Wat doen jullie graag in je vrijen tijd?


Reputatie 3
Badge +3

wat doen jullie graag in jullie vrijen tijd? Typ dat maar in. wat zou jij doen in je vrijen tijd als je in het kinderhuis woonden? laat dat ook weten.


14 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Tekenen...

Reputatie 3
Badge +3

ok dus je Tekent graag in je vrijen tijd net als mijn zusje :smiley:. mijn zusje kan heel goed tekenen. je kunt als je wild hier teken tips uithalen: Vlindertuin - Tekenen | Jill - Jill - Zapp. ga dan maar eens naar beneden voor meer teken tips.

Hoi,

Wat ik graag doe in mijn vrije tijd: sporten, muziek luisteren, muziek maken, lezen. In ieder geval bezig zijn. Ik doe eigenlijk van alles, afhankelijk van waar ik op dat moment zin in heb.

Groetjes,
Simply Me

Hoi Kyra Stoer 

In mijn vrije tijd dicht ik heel graag! Die gedichten gaan/gingen altijd over mijn crushes. Indetussentijd luister ik graag muziek. Verder ben ik wel graag creatief bezig. Hangt er vanaf waar ik dat moment zin in heb, maar vooral dichten en verhalen schrijven vind ik leuk....🖋 verder zit ik nog op een paar sporten. 

Hallo Kyra Stoer :)

Gamen.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 3
Badge +3

leuk dat je van Gamen houd TheMightySlayer. hoe lang Game je per dag?

Badge +3

hey, ik houd van lezen tekenen  schilderen dichten gitaar spelen en ik houd een dagboek bij:)

 

Hallo Kyra stoer :)

Op sommige dagen 1 tot 2 uur, op andere dagen 8-10 uur. Verschilt heel erg :)

-TheMightySlayer <3

Reputatie 3
Badge +3

ok! wel zo handig om te weten.

Reputatie 3
Badge +3

wat leuk dat je een dagboek bijhoud E_anoniem.nl. wat schrijf je graag in je dagboek?

Badge +3

wat leuk dat je een dagboek bijhoud E_anoniem.nl. wat schrijf je graag in je dagboek?

van alles hoe mn dag was wat me bezig houd. en als ik later oud en rimpelig ben kan ik terug lezen hoe het was in de coronacrisis :)

wat leuk dat je een dagboek bijhoud E_anoniem.nl. wat schrijf je graag in je dagboek?

 

Doe ik trouwens ook. Sinds begin januari 2021 hou ik de ontwikkelingen bij van de tweede en nu, de derde golf. En ook over hoe ik me voel tijdens de Covid-19 pandemie, en wat ik doe idd. 

-TheMightySlayer <3

Reputatie 5
Badge +5

gamen of tekenen… heel veel tekenen

 

Reputatie 3
Badge +3

wat een goed idee e_anoniem.nl om die corona tijd bij te houden.

Reageer