Vraag

Vragenlijst over van alles [de 5e]

  • 22 October 2023
  • 18 reacties
  • 197 Bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Haii iedereen :),

Ik heb weer een vragenlijst, deel 5 alweer. Door jullie ideeën heb ik weer wat vragen!

Heb je deel 4 nog niet gedaan, check de vragenlijst:

Of als je nog geen een hebt gemaakt, dan kun je ook even bij mijn topics kijken! Veel plezier!

  1. Jongen / Meisje / Anders?
  2. Hoe oud ben je?
  1. Wat zijn je hobby’s
  2. Hoelang ben je gemiddeld buiten op een dag?
  3. Speel je weleens bordspellen?
  4. (zo ja) Win je ook vaak?
  5. Wat is je favoriete game?
  6. Wat vind je van Lego?
  7. Wat wil je later worden?
  8. Wat vind je de perfecte leeftijd van je leven?
  9. Als je 3 dagen in de week moet werken later, op welke 3 dagen zou je dan het liefst willen werken?
  10. Hoelang / Hoever moet je naar school fietsen?
  11. Tot hoelaat heb je meestal school?
  12. Hoeveel onvoldoende’s heb je al gehaald?
  13. Wat vind je van de pauze’s op je school?
  14. Hoelang leer je meestal voor proefwerken / toetsen?
  15. Heb je veel vrienden?
  16. Ben je blij met de vrienden die je hebt of wil je liever andere vrienden hebben?
  17. Hoevaak spreek je met je vrienden af gemiddeld?
  18. Wonen je vrienden dichtbij jou of verder weg?
  19. Wat vind je leuk aan dit forum?
  20. Wat vind je minder leuk aan dit forum?
  21. Welke badge hoop je binnenkort te krijgen?
  22. Heb je broers en/of zussen?
  23. (zo ja) Hoeveel?
  24. Heb je een goede band met je ouders?
  25. Moet je thuis veel klusjes doen?
  1. Wat vond je van deze vragenlijst?
  2. Deel 6? 

Groetjes, @Monkeyboy08


18 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Ik vul hem alvast zelf in!

Haii iedereen :),

Ik heb weer een vragenlijst, deel 5 alweer. Door jullie ideeën heb ik weer wat vragen!

Heb je deel 4 nog niet gedaan, check de vragenlijst:

Of als je nog geen een hebt gemaakt, dan kun je ook even bij mijn topics kijken! Veel plezier!

  1. Jongen / Meisje / Anders? jongen
  2. Hoe oud ben je? 13,5
  1. Wat zijn je hobby’s lego, wegen tekenen,  YouTube kijken en mensen helpen op dit forum
  2. Hoelang ben je gemiddeld buiten op een dag? weet ik niet 
  3. Speel je weleens bordspellen? ​​​​​heel soms
  4. (zo ja) Win je ook vaak? niet zo vaak
  5. Wat is je favoriete game? op mijn telefoon speel ik soms met anderen 2 3 4 player games,  op mijn chromebook echt verschillende soorten games. 
  6. Wat vind je van Lego? geweldig!!
  7. Wat wil je later worden? weet ik niet 
  8. Wat vind je de perfecte leeftijd van je leven? -
  9. Als je 3 dagen in de week moet werken later, op welke 3 dagen zou je dan het liefst willen werken? maandag, dinsdag, donderdag denk ik
  10. Hoelang / Hoever moet je naar school fietsen? 6,5 km
  11. Tot hoelaat heb je meestal school? normaal 15.00 meestal,  maar met uitval ben ik vaak eerder uit
  12. Hoeveel onvoldoende’s heb je al gehaald? 4 helaas
  13. Wat vind je van de pauze’s op je school? vaak vind ik die pauzes echt tijdverspilling,  want ik verveel me altijd dan
  14. Hoelang leer je meestal voor proefwerken / toetsen? ​​​​​ligt eraan welk vak, sommige 1 week, andere 3 weken 
  15. Heb je veel vrienden? ​​​​​niet veel, niet weinig
  16.  Ben je blij met de vrienden die je hebt of wil je liever andere vrienden hebben? soms denk ik van, ik wil andere vrienden hebben maar ze zijn prima hoor
  17. Hoevaak spreek je met je vrienden af gemiddeld? bijna nooit,  komt door mij
  18. Wonen je vrienden dichtbij jou of verder weg? niet heel dichtbij, ook niet ver weg
  19. Wat vind je leuk aan dit forum? die lieve mensen, 
  20. Wat vind je minder leuk aan dit forum? dar de check soms heel lang duurt, maar wel respect dat ze het zo snel mogelijk proberen te doen!
  21. Welke badge hoop je binnenkort te krijgen? open boek, heb bijna 15 topics
  22. Heb je broers en/of zussen? nee, ben enig kind!
  23. (zo ja) Hoeveel? -
  24. Heb je een goede band met je ouders? ja opzich wel 
  25. Moet je thuis veel klusjes doen? nee valt enorm mee
  1. Wat vond je van deze vragenlijst? -
  2. Deel 6?  ik weet niet wanneer hij komt

