Skip to main content

Vragenlijstje 16 vragen πŸ™ƒπŸ˜„

• September 16, 2026
  • 10 reacties
  • 114 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+5

Ik had weer zin in een vragenlijstje maken, ik hoop dat jullie het leuk vinden!

1. Als je te oud bent voor de kindertelefoon, ben je dan van plan naar In je bol te gaan?
2. Waar sta je het liefst in een groep? (Vooraan, achteraan, midden)
3. Wat is je lievelingseten?
4. Welk boek heb je voor het laatst gelezen?
5. Wat vind je de mooiste plek waar je ooit bent geweest?
6. Zomer of winter? πŸ˜„πŸ₯΅πŸ₯Ά
7. Wie heb je voor het laatst geappt? (Geen namen!)
8. Wat doe je het liefst op je dag ?
9. Schilderij of foto? πŸ“Έ
10. Bespeel je een instrument? 🎸🎹
11. Hoeveel paar schoenen heb je, en wat voor? πŸ‘ŸπŸ₯Ύ
12. Hoe lang ben je? πŸ“
13. Hoeveel schermtijd heb je per dag? Heb je een limiet? πŸ“ˆ
14. Heb je recent iets gedaan waar je trots op bent? Zo ja wat? 😎
15. Ben je recent teleurgesteld in jezelf geweest, zo ja waarom?
16. Doe je iets tegen milieuvervuiling? Zo ja wat? 🌏

Hoop dat jullie het leuk vonden! (En anders wil ik het ook graag weten,Β  kan ik dingen verbeteren!)
Liefs πŸ™ƒ

10 reacties

Sp1der Boy
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • September 16, 2026

1. Als je te oud bent voor de kindertelefoon, ben je dan van plan naar In je bol te gaan? Heb er nog niet naar gekeken maar als het hetzelfde is als kindertelefoon forum misschien wel
2. Waar sta je het liefst in een groep? (Vooraan, achteraan, midden) achteraan
3. Wat is je lievelingseten? Turkse pizza
4. Welk boek heb je voor het laatst gelezen? Efteling grand hotel sprookjesboek (ik lees normaal andere boeken)
5. Wat vind je de mooiste plek waar je ooit bent geweest? ik denk het klugheim of rookburgh gebied in phantasialand (pretpark)
6. Zomer of winter? πŸ˜„πŸ₯΅πŸ₯Ά zomer maar dan het lieftste geen hittegolf haha
7. Wie heb je voor het laatst geappt? (Geen namen!) mn zusje
8. Wat doe je het liefst op je dag ? rondje fietsen en op dit forum kijken naar nieuwe topics
9. Schilderij of foto? πŸ“Έ dat vind ik een lastige kunnenΒ allebij heel mooi zijn
10. Bespeel je een instrument? 🎸🎹 nee
11. Hoeveel paar schoenen heb je, en wat voor? πŸ‘ŸπŸ₯Ύ Air jordan 1
12. Hoe lang ben je?πŸ“ ergens tussen de 1,60 en 1,70 ik ben dus niet heel lang
13. Hoeveel schermtijd heb je per dag? Heb je een limiet? πŸ“ˆ Ik heb geen limiet en zit soms te lang op mijn laptop
14. Heb je recent iets gedaan waar je trots op bent? Zo ja wat? 😎 Niet recent maar ik heb ooit ergens een kip die ontsnapt was uit een kippenhok terug in het hok gezet
15. Ben je recent teleurgesteld in jezelf geweest, zo ja waarom? ik denk het niet
16. Doe je iets tegen milieuvervuiling? Zo ja wat? 🌏 daar heb ik niet echt op gelet eigenlijk maar ik gooi wel altijd mn eigen afval weg natuurlijk

Hoop dat jullie het leuk vonden! (En anders wil ik het ook graag weten,Β  kan ik dingen verbeteren!)
Liefs πŸ™ƒ

