Vraag

vragenlijst voor iedereen


Badge

Hoi! Ik heb een vragenlijst gemaakt!

Antwoordt alsjeblieft eerlijk!

1. Wat vind je van Anime(Japanse cartoons) en Manga(Japanse strips)?

2. Wat vind je van Cosplay(Het verkleden van een figuur uit een film, boek of serie)?

3. Wat is jouw hobby?


2 reacties

Reputatie 4
Badge +2

1. Wat vind je van Anime(Japanse cartoons) en Manga(Japanse strips)? Sommige zijn wel gaaf, deathnote vond ik heel interessant en one-punch man was leuk, vroeger ook wel ‘anime’ gekeken op DisneyXD zoals Pokemon en Inazuma Eleven. Dus heb opzich niks tegen anime. Nog nooit een Manga gelezen

2. Wat vind je van Cosplay(Het verkleden van een figuur uit een film, boek of serie)? Gaaf als je het doet naar conventies ofzo maar als je het in het dagelijks leven doet vind ik dat een beetje apart.

3. Wat is jouw hobby? Ik ga graag hardlopen, voor de lockdown heb ik lang gevoetbald en gekorfbald maar dat doe ik nu niet meer. Ik luister graag muziek en ben graag in de natuur of op het strand. Hardlopen muziek en natuur zijn gelukkig ook geweldig te combineren. En ik zou graag meer willen tekenen, schrijven en lezen want dat vind ik heel leuk om te doen. Ook binge ik veels te veel netflix.

 

Om nog wat te zeggen over de anime. Ik heb het gevoel, en als dat niet zo is sorry, dat jij heel graag veel Anime kijkt, Manga leest en Cosplay doet. Daar is niks mis mee. Maar de ‘haat' die veel leeftijdsgenoten van jou en mij hebben daaraan is vaak gewoon dat het voor hen zo onbekend is en dat het voor mensen zoals jij zo een groot onderdeel is van jullie leven dat dat heel erg zichtbaar is in hoe jullie je gedragen. Dus nogmaals ik vind niet dat er met de Japanse filmpjes enzo iets mis is maar we hoeven er niet heel de tijd over te horen zegmaar. Klinkt heel gemeen maar zo bedoel ik het niet! Bedoel meer van stel je wat terughoudender op naar mensen die zeggen dat Anime raar is ofzo want vaak hebben ze nog nooit zoiets gezien het enige wat ze ervan weten is dat dat is wat meisjes die zich als een clown naar school verkleden elke dag kijken.

 

Groetjes!

Reputatie 3
Badge +1

Hoi! Ik heb een vragenlijst gemaakt!

Antwoordt alsjeblieft eerlijk!

1. Wat vind je van Anime(Japanse cartoons) en Manga(Japanse strips)? Echt heel leuk ik hou van anime en heb zelf ook een paar manga's

2. Wat vind je van Cosplay(Het verkleden van een figuur uit een film, boek of serie)? Echt cool ik zou het ook wel eens willen doen

3. Wat is jouw hobby? Anime kijken en tekenen !

 

Reageer