Skip to main content

wat doen julie in je vrije tijd

  • 7 July 2024
  • 4 reacties
  • 56 Bekeken

Hoiiiii

Ik heb een vraag wat doen jullie in je vrije tijd

Ik speel vaak fifa of ik speel op me gitaar en ik doe vaak buiten voetballen 

En jullie

Groetjes catoooo✌️

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Leuke vraag! Gitaar is mooi, ik heb er ook 1, nouja mijn moeder dan xd. Kan er wel iets op spelen maar ik heb geen tijd om op les te gaan nu. Ik zit op voetbal in mn vrije tijd. Speel linksvoor. En ik loop hard, zit op judo en ik zit bij de scouts. Dat is eig het leukste!  En ik verzamel souvenirs van plekken waar ik ben geweest. Liefst van hout. Maar munten zijn ook mooi. Of metalen plaatjes. Ook vind ik het leuk en fijn om zomaar hele stukken te fietsen. Langs de rivier bijvoorbeeld en dan met pontjes oversteken en terug. Heerlijk! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +12

Heyy!

Leuke vraag idd! Ik zit op zwemmen en ben daar in mijn vrije tijd veel mee bezig! Ik ga nu 1x per week naar zwemtraining en af en toe ga ik zelf gewoon baantjes zwemmen als ik tijd heb om mijn conditie te trainen en ook gewoon voor de rust.

Verder wandel en fiets ik veel (iedere dag wel) en als ik thuis ben ben ik veel met muziek bezig. Af en toe game ik ook wel eens, maar dat doe ik eigenlijk alleen als ik met mijn broertje samen kan spelen dat vind ik gezellig om te doen met hem! :)

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +5

Heyyy,

Ik ben vooral bij mijn paard of ga paardrijden  en verder  ik wandel veel. Als ik thuis ben luister ik heel veel  muziek en teken ik veel. Gamen doe ik niet veel meer, want dat voelt soms nogal als moeten...😅 

 

Groetjes en liefs van mij 

Reputatie 6
Badge +3

Ik journal de laatste tijd en ik speel dan op mijn gitaar en klarinet of ik ga naar mijn verzorgpaardje. 

 

Liefs 

Anoniem789 

Reageer