Vraag

Vragenlijstje geuren, kleuren en smaken

  • 7 February 2022
  • 45 reacties
  • 657 Bekeken


Toon eerste bericht

45 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@boekenworm  daar ben ik het zeker mee eens! Dat ruikt heel lekker inderdaad.  Xxx Tover 

Reputatie 7
Badge +11
  1. Welke smaak vind jij het lekkerst ? Bitter, zoet, zout etc…. Zoet

  2. Ruik je wel eens aan bloemen buiten ? Natuurlijk!

  3. Zoja houd je van die geur ? Ofc!!!

  4. Wat is je favoriete theesmaak ? Peach

  5. Wat is je favoriete kleur shirt ? Groen

  6. Wat is je favoriete geurtje om op te doen ( ook deo) ? Verschillend

  7. Wil je dat je was een lekker geurtje heeft of mag het ook gewoon schoon? Het liefst een lekker geurtje

  8. Hoe vind je kleedkamer geur ? Verschrikkelijk, iedereen spuit te veel deo

  9. Welke kleur schrijfpen heb je het liefst ? Zwart

  10. Wat is je favo smaak frisdrank ? Cola

  11. Kauwgum met of zonder sterke geur ? zonder of met, maakt mij niet uit

  12. Wat is je favoriete kleur lange broek ? Zwart

  13. Verschilt dat voor je korte broek ? Ja, dat is gwn blauw

  14. Favo kleur rok ? Verschillend

  15. Als je in het bos bent let je dan speciaal op de geuren? Ja, vooral in de herfst en lente ruikt het lekker

  16. Rooklucht in je kleren ( van een vuur bijv) meteen eruit wassen of laat mooi zitten? Laten zitten

  17. Uien lucht vind ik ….. Niet erg

  18. Koeienmest lucht vind ik ….. Normaal (ik woon buitenaf)

  19. wat is je favo kleur dekbed of deken? Wit of iets vrolijks

  20. Je favo kleur slaapkamermuur? Verschillend

  21. Puf je wel eens een beetje deo of iets anders in je schoenen om ze fris te houden ? Niet echt

  22. Ken je een groente die niet lekker ruikt maar wel lekker smaakt ? Geen idee

  23. Hoe vind je de geur van zwitserse kaas ? Nooit geroken

  24. Rugzak : opvallende knallende kleur of onopvallend mat ? Het liefste pastel, onopvallend ig

  25. Verschillende kleurtjes op je nagels of 1 dezelfde of niets? Niets

  26. Zeelucht vind ik….. Heerlijk

  27. Overal even snel aan ruiken of mooi niet ? even snel aan ruiken

  28. Favo shampoo geur ? Rozen

  29. Bedrukt papier: lekker ruiken of vies? Wel ok 

  30. Aardappels moet met jus of kan ook zonder ? Kan ook zonder, het liefst met

  31. Zoete of bittere groente? ( bijv.bietjes of witlof) Bietjes

  32. baklucht van champignons lekker of vies ? Heerlijk

  33. Katten in huis ruik ik meteen ja/nee Nee

  34. Honden idem ja/nee Ja

  35. De geuren van de stad of de geuren van het bos ? BOS!!!

  36. Als ik pure citroensap in de mond krijg vind ik dat…… Lekker

  37. Mijn handen moeten altijd fris ruiken ja/nee Nee

  38. Lente kleuren of herfst kleuren? Lente

  39. Witte sokken voor iedereen oké of bijv jongens met witte sokken nee ? Voor iedereen

  40. Mijn fiets heeft opvallende kleurtjes ? Leuk!

  41. Sokken en kniekousen met kleur randen of helemaal 1 kleur ? Mag je zelf weten

  42. Sigarettenrook vind ik….. Ongezond

  43. Helder blauwe lucht of grijze wolken ? Blauw, met wat witte wolkjes

  44. Heb je ringen en zoja welke kleur ring vind je mooi ? Rosé goud

  45. Heb ik iets niet gevraagd of wil je nog wat kwijt over geuren, kleuren en smaken? Nee

 

Leuke vragenlijst

Reputatie 3
Badge +1

Kan ik die vragen kopieren en hoe

Reputatie 7
Badge +18

 Met je muis er op gaan staan,  met links selecteren en met rechts plakken in het “reageer”venster :)

succes  Grtz liefs Julian X

Reputatie 4
Badge +2

Hoi ! Ik heb een vragenlijst gemaakt met 45 vragen en ik ben heel benieuwd wat iedereen voor antwoorden geeft :D Heel erg bedankt vast voor het invullen !

  1. Welke smaak vind jij het lekkerst ? Bitter, zoet, zout etc…. Zoet is zo lekker zoet

  2. Ruik je wel eens aan bloemen buiten ? Zekers

  3. Zoja houd je van die geur ? Jawel

  4. Wat is je favoriete theesmaak ? Drink eig geen thee maar vind hibiscus wel lekker

  5. Wat is je favoriete kleur shirt ? Groen

  6. Wat is je favoriete geurtje om op te doen ( ook deo) ? Ik doe eigenlijk helemaal geen geurtjes op

  7. Wil je dat je was een lekker geurtje heeft of mag het ook gewoon schoon? IDC

  8. Hoe vind je kleedkamer geur ? Let ik eigenlijk niet zo op

  9. Welke kleur schrijfpen heb je het liefst ? Liefst blauw, anders gaan docenten zeiken

  10. Wat is je favo smaak frisdrank ? Coca Cola erg lekker

  11. Kauwgum met of zonder sterke geur ? Zonder, zou het vooral nemen voor het kauwen, afleiding

  12. Wat is je favoriete kleur lange broek ? Grijze spijkerbroek

  13. Verschilt dat voor je korte broek ? Voor mij beige dingetje

  14. Favo kleur rok ? Heb ik niet :)

  15. Als je in het bos bent let je dan speciaal op de geuren? Nee ik ben meer van T geluid

  16. Rooklucht in je kleren ( van een vuur bijv) meteen eruit wassen of laat mooi zitten? Wassen anders gaan mensen doordenken

