Vraag

Vriendschappelijk of gay?

  • 14 August 2021
  • 5 reacties
  • 143 Bekeken

Badge

Hey! Ik ben een jongen die gewoon hetero is, ik heb een beste vriend die ook hetero is. Hij heeft me wel eens een kus op me wang gegeven voor de grap en ik ook bij hem en dat was ook als vriendschap. Maar is dat niet gay? Want ik weet dat het vriendschappelijk is.


5 reacties

Als jullie hier beiden akkoord mee zijn/blijven, moeten jullie het vooral blijven doen. Echter, alhoewel jullie weten dat het vriendschappelijk is, kan het voor de buitenwereld best overkomen als een liefdesrelatie. Wees je daar dus van bewust/daar op voorbereid. :)

Badge

Weet ik maar vrienden van mij weten ook dat het vriendschappelijk is want hun doen het ook maar zolang het niet gay is vind ik t best

Reputatie 5
Badge +2

Doe wat je zelf wil

Stad strong 

Its youre life

Weet ik maar vrienden van mij weten ook dat het vriendschappelijk is want hun doen het ook maar zolang het niet gay is vind ik t best

Oké maar wat is het punt nou eigenlijk? Het oordeel van anderen bepaalt of jij er oké mee bent? Dat het effect heeft op of je het blijft doen snap ik, maar je mening zou niet door die van anderen moeten worden beïnvloed.

Of iets ‘gay is’ is subjectief. Dus als je mijn mening wilt: ja, ik vind het wel een beetje gay en zou het persoonlijk nooit zelf doen, maar als jullie dat zo willen doen, is dat prima.

Als je zelf vindt dat het gay is, dan is het gay. 

Als je vindt dat het niet gay is, ben je niet gay.

Eigenlijk ben jij de enige die kan zeggen of je gay bent of niet.

Reageer