Groetjes, @Monkeyboy08

Groetjes, @Monkeyboy08 

Reputatie 7
Badge +8
  1. Jongen / Meisje / Anders?
  2. Hoe oud ben je? 14
  1. Wat zijn je hobby’s staan allemaal op mn profiel maar vooral tekenen en lezen
  2. Hoelang ben je gemiddeld buiten op een dag? Ik krijg nu hulp van een vrijwilligers organisatie die mij helpt met meer naar buiten gaan en leuke dingen doen en sociale contacten afleggen. Ik denk dat dat al genoeg zegt. 
  3. Speel je weleens bordspellen? ​​​​​yup, heb dat donderdag nog gedaan 
  4. (zo ja) Win je ook vaak? niet echt 
  5. Wat is je favoriete game? ik speel niet zoveel spellen dus ik denk gewoon roblox
  6. Wat vind je van Lego? heel leuk, heb nu al meerdere icons sets
  7. Wat wil je later worden? Bioloog of illustrator 
  8. Wat vind je de perfecte leeftijd van je leven? ​​​​​van mijn leven zou ik zeggen 10. 
  9. Als je 3 dagen in de week moet werken later, op welke 3 dagen zou je dan het liefst willen werken? dinsdag, woensdag en donderdag 
  10. Hoelang / Hoever moet je naar school fietsen? 10 - 15 minuutjes. 
  11. Tot hoelaat heb je meestal school? meestal tot 14:15 behalve op donderdag (dan heb ik tot 13:30)
  12. Hoeveel onvoldoende’s heb je al gehaald? dit school jaar nog nul maar ik heb pas 3 toetsen gehad. In mijn hele school leven zou ik iets van 10 zeggen? 
  13. Wat vind je van de pauze’s op je school? saai en eng 
  14. Hoelang leer je meestal voor proefwerken / toetsen? voor 2 jaar lang was alles te makkelijk dus ik leerde nooit. Ik kan het amper dus het duurt mij wel een paar uurtjes 
  15. Heb je veel vrienden?  nee, ik denk niet eens dat ik op dit moment echt vrienden heb (door nieuwe school gedoe)
  16. Ben je blij met de vrienden die je hebt of wil je liever andere vrienden hebben? 
  17. Hoevaak spreek je met je vrienden af gemiddeld?
  18. Wonen je vrienden dichtbij jou of verder weg? 
  19. Wat vind je leuk aan dit forum? Het feit dat het hier een veilige plek is om hulp te vragen en krijgen. 
  20. Wat vind je minder leuk aan dit forum? de mega hoeveelheid vragenlijsten over seks 
  21. Welke badge hoop je binnenkort te krijgen? Een topic badge, misschien voor emotionele problemen en gevoelens 
  22. Heb je broers en/of zussen?​​​​​ ja 
  23. (zo ja) Hoeveel? 3 zusjes en een broertje
  24. Heb je een goede band met je ouders? ​​niet meer denk ik? 
  25. Moet je thuis veel klusjes doen? niet perse heel veel 
  26. Wat vond je van deze vragenlijst ​​​​​​leuk
  27. Deel 6? jaaa

Haii iedereen :),

Ik heb weer een vragenlijst, deel 5 alweer. Door jullie ideeën heb ik weer wat vragen!

Heb je deel 4 nog niet gedaan, check de vragenlijst:

Of als je nog geen een hebt gemaakt, dan kun je ook even bij mijn topics kijken! Veel plezier!