Β 

Min123
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 17, 2026

1. Als je te oud bent voor de kindertelefoon, ben je dan van plan naar In je bol te gaan? Nee ik denk het niet
2. Waar sta je het liefst in een groep? (Vooraan, achteraan, midden) vooraan ( anders zie ik niks haha )
3. Wat is je lievelingseten? Curry
4. Welk boek heb je voor het laatst gelezen? This winter van alice oseman
5. Wat vind je de mooiste plek waar je ooit bent geweest? Op hoge rotskliffen bij de oceaan met een heel mooi bos op de kliffen terwijl het heel hard regende
6. Zomer of winter? πŸ˜„πŸ₯΅πŸ₯Ά winter!
7. Wie heb je voor het laatst geappt? (Geen namen!) mijn klasseapp
8. Wat doe je het liefst op je dag ?Β  Wandelen, rennen, met mijn beste vriendin afspreken, naar familie, tekenen, muziek luisteren, naar de bieb, naar de natuur, naar de kinderboerderij, mariokart of skeeleren met mijn zusje, koken.
9. Schilderij of foto? πŸ“Έ foto
10. Bespeel je een instrument? 🎸🎹 drums en piano
11. Hoeveel paar schoenen heb je, en wat voor? πŸ‘ŸπŸ₯Ύ 6 haha allemaal sneakers ( 4 gekregen van mijn neefje )
12. Hoe lang ben je? πŸ“ helaas maar 143 ( ik ga niet meer groeien
13. Hoeveel schermtijd heb je per dag? Heb je een limiet? πŸ“ˆ limiet van 1 uur
14. Heb je recent iets gedaan waar je trots op bent? Zo ja wat? 😎 ik ben naar school gegaan! Dat lukt me niet altijd
15. Ben je recent teleurgesteld in jezelf geweest, zo ja waarom? Ik was niet naar school geweest en ik voelde me zo stom.
16. Doe je iets tegen milieuvervuiling? Zo ja wat? 🌏 yep! Vaak met ov, vegatarisch, tweedehans spullen, afval scheiden en ook wel afval rapen van straat

Liefs πŸ™ƒ

Β 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • September 17, 2026

Hey! Leuk, ik doe 'm natuurlijk ook πŸ˜„β™₯️

Β 

1. Als je te oud bent voor de kindertelefoon, ben je dan van plan naar In je bol te gaan? Ja denk het wel.Β 

2. Waar sta je het liefst in een groep? (Vooraan, achteraan, midden) Ligt aan de soort groep. Als ik me vertrouwd voel kan het zeker vooraan zijn. Anders midden xd

3. Wat is je lievelingseten?Β  Soepen, pasta's, groentes, van alles. Het verschilt vaak.

4. Welk boek heb je voor het laatst gelezen? Handen uit de mouwen, een scout boekΒ 

5. Wat vind je de mooiste plek waar je ooit bent geweest? Een bergmeer in TsjechiΓ«.Β 

6. Zomer of winter? πŸ˜„πŸ₯΅πŸ₯Ά Zomer toch wel

7. Wie heb je voor het laatst geappt? (Geen namen!) Mn vriendinΒ 

8. Wat doe je het liefst op je dag ? Foto's maken, er op uit. Buiten zijn.Liefst met mn meisje samen.

9. Schilderij of foto? πŸ“Έ Foto maar schilderijen zijn wel mooi vaak!

10. Bespeel je een instrument? 🎸🎹 Nee niet echt. Gitaar op pling plong niveau xD

11. Hoeveel paar schoenen heb je, en wat voor? πŸ‘ŸπŸ₯Ύ 6 sport en wandelschoenen en 1 chiqueΒ 

12. Hoe lang ben je? πŸ“ 1,75 vlgs mij ong

13. Hoeveel schermtijd heb je per dag? Heb je een limiet? πŸ“ˆΒ  Mijn moeder laat me sinds een half jaar vrij, geen limiet meer. Ik heb ong 2,5 uur aan gebruikΒ 

14. Heb je recent iets gedaan waar je trots op bent? Zo ja wat? 😎 Adviezen opgevolgd van kinderen op dit forum om nare herinneringen te verwerken. Bijvoorbeeld ​@vieΒ  zei dat tekenen kon helpen en dat was zo. En op een nette respectvolle manier discussie aangegaan met een lerares. Deed ik eerder nooit.Β 

15. Ben je recent teleurgesteld in jezelf geweest, zo ja waarom? Ik loop soms nog wel een straatje om of naar de overkant als ik grote groepen bij elkaar zie te roken en drinken enz. Ik vermijd ze, ben nog wel wat huiverig. Aan de andere kant ben ik er pas ook een keer dwars doorheen gelopen. Ik zoek ze niet op iig.