  17. Uien lucht vind ik ….. prima

  18. Koeienmest lucht vind ik ….. lekker, woon net op T platteland

  19. wat is je favo kleur dekbed of deken? Idrc 

  20. Je favo kleur slaapkamermuur? Van mij is zwart-wit

  21. Puf je wel eens een beetje deo of iets anders in je schoenen om ze fris te houden ? Ney

  22. Ken je een groente die niet lekker ruikt maar wel lekker smaakt ? Nee eig niet

  23. Hoe vind je de geur van zwitserse kaas ? Lekker

  24. Rugzak : opvallende knallende kleur of onopvallend mat ? Mat grijs, eastpack, je kent ze wel

  25. Verschillende kleurtjes op je nagels of 1 dezelfde of niets? Niets, op paarse vrijdag wel natuurlijk

  26. Zeelucht vind ik…..lekker, vooral in combinatie met de wind

  27. Overal even snel aan ruiken of mooi niet ? Zeker, en voelen 

  28. Favo shampoo geur ? Idk, gewoon gebruiken wat er in de kast staat

  29. Bedrukt papier: lekker ruiken of vies?heerlijk

  30. Aardappels moet met jus of kan ook zonder ?lekkerder zonder

  31. Zoete of bittere groente? ( bijv.bietjes of witlof)zoet is wel lekker hoor

  32. baklucht van champignons lekker of vies ?idk, let ik niet op

  33. Katten in huis ruik ik meteen ja/nee ja maar niet vies ofzo

  34. Honden idem ja/nee minder maar ja

  35. De geuren van de stad of de geuren van het bos ?bos zowieso 

  36. Als ik pure citroensap in de mond krijg vind ik dat……uitdagend, niet lekker maar wil het wel proberen 

  37. Mijn handen moeten altijd fris ruiken ja/nee nee

  38. Lente kleuren of herfst kleuren? Herfst

  39. Witte sokken voor iedereen oké of bijv jongens met witte sokken nee ? Heb nu blauwe sokken aan

  40. Mijn fiets heeft opvallende kleurtjes ? Grijs met zwart

  41. Sokken en kniekousen met kleur randen of helemaal 1 kleur ? Liever 1 kleur

  42. Sigarettenrook vind ik….. tantoe goor

  43. Helder blauwe lucht of grijze wolken ? Blauwe lucht, dan heb je de lekker warme zon tenminste nog

  44. Heb je ringen en zoja welke kleur ring vind je mooi ? Ik wil graag een armbandje ofs

  45. Heb ik iets niet gevraagd of wil je nog wat kwijt over geuren, kleuren en smaken? Ney rug niet

Thanks ! Grtz en liefs Julian X

 

Reputatie 7
Badge +18

Hij is er nog ! :)

Hij is er nog ! :)

Wie bedoel je  ????

Reputatie 7
Badge +18

Hoi ik bedoel dat deze topic er nog is, hij wordt weinig ingevuld helaas.  :) ;) 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi ! Ik heb een vragenlijst gemaakt met 45 vragen en ik ben heel benieuwd wat iedereen voor antwoorden geeft :D Heel erg bedankt vast voor het invullen !

wat leuk bedacht!!

  1. Welke smaak vind jij het lekkerst ? Bitter, zoet, zout etc…. Ligt echt heel erg aan mn mood tbh

  2. Ruik je wel eens aan bloemen buiten ?  Jaa

  3. Zoja houd je van die geur ? Jaa

  4. Wat is je favoriete theesmaak ? Mango denk ik, ik drink niet zo vaak thee

  5. Wat is je favoriete kleur shirt ? Uhmm paars

  6. Wat is je favoriete geurtje om op te doen ( ook deo) ? Echt geen idee ik gebruik gwn de dicht bijzijnde deo

  7. Wil je dat je was een lekker geurtje heeft of mag het ook gewoon schoon? schoon is goed genoeg

  8. Hoe vind je kleedkamer geur ? Meestal best wel goor

  9. Welke kleur schrijfpen heb je het liefst ? Zwart 

  10. Wat is je favo smaak frisdrank ? Perzik

  11. Kauwgum met of zonder sterke geur ? Liefst zonder maar sterk is beter dan niks

  12. Wat is je favoriete kleur lange broek ? Licht blauw

  13. Verschilt dat voor je korte broek ? Ja korte is zwart 

  14. Favo kleur rok ? Ik draag nooit rokken

  15. Als je in het bos bent let je dan speciaal op de geuren? Jaa

  16. Rooklucht in je kleren ( van een vuur bijv) meteen eruit wassen of laat mooi zitten? Er uit wassen want ik stik meestal van die geur, kampvuur bij scouting met astma was echt een uitdaging vroeger;)

  17. Uien lucht vind ik ….. echt verschrikkelijk 

  18. Koeienmest lucht vind ik ….. niet erg fris

  19. wat is je favo kleur dekbed of deken? Roze

  20. Je favo kleur slaapkamermuur? Ik heb alleen roze maar groen lijkt me wel mooi

  21. Puf je wel eens een beetje deo of iets anders in je schoenen om ze fris te houden ? Ja

  22. Ken je een groente die niet lekker ruikt maar wel lekker smaakt ? Nee geen idee lol

  23. Hoe vind je de geur van zwitserse kaas ? Niet zo lekker

  24. Rugzak : opvallende knallende kleur of onopvallend mat ? zo opvallend mogelijk, lekker vrolijk en uniek

  25. Verschillende kleurtjes op je nagels of 1 dezelfde of niets? verschillende maar het gaat er bij mij echt na 30 minuten al af..

  26. Zeelucht vind ik….. heerlijk!!

  27. Overal even snel aan ruiken of mooi niet ? Geen idee

  28. Favo shampoo geur ? Perzik

  29. Bedrukt papier: lekker ruiken of vies? Soms lekker soms vies

  30. Aardappels moet met jus of kan ook zonder ? Zonder

  31. Zoete of bittere groente? ( bijv.bietjes of witlof) bietjes swsss I love bietjes:)

  32. baklucht van champignons lekker of vies ? Nooit geroken

  33. Katten in huis ruik ik meteen ja/nee nee

  34. Honden idem ja/nee nee

  35. De geuren van de stad of de geuren van het bos ? Bos 100%

  36. Als ik pure citroensap in de mond krijg vind ik dat…… best lekker

  37. Mijn handen moeten altijd fris ruiken ja/nee is wel fijn

  38. Lente kleuren of herfst kleuren? Herfst 

  39. Witte sokken voor iedereen oké of bijv jongens met witte sokken nee ? Iedereen mag witte sokken?

  40. Mijn fiets heeft opvallende kleurtjes ? Ja best wel

  41. Sokken en kniekousen met kleur randen of helemaal 1 kleur ? Met patroontjes, happy soks

  42. Sigarettenrook vind ik…..echt super disgusting 

  43. Helder blauwe lucht of grijze wolken ? Helder blauw met een paar stapel wolkjes

  44. Heb je ringen en zoja welke kleur ring vind je mooi ? ja, rose gold

  45. Heb ik iets niet gevraagd of wil je nog wat kwijt over geuren, kleuren en smaken? Bedankt voor deze vragenlijst, het was een goede afleiding, dankjewel<3 hoop trouwens dat alles goed met je gaat, ben alweer een tijdje offline geweest.. 