  1. Jongen / Meisje / Anders? Jongen 
  2. Hoe oud ben je? 15
  1. Wat zijn je hobby’s Dit forum,  YouTube,  klussen, fietsen, koken 
  2. Hoelang ben je gemiddeld buiten op een dag? 1.5 uur denk ik 
  3. Speel je weleens bordspellen? Heeeel weinig
  4. (zo ja) Win je ook vaak? Meestal niet😉
  5. Wat is je favoriete game? Ik game nauwelijks,  eigenlijk.
  6. Wat vind je van Lego? Deed t vroeger wel eens, maar niet veel. 
  7. Wat wil je later worden? Geen idee
  8. Wat vind je de perfecte leeftijd van je leven? -
  9. Als je 3 dagen in de week moet werken later, op welke 3 dagen zou je dan het liefst willen werken?dinsdag- woensdag - donderdag 
  10. Hoelang / Hoever moet je naar school fietsen? Half uur
  11. Tot hoelaat heb je meestal school? 15:00
  12. Hoeveel onvoldoende’s heb je al gehaald? 3, in 2 jaar. Ik heb dit jaar nog geen toets gehad omdat ik al zolang niet meer naar school ga.
  13. Wat vind je van de pauze’s op je school? Saai.
  14. Hoelang leer je meestal voor proefwerken / toetsen? 1,5 week
  15. Heb je veel vrienden? Niet super veel, wel een paar 
  16. Ben je blij met de vrienden die je hebt of wil je liever andere vrienden hebben?  Ik ben wel tevreden.
  17. Hoevaak spreek je met je vrienden af gemiddeld? Weinig
  18. Wonen je vrienden dichtbij jou of verder weg? 1 ver weg, rest redelijk dichtbij
  19. Wat vind je leuk aan dit forum?De super lieve mensen!
  20. Wat vind je minder leuk aan dit forum? De check. 
  21. Welke badge hoop je binnenkort te krijgen? Geen, ik vind dat niet belangrijk 
  22. Heb je broers en/of zussen? Nee
  23. (zo ja) Hoeveel?
  24. Heb je een goede band met je ouders? Moeder heel goed, vader wat minder maar opzich prima.
  25. Moet je thuis veel klusjes doen? Nee, heel weinig.  Maar ik doe vaak dingen uit mezelf wel. 
  1. Wat vond je van deze vragenlijst? Prima!
  2. Deel 6?  👍

Groetjes, @Monkeyboy08

 

Reputatie 7
Badge +9
  1. Jongen / Meisje / Anders? Jongen
  2. Hoe oud ben je? 15 
  1. Wat zijn je hobby’s Nu vooral voetbal, tekenen, grafisch ontwerp en heel af en toe nog video editen
  2. Hoelang ben je gemiddeld buiten op een dag? Normaal fiets ik rond de 45 minuten op een dag en ik sport 3x per week buiten 
  3. Speel je weleens bordspellen? Nee, maar soms schaak ik online
  4. (zo ja) Win je ook vaak? Nee lol ben 800 rated op chess
  5. Wat is je favoriete game? Valorant
  6. Wat vind je van Lego? Is wel leuk als ik het krijg als een cadeau en is leuk om als cadeau te kopen voor iemand, maar ik zou het niet voor mezelf kopen
  7. Wat wil je later worden? Ik wil later denk ik sowieso de creatieve kant op, of dat nou architect of iets anders mocht zijn, weet ik nog niet 
  8. Wat vind je de perfecte leeftijd van je leven? Ik heb geen idee, maar miss in mijn 20e nog wat? Dan ben ik aan het studeren lol
  9. Als je 3 dagen in de week moet werken later, op welke 3 dagen zou je dan het liefst willen werken? Ik heb al een baan lol, ik werk op vrijdag, zaterdag en zondag
  10. Hoelang / Hoever moet je naar school fietsen? Ik moet 20 minuten naar school fietsen en dat is ongeveer 7km 
  11. Tot hoelaat heb je meestal school? Ik heb elke dag tot minimaal 15:30 en op 3 dagen tot 16:30 
  12. Hoeveel onvoldoende’s heb je al gehaald? Ik heb gedurende mijn middelbareschoolcarrière maar 1 onvoldoende voor 1 toets gehaald in jaar 3 / vorig schooljaar. Ik heb nog nooit een onvoldoende gemiddeld gestaan voor 1 vak. 
  13. Wat vind je van de pauze’s op je school?  Is wel gezellig
  14. Hoelang leer je meestal voor proefwerken / toetsen? Ik probeer altijd 1 week van tevoren te beginnen maar vaak lukt dit niet lol, ik leer ongeveer 3 dagen van tevoren voor toetsen en dan leer ik denk ik 3-5 uur per dag voor 1 vak. 
  15. Heb je veel vrienden?  Nee, ik heb 3 hele goede vrienden en een paar andere (4-5 ofzo) waar ik minder close mee ben. Ik had in de 2e wel veel mee rlol
  16. Ben je blij met de vrienden die je hebt of wil je liever andere vrienden hebben? Ik kan niet meer tevreden zijn met de vrienden die ik nu heb :) 
  17. Hoevaak spreek je met je vrienden af gemiddeld? We hebben het altijd heel druk met school dus vaak spreken we gewoon in de vakantie af en dat is dan 2/3 x per week. Ik zou gokken dat ik rond de 1 / 2 x per maand afspreek buiten vakanties. 
  18. Wonen je vrienden dichtbij jou of verder weg? Ik woon redelijk dichtbij mijn vrienden, maar 1 hele goede woont 40 minuten lol. 
  19. Wat vind je leuk aan dit forum? Dat je met leeftijdsgenoten kunt praten over allerlei soorten dingen 
  20. Wat vind je minder leuk aan dit forum? De permanente check lol en irritante mensen die gaan zitten trollen 
  21. Welke badge hoop je binnenkort te krijgen? Geen idee tbh
  22. Heb je broers en/of zussen? Jep
  23. (zo ja) Hoeveel? 1 broertje en 1 zusje
  24. Heb je een goede band met je ouders? Meh valt wel mee, ik ben closer met mijn moeder dan met mijn vader, maar onze band is niet heel goed
  25. Moet je thuis veel klusjes doen? Nee valt wel mee
  1. Wat vond je van deze vragenlijst?  Leuk! 
  2. Deel 6? Zeker!
Reputatie 7
Badge +7