16. Doe je iets tegen milieuvervuiling? Zo ja wat? 🌏  Ik ruim alles op, ook wat ik in het bos of langs het water vind bijvoorbeeld. En dat is soms ongelooflijk veel! En we doen veel acties voor Greenpeace en thuis zijn we lid van 2 natuurbehouds verenigingen. 

Leuk weer ​@YusaΒ !! Bedankt!Β 

Liefs, Tover xxxx

Diana
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • September 17, 2026

1. Als je te oud bent voor de kindertelefoon, ben je dan van plan naar In je bol te gaan? Nee, ik vind het hier wel gezellig maar binnekort stopt het hier voor mij en dan is het ook wel mooi geweest.
2. Waar sta je het liefst in een groep? (Vooraan, achteraan, midden)Β  Vooraan, met de grootste mond.
3. Wat is je lievelingseten? Italiaans, vooral verse pizza
4. Welk boek heb je voor het laatst gelezen? Secret of secrets van Dan Brown.Β  Echt slecht geschreven maar het verhaal boeide mij wel.Β  Bovendien speelt het zich af in Praag, dat ik goed ken waardoor ik me precies kon voorstellen waar alles gebeurde.
5. Wat vind je de mooiste plek waar je ooit bent geweest?  Český Krumlov (check it out!)
6. Zomer of winter? πŸ˜„πŸ₯΅πŸ₯Ά allebei
7. Wie heb je voor het laatst geappt? (Geen namen!) Vriendje, dat hij moest opschieten voor het eten
8. Wat doe je het liefst op je dag ? Actief bezig zijn: sporten, paardrijden, fietsen, muziek makenΒ 
9. Schilderij of foto? πŸ“ΈAllebei
10. Bespeel je een instrument? 🎸🎹 Piano, gitaar, hoorn, trompet
11. Hoeveel paar schoenen heb je, en wat voor? πŸ‘ŸπŸ₯ΎHardloopschoenen, nette schoenen, volleybalschoenen, rubberlaarzen, cowboyboots, sandalen.Β  Alles samen paar of 10.Β 
12. Hoe lang ben je? πŸ“175
13. Hoeveel schermtijd heb je per dag? Heb je een limiet? πŸ“ˆ Gen limiet, zit nooit lang op scherm.
14. Heb je recent iets gedaan waar je trots op bent? Zo ja wat? 😎Ben aangenomen voor mijn droomopleiding.
15. Ben je recent teleurgesteld in jezelf geweest, zo ja waarom? Ja, wilde me te veel opdringen aan iemand.
16. Doe je iets tegen milieuvervuiling? Zo ja wat? 🌏Ik eet geen vlees, plant bomen.

Marcie
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • September 17, 2026

Ik had weer zin in een vragenlijstje maken, ik hoop dat jullie het leuk vinden!Β Toppie!

1. Als je te oud bent voor de kindertelefoon, ben je dan van plan naar In je bol te gaan?Β Geen idee. Ik zie het wel
2. Waar sta je het liefst in een groep? (Vooraan, achteraan, midden)Β In het midden
3. Wat is je lievelingseten?Β Ja… goeie vraag. Ik denk een (stroop)wafel
4. Welk boek heb je voor het laatst gelezen?Β Je kunt geen kant op
5. Wat vind je de mooiste plek waar je ooit bent geweest?Β AFAS-circustheater in Scheveningen
6. Zomer of winter? πŸ˜„πŸ₯΅πŸ₯ΆΒ Zomer
7. Wie heb je voor het laatst geappt? (Geen namen!)Β Geen idee. Ik zit in veel groeps-chats maar zeg nooit iets
8. Wat doe je het liefst op je dag ?Β Lopen door de schoolgangen
9. Schilderij of foto? πŸ“ΈΒ Foto, dat is duidelijker
10. Bespeel je een instrument? 🎸🎹 Nee
11. Hoeveel paar schoenen heb je, en wat voor? πŸ‘ŸπŸ₯ΎΒ 3 paar, gym-, en 2 paar normale schoenen
12. Hoe lang ben je? πŸ“1,58 m
13. Hoeveel schermtijd heb je per dag? Heb je een limiet? πŸ“ˆΒ 1 uur, en mijn pleegouders hebben een app die β€œFamilyLink” heet waarbij ze limiets kunnen instellen
14. Heb je recent iets gedaan waar je trots op bent? Zo ja wat? 😎  Bij free-runnen moesten we een trick oefenen en ik had die bijna en daar was ik heel trots op😎
15. Ben je recent teleurgesteld in jezelf geweest, zo ja waarom?Β Ja, want voor de oefentoets van Engels had ik een 4,6
16. Doe je iets tegen milieuvervuiling? Zo ja wat? 🌏 Ik ruim mijn vuilnis op

