Vraag

wat doe jij als je je rot voelt?

  • 11 October 2021
  • 4 reacties
  • 49 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4
  • Praat goed mee
  • 155 reacties

Wat doe jij als je je rot voelt

Liefs Lucky 


4 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Ik heb namelijk tips nodig omdat ik me de laatste tijd nogal rot voelt net zoals je in mijn vorige topic kan lezen

Heyy Lucky!

 

Als ik me slecht / rot voel (wat ik me bijna altijd voel) probeer ik in mijn eigen wereld weg te duiken. Weg van de realiteit..

 

Wat mij wel helpt is bijvoorbeeld even een stukje wandelen door de buitenlucht. Heel even de frisse lucht inademen en even mijn hoofd legen in de natuur.

 

Wat ik ook wel doe is muziek luisteren want dat helpt mij ook om rust te vinden.

En een van de dingen die mij het meest helpt is schrijven. Ik schrijf best veel want dat maakt mijn hoofd een klein beetje rustiger. Ik pak dan een papier en pen en daar ga ik gewoon alles opschrijven wat ik dan denk.. Ik schrijf dan als het ware mijn gedachtes uit mijn hoofd op een papier :)

 

Misschien heb je er iets aan:slight_smile:

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 5
Badge +4

Tot vorig schooljaar was ik een echt seutje , ik had weinig of geen vrienden  en zat thuis dikwijls alleen op mijn kamer . Begin dit schooljaar heb ik besloten mezelf om te tunen , andere kledij en op school aansluiting gezocht bij een groepje coole chicks . Dat was niet eenvoudig de eerste dagen maar nu lijkt iedereen mijn nieuwe ik te aanvaarden , ik heb er intussen zelfs een hele goeie vriendin bij . Dus misschien ook eens proberen om gewoon een nieuwe start te maken ?

Reputatie 1
Badge

Als ik mij rot voel dan bel ik meestal met mn beste vriendin want die vrolijkt mij dan weer wat meer op of ik luister naar Billie want ja. ❤️ Naar haar muziek btw. Of ik ga eventjes een beetje yt ik f netflix kijken en dan gewoon grappige video’s. 
 

byeeee🪐

Reageer