Haii iedereen :),

Ik heb weer een vragenlijst, deel 5 alweer. Door jullie ideeën heb ik weer wat vragen!

Heb je deel 4 nog niet gedaan, check de vragenlijst:

Of als je nog geen een hebt gemaakt, dan kun je ook even bij mijn topics kijken! Veel plezier!

  1. Jongen / Meisje / Anders? Jongen
  2. Hoe oud ben je? Geheim 
  1. Wat zijn je hobby’s gamen, lezen, zwemmen 
  2. Hoelang ben je gemiddeld buiten op een dag? 2-3 uur 
  3. Speel je weleens bordspellen? Ja
  4. (zo ja) Win je ook vaak? Soms
  5. Wat is je favoriete game? Fortnite 
  6. Wat vind je van Lego? Irritant omdat iedereen er over praat 
  7. Wat wil je later worden? YouTuber
  8. Wat vind je de perfecte leeftijd van je leven? Wat ik tot nu toe heb gehad? 4
  9. Als je 3 dagen in de week moet werken later, op welke 3 dagen zou je dan het liefst willen werken? Alle want ja, YouTuber is een baan!
  10. Hoelang / Hoever moet je naar school fietsen? 5 minuten 
  11. Tot hoelaat heb je meestal school? Woensdag 13.00 andere dagen 15.00
  12. Hoeveel onvoldoende’s heb je al gehaald? Veel
  13. Wat vind je van de pauze’s op je school? Lang, veels te lang
  14. Hoelang leer je meestal voor proefwerken / toetsen? 
  15. Heb je veel vrienden? Nee
  16. Ben je blij met de vrienden die je hebt of wil je liever andere vrienden hebben? Die ik had, nee
  17. Hoevaak spreek je met je vrienden af gemiddeld? Heb ik niet
  18. Wonen je vrienden dichtbij jou of verder weg? /
  19. Wat vind je leuk aan dit forum? Vragenlijsten 😂😂
  20. Wat vind je minder leuk aan dit forum? Seks vragenlijsten 
  21. Welke badge hoop je binnenkort te krijgen? Open boek badge, en de seksualiteit 
  22. Heb je broers en/of zussen? Nee
  23. (zo ja) Hoeveel? /
  24. Heb je een goede band met je ouders? Ja
  25. Moet je thuis veel klusjes doen? Nee
  1. Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk
  2. Deel 6?  Ja graag

Groetjes, @Monkeyboy08

 

Reputatie 7
Badge +12

Haii iedereen :),

Ik heb weer een vragenlijst, deel 5 alweer. Door jullie ideeën heb ik weer wat vragen!

Heb je deel 4 nog niet gedaan, check de vragenlijst:

Of als je nog geen een hebt gemaakt, dan kun je ook even bij mijn topics kijken! Veel plezier!