Liefs πŸ™ƒΒ Doei!

Β 

NightShadow

1. Als je te oud bent voor de kindertelefoon, ben je dan van plan naar In je bol te gaan?Β Misschien
2. Waar sta je het liefst in een groep? (Vooraan, achteraan, midden)Β Achteraan
3. Wat is je lievelingseten?Β Wrap
4. Welk boek heb je voor het laatst gelezen?Β Geen idee
5. Wat vind je de mooiste plek waar je ooit bent geweest?Β Texel
6. Zomer of winter? πŸ˜„πŸ₯΅πŸ₯ΆΒ Winter
7. Wie heb je voor het laatst geappt? (Geen namen!)Β Mama
8. Wat doe je het liefst op je dag ?Β Slapen
9. Schilderij of foto? πŸ“ΈΒ Foto
10. Bespeel je een instrument? 🎸🎹 Nee
11. Hoeveel paar schoenen heb je, en wat voor? πŸ‘ŸπŸ₯ΎΒ Wandelschoenen, crocs, gewone schoenen, gymschoenen, laarzen.Β 
12. Hoe lang ben je? πŸ“Β 168cm
13. Hoeveel schermtijd heb je per dag? Heb je een limiet? πŸ“ˆΒ 1,5 uur en ik heb geen limiet
14. Heb je recent iets gedaan waar je trots op bent? Zo ja wat? 😎 Nee
15. Ben je recent teleurgesteld in jezelf geweest, zo ja waarom?Β Ja
16. Doe je iets tegen milieuvervuiling? Zo ja wat? 🌏 Afval opruimen

Liefs πŸ™ƒ

Β 

Yusa
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • September 17, 2026

Hey, super bedankt allemaal! Ik zal hem nu ook doen 😁

1. Als je te oud bent voor de kindertelefoon, ben je dan van plan naar In je bol te gaan?Β Geen idee eigenlijk. Misschien welΒ 
2. Waar sta je het liefst in een groep? (Vooraan, achteraan, midden) ​​​​Ik ben toch wel een haantje de voorste 🀭

3. Wat is je lievelingseten?Β Van alles wel... Gewoon pasta met een tomatensaus en flinke berg kaas, pad thai en nasi, en kip siam (zonder de kip want ik ben vegetarier)Β 
4. Welk boek heb je voor het laatst gelezen? ​​​​After Party van Maren StoffelsΒ 

5. Wat vind je de mooiste plek waar je ooit bent geweest?Β Ameland! Zo mooiΒ 
6. Zomer of winter? πŸ˜„πŸ₯΅πŸ₯ΆΒ β€‹β€‹β€‹β€‹Zomer toch wel maar ik heb nu ook weer zin in sneeuw en ijs
7. Wie heb je voor het laatst geappt? (Geen namen!)Β mijn moeder
8. Wat doe je het liefst op je dag ?Β Boeken lezen, tekenen, muziek luisteren, maar het leukste is toch wel met mijn bestie afspreken vaak buiten, dan bouwen we verder aan onze hut!Β 
9. Schilderij of foto? πŸ“ΈΒ Een foto, je kunt ook een foto van een schilderij maken ;))Β 
10. Bespeel je een instrument? 🎸🎹 Nee maar piano en gitaar lijken me leuk 
11. Hoeveel paar schoenen heb je, en wat voor? πŸ‘ŸπŸ₯ΎΒ 2 paar, sneakers. Hush puppies (bordeaux/ paars) en puma (beige/roze/wit)Β 
12. Hoe lang ben je? πŸ“Β 1. 62,7 m
13. Hoeveel schermtijd heb je per dag? Heb je een limiet? πŸ“ˆΒ Ik heb een limiet van 1 uur. Maar vaak vraag ik om meer en dan 2 a 3 uur
14. Heb je recent iets gedaan waar je trots op bent? Zo ja wat? 😎 Ja ik ben bezig met een dak van een hut waterdicht te maken en dat lukt goed 