Thanks ! Grtz en liefs Julian X

 

Reputatie 2
Badge
  1. Welke smaak vind jij het lekkerst ? Bitter, zoet, zout etc…. Zoet en zout

  2. Ruik je wel eens aan bloemen buiten ? Ja

  3. Zoja houd je van die geur ? Ja!

  4. Wat is je favoriete theesmaak ? misschien venkel? Ik heb niet heel veel ervaring

  5. Wat is je favoriete kleur shirt ? Heb ik niet eigenlijk

  6. Wat is je favoriete geurtje om op te doen ( ook deo) ? Ik heb van die hele basic deo, een beetje fris en zacht bloemengeurtje vind ik wel leuk denk ik! Ik hou echt niet van heel veel sterke parfum

  7. Wil je dat je was een lekker geurtje heeft of mag het ook gewoon schoon? Mijn was heeft vgm geen speciaal geurtje, gewoon schoon denk ik

  8. Hoe vind je kleedkamer geur ? Niet echt lekker, als mensen deo in het rond gaan spuiten ga ik ook liever weg👍👍

  9. Welke kleur schrijfpen heb je het liefst ? Zwart

  10. Wat is je favo smaak frisdrank ? Ice tea green, ik hou niet echt van cola enzo

  11. Kauwgum met of zonder sterke geur ? Geen hele sterke geur dat vind ik echt niet fijn

  12. Wat is je favoriete kleur lange broek ? Lichtblauw, donkergrijs (zwarte denim), cargo groen of beige en nog meer, eigenlijk geen favoriete.

  13. Verschilt dat voor je korte broek ? Niet echt denk ik

  14. Favo kleur rok ? Vrolijke kleurtjes, wit, zwart en bruin, van die neutrale kleuren vind ik ook heel mooi

  15. Als je in het bos bent let je dan speciaal op de geuren? Een beetje wel

  16. Rooklucht in je kleren ( van een vuur bijv) meteen eruit wassen of laat mooi zitten? Er uit wassen denk ik

  17. Uien lucht vind ik ….. geen idee, niet echt geweldig vgm

  18. Koeienmest lucht vind ik ….. nee

  19. wat is je favo kleur dekbed of deken? Lichte kleuren

  20. Je favo kleur slaapkamermuur? Ook lichte, neutrale kleuren

  21. Puf je wel eens een beetje deo of iets anders in je schoenen om ze fris te houden ? Nope

  22. Ken je een groente die niet lekker ruikt maar wel lekker smaakt ? Ik denk het niet

  23. Hoe vind je de geur van zwitserse kaas ? Ik heb het nog nooit geroken

  24. Rugzak : opvallende knallende kleur of onopvallend mat ? Allebei wel, misschien toch onopvallend 

  25. Verschillende kleurtjes op je nagels of 1 dezelfde of niets? Niets, maar soms is het wel leuk

  26. Zeelucht vind ik….. wel lekker ruiken

  27. Overal even snel aan ruiken of mooi niet ? Ik ruik niet overal snel aan denk ik

  28. Favo shampoo geur ? Niet zo sterke geur

  29. Bedrukt papier: lekker ruiken of vies? Beetje

  30. Aardappels moet met jus of kan ook zonder ? Is wel het lekkerst met jus

  31. Zoete of bittere groente? ( bijv.bietjes of witlof) allebei niet!

  32. baklucht van champignons lekker of vies ? Ik hou wel van champignons maar de baklucht, geen idee

  33. Katten in huis ruik ik meteen ja/nee ik heb zelf een kat dus misschien merk ik het dan minder maar ik heb het nog nooit geroken 

  34. Honden idem ja/nee  geen idee

  35. De geuren van de stad of de geuren van het bos ? Bos

  36. Als ik pure citroensap in de mond krijg vind ik dat…… zuur ;)

  37. Mijn handen moeten altijd fris ruiken ja/nee denk het wel, maar ze hoeven niet altijd heel erg schoon te zijn

  38. Lente kleuren of herfst kleuren? Allebei

  39. Witte sokken voor iedereen oké of bijv jongens met witte sokken nee ? ik vind alle kleuren sokken prima

  40. Mijn fiets heeft opvallende kleurtjes ? mijn fiets is zwart maar ik heb wel gekleurde lintjes aan de krat gehangen, is handig om terug te vinden in het fietsenhok op school

  41. Sokken en kniekousen met kleur randen of helemaal 1 kleur ? Met randje is wel leuk maar het maakt me niet echt uit

  42. Sigarettenrook vind ik….. vreselijk 

  43. Helder blauwe lucht of grijze wolken ? allebei mooi, maar toch blauwe lucht want ik hou meer van lekker weer

  44. Heb je ringen en zoja welke kleur ring vind je mooi ? ik vind ringen wel mooi, maar ik draag zelf geen ringen. Gewoon zilver en goud

  45. Heb ik iets niet gevraagd of wil je nog wat kwijt over geuren, kleuren en smaken? Nope

Reputatie 4
Badge +1

Hoi ! Ik heb een vragenlijst gemaakt met 45 vragen en ik ben heel benieuwd wat iedereen voor antwoorden geeft :D Heel erg bedankt vast voor het invullen !

  1. Welke smaak vind jij het lekkerst ? Bitter, zoet, zout etc…. Zoet en zout.

  2. Ruik je wel eens aan bloemen buiten? Euhmm… NEE

  3. Zoja houd je van die geur? idk

  4. Wat is je favoriete theesmaak ? gwn normale thee. Dat grijze PickWick ding.

  5. Wat is je favoriete kleur shirt ? Zwart, beige en wit, eig best emo al zeg ik het zelf...

  6. Wat is je favoriete geurtje om op te doen ( ook deo) ? Tommy Girl

  7. Wil je dat je was een lekker geurtje heeft of mag het ook gewoon schoon? Ik heb ooit een ander geurtje gehad, maar die was te duur om steeds opnieuw te kopen, dus k heb gwn iets anders en goedkopers gekocht.

  8. Hoe vind je kleedkamer geur ? Echt goor mensen...

  9. Welke kleur schrijfpen heb je het liefst ? Lekker zwart (nog steeds emo)

  10. Wat is je favo smaak frisdrank ? Cassis

  11. Kauwgum met of zonder sterke geur ? Met, maar k mag geen kauwgom meer ivm beugel.

  12. Wat is je favoriete kleur lange broek ? Zwarte oversized cargo.

  13. Verschilt dat voor je korte broek ? K ben geen korte broeken mens, maar voetbalbroekjes zijn meestal zwart, dus k kies dat dan.

  14. Favo kleur rok ? Oke, nu gaat het te ver. IK HAAT ROKJES (k ben wel een meisje.)

  15. Als je in het bos bent let je dan speciaal op de geuren? Net geknipt grass… BESTE GEUR OOIT!

  16. Rooklucht in je kleren ( van een vuur bijv) meteen eruit wassen of laat mooi zitten? Meteen wassen!!!

  17. Uien lucht vind ik ….. Ja, gadverdamme!

  18. Koeienmest lucht vind ik ….. Op weg naar school (16km), moet ik dus de hele weg langs boeren land, dus ik ben er wel een beetje aan gewend maar het is echt heeeeel erg goor!

  19. wat is je favo kleur dekbed of deken? idk

  20. Je favo kleur slaapkamermuur? De mijne is heel licht groen.

  21. Puf je wel eens een beetje deo of iets anders in je schoenen om ze fris te houden ? Nee, k heb zo’n schoenen-verfrisser.