  1. Jongen / Meisje / Anders? Meisje
  2. Hoe oud ben je? 13 over 2 maanden 14
  1. Wat zijn je hobby’s toneel, lezen, schrijven, muziek luisteren, zwemmen, wandelen, chillen, zingen, dansen etc.
  2. Hoelang ben je gemiddeld buiten op een dag? Ik denk 2 uur?
  3. Speel je weleens bordspellen? Ja.
  4. (zo ja) Win je ook vaak? Ja, heb goede strategie. (Iedereen treiteren en eraf gooien.)
  5. Wat is je favoriete game? Wii party.
  6. Wat vind je van Lego? Prima, ik doe er zelf niks mee, maar het technische of van die ingewikkelde gebouwen vind ik wel heel cool.
  7. Wat wil je later worden? Actrice en schrijfster.
  8. Wat vind je de perfecte leeftijd van je leven? 27
  9. Als je 3 dagen in de week moet werken later, op welke 3 dagen zou je dan het liefst willen werken? Maandag, dinsdag en donderdag.
  10. Hoelang / Hoever moet je naar school fietsen? 15 minuutjes, dus echt heel kort.
  11. Tot hoelaat heb je meestal school? Van 8:45 tot 15:00 en op woensdag van 8:45 tot 12:30
  12. Hoeveel onvoldoende’s heb je al gehaald? Dit jaar of in totaal?@Monkeyboy08 ?
  13. Wat vind je van de pauze’s op je sschool Saai en kort.
  14. Hoelang leer je meestal voor proefwerken / ttoetsen ik lees alles door een woordjes leren is een halfuurtje stampen, overhoren en volgende dag nog een keer en vlak voor de toets, gewoon lezen, opletten in de les, huiswerk maken en leren, zo moeilijk is dat niet voor mij.
  15. Heb je veel vvrienden niet percé.
  16. Ben je blij met de vrienden die je hebt of wil je liever andere vrienden hhebben verschilt per keer, nu is het gewoon prima.
  17. Hoevaak spreek je met je vrienden af ggemiddeld ehh, afgelopen jaar 4x? (Met feestjes bij geteld)
  18. Wonen je vrienden dichtbij jou of verder wweg verder weg.
  19. Wat vind je leuk aan dit fforum de kinderen, elkaar support en, hulp krijgen en ook natuurlijk de niet sexs gerelateerde vragenlijsten en topics.
  20. Wat vind je minder leuk aan dit fforum de trolls en sexs dingen, ook sommige overtuigingen of dingen vind ik echt te ver gaan.
  21. Welke badge hoop je binnenkort te kkrijgen ik zie het vanzelf wel, ik hoop in elk geval de badge van 1000 reacties te halen.
  22. Heb je broers en/of zzussen jep 2 oudere zussen.
  23. (zo ja) HHoeveel 2
  24. Heb je een goede band met je oouders Nee.
  25. Moet je thuis veel klusjes ddoen Pijnlijk onderwerp bij mij, moest, ik werkte me kapot en opgegeven moment heb ik gezegd: “ik doe het niet meer.” en ondanks dat mij tel werd afgepakt en de ruzies de chantage ben ik het blijven volhouden.
  1. Wat vond je van deze vvragenlijst leuk!
  2. Deel 6?  Ja!

Groetjes, @Monkeyboy08

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +17

1. Jongen / Meisje / Anders? Jongen

2. Hoe oud ben je? 17

3. Wat zijn je hobby’s Gitaar spelen, lezen, gamen

4. Hoelang ben je gemiddeld buiten op een dag? Ik probeer sws 3 keer per week hard te lopen

5. Speel je weleens bordspellen? Soms

6. (zo ja) Win je ook vaak? Neuh, niet echt

7. Wat is je favoriete game? Op het moment, Stray op de PS5

8. Wat vind je van Lego? Heb ik niks meer mee. Toen ik klein was wel veel mee gespeeld.

9. Wat wil je later worden? Docent Engels

10. Wat vind je de perfecte leeftijd van je leven? Babyleeftijd. Alles wordt voor je gedaan en je hebt geen enkele verantwoordelijkheid 😂

11. Als je 3 dagen in de week moet werken later, op welke 3 dagen zou je dan het liefst willen werken? Dinsdag, Woensdag en Donderdag

12. Hoelang / Hoever moet je naar school fietsen? 10 minuten naar het station en dan ongeveer 15 minuten met de trein

13. Tot hoelaat heb je meestal school? Meestal tot 15:00 of 16:00, soms korter soms langer

14. Hoeveel onvoldoende’s heb je al gehaald? Tot nu toe nog geen een

15. Wat vind je van de pauze’s op je school? Prima hoor

16. Hoelang leer je meestal voor proefwerken / toetsen? Meestal elke dag 30 minuten of zo.

17. Heb je veel vrienden? Ik heb 3 echt goede vrienden die ik al ken sinds de basisschool.

18. Ben je blij met de vrienden die je hebt of wil je liever andere vrienden hebben? Ik ben heel erg blij met de vrienden die ik heb.