5. Ben je recent teleurgesteld in jezelf geweest, zo ja waarom?Β Ja ik wilde echt heel graag ergens bij helpen, ik probeerde het en het was bijna gelukt maar toen toch niet. Het had heel fijn en handig kunnen zijnΒ Β (misschien meer details later)Β 
16. Doe je iets tegen milieuvervuiling? Zo ja wat? 🌏 Altijd mijn eigen afval opruimen, en buiten raap ik ook ook verpakkingen, plastic, flesjes en blikjes, etc op. Ook al kan dat zelfs nare opmerkingen en irritant gedrag opleveren .

Liefs :)Β 

Ik_ben_anoniem123
Forum|alt.badge.img+2

1. Als je te oud bent voor de kindertelefoon, ben je dan van plan naar In je bol te gaan?Β Zeer waarschijnlijk wel, als het net zo anoniem is als dit, dan zeker.
2. Waar sta je het liefst in een groep? (Vooraan, achteraan, midden)Β Achteraan, ik hou er niet van om op de voorgrond te staan
3. Wat is je lievelingseten? maΓ―sbrood met pindakaas
4. Welk boek heb je voor het laatst gelezen?Β Room van Emma Donoghue
5. Wat vind je de mooiste plek waar je ooit bent geweest?Β Egypte, bij de piramides of in de zee bij het koraal :)
6. Zomer of winter? πŸ˜„πŸ₯΅πŸ₯ΆΒ de temperatuur van de winter, de flora en fauna van de zomer
7. Wie heb je voor het laatst geappt? (Geen namen!)Β mijn vader, over een Engels presentatie die was afgelast
8. Wat doe je het liefst op je dag ?Β naar een natuurgebied fietsen
9. Schilderij of foto? πŸ“ΈΒ fotografie is leuk (vooral van insecten of korstmossen), maar schilderen brengt ook rust
10. Bespeel je een instrument? 🎸🎹 nee, maar trombone leek mij altijd leuk!
11. Hoeveel paar schoenen heb je, en wat voor? πŸ‘ŸπŸ₯ΎΒ 2, een paar voor naar school, en een paar voor de scouting en hiken
12. Hoe lang ben je? πŸ“Β 1 meter 86cmΒ 
13. Hoeveel schermtijd heb je per dag? Heb je een limiet? πŸ“ˆ denk wel rond 4-7, ligt eraan wat voor dag het is, gelukkig zonder limiet
14. Heb je recent iets gedaan waar je trots op bent? Zo ja wat? 😎 3 nieuwe diersoorten ontdekt voor Nederland!! maar als ik zeg wat voor dieren, raak ik wat privacy kwijt...
15. Ben je recent teleurgesteld in jezelf geweest, zo ja waarom?Β dat ik per ongeluk uit de kast ben gekomen… ik wilde dat nog niet, maar het is toch gebeurd… (de rest moet je maar bij mijn topic lezen)
16. Doe je iets tegen milieuvervuiling? Zo ja wat? 🌏 niet perse, maar ik eet niet veel vlees, en heb een paar keer het schoolterrein opgeruimd met een paar vrienden

Β 

Leuke vragenlijst!