  22. Ken je een groente die niet lekker ruikt maar wel lekker smaakt ? Niet nu ik er aan denk, maar vast wel.

  23. Hoe vind je de geur van zwitserse kaas ? Sorry, ik ruik niet aan kazen.

  24. Rugzak : opvallende knallende kleur of onopvallend mat ? Onopvallen.

  25. Verschillende kleurtjes op je nagels of 1 dezelfde of niets? Laten we de nagels heel laten en er niks op doen...

  26. Zeelucht vind ik….. Ruiken naar vrijheid.

  27. Overal even snel aan ruiken of mooi niet ? Gast, nee.

  28. Favo shampoo geur ? idk

  29. Bedrukt papier: lekker ruiken of vies? Amazing

  30. Aardappels moet met jus of kan ook zonder ? Jus, anders echt goor.

  31. Zoete of bittere groente? ( bijv.bietjes of witlof) zoet

  32. baklucht van champignons lekker of vies ?  ik haat champignons.

  33. Katten in huis ruik ik meteen ja/nee Ik ruik t wel maar k heb ze nie, k heb doggo.

  34. Honden idem ja/nee. idk

  35. De geuren van de stad of de geuren van het bos ? Bos, sws. Stad meurt naar pis.

  36. Als ik pure citroensap in de mond krijg vind ik dat……  Niet vies maar ook niet lekker...

  37. Mijn handen moeten altijd fris ruiken ja/nee Ja, sws

  38. Lente kleuren of herfst kleuren? Herft.

  39. Witte sokken voor iedereen oké of bijv jongens met witte sokken nee ? Gwn bij iedereen.

  40. Mijn fiets heeft opvallende kleurtjes ? nee, gwn zwart.

  41. Sokken en kniekousen met kleur randen of helemaal 1 kleur ? wit met zwart kan nog wel, of wit met rood of blauw, maar daar blijft het dan ook wel bij...

  42. Sigarettenrook vind ik….. f***ing goor.

  43. Helder blauwe lucht of grijze wolken ? Blauw mensen, we wonen in NL!

  44. Heb je ringen en zoja welke kleur ring vind je mooi ? K draag nie echt sieraden.

  45. Heb ik iets niet gevraagd of wil je nog wat kwijt over geuren, kleuren en smaken? bNee

Thanks ! Grtz en liefs Julian X

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi ! Ik heb een vragenlijst gemaakt met 45 vragen en ik ben heel benieuwd wat iedereen voor antwoorden geeft :D Heel erg bedankt vast voor het invullen !

  1. Welke smaak vind jij het lekkerst ? Bitter, zoet, zout etc…. Ik denk zuur of bitter

  2. Ruik je wel eens aan bloemen buiten ? Jazeker

  3. Zoja houd je van die geur ? Ligt aan de bloem

  4. Wat is je favoriete theesmaak ? Rooibos

  5. Wat is je favoriete kleur shirt ? Ik denk lichtgroen

  6. Wat is je favoriete geurtje om op te doen ( ook deo) ? Axe Marine

  7. Wil je dat je was een lekker geurtje heeft of mag het ook gewoon schoon? Allebei is prima

  8. Hoe vind je kleedkamer geur ? Heerlijk!

  9. Welke kleur schrijfpen heb je het liefst ? Zwart

  10. Wat is je favo smaak frisdrank ? Bitter Lemon

  11. Kauwgum met of zonder sterke geur ? Geen kauwgom, kan dat ook?

  12. Wat is je favoriete kleur lange broek ? Ik denk donkerblauw, maar niet te donker.

  13. Verschilt dat voor je korte broek ? Ja, want dan zou ik zeggen lichtblauw.

  14. Favo kleur rok ? Lichtgroen, again

  15. Als je in het bos bent let je dan speciaal op de geuren? Zeker, dat is de grootste belevenis in het bos!

  16. Rooklucht in je kleren ( van een vuur bijv) meteen eruit wassen of laat mooi zitten? Laat dat maar mooi zitten!

  17. Uien lucht vind ik ….. Eigenlijk wel lekker

  18. Koeienmest lucht vind ik ….. Vreselijk!

  19. wat is je favo kleur dekbed of deken? Ik zou zeggen groen (het is nou eenmaal mijn lievelingskleur).

  20. Je favo kleur slaapkamermuur? Metallic Dark Green (van de praxis).

  21. Puf je wel eens een beetje deo of iets anders in je schoenen om ze fris te houden ? Ja, dat doe ik wel eens.

  22. Ken je een groente die niet lekker ruikt maar wel lekker smaakt ? Ik denk knolselderij (voor hoever dat een geur heeft).

  23. Hoe vind je de geur van zwitserse kaas ? Heerlijk!

  24. Rugzak : opvallende knallende kleur of onopvallend mat ? Doe maar lekker iets knal oranje of geel!

  25. Verschillende kleurtjes op je nagels of 1 dezelfde of niets? Verschillende is wel zo leuk!

  26. Zeelucht vind ik….. Heerlijk!

  27. Overal even snel aan ruiken of mooi niet ? Ik zou zeggen: ligt aan wat het is.

  28. Favo shampoo geur ? Kokos

  29. Bedrukt papier: lekker ruiken of vies? Als je bedrukt met een partroontje bedoelt, dan wel ja.

  30. Aardappels moet met jus of kan ook zonder ? Jus for life!

  31. Zoete of bittere groente? ( bijv.bietjes of witlof) Ik vind ze allemaal goed!

  32. baklucht van champignons lekker of vies ? Dat is dan weer wat minder fijn.