19. Hoevaak spreek je met je vrienden af gemiddeld? We proberen wel wekelijks af te spreken maar dat lukt niet altijd ivm school/werk

20. Wonen je vrienden dichtbij jou of verder weg? We wonen allemaal in dezelfde stad

21. Wat vind je leuk aan dit forum? De hulpvolle mensen

22. Wat vind je minder leuk aan dit forum? Troll topics. Maar ik moet zeggen dat het sinds de nieuwe check daar wel wat beter mee gaat. Verder zijn topics over politiek en geloof ook zelden leuk/zinvol.

23. Welke badge hoop je binnenkort te krijgen? Boeit me niet

24. Heb je broers en/of zussen? Ja

25. (zo ja) Hoeveel? 1 oudere broer

26. Heb je een goede band met je ouders? Ja, we hebben een prima band

27. Moet je thuis veel klusjes doen? Nee. We hebben niet echt verplichte klussen maar waar ik kan help ik wel mee

28. Wat vond je van deze vragenlijst?  Leuk hoor

29. Deel 6? Sure

Reputatie 7
Badge +17
  1. Jongen / Meisje / Anders?  Jongen
  2. Hoe oud ben je?  14
  1. Wat zijn je hobby’s. Zeilen, karate, scouting
  2. Hoelang ben je gemiddeld buiten op een dag? zo lang mogelijk ;) ik zal het eens tellen maar denk wel een uur of 3 minstens
  3. speel je weleens bordspellen? ja hoor, ouderwetse, thuis. Zoals monopoly en mens erger je niet. En schaken en dammen.
  4. (zo ja) Win je ook vaak? gaat haha. Dammen wel.
  5. Wat is je favoriete game? Als in op pc of smartphone? Ik game niet zoveel. Danga ik liever het water op.
  6. Wat vind je van Lego? Heel mooi, vooral de model auto's en schepen.
  7. Wat wil je later worden? Eco-boer of iets in technische zorg.
  8. Wat vind je de perfecte leeftijd van je leven? Oei, even denken.  30 misschien. Dan ben je nog soort van jong maar wel al helemaal volwassen.
  9. Als je 3 dagen in de week moet werken later, op welke 3 dagen zou je dan het liefst willen werken? Maandag, dinsdag, woensdag achter elkaar. En dan lekker weekend Xd
  10. Hoelang / Hoever moet je naar school fietsen?  12 km, ligt aan de wind. Kan in 40 minuten.
  11. Tot hoelaat heb je meestal school?  De ene dag tot 14:30 en de andere tot 16:10
  12. Hoeveel onvoldoende’s heb je al gehaald? geen nog 😊
  13. Wat vind je van de pauze’s op je school? lekker, even bijkletsen en lol maken
  14. Hoelang leer je meestal voor proefwerken / toetsen? soms een uur soms een hele avond
  15. Heb je veel vrienden? 5 echte besties. En nog een boeltje meer vrienden ;)
  16. Ben je blij met de vrienden die je hebt of wil je liever andere vrienden hebben? Heel blij, prima zo! Ik zou wel vermoedelijk een paar van jullie hier op het forum als vrienden willen hebben erbij!
  17. Hoevaak spreek je met je vrienden af gemiddeld?  met de besties zo gauw het maar kan.  De verdere vrienden zie ik bij de scouts en 1 bij karate.
  18. Wonen je vrienden dichtbij jou of verder weg? Nou, op zich woont iedereen ver weg voor mij vanaf onze boerderij haha. Maar 1 woont vrij dichtbij. Op de fiets ongeveer 5 minuten.
  19. Wat vind je leuk aan dit forum? Het uitwisselen en mensen moed geven en helpen. En genieten van lieve mensen die elkaar helpen en steunen.
  20. Wat vind je minder leuk aan dit forum? Die vreselijke topics over ene meneer T, en steeds terug kerende teksten die zo van de site van een bepaalde politiek partij zijn ge copy paste. Denk zelf na lieve mensen!
  21. Welke badge hoop je binnenkort te krijgen? ie van de 5000e reactie 😉
  22. Heb je broers en/of zussen? 1 pleegzusje 😘 lieverdje , ze blijft misschien bij ons.
  23. (zo ja) Hoeveel? 1 haha
  24. Heb je een goede band met je ouders? Ja gelukkig wel, ik begin me steeds meer te realiseren dat dat niet zomaar gewoon is.
  25. Moet je thuis veel klusjes doen? Ik help met veel dingen mee ja :) dat is het ‘boerenleven’  haha
  1. Wat vond je van deze vragenlijst? Weer superleuk !
  2. Deel 6?  Yes sir!

