vragenlijst religie

  • 28 November 2020
  • 27 reacties
  • 490 Bekeken


Toon eerste bericht

27 reacties

Reputatie 7
Badge +4

heee, leuke vragenlijst ik ga m ff invullen:)

1 hoe oud ben je? ​​​​14

2 wat is je gender? meisje 

3 wat is je afkomst? ​​​​nederland

4 wat is je religie? cristelijk

5 geloof je in geesten? ja, 't klink miss heel raar maar ja, in de bijbel staan soms verhalen over geesten maar ik denk dan meer dat dat dan demonen om engelen zijn ofzo

6  geloof je in de boeddha? nee ik nie, mr heb niks tegen mensen die dat wel geloven

7 geloof je in god? jaa

8 ga je naar een gebedshuis? (kerk, moskee etc) nee, vind ik eig best wel saai

9 ervaar je racisme door je religie/afkomst? nee hoorr, ik zit ook op een christelijke school dus kan ook nie zo snel 

10  wat gebeurt er na de dood? ik geloof dat ik dan naar de hemel ga en anders naar de hel

11 accepteer je anderen religies? jazekerr

12 accepteer je, satanisme, wicca etc? ja, een vriend van mij is satanisch en ik vind daar helemaal niks mis mee hoor, ik ben het zelf gwn niet dat is het.

13 geloof je in de duivel, satan etc? ja

14 geloof je in een hemel? jaa

15 geloof dat als je niet in iets geloofd dat je dan niet in de hemel komt? ja, maar ik vind het wel een beetje vaag. Ik denk dat je dan wel naar de hel komt, maar dat het in de hel gwn niet echt zo slecht is als in de bijbel staat

16 kan je zoenen voor dat je trouwt? ja, als het maar niet meer is dan dat

17 kan je kinderen hebben voordat je trouwt? ik vind eig van niet, mr kan wel hoor

18 is de lgbtq toegestaan? ja, ik ben zelf ook gay haha

19 (voor geen gelovige) welk verhaal is het meest logisch? Boeddha die de spirituele verlichting heeft bereikt, jezus die de zoon van god was of de joden die nog wachten op een verlosser? -

20 weet je het vershil van protestants en katholiek? ehm volgensmij is protenstands dat ze zich niet zo aan al die strenge regels houden toch? En katholiek is denk k meer met beelden vereren en Maria en alle profeten enzo 
21 weet je het verschil tussen de islam en islamisme? nee, eerlijk gezegd weet ik van allebij niet eens wat dat is

22 weet je het verschil tussen het mahayan boeddhisme en het theravada boeddhisme? Nee sorry

23 (voor joden) wat als jezus echt de zoon van god was? -

24 voor (hindoestanen) wat als er maar 1 god is? -

25 (christenen) wat als god een vrouw is? nou, dat kan opzich wel, maar ik denk het eig nie. Ik weet ook niet of Hij wel echt een man is. Om eerlijk te zijn denk k non binair ofzo, t klinkt miss raar maar waarom zouden de mannen hoger staan als de vrouwen? Hoewel het wel de vader is, ik weet het nie zo goed eig

26 (boeddhisten) wat als er goden bestaan? -

27 wat vindt je van de islam? wat is dat?

28 wat vindt je van religieuze oorlogen? wat is dat? Is dat een oorlog om het geloof ofzo? Nouja als dat zo is vind ik dat onzin, laat iedereen lekker geloven wat die wilt ofzo :)

29 zullen wij mensen niet gewoon in vrede kunnen leven, en als de ene in shiva geloofd en de andere in allah dat accepteren? jazeker

30 was deze vragenlijst erg slecht? neee, hij was heel leuk om in te vullen :)

Reputatie 7
Badge +7

 

1 hoe oud ben je? Geheim 

2 wat is je gender? Jongen 

3 wat is je afkomst? Nederlands 

4 wat is je religie? Misschien christendom 

5 geloof je in geesten? Soort van

6  geloof je in de boeddha? Nee 

7 geloof je in god? Ja en nee

8 ga je naar een gebedshuis? (kerk, moskee etc) ned

9 ervaar je racisme door je religie/afkomst? Nee

10  wat gebeurt er na de dood? Je word een geest 

11 accepteer je anderen religies? Ja

12 accepteer je, satanisme, wicca etc? Geen idee wat dat is

13 geloof je in de duivel, satan etc? Ja en nee

14 geloof je in een hemel? Ja en ned

15 geloof dat als je niet in iets geloofd dat je dan niet in de hemel komt? Nee 

16 kan je zoenen voor dat je trouwt? Ja

17 kan je kinderen hebben voordat je trouwt? Ja

18 is de lgbtq toegestaan? Ja 

19 (voor geen gelovige) welk verhaal is het meest logisch? Boeddha die de spirituele verlichting heeft bereikt, jezus die de zoon van god was of de joden die nog wachten op een verlosser? Jesus 

20 weet je het vershil van protestants en katholiek? Nee 
21 weet je het verschil tussen de islam en islamisme? Nee

22 weet je het verschil tussen het mahayan boeddhisme en het theravada boeddhisme? Nee

23 (voor joden) wat als jezus echt de zoon van god was? /

24 voor (hindoestanen) wat als er maar 1 god is? /

25 (christenen) wat als god een vrouw is? Vind ik prima 

26 (boeddhisten) wat als er goden bestaan? /

27 wat vindt je van de islam? Prima 

28 wat vindt je van religieuze oorlogen? Jammer 

29 zullen wij mensen niet gewoon in vrede kunnen leven, en als de ene in shiva geloofd en de andere in allah dat accepteren? Waarin niet?

30 was deze vragenlijst erg slecht? Nee

Groetjes mij@Anoniem_14mrt23

 

Reageer