Vraag

wat hebben jullie vandaag gedaan ?

  • 19 January 2022
  • 8 reacties
  • 107 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb vandaag van 8 tot 11 uur op school gezeten daarna gedoken met met vriendje op strand van Bonaire en daarnet heb ik voor me broertje en zusje gekookt en vanavond denk ik weer heel even naar het strand met me vriendje


8 reacties

Oh wat ik heb gedaan? Toetsen gemaakt en geleerd voor de volgende toets…. # toetsweeek

Ik heb vandaag gegamed, naar school geweest (helaas) en ja niet veel bijzonders eigenlijk... 

En @JooJoo, succes nog met je toetsweek!

Ikke 13, thanks! 

Badge

Ik heb vandaag een SO gehad op school en nog hard geleerd thuis voor mijn toetsen van morgen . Ook heb ik de video van BOOS gekeken, heel interessant. 

Reputatie 3
Badge +1

naar school echt heel erg saai maar ik heb allemaal slechte cijfers dus ik moet nu waarschijnlijk een niveau lager want ik zit nu op vwo en ik moet dan naar havo volgend jaar echt heel erg stom

School, school en tussendoor op de foon gluren hihi en school, weer. Stiekem in de klas naar mn crush kijken  afentoe :blush: Toen hw maken en tekeningetjes proberen te maken bij een gedicht. En geholpen met stofzuigen ( ik moet bijna overal bij helpen in huis ) en de ketting weer op mn mountainbike gelegd. Ooklekker gamepje en Forum Kindertelefoon. Ik kan wel vaker wat posten als ik echt wat grappigs beleef ?   Lieve groetjes Ellen -xxx-

Vanmorgen  heel snel ontbijt en toen als een malle naar skool want bijna te laat. Net niet pfioe…..en toen les les les les les gaap gaap. In de pauzes beetje lollen  met vrienden en innen. Mn crush dus ook. wat is ie lekker en lief ! :heart_eyes:  En toen naar huis ff thee en koekie en toen naar de sport. Bokspringen, ringen , kracht training en beenspieren. Best moe daarna .  En heel slim na het sporten: Vandaag patat gegeten :thinking::blush:  maar zooo lekker 1 ker per twee weekies doen we dat.  Nu vanaaf appen met mn subgroep van de scouts wat we gaan doen ( ik ben de leider van dat groepie en mn crush zit er ook in ik ben dus zn baas :wink: ) morgen  want we moeten een post invullen voor een tochtenspel.  Vet gelachen want allemaal melige lol ideetjes maar we hebben wel wat bedavht iig. En nu ff op de com gamepje en kinderfoonforum kijken. En afentoe wegdromen bij die jongen. En morgen wil ik mn gedicht aan 'm laten lezen.

Dus dat wordt woelen vann8. Dat was weer een dag uit mn leventje hihi

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +14

heyy @TessaV

 Ik was om 6:45 wakker, daarna eten en al die dingen. Ten tweede ben ik in 30 min naar school gefietst, hadden we eerst mentorles (saaaai). Vervolgens met vriendinnen als speedy gonzales naar het andere school gebouw (paar straten verderop) gerend en toen hadden we een lesje Engels. Ook saai. Daarna hadden we een practicum (soort van proefje) van biologie en gingen we een varkenshart open snijden. Dat was best interessant en leuk om te doen, sowieso vind ik bio gewoon een leuk vak maar ja. Toen pauze, er was geen plek (omdat we alles van het practicum nog moesten opruimen en we dus de halve pauze daarmee bezig waren) meer dus dan maar op de trap gaan zitten. Na de pauze Frans, het enige leuke daar aan was dat we een chocolaatje kregen omdat iedereen het werk netjes op orde had. Vervolgens economie, was wel oké.  Daarna weer als een gek naar het andere school gebouw gerend, want bij Nederlands wil niemand te laat komen (die vrouw is echt heel streng). Als laatste hadden we aardrijkskunde, best interessant maar dat was het wel. Na school weer naar huis gefietst, wat gedronken en gaan sporten. 

Dit was het lange verhaal over hoe mijn dag was :). 

xx Eenmeisje004 

Reageer