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • September 19, 2026

Hoi hoi ​@YusaΒ  dit is altijd leuk! πŸ‘πŸΌ

1. Als je te oud bent voor de kindertelefoon, ben je dan van plan naar In je bol te gaan? Denk het wel maar is nog geen zekerheidje

2. Waar sta je het liefst in een groep? (Vooraan, achteraan, midden). Vooraan want ik ben niet zo super groot 😊

3. Wat is je lievelingseten? Rijsttafel πŸ˜‹

4. Welk boek heb je voor het laatst gelezen? Daar ga ik weer van Carien KarstenΒ 

5. Wat vind je de mooiste plek waar je ooit bent geweest? Een klein eilandje op het meer niet ver weg waar ik een prachtige middag met mijn lief heb doorgebrachtΒ 

6. Zomer of winter? πŸ˜„πŸ₯΅πŸ₯Ά. Toch maar zomer.Β 

7. Wie heb je voor het laatst geappt? (Geen namen!). Een bestuurslid van mijn scoutingΒ 

8. Wat doe je het liefst op je dag ? Actief zijn, dingen ontdekken, in de buitenlucht iig. Liefst met lief samen.

9. Schilderij of foto? πŸ“Έ. Schilderijen hebben iets spannends en ongrijpbaars. Mooi.Β 

10. Bespeel je een instrument? 🎸🎹. Niet noemenswaardig maar  drums, jambay, mondharmonica 

11. Hoeveel paar schoenen heb je, en wat voor? πŸ‘ŸπŸ₯Ύ. 8 waaronder joge wandelschoenen, echte klompen en sportschoenenΒ 

12. Hoe lang ben je? πŸ“. 1,87 fz

13. Hoeveel schermtijd heb je per dag? Heb je een limiet? πŸ“ˆ Geen limiet en het varieert echt behoorlijk per dag

14. Heb je recent iets gedaan waar je trots op bent? Zo ja wat? 😎 Heel basic maar een paar stekjes van een bijzonder plantje succesvol opgekweekt en verzorgd. Kleine dingen maken me blij.

15. Ben je recent teleurgesteld in jezelf geweest, zo ja waarom? Ik ben uit een werkgroepje gezet (waar mijn vriendin ook en nog steeds in zit)Β  omdat ik twee keer vergat een planning en verslag te maken en ook iemand te bellen. Erg stomΒ en de verwijdering was terecht. Vriendin teleurgesteld, dat vond ik erg. Had nietΒ  gemogen. Gelukkig kon ik het op een andere manier goed maken met hun πŸ˜ŠπŸ™‚. Het is weer goed maar ik mag niet meer terug in het groepje. Soms moet je the hard way leren. Goed zo.Β 

16. Doe je iets tegen milieuvervuiling? Zo ja wat? 🌏 Biologische boerderij, duurzame spullen maken en verkopen. Paar goede clubs steunen, zelf scout zijn en acties met opbrengst houden. Organiseren van sponsorloop bijvoorbeeld. 

Groetjes liefs Tartan X 😘

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • September 19, 2026

1. Als je te oud bent voor de kindertelefoon, ben je dan van plan naar In je bol te gaan?

Zeker!
2. Waar sta je het liefst in een groep? (Vooraan, achteraan, midden)

Licht heel erg aan de mensen. Nu, met mijn nieuwe vriendengroep (waar ik heel blij mee ben🫣) denk ik midden
3. Wat is je lievelingseten?

Brood :P
4. Welk boek heb je voor het laatst gelezen?

A boy in pyjama's, zoiets ofzo idk. Was voor school
5. Wat vind je de mooiste plek waar je ooit bent geweest?

Duitse bergenΒ 
6. Zomer of winter? πŸ˜„πŸ₯΅πŸ₯Ά

Winter!
7. Wie heb je voor het laatst geappt? (Geen namen!)

Mijn partner :3
8. Wat doe je het liefst op je dag ?

Met vrienden zijn of productief zijn
9. Schilderij of foto? πŸ“Έ

Foto
10. Bespeel je een instrument? 🎸🎹

Nee
11. Hoeveel paar schoenen heb je, en wat voor? πŸ‘ŸπŸ₯Ύ

2. Normale en sport
12. Hoe lang ben je? πŸ“
13. Hoeveel schermtijd heb je per dag? Heb je een limiet? πŸ“ˆ

Geen limiet lol
14. Heb je recent iets gedaan waar je trots op bent? Zo ja wat? 😎

Iemand gevraagd, wat gelukkig Ja was🀭
15. Ben je recent teleurgesteld in jezelf geweest, zo ja waarom?

Ja. Voelde mij slecht omdat iemand anders zich slecht voelde
16. Doe je iets tegen milieuvervuiling? Zo ja wat? 🌏

Niet perce

Liefs πŸ™ƒ

Groetjes LupusΒ