen. En eigenlijk is haar leven best boring. Als in dat ze eigenlijk de hele dag in het terrarium rond slibbert. En alleen tijdens etenstijd wat ze 1x in de 2 weken krijgt is ze actief. Deze week heeft ze al 2x wat gehad maar daar moet ze het dan ook mee doen tot oud en nieuw.  Maybe dat ik haar nog wat geef met kerst. Maar ze is heel dierbaar voor mij.

Is een foto van mij en mijn opa uit Noorwegen. Ik vind het een hele mooie en leuke foto. En ik zie opa maar 2x per jaar. Of dit jaar maar 1x. Meestal zien we hem op zijn verjaardag en met kerst. Dan komt die meestal bij ons van 20 dec tot ergens halverwege januari. Maar dat gaat dit jaar niet door helaas.

8 Is een antieke wandelstok. Deze heb ik ooit zelf gekocht.  Niet omdat ik slecht loop ofzo hoor maar omdat ik hem echt super nice vond. Het is een donkere houten stok met een marmere slang die van beneden naar boven gaat en de kop of waar je je hand op houdt is een slange hoofd. Best vet al zeg ik het zelf.

Is een koptelefoon.  Ik hou erg van het luisteren naar muziek en daarom vind ik een koptelefoon wel nice I think. 

10 Is een ketting die me oma altijd om had. Het is ook een thor hamertje maar die van oma is goud met een paar diamantjes hier en daar. Die draag ik eigenlijk ook nooit en ligt netjes op een kussentje in de vitrine kast.

Om dus gewoon heel eerlijk te zijn is mijn meest dierbare bezit me vitrinekast met inhoud haha. Als er ooit brand uitbreekt in ons huis dan is het enigste wat ik pak me vitrine kast 🤣

-StoryTeller

Reputatie 1
Badge +1

Heyhoi, dit leek me wel ff leuk om in te vullen, ook leuk om over na te denken☺️
 

  1. dit zijn m’n skeelers, ik kan niet zonder m’n skeelers, als ik skeeler dan laat ik al m’n gevoelens los, dus zonder m’n skeelers zou ik vol met kut gevoelens zitten. Zonder skeelers zou ik ook niet meer naar de club gaan, dat zou ik ook niet kunnen want de club de gezelligste groep die ik ken.
  2. de piano, dit vooral omdat mijn vingers soms ff los moeten gaan, en ik nergens anders aan hoef te denken en gwn ff rust heb.
  3. dit is een ketting die ik heb gekregen van m’n opa, die helaas is overleden.
  4. mn vrienden wil ik absoluut niet kwijtraken, dit heb ik al een keer gehad en ik stond elke dag half huilend op, dat is totaal geen fijn gevoel
  5. mn hond wil ik ook niet kwijtraken, ze kan gwn zo goed knuffelen, en als ik huil komt ze altijd bij me zitten en likt ze me tot ik weer lach
  6. nu komt wss m’n telefoon want daar heb ik nogal wat contacten opstaan, en die wil ik liever niet kwijtraken

meer dan dit weer ik eigenlijk niet echt, t was erg leuk om in te vullen😁😁

xx me❤️

Reageer