Waarom zijn de fietspaden zo slecht

  • 22 October 2020
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hier zijn er echt veel oude tegelfietspaden met loszittende tegels. Niet zomaar eentje maar gewoon de hele weg lang. Er zijn ook fietspaden van asfalt alleen sommige daarvan hebben opmerkelijk veel hoge hobbels die echt heel naar zijn als je er redelijk snel overheen gaat.  Ik dacht dat vering op mijn fiets niet echt nodig was maar blijkbaar wel,  zou wel veel schelen. Ik heb ook het gevoel dat mijn fiets eerder stukgaat, gewoon doordat de ondergrond zo slecht is.  Dan kan je zeggen van neem een andere route, maar dat duurt langer en heb ik meestal meer tegenwind omdat het op de openbare weg is.  Ook jammer dat de verbindingen tussen fietspaden ook helemaal verkl**t zijn dus als je daar niet afremt schiet je onnodig de lucht in. Sorry moest ff mijn frustratie kwijt 

Bericht aangepast door De Kindertelefoon vanwege overtreding forumregel 6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.


1 reactie

Je kunt het hierbij laten, of je kunt eventueel je gemeente hierover mailen.
Een brief schrijven mag natuurlijk ook, maar een mailtje is wel zo makkelijk.
Niet iedere gemeente is even modern of heeft evenveel inkomsten, maar goede wegen zijn altijd belangrijk.
Als inwoner van de gemeente en dus belastingbetaler voor de gemeente zou je toch hopen dat jouw belastinggeld gebruikt zou worden voor een goed fietspad.

Mijn advies is dus om dit eventjes met je ouders te bespreken  hierover iets naar de gemeente te sturen.
Misschien zijn er anderen, die ook een mailtje willen sturen.
Als er niets van gezegd wordt, dan zal er zeker niets veranderen.

Reageer