  33. Katten in huis ruik ik meteen ja/nee Ja

  34. Honden idem ja/nee Ja

  35. De geuren van de stad of de geuren van het bos ? Het bos, altijd!

  36. Als ik pure citroensap in de mond krijg vind ik dat…… Heerlijk (dat is echt waar)!

  37. Mijn handen moeten altijd fris ruiken ja/nee Vaak wel ja.

  38. Lente kleuren of herfst kleuren?  Allebei graag

  39. Witte sokken voor iedereen oké of bijv jongens met witte sokken nee ? Witte sokken zijn voor iedereen oké

  40. Mijn fiets heeft opvallende kleurtjes ? Dat helaas niet, gewoon zwart.

  41. Sokken en kniekousen met kleur randen of helemaal 1 kleur ? Met kleur randen natuurlijk!

  42. Sigarettenrook vind ik….. Vreselijk!

  43. Helder blauwe lucht of grijze wolken ? Heldere blauwe lucht, for sure!

  44. Heb je ringen en zoja welke kleur ring vind je mooi ? Nee, ik heb geen ringen.

  45. Heb ik iets niet gevraagd of wil je nog wat kwijt over geuren, kleuren en smaken? Nee, denk het niet.

Thanks ! Grtz en liefs Julian X

Met vriendelijke groet,

TheMusicDude

  1. Welke smaak vind jij het lekkerst ? Bitter, zoet, zout etc…. Zoet

  2. Ruik je wel eens aan bloemen buiten ? Bijna nooit

  3. Zoja houd je van die geur ? Idk 

  4. Wat is je favoriete theesmaak ? Zoethout

  5. Wat is je favoriete kleur shirt ? Zwart 

  6. Wat is je favoriete geurtje om op te doen ( ook deo) ? Axe 

  7. Wil je dat je was een lekker geurtje heeft of mag het ook gewoon schoon? Gewoon schoon

  8. Hoe vind je kleedkamer geur ? Niet zo best

  9. Welke kleur schrijfpen heb je het liefst ? Blauw

  10. Wat is je favo smaak frisdrank ? Cola

  11. Kauwgum met of zonder sterke geur ? Zonder

  12. Wat is je favoriete kleur lange broek ? Zwart

  13. Verschilt dat voor je korte broek ? Nee

  14. Favo kleur rok ? Grapjas die draag ik nie maar vroegen was t blauw

  15. Als je in het bos bent let je dan speciaal op de geuren? Nee

  16. Rooklucht in je kleren ( van een vuur bijv) meteen eruit wassen of laat mooi zitten? Mooi laten zitten 

  17. Uien lucht vind ik ….. bijzonder

  18. Koeienmest lucht vind ik ….. lekker

  19. wat is je favo kleur dekbed of deken? Grijs en deken is met een ijsbeer haha

  20. Je favo kleur slaapkamermuur? Grijs

  21. Puf je wel eens een beetje deo of iets anders in je schoenen om ze fris te houden ? Nee

  22. Ken je een groente die niet lekker ruikt maar wel lekker smaakt ? Ja maar ben de naam vergeten :’(

  23. Hoe vind je de geur van zwitserse kaas ? Nee ieuw

  24. Rugzak : opvallende knallende kleur of onopvallend mat ? Onopvallend

  25. Verschillende kleurtjes op je nagels of 1 dezelfde of niets? Niets

  26. Zeelucht vind ik….. geweldig!!

  27. Overal even snel aan ruiken of mooi niet ? Niet

  28. Favo shampoo geur ? Euhhh geen idee/ geen voorkeur

  29. Bedrukt papier: lekker ruiken of vies? Vies

  30. Aardappels moet met jus of kan ook zonder ? Gewoon geen aardappel :) behalve chips hah dat gaat der wel in

  31. Zoete of bittere groente? ( bijv.bietjes of witlof) zoet

  32. baklucht van champignons lekker of vies ? Vies 

  33. Katten in huis ruik ik meteen ja/nee ja want allergie

  34. Honden idem ja/nee ja want natte hond lucht

  35. De geuren van de stad of de geuren van het bos ? Bos

  36. Als ik pure citroensap in de mond krijg vind ik dat… lekker

  37. Mijn handen moeten altijd fris ruiken ja/nee nee 

  38. Lente kleuren of herfst kleuren? Herfst

  39. Witte sokken voor iedereen oké of bijv jongens met witte sokken nee ? Geen witte sokken gwn nooit

  40. Mijn fiets heeft opvallende kleurtjes ? Jahaha k dacht dat het een goed idee was om zelf met spuitbussen te gaan klooien

  41. Sokken en kniekousen met kleur randen of helemaal 1 kleur ? Met kleur 

  42. Sigarettenrook vind ik….. lekker maar astma

  43. Helder blauwe lucht of grijze wolken ? Allebij mooi! (Ak Nerd haha)

  44. Heb je ringen en zoja welke kleur ring vind je mooi ? Ja zwart

  45. Heb ik iets niet gevraagd of wil je nog wat kwijt over geuren, kleuren en smaken? Nee

Reputatie 7
Badge +7

Hoi ! Ik heb een vragenlijst gemaakt met 45 vragen en ik ben heel benieuwd wat iedereen voor antwoorden geeft :D Heel erg bedankt vast voor het invullen !

  1. Welke smaak vind jij het lekkerst ? Bitter, zoet, zout etc…. Zout! 

  2. Ruik je wel eens aan bloemen buiten ?  Ja

  3. Zoja houd je van die geur ? Ja

  4. Wat is je favoriete theesmaak ? Sinaasappel

  5. Wat is je favoriete kleur shirt ? Rood, Blauw, Groen of grijs

  6. Wat is je favoriete geurtje om op te doen ( ook deo) ?  Axe (de blauwe)

  7. Wil je dat je was een lekker geurtje heeft of mag het ook gewoon schoon? Ik ruik vaak eerst kleding voordat ik het aandoe haha, dus geur

  8. Hoe vind je kleedkamer geur ? Vaak ruik ik niets, maar soms ruik je daar zoveel deo dat je liever dood wil 

  9. Welke kleur schrijfpen heb je het liefst ?  Blauw

  10. Wat is je favo smaak frisdrank ?  Pepsi en Ramune (ramune is vaak een lichtere smaak en prik, dat vind ik prachtig lekker)

  11. Kauwgum met of zonder sterke geur ? Zonder, als de smaak maar wel lang blijft 

  12. Wat is je favoriete kleur lange broek ? Bruin of blauw

  13. Verschilt dat voor je korte broek ? Ja, die heeft meer variaties

  14. Favo kleur rok ? Draag ik niet

  15. Als je in het bos bent let je dan speciaal op de geuren? Soms

  16. Rooklucht in je kleren ( van een vuur bijv) meteen eruit wassen of laat mooi zitten? uitwassen! 

  17. Uien lucht vind ik ….. lekker als je het hebt over eten, maar als je het hebt over zweet……

  18. Koeienmest lucht vind ik ….. eigenlijk wel lekker

  19. wat is je favo kleur dekbed of deken? Licht groen

  20. Je favo kleur slaapkamermuur?  Licht groen

  21. Puf je wel eens een beetje deo of iets anders in je schoenen om ze fris te houden ? Alleen in mn gymschoenen 

  22. Ken je een groente die niet lekker ruikt maar wel lekker smaakt ? Nee, wel andersom

  23. Hoe vind je de geur van zwitserse kaas ? gewoon prachtig 😻 

  24. Rugzak : opvallende knallende kleur of onopvallend mat ? onopvallende may

  25. Verschillende kleurtjes op je nagels of 1 dezelfde of niets? sowieso geen kleur op mn nagels

  26. Zeelucht vind ik….. Geen idee, heb geen zee in mijn buurt

  27. Overal even snel aan ruiken of mooi niet ?  Niet overal haha

  28. Favo shampoo geur ? Groene appel

  29. Bedrukt papier: lekker ruiken of vies? lekker

  30. Aardappels moet met jus of kan ook zonder ? zeker met jus! anders niet te pruimen man

  31. Zoete of bittere groente? ( bijv.bietjes of witlof) zoete

  32. baklucht van champignons lekker of vies ?  lekker

  33. Katten in huis ruik ik meteen ja/nee nee, ik heb zelf een kat, dus als je dat ruikt ben ik of gewoon gewent (heb hele leven al katten om me heen) of jij hebt gewoon een stink kat

