Skip to main content

wat voor kleine ongelukjes heb jij wel eens gehad waar je behoorlijk rood van werd

 

ik heb er zelf 3

 

de eerste was toen ik 8 was 

toen was ik samen met andere meisjes bij mij thuis aan het zwemmen en aan het buiten spelen en aan het rond vliegen en springen. toen gingen we rondjes fietsen door de straat en ik was op de stoep aan het fietsen alleen was ik zo afgeleid door de drukte dat ik van de fiets afviel zo tussen de boodschappen van de buurvrouw. echt alles lag bezaaid over de grond en op mij een fleswijn was geknapt op mij en een paar rauwe eieren ik was blij dat ik gelukkig een bikini aan had dus ik kon het zo weer schoonspoelen alleen de buurvrouw was behoorlijk boos en vurig. 

 

het tweede 

1 keer gehad op een zaterdag toen me ouders er niet waren dat de bel ging maar ik lag nog in bed dus er toch maar even uit. doe ik de deur open staan er 2 mensen van een of andere kerk aan de deur echt mij aan te staren tot ik besefte dat ik in me pyjama stond wat bestaat uit een trainingsbroek met sport bh en gênant dan even. 

 

het derde was 

ik was een keer op zaterdag met vriendinnen naar de stad dus wij lopen over de markt komen we echt een knappe jongen tegen van de school. alleen ik was zo verliefd  nog steeds aan het omkijken dat ik zo tegen een tree met eieren aan loop echt alles zat er onder. 

Ik heb heeeeeel veel gênante momenten gehad. 

 

​​​​​​​1 Ik was 8 ofz en ik ging met me vriendin naar een pretpark (met onze ouders). En we waren aan het lopen in het park en ze zei tegen me dat ze een challenge voor me had. De challenge was dat ik 10 seconden  moest stoppen met lopen wachten tot me ouders een eindje verderop waren en met me ogen dicht naar me ouders toelopen en hun hand vasthouden. Dus dat deed ik. Toen ik DACHT dat ik bij me vader was pakte ik zijn hand en deed toen me ogen open. En toen bleek het een buitenlandse man te zijn😅😣.

 

2 in groep 8 moesten we een keer naar gym onze gymzaal is 4 min van mijn oude  basisschool vandaan. Dus ik was met me vriendin aan het lopen en praten tegelijkertijd. Tijdens het praten keek ik naar haar. Dus ik lette niet op waar ik liep. En uiteindelijk botste ik tegen een lantaarnpaal aan. En de hele klas zag dat dus de jongens noemde me toen paalmeisje😅.


Hey TessaV,

Leuke vraag! ik heb zoveel gênante momenten, dat ik ze niet eens meer allemaal weet en ook niet kan opnoemen, haha oeps:see_no_evil:

Als ik iets zou noemen zijn dat deze momenten:

-Ik was aan het fietsen in het dorp en ik dacht dat ik mijn moeder aan de overkant van de straat zag fietsen. Dus ik riep best hard 'Mam, mama, hallo’ en ik ging zwaaien. En bleek dus dat het helemaal niet mijn moeder was, maar gewoon een totaal stranger.

-Ik werk in het ziekenhuis. En ik moest een patiënt binnenroepen. Ik dacht dat het om een meneer ging, dus ik riep meneer X, bleek dus dat het om een mevrouw ging. Toen schaamde ik me echt heel erg, gelukkig vond ze het niet erg, maar dat was echt mega gênant. Omdat jij de professional hoort te zijn. Het is iets wat iedereen kan overkomen, maar toch.. Mijn vriendin heeft dat ook vaak bij docenten. Dan zegt ze meneer en is het een mevrouw of andersom. Maar dan kunnen we er meestal met elkaar om lachen.

-En wat echt mega ongemakkelijk was. Ik moest naar de ortho, voor een gewone maandelijkse controle. Dus ik daar heen, kom ik daar en wil ik me melden bij de balie. Bleek dat ik niet op die dag een afspraak had. Ze waren eigenlijk dicht vanwege verbouwing. En je zag die mensen echt kijken wat doe jij hier. Oke, dat was echt heel ongemakkelijk:sweat_smile:

-En als je denkt dat het iemand is en je begint al te praten en dan is het dus iemand anders en niet diegene van wie je dacht dat het zou zijn. Of als je niet weet wie iemand is, maar iemand kent jou wel. Dat levert ook altijd gênante momenten op.

Terwijl ik dit typ komen er nog zoveel gênante momenten boven, teveel om hier te noemen. Ik weet niet precies wat mijn meest gênante moment was, maar er zijn er wel genoeg geweest en die zullen vast ook nog wel komen..

Groetjes,

Simply Me

 


Reageer