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 6
Badge +3

 

  1. Jongen / Meisje / Anders?  Jongen.
  2. Hoe oud ben je?  Bijna 15
  1. Wat zijn je hobby’s Verschillend 
  2. Hoelang ben je gemiddeld buiten op een dag? 3uur
  3. Speel je weleens bordspellen? soms
  4. (zo ja) Win je ook vaak? Nee ben super slecht
  5. Wat is je favoriete game? Weet ik niet
  6. Wat vind je van Lego? Leuk alleen heb ik er nooit echt mee gespeeld.
  7. Wat wil je later worden?  Weet ik niet ik denk dat ik de techniek in wil.
  8. Wat vind je de perfecte leeftijd van je leven?  11 of zo. Ik mis het zo erg.
  9. Als je 3 dagen in de week moet werken later, op welke 3 dagen zou je dan het liefst willen werken? zaterdag, zondag en maandag omdat de meeste mensen dan vrij zijn.
  10. Hoelang / Hoever moet je naar school fietsen?  45 minuten voor 16km zonder ebike.
  11. Tot hoelaat heb je meestal school?  16:15
  12. Hoeveel onvoldoende’s heb je al gehaald? dit jaar nog geen maar ik weet dat ik op twee toetsen een onvoldoendes heb al 2 weken geleden gemaakt.
  13. Wat vind je van de pauze’s op je school?  Te kort en...
  14. Hoelang leer je meestal voor proefwerken /  toetsen?  Ongeveer 2 week van te voren 1½ uur per toets per dag dus ongeveer 21 uur
  15. Heb je veel vrienden? Nee 0 niemand.
  16. Ben je blij met de vrienden die je hebt of wil je liever andere vrienden hebben?Ik wil iemand die ik vertrouw en die mij vertrouwd 
  17. Hoevaak spreek je met je vrienden af gemiddeld?nvt
  18. Wonen je vrienden dichtbij jou of verder weg?nvt
  19. Wat vind je leuk aan dit forum?dat je mensen kan helpen.
  20. Wat vind je minder leuk aan dit forum? dat soms berichten verdwijnen waar je lang over getypt hebt.
  21. Welke badge hoop je binnenkort te krijgen?Maakt mij niet uit als ik gewoon iemand kan helpen vind ik het al goed genoeg.
  22. Heb je broers en/of zussen? Ja een zusje 
  23. (zo ja) Hoeveel?1
  24. Heb je een goede band met je ouders?Nee ik durf niks meer te vertellen of te doen.
  25. Moet je thuis veel klusjes doen? Ja stofzuigen vaatwasser grasmaaien eten koken algemene dingen opruimen of wc schoonmaken.
  1. Wat vond je van deze vragenlijst? ​​​​​​​Leuk dankjewel voor de vragen lijst.

 

Reputatie 7

Haii iedereen :),

Ik heb weer een vragenlijst, deel 5 alweer. Door jullie ideeën heb ik weer wat vragen!

Heb je deel 4 nog niet gedaan, check de vragenlijst:

Of als je nog geen een hebt gemaakt, dan kun je ook even bij mijn topics kijken! Veel plezier!

