Vraag

Waarom staren kinderen altijd naar mij?

  • 7 January 2023
  • 2 reacties
  • 191 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hoi, dit klinkt misschien erg raar, maar ik ging dus vandaag weer naar de horeca. De plek waar mijn zus werkt en daar ging ik gwn lekker eten en drinken bestellen, alleen het valt me zo erg op dat kleine kinderen die daar zitten altijd naar mij staren. Dit was niet alleen vandaag zo maar altijd al zo als ik bij de horeca was, maar ik dacht eerst altijd van ach ja zal wel weer toeval zijn maar de laatste tijd begin ik het echt raar te vinden. Ze staren dan ook altijd naar mij en meestal niet naar de anderen en soms wijzen ze ook naar mij, ik voel me er inmiddels ook ongemakkelijk door want het gebeurt letterlijk ALTIJD! hoe kan dit?? Ik snap er niks van.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

hey,

Waarschijnlijk omdat je hier zo mee bezig bent in je hoofd, gaat het ook lijken op dat daadwerkelijk iedereen naar je kijkt. Kleine kinderen kijken altijd wel naar mensen, ongeacht wie het is. Ik word ook kaan aangestaard. Als dit gebeurd denk ik "dat ze naar me kijken betekend niet dat je iets negatiefs denken”. Misschien is dat iets wat je ook kan proberen.

 

joeeee

Reputatie 4
Badge +1

Hoi, ik heb wel het gevoel dat het extra vaak bij mij gebeurd want ik heb dus weleens gehad dat 4 kinderen naar mij staarden voor bijna een minuut en de week daarna had ik weer dat 2 kleine zusjes naar me keken en daarna naar me gingen wijzen. Maar het zal wel onschuldig zijn dus ik ga me er niet al teveel mee bezig houden, maar thx voor je antwoord!

Reageer