  34. Honden idem ja/nee NEE

  35. De geuren van de stad of de geuren van het bos ?  bos

  36. Als ik pure citroensap in de mond krijg vind ik dat…… prima

  37. Mijn handen moeten altijd fris ruiken ja/nee nee, ik vind het ook wel fijn als mijn handen gewoon naar mezelf ruiken

  38. Lente kleuren of herfst kleuren? lente, ik vind herfst echt vreselijk

  39. Witte sokken voor iedereen oké of bijv jongens met witte sokken nee ? voor iedereen

  40. Mijn fiets heeft opvallende kleurtjes ? nog niet haha (ik krijg een nieuwe en ik verlang naar geel)

  41. Sokken en kniekousen met kleur randen of helemaal 1 kleur ?  maakt niet uit, maar ik vind met randen leuker

  42. Sigarettenrook vind ik….. vies

  43. Helder blauwe lucht of grijze wolken ?  helder blauw

  44. Heb je ringen en zoja welke kleur ring vind je mooi ? nope

  45. Heb ik iets niet gevraagd of wil je nog wat kwijt over geuren, kleuren en smaken?  kamperfoelie ruikt echt lekker

Thanks ! Grtz en liefs Julian X

 

Hoi ! Ik heb een vragenlijst gemaakt met 45 vragen en ik ben heel benieuwd wat iedereen voor antwoorden geeft 😃 Heel erg bedankt vast voor het invullen !

  1. Welke smaak vind jij het lekkerst ? Bitter, zoet, zout etc…. Zoet maar beetje scherp ook wel

  2. Ruik je wel eens aan bloemen buiten ? Ja!

  3. Zoja houd je van die geur ? Ja wel van rozen enzo maar soms is kan het ook echt stinken 

  4. Wat is je favoriete theesmaak ? Munt/sterrenmunt 

  5. Wat is je favoriete kleur shirt ? Blauw

  6. Wat is je favoriete geurtje om op te doen ( ook deo) ? Sinasappel (axe) 

  7. Wil je dat je was een lekker geurtje heeft of mag het ook gewoon schoon? Liever gewoon schoon want ik heb dan gewoon m’n eugen deo er over heen 

  8. Hoe vind je kleedkamer geur ? Oprecht ranzig

  9. Welke kleur schrijfpen heb je het liefst ? Zwart (fineliner) 

  10. Wat is je favo smaak frisdrank ? Cola/ice tea met prik 

  11. Kauwgum met of zonder sterke geur ? Met maar in de klas is het een beetje onhandig maar het is wel lekkerder vind ik (: 

  12. Wat is je favoriete kleur lange broek ? Idk 

  13. Verschilt dat voor je korte broek ? Idk 

  14. Favo kleur rok ? /

  15. Als je in het bos bent let je dan speciaal op de geuren? Ja koeienshit dat ruikt lekkerrrr 🤪😆

  16. Rooklucht in je kleren ( van een vuur bijv) meteen eruit wassen of laat mooi zitten? Verschilt een beetje 

  17. Uien lucht vind ik ….. goor 

  18. Koeienmest lucht vind ik ….. lekker dus 😆

  19. wat is je favo kleur dekbed of deken? Deken weet ik niet zo maar matras een beetje een donkere kleur want dan voelt het alsof je in een donker iets slaapt 

  20. Je favo kleur slaapkamermuur? Beetje lichtblauw ofz 

  21. Puf je wel eens een beetje deo of iets anders in je schoenen om ze fris te houden ? 

  22. Ken je een groente die niet lekker ruikt maar wel lekker smaakt ? Nee eigenlijk niet 

  23. Hoe vind je de geur van zwitserse kaas ? Ken ik niet 

  24. Rugzak : opvallende knallende kleur of onopvallend mat ? Opvallend vind ik wel leuk 👍

  25. Verschillende kleurtjes op je nagels of 1 dezelfde of niets? Verschillende alleen ik doe het niet echt vaak op maar eigenlijk wil ik dat wel (: 

  26. Zeelucht vind ik….. lekkerrr

  27. Overal even snel aan ruiken of mooi niet ? Overal gaat een beetje te ver 

  28. Favo shampoo geur ? Ook iets van axe maar niet die met klei 🤢

  29. Bedrukt papier: lekker ruiken of vies? Weet ik niet 

  30. Aardappels moet met jus of kan ook zonder ? Gekookt wel maar gebakken niet

  31. Zoete of bittere groente? ( bijv.bietjes of witlof) maakt niet uit 

  32. baklucht van champignons lekker of vies ? Heeeeel goor 

  33. Katten in huis ruik ik meteen ja/nee Idk 

  34. Honden idem ja

  35. De geuren van de stad of de geuren van het bos ? Bos 

  36. Als ik pure citroensap in de mond krijg vind ik dat…… heel zuur maar ook wel week grappig ofz alleen het tandenpoetsen daarna autch 🫣

  37. Mijn handen moeten altijd fris ruiken ja

  38. Lente kleuren of herfst kleuren? Lente 

  39. Witte sokken voor iedereen oké of bijv jongens met witte sokken nee ? Maakt niet uit 

  40. Mijn fiets heeft opvallende kleurtjes ? Nee 

  41. Sokken en kniekousen met kleur randen of helemaal 1 kleur ? Kan allebei 

  42. Sigarettenrook vind ik….. goor 

  43. Helder blauwe lucht of grijze wolken ? Blauwe lucht 

  44. Heb je ringen en zoja welke kleur ring vind je mooi ?ja, pride ringen zoals bi vlag en trans 

  45. Heb ik iets niet gevraagd of wil je nog wat kwijt over geuren, kleuren en smaken?

  46. wat vind jij@Julian12 van vers gemaaid gras? 

Thanks ! Grtz en liefs Julian X Liefs Tai 🍀🍀🍀

 

Reputatie 7
Badge +18

@Tai6565  bedankt voor het invullen! <3  46. Dat gras ruikt heerlijk, en hooi ook xd 

Groetjes liefs Julian X

 

  1. Welke smaak vind jij het lekkerst ? Bitter, zoet, zout etc…. Zoet

  2. Ruik je wel eens aan bloemen buiten ? Ja ! Binnen ook ;)

  3. Zoja houd je van die geur ? Zeker

  4. Wat is je favoriete theesmaak ? Berry en earl grey

  5. Wat is je favoriete kleur shirt ? Regenboog

  6. Wat is je favoriete geurtje om op te doen ( ook deo) ? Fris zoet

  7. Wil je dat je was een lekker geurtje heeft of mag het ook gewoon schoon? Geurtjeee xd

  8. Hoe vind je kleedkamer geur ?  Stoort niet. Soms te zweterig maar hoort er bij

  9. Welke kleur schrijfpen heb je het liefst ?  Regenboog

  10. Wat is je favo smaak frisdrank ?  Multi vit

  11. Kauwgum met of zonder sterke geur ? Met 

  12. Wat is je favoriete kleur lange broek ?  Blauw

  13. Verschilt dat voor je korte broek ?  Ja die meer licht of juist zwart

  14. Favo kleur rok ? Leuke kleurtjes

  15. Als je in het bos bent let je dan speciaal op de geuren? Ja wel lekker.  Vind het mysterieus

  16. Rooklucht in je kleren ( van een vuur bijv) meteen eruit wassen of laat mooi zitten?  Van een vuur mag wel van sigaretten meteen er uit.

