Wat is het domste/genantste wat je ooit gedaan hebt, maar nooit vertelt heb?

  • 16 March 2017
  • 7 reacties
  • 1170 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey hey.

Ik dacht misschien weer eens een leuke topic te maken die misschien als helpend ervaren kan worden.
Het is de bedoeling dat als je hier op dit topic komt. Dat je je respectvol tegenover een ander gedraagt (Niet uitlachen om iets wat iemand ooit gedaan heeft)
Je kunt hier alles lekker anoniem doen, en misschien is het ook even lekker om het te kunnen zeggen, zonder dat wij je echt kennen.

-Aan wat voor dingen moet ik denken om te plaatsen?
Bijv: iets stoms wat je ooit in de klas hebt gedaan? Of misschien iets bij je familie, of bijvoorbeeld in het openbaar. Het kan & mag allemaal zolang er maar respectvol om wordt gegaan. En denk er even aan om bij iets te plaatsen, zo min mogelijke herkenbare informatie over jezelf te plaatsen (Bijvoorbeeld hoe je er uit ziet, Blond? Bruin? Lang, kort? etc etc.)

Nogmaals, ga met respect om met andermans reactie en kom hier a.u.b. niet om alleen andere uit te lachen, want dan ben je erg zwakzinnig bezig... Daarvoor zijn we niet op De Kindertelefoon, toch?

Tom ^

7 reacties

Natuurlijk zal ik beginnen met iets doms wat ik vroeger heb gedaan. 😮


Ik heb ooit tijdens een vakantie in het mooie Turkije. Onderweg naar het hotel. Moesten we eerst nog met een grote bus naar het hotel. Alleen het was nacht en we waren maar met 9 mensen aan boord. Waarvan er 1 gezin (vader, moeder, zoon) was die ook Nederlands waren. Ik ben in contact gekomen met dat jongentje (Destijds waren we alle bij 14). We zijn toen helemaal achter in de bus gaan zitten (Iedereen zat bijna voor aan) en toen begon hij ineens over piemels enzo (beetje raar) en zo is er een heel raar vaag gesprek geweest. En toen heeft hij uiteindelijk gevraagd of ik zijn piemel wou zien. Heel stom zei ik ja. En natuurlijk liet hij hem zien. Zijn piemel was vol in Erectie (Stijf) en toen vroeg hij of hij die van mij mocht zien. Zo dom als ik was zei ik ook ja... En liet hem ook zien, ook was mijne uiteindelijk in Erectie... (Geen idee waarom?!?!) Uiteindelijk hier grote spijt van. Want why de hell zou ik mijn Piemel aan een jongen laten zien die ik nou niet echt goed ken...? Ik heb dit uiteindelijk ook niemand vertelt, omdat ik bang ben dat het een beetje pedo gedrag is... Maar inmiddels is dit verhaal ook al 4 jaar oud. En heb ik me er wel overheen gezet 😛. Maar alsnog erg stom...


Tom ^
Niemand? Wat saai zijn jullie zeg...
Such a shame...
Ik was op een meisje en doordat ik het aan 1 iemand heb verteld weet de hele school het. Het grappige is dat mijn en haar ouders het Helemaal niet weten. Maar mijn mentor weet het wel en heeft het nog nooit aan mijn ouders verteld?
fappen in n openbaar zwembad(toch wel echt een van de domste dingen die ik ooi5 gedaan heb)
het gênantste wat mij ooit is overkomen:

1 keer was het zaterdag en lach ik lekker uit te slapen ging de deur bel dus brak wakker worden. snel naar beneden gegaan deur open gedaan stonden er mensen van een kerk. nou stond ik dus heerlijk in mijn sport bh en joggingbroek in deuropening. hun keken elkaar aan en ik met een rood hoofd mijn ouders zijn niet thuis. hoor ik ze buiten nog zeggen al dat bloot het is tegenwoordig niet meer normaal.

het tweede was toen ik heerlijk had gezwommen bij een vriendin van mij. maar ik ging tegen 4 uur naar huis alleen ik was even vergeten een shirt en spijkerbroek aan te doen. kom ik thuis was ik dus even vergeten dat er nog bouwvakkers bij ons thuis waren. stond ik daar in mijn bikini midden in de verbouwing met me rode hoofd.

het derde was ook behoorlijk gênant waren we bij mij aan het zwemmen. maar tegen over ons huis heb je een klein grasveldje dus daar lagen we s'middags lekker. alleen ik ging even lekker gek doen op straat lekker dansen. komt net de vuilniswagen er aan keihard toeteren en die man boos want ik moest aan de kant anders lach ik onder zijn band. stond ik daar weer met een rood hoofd in mijn bikini. werd overigens wel behoorlijk misselijk daarna van de lucht. maar ja vindt vuilniswagen sowieso ieeeeeeel heel vies.

het vierde was eigenlijk precies het zelfde als het derde. alleen dit keer lagen ik en mijn zusje lekker op straat te zonnen kwam er een auto aangereden. ook keihard toeteren en zij dat we maar ergens moesten gaan zonnen. stonden we daar ik tegen mijn zusje is ook echt zo zuurpruim die nieuwe buurvrouw. dus ik loop naar haar toe en zeg he je denkt heel wat te zijn met je Audi en je naadhakken. alleen toen ik bij haar de oprit opliep zag ik even haar boodschappen over het hoofd. lig ik daar in me bikini midden tussen haar boodschappen helemaal boos wat ze werd. eerst stond ze met haar naaldhak op mijn buik en vervolgens nog even fijne trap onder me kond met maat 37 denk ik. en met een rood hoofd liep ik maar naar mijn zusje zegt ze ook nog tegen me zusje jij ook nog. nee zegt me zusje ik niet hoor.

de vijfde keer was ook best gênant. lopen we over de markt alleen ik zat even niet goed op te letten val ik zo tegen zo stapel met rouwe eieren. lach ik daar op de grond onder het ei geel net een nieuwe jas en nieuwe schoenen. en het was vies en schaamde me kapot.

groeten marit
Reputatie 4
Badge +5

Ik heb een aantal gênante momenten meegemaakt/gehad (zijn allemaal een beetje hetzelfde, maar wel andere situaties!)

Moment 1:

Ik ging een keer met mijn opvang naar Kids City in Utrecht. Ik was toen 12 of 13. Toen ben ik naar een afgelegen plekje gegaan en heb gewacht tot iedereen weg was. Toen heb ik mezelf afgetrokken. Heerlijk was dat! Daarna werd ik enorm geil en ging ik gewoon weer door. Gelukkig zag niemand mij.

Moment 2:

Ik ging een keertje in de zomervakantie met mijn moeder zwemmen in Amstelveen. Ik was al klaar met omkleden dus ik wachtte buiten bij de kluisjes. Maar toen kwam m´n moeder naar buiten in haar bikini en die was zó sexy dat ik daar meteen een stijve van kreeg. Gelukkig had m´n moeder niks door, best wel gênant eigenlijk

Moment 3:

Ik ging vorig jaar met mijn vader, z´n nieuwe vriendin, stiefbroer en stiefzus op vakantie naar Italië. Er was een groepje Vlaamse meisjes die er nogal sexy uitzagen. Dus ik ging lekker zwemmen en ineens kwam er een mooi meisje langs kreeg ik ook een stijve

 

 

Reageer