Wat hebben jullie vandaag meegemaakt?


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, 

 

Ik ben heel benieuwd wat de gemiddelde forumgebruiker op een dag doet!

 

Groetjes van mij!


13 reacties

Niet heel veel eigenlijk: School tot 3 uur, toen ff thuis gamen en hw maken, toen naar tennis training gegaan, zometeen avondeten en dan nog ff leren voor toetsen en naar bed toe :)

Reputatie 4
Badge +4

Ik moet eigenlijk leren maar blijf altijd te lang op mijn telefoon of iPad zitten whoops!

Ik moet eigenlijk leren maar blijf altijd te lang op mijn telefoon of iPad zitten whoops!

Ga maar snel leren dan! :stuck_out_tongue:

Heey,

Een gemiddelde dag bij mij bestaat uit school, werk of weekend.

Vandaag moest ik naar school voor een toets en die heb ik gelukkig gehaald! Deze laatste schoolweken is het veel toetsen en deadlines, dus daar ben ik erg veel mee bezig.

Als ik een werkdag heb, is het werken - avondeten - dan soms nog wat schoolwerk of andere activiteiten.

Meestal ben ik dan 's avonds nog even online op het forum, als ik daar de tijd en energie hoor heb.

Groetjes,
Simply Me

Hey RobinHood!

 

Mijn dag bestaat uit opstaan, ontbijten en medicijnen nemen. Vervolgens ga ik een stukje wandelen. Dan ga ik als ik het nodig heb weer naar bed en dan is het alweer tijd voor lunch. In de middag ga ik weer een stukje lopen. Verder probeer ik zoveel ik kan hobby’s uit te voeren zoals lezen, muziek luisteren, schrijven en (te) veel op het forum rond hangen. School zit er voor mij nu niet in omdat ik vanwege een aantal redenen niet naar school kan en ook niet online les kan volgen (geen ernstige dingen in die zin).

 

En hoe ziet jouw gemiddelde dag eruit?😉

 

Groetjes van mij!

En hoe ziet jou gemiddelde dag eruit? :wink:

 

Leuk dat je het vraagt! 

Mijn dagen zijn nogal lang, ik heb niet zo heel veel slaap nodig. Meestal sta ik op ergens tussen 5:00 en 7:00, en neem ik snel even een ontbijtkoek en wat drinken. Daarna ga ik achterstallig schoolwerk doen zoals leren etc. Daar ben ik meestal niet lang mee bezig, want ik doe niet echt heel goed mn best op school! (Neem geen voorbeeld aan mij) Dan ga ik meestal programmeren, klinkt gek maar dat is het leven van een Developer. Dan ga ik rond 8:15 naar school met de trein. Nou, dan heb je school zoals iedereen.

Als ik thuis kom ga ik meestal eerst even gamen of YouTube/Netflix kijken. Daarna ga ik weer programmeren en ondertussen bellen met klasgenoten en vrienden (via Discord). En zo leef ik door tot zo ongeveer 23:00. Dan ga ik meestal nog even leren of lezen tot ongeveer 00:00 - 01:30. 

In de weekenden werk ik 's ochtends en dan 's middags ga ik naar buiten. In de zomer is dat met mn rubberboot en buitenboordmotor het water op. En 's winters van alles en nog wat.

Dit is ongeveer mijn dag!

Reputatie 7
Badge +19

Heey,

Bij mij zijn er eigenlijk 2 opties mogelijk haha. De “ik ben thuis” optie of de “ziekenhuis” optie. Vandaag was ik lekker een dagje thuis, ik ben weer voor het eerst na een lange tijd naar school geweest dus wat was wel wennen maar ook wel weer leuk. Ik ben een halve dag gegaan omdat het best wel vermoeiend is. Toen ik thuis kwam heb ik eigenlijk alleen maar in bed gelegen en geslapen hahah savonds ging ik even gamen met wat vrienden. En nuuu ga ik mn melatonine nemen en slapennnn… Goodnight alvast.

 

joeeeeee

Hey RobinHood!

 

Mijn dag bestaat uit opstaan, ontbijten en medicijnen nemen. Vervolgens ga ik een stukje wandelen. Dan ga ik als ik het nodig heb weer naar bed en dan is het alweer tijd voor lunch. In de middag ga ik weer een stukje lopen. Verder probeer ik zoveel ik kan hobby’s uit te voeren zoals lezen, muziek luisteren, schrijven en (te) veel op het forum rond hangen. School zit er voor mij nu niet in omdat ik vanwege een aantal redenen niet naar school kan en ook niet online les kan volgen (geen ernstige dingen in die zin).

 

En hoe ziet jouw gemiddelde dag eruit?😉

 

Groetjes van mij!

 

Hey,

 

Ik had een heel lang bericht getypt maar dat is blijkbaar verwijderd..

Als je het nog wilt weten wil ik het wel nog een keer typen!

Reputatie 3
Badge +2

Hi @Robin Hood

Je bericht staat in topic: 

Excuses voor de verwarring! 

 

Groetjes, 

Hanne van De Kindertelefoon

Hi @Robin Hood

Je bericht staat in topic: 

Excuses voor de verwarring! 

 

Groetjes, 

Hanne van De Kindertelefoon

Geen probleem bedankt!

Ik zou vandaag van 8 tot 5 werken, maar ben om 12 uur gestopt omdat ik heel misselijk was. Verder alleen nog een beetje netflix en youtube gekeken. 

 

In een normale week werk ik maandag en dinsdag van 8.00 tot 17.00 en woensdag, donderdag en vrijdag van 8.00 tot 12.30. Ik bel meestal op zondag en donderdag met 2 vrienden en teken regelmatig. Ook doe ik leuke dingen met mijn zus in de avond (zoals tv kijken,spelletje doen, dansen)

Vandaag naar school geweest daarna direct me bikini aangetrokken en heerlijk liggen zonnen in de achtertuin. Daarna avondeten hond uitgelaten daarna me sport kleding aangetrokken en 20 kilometer hard gelopen. Daarna direct sport kleding uit en weer me bikini aangetrokken en nog even wezen zwemmen in het kanaal. En toen ik weer thuis kwam was ik wel zo moe van dit alles dat ik als een blok in slaap viel op de bank

Heyy leuk dat je het vraagt! Ik ben vandaag naar school geweest en daarna heb ik in de bieb geleerd

Reageer