  17. Uien lucht vind ik …..lekker 

  18. Koeienmest lucht vind ik …..prima hoort er bij 

  19. wat is je favo kleur dekbed of deken?  Bonte kleuren

  20. Je favo kleur slaapkamermuur? Zacht. Met figuurtjes

  21. Puf je wel eens een beetje deo of iets anders in je schoenen om ze fris te houden ? Ja 

  22. Ken je een groente die niet lekker ruikt maar wel lekker smaakt ? Spruitjes

  23. Hoe vind je de geur van zwitserse kaas ? Heerlijk. Vakantie gevoel!

  24. Rugzak : opvallende knallende kleur of onopvallend mat ? Onopvallend. 

  25. Verschillende kleurtjes op je nagels of 1 dezelfde of niets? Soms het 1 soms het andere

  26. Zeelucht vind ik….. lekker

  27. Overal even snel aan ruiken of mooi niet ? Ja doe ik wel

  28. Favo shampoo geur ? Bloemen ofzo 

  29. Bedrukt papier: lekker ruiken of vies? Ja lekker xd

  30. Aardappels moet met jus of kan ook zonder ? Met

  31. Zoete of bittere groente? ( bijv.bietjes of witlof) zoet maar kan bitter steeds meer waarderen

  32. baklucht van champignons lekker of vies ? Heel erg ranzig

  33. Katten in huis ruik ik meteen ja/nee. Ja maar niet storend

  34. Honden idem ja/nee. Ja idem

  35. De geuren van de stad of de geuren van het bos ? Bos !

  36. Als ik pure citroensap in de mond krijg vind ik dat…… zuur het trekt

  37. Mijn handen moeten altijd fris ruiken ja/nee. Meestal

  38. Lente kleuren of herfst kleuren? Mag allebei ? 

  39. Witte sokken voor iedereen oké of bijv jongens met witte sokken nee ? Prima 

  40. Mijn fiets heeft opvallende kleurtjes ? Ja vooral de stangen

  41. Sokken en kniekousen met kleur randen of helemaal 1 kleur ? Randje is leuk. Ook jongens

  42. Sigarettenrook vind ik….. tè ranzig

  43. Helder blauwe lucht of grijze wolken ? Helder

  44. Heb je ringen en zoja welke kleur ring vind je mooi ? Ja. Zilver kleur

  45. Heb ik iets niet gevraagd of wil je nog wat kwijt over geuren, kleuren en smaken? Nee super leuke lijst!! 

Sjammetje xxxx

Hoi ! Ik heb een vragenlijst gemaakt met 45 vragen en ik ben heel benieuwd wat iedereen voor antwoorden geeft :D Heel erg bedankt vast voor het invullen !

  1. Welke smaak vind jij het lekkerst ? Bitter, zoet, zout etc….  Zout en zuur

  2. Ruik je wel eens aan bloemen buiten ? Ja

  3. Zoja houd je van die geur ? Sommige wel

  4. Wat is je favoriete theesmaak ? Verse munt en meloen

  5. Wat is je favoriete kleur shirt ? Rood

  6. Wat is je favoriete geurtje om op te doen ( ook deo) ? ​​​​​​ Jasmine Blossom

  7. Wil je dat je was een lekker geurtje heeft of mag het ook gewoon schoon? Schoon maar lekker geurtje vind ik ook niet erg

  8. Hoe vind je kleedkamer geur ? Heel vies

  9. Welke kleur schrijfpen heb je het liefst ? Vulpen blauw

  10. Wat is je favo smaak frisdrank ? Fanta Exotic 

  11. Kauwgum met of zonder sterke geur ? Met

  12. Wat is je favoriete kleur lange broek ? Zwart

  13. Verschilt dat voor je korte broek ? Korte broek olijf groen

  14. Favo kleur rok ? Ik draag geen rokken

  15. Als je in het bos bent let je dan speciaal op de geuren? Ja, het gras en de bomen

  16. Rooklucht in je kleren ( van een vuur bijv) meteen eruit wassen of laat mooi zitten? Meteen in de wasmachine

  17. Uien lucht vind ik ….. Vies behalve gebakken ui

  18. Koeienmest lucht vind ik ….. Smerig

  19. wat is je favo kleur dekbed of deken? Wit met pastel blauw, roze en paarse stippen

  20. Je favo kleur slaapkamermuur? Licht blauw

  21. Puf je wel eens een beetje deo of iets anders in je schoenen om ze fris te houden ? Nee want ik heb gelukkig geen zweetvoeten

  22. Ken je een groente die niet lekker ruikt maar wel lekker smaakt ? Courgette 

  23. Hoe vind je de geur van zwitserse kaas ? Geen idee

  24. Rugzak : opvallende knallende kleur of onopvallend mat ? Onopvallend

  25. Verschillende kleurtjes op je nagels of 1 dezelfde of niets? Niks

  26. Zeelucht vind ik….. Sterk maar wel lekker ruiken

  27. Overal even snel aan ruiken of mooi niet ? Absoluut

  28. Favo shampoo geur ? Alle fruitige

  29. Bedrukt papier: lekker ruiken of vies? Middelmatig

  30. Aardappels moet met jus of kan ook zonder ? Kan ook zonder

  31. Zoete of bittere groente? ( bijv.bietjes of witlof) 100% Zoet

  32. baklucht van champignons lekker of vies ? Geen idee

  33. Katten in huis ruik ik meteen ja/nee Nee

  34. Honden idem ja/nee Nee behalve natte honden

  35. De geuren van de stad of de geuren van het bos ? Bos

  36. Als ik pure citroensap in de mond krijg vind ik dat…… Super lekker

  37. Mijn handen moeten altijd fris ruiken ja/nee Ja

  38. Lente kleuren of herfst kleuren? Herfst

  39. Witte sokken voor iedereen oké of bijv jongens met witte sokken nee ? Voor iedereen

  40. Mijn fiets heeft opvallende kleurtjes ?  Ik heb geen fiets

  41. Sokken en kniekousen met kleur randen of helemaal 1 kleur ? Het liefst allemaal 1 kleur

  42. Sigarettenrook vind ik….. Vies

  43. Helder blauwe lucht of grijze wolken ? Allebei

  44. Heb je ringen en zoja welke kleur ring vind je mooi ? ​​​​​​​Zilver

  45. Heb ik iets niet gevraagd of wil je nog wat kwijt over geuren, kleuren en smaken?

Thanks ! Grtz en liefs Julian X

 

Reputatie 7
Badge +17
  1. Welke smaak vind jij het lekkerst ? Bitter, zoet, zout etc…. bitter

  2. Ruik je wel eens aan bloemen buiten ? nee

  3. Zoja houd je van die geur ?

  4. Wat is je favoriete theesmaak ? earl grey

  5. Wat is je favoriete kleur shirt ? zwart

  6. Wat is je favoriete geurtje om op te doen ( ook deo) ? axe dark temptation deo en playboy vip aftershave

  7. Wil je dat je was een lekker geurtje heeft of mag het ook gewoon schoon? gewoon schoon

  8. Hoe vind je kleedkamer geur ? als je bij ons op voetbal de kleedkamer binnenkomt stik je van de deo 😄

  9. Welke kleur schrijfpen heb je het liefst ? blauw

  10. Wat is je favo smaak frisdrank ? coca cola

  11. Kauwgum met of zonder sterke geur ? zonder

  12. Wat is je favoriete kleur lange broek ? zwart

  13. Verschilt dat voor je korte broek ? korte broek heb ik meestal in lichtere kleuren

  14. Favo kleur rok ?

  15. Als je in het bos bent let je dan speciaal op de geuren? geur van natte herfstbladeren is wel lekker

  16. Rooklucht in je kleren ( van een vuur bijv) meteen eruit wassen of laat mooi zitten? meteen uitwassen

  17. Uien lucht vind ik ….. smerig

  18. Koeienmest lucht vind ik ….. smerig

  19. wat is je favo kleur dekbed of deken? zwart

  20. Je favo kleur slaapkamermuur? wit

  21. Puf je wel eens een beetje deo of iets anders in je schoenen om ze fris te houden ? soms

  22. Ken je een groente die niet lekker ruikt maar wel lekker smaakt ? bloemkool

  23. Hoe vind je de geur van zwitserse kaas ? idk

  24. Rugzak : opvallende knallende kleur of onopvallend mat ? heb een zwarte rugzk

  25. Verschillende kleurtjes op je nagels of 1 dezelfde of niets? niets

  26. Zeelucht vind ik…..lekker ruiken

  27. Overal even snel aan ruiken of mooi niet ? mooi niet

  28. Favo shampoo geur ? maakt me niet uit. meestal hebben we andrelon shampoo

  29. Bedrukt papier: lekker ruiken of vies? lekker

  30. Aardappels moet met jus of kan ook zonder ? kan ook zonder

  31. Zoete of bittere groente? ( bijv.bietjes of witlof) bitter

  32. baklucht van champignons lekker of vies ? heel erg lekker

  33. Katten in huis ruik ik meteen ja/nee nee

  34. Honden idem ja/nee ja

  35. De geuren van de stad of de geuren van het bos ? van het bos

  36. Als ik pure citroensap in de mond krijg vind ik dat…… wel lekker

  37. Mijn handen moeten altijd fris ruiken ja/nee ja

  38. Lente kleuren of herfst kleuren? herfst

  39. Witte sokken voor iedereen oké of bijv jongens met witte sokken nee ? voor iedereen ok

  40. Mijn fiets heeft opvallende kleurtjes ? nee, zwart

  41. Sokken en kniekousen met kleur randen of helemaal 1 kleur ? 1 kleur

  42. Sigarettenrook vind ik….. smerig

  43. Helder blauwe lucht of grijze wolken ? helder blauwe lucht

  44. Heb je ringen en zoja welke kleur ring vind je mooi ? nee

  45. Heb ik iets niet gevraagd of wil je nog wat kwijt over geuren, kleuren en smaken?

  1. Welke smaak vind jij het lekkerst ? Bitter, zoet, zout etc…. Zout

  2. Ruik je wel eens aan bloemen buiten ? Ja

  3. Zoja houd je van die geur ? Ja

  4. Wat is je favoriete theesmaak ? Groene thee

  5. Wat is je favoriete kleur shirt ?Blauw

  6. Wat is je favoriete geurtje om op te doen ( ook deo) ? Gebruik geen geurtjes of deo

  7. Wil je dat je was een lekker geurtje heeft of mag het ook gewoon schoon? Gewoon schoon

  8. Hoe vind je kleedkamer geur ? Stinken

  9. Welke kleur schrijfpen heb je het liefst ? Blauw of zwart

  10. Wat is je favo smaak frisdrank ? Drink nooit frisdrank

  11. Kauwgum met of zonder sterke geur ? Ik hou niet van kauwgum.

  12. Wat is je favoriete kleur lange broek ? Zwart of donkerblauw

  13. Verschilt dat voor je korte broek ? Nee.

  14. Favo kleur rok ? Draag nooit rokken en jurken.

  15. Als je in het bos bent let je dan speciaal op de geuren? Ja.

  16. Rooklucht in je kleren ( van een vuur bijv) meteen eruit wassen of laat mooi zitten? Laat maar zitten

  17. Uien lucht vind ik ….. Irritant

  18. Koeienmest lucht vind ik ….. Prima

  19. wat is je favo kleur dekbed of deken? Groen

  20. Je favo kleur slaapkamermuur? Wit

  21. Puf je wel eens een beetje deo of iets anders in je schoenen om ze fris te houden ? Nee

  22. Ken je een groente die niet lekker ruikt maar wel lekker smaakt ? Komkommer

  23. Hoe vind je de geur van zwitserse kaas ? Wat is Zwitserse kaas?

  24. Rugzak : opvallende knallende kleur of onopvallend mat ? Onopvallend mat

  25. Verschillende kleurtjes op je nagels of 1 dezelfde of niets? Niets

  26. Zeelucht vind ik….. Lekker ruiken

  27. Overal even snel aan ruiken of mooi niet ? Mooi niet.

  28. Favo shampoo geur ? Zonder geur.

  29. Bedrukt papier: lekker ruiken of vies? Vies.

  30. Aardappels moet met jus of kan ook zonder ? Zonder

  31. Zoete of bittere groente? ( bijv.bietjes of witlof) bittere

  32. baklucht van champignons lekker of vies ? Vies

  33. Katten in huis ruik ik meteen ja/nee Ja

  34. Honden idem ja/nee Ja

  35. De geuren van de stad of de geuren van het bos Bos

  36. Als ik pure citroensap in de mond krijg vind ik dat…… Vies

  37. Mijn handen moeten altijd fris ruiken ja/nee Nee.

  38. Lente kleuren of herfst kleuren? Herfst

  39. Witte sokken voor iedereen oké of bijv jongens met witte sokken nee ? Wie let er op de kleur sokken?

  40. Mijn fiets heeft opvallende kleurtjes ? Heb geen fiets.

  41. Sokken en kniekousen met kleur randen of helemaal 1 kleur ? Wat een onzin!

  42. Sigarettenrook vind ik….. Vies

  43. Helder blauwe lucht of grijze wolken ? Verschillend

  44. Heb je ringen en zoja welke kleur ring vind je mooi ? Nee.

  45. Heb ik iets niet gevraagd of wil je nog wat kwijt over geuren, kleuren en smaken? Leuke vragenlijst! 

Reageer