  1. Jongen / Meisje / Anders? meisje
  2. Hoe oud ben je? 13
  1. Wat zijn je hobby’s alles wat met Duits te maken heeft en paardrijden
  2. Hoelang ben je gemiddeld buiten op een dag? 2 uur
  3. Speel je weleens bordspellen? nee bijna nooit
  4. (zo ja) Win je ook vaak? /
  5. Wat is je favoriete game? roblox
  6. Wat vind je van Lego? leuk
  7. Wat wil je later worden? Duits docent
  8. Wat vind je de perfecte leeftijd van je leven? 30
  9. Als je 3 dagen in de week moet werken later, op welke 3 dagen zou je dan het liefst willen werken? dinsdag, donderdag en vrijdag
  10. Hoelang / Hoever moet je naar school fietsen? 6,5 kilometer en daar doe ik ongeveer 20 tot 30  minuten over
  11. Tot hoelaat heb je meestal school? 3 uur
  12. Hoeveel onvoldoende’s heb je al gehaald? 3
  13. Wat vind je van de pauze’s op je school? leuk
  14. Hoelang leer je meestal voor proefwerken / toetsen? voor talen leer ik graag door een tennisbal tegen de muur te gooien en dan de woordjes op te zeggen
  15. Heb je veel vrienden? ja redelijk
  16. Ben je blij met de vrienden die je hebt of wil je liever andere vrienden hebben? heel blij
  17. Hoevaak spreek je met je vrienden af gemiddeld? 1 keer in 2 weken ofzo
  18. Wonen je vrienden dichtbij jou of verder weg? sommige dichtbij en andere ver weg
  19. Wat vind je leuk aan dit forum? dat er bijna altijd wel iemand is die je kan helpen
  20. Wat vind je minder leuk aan dit forum? de check #verwijderdecheck
  21. Welke badge hoop je binnenkort te krijgen? idk
  22. Heb je broers en/of zussen? nee
  23. (zo ja) Hoeveel? /
  24. Heb je een goede band met je ouders? nee
  25. Moet je thuis veel klusjes doen? nee
  1. Wat vond je van deze vragenlijst? leuk
  2. Deel 6?  ja heur

Groetjes, @Monkeyboy08

 

Reputatie 5
Badge +1

Haii iedereen :),

Ik heb weer een vragenlijst, deel 5 alweer. Door jullie ideeën heb ik weer wat vragen!

Heb je deel 4 nog niet gedaan, check de vragenlijst:

Of als je nog geen een hebt gemaakt, dan kun je ook even bij mijn topics kijken! Veel plezier!

  1. Jongen / Meisje / Anders?:  Jongen
  2. Hoe oud ben je?:  14
  1. Wat zijn je hobby’s: Planespotten, tekenen, gamen en lezen
  2. Hoelang ben je gemiddeld buiten op een dag?: 1-4 uur
  3. Speel je weleens bordspellen? Ja
  4. (zo ja) Win je ook vaak? Meh
  5. Wat is je favoriete game?: Borspel; kolonisten van catan. Online; Ja alle call of duty games, zelf speel ik nu de mobiele en MWII, maar MWIII komt binnekort uit dus dan ga ik die veel spelen.
    Ook speel ik veel FNaF
  6. Wat vind je van Lego?: Obsessed, ik heb heel lang echt veel ervan gekocht. Maar nu collect ik het eig. Ik heb veel originele lijnen. Maar ook custom lego uit de 2de wereld oorlog die ik dan zegmaar als een soort collectie ergens neer zet
  7. Wat wil je later worden?: Piloot
  8. Wat vind je de perfecte leeftijd van je leven?: Mijn leven was echt het beste in 2020 tbh..
  9. Als je 3 dagen in de week moet werken later, op welke 3 dagen zou je dan het liefst willen werken?Dinsdag, woensdag en donderdag
  10. Hoelang / Hoever moet je naar school fietsen?: kwartier tot halfuurtje en ongv 4km vgm idrk.
  11. Tot hoelaat heb je meestal school?: 14:20-16:00
  12. Hoeveel onvoldoende’s heb je al gehaald?: Veeel
  13. Wat vind je van de pauze’s op je school?: Het was eerste week echt chill! We hadden 3 pauzes, 2 van 10 minuten en 1 van 30. Alleen het rooster is veranderd dus nu is het wat minder.
  14. Hoelang leer je meestal voor proefwerken / toetsen?: Weekje van tevoren en soms de dag van te voren
  15. Heb je veel vrienden?: nee maar de vrienden die ik heb zijn amazing!
  16. Ben je blij met de vrienden die je hebt of wil je liever andere vrienden hebben?: ik ben blij
  17. Hoevaak spreek je met je vrienden af gemiddeld?: Idrk
  18. Wonen je vrienden dichtbij jou of verder weg?: Ver weg.
  19. Wat vind je leuk aan dit forum?: Andere mensen ontmoeten en mn verhalen weg kunnen!
  20. Wat vind je minder leuk aan dit forum?: De super seksuele dingen en mensen die specifieke vragen stellen over je lichaam
  21. Welke badge hoop je binnenkort te krijgen?: Idrk
  22. Heb je broers en/of zussen?: Ja
  23. (zo ja) Hoeveel?: 3 zussen, 1 broer, 1 broertje
  24. Heb je een goede band met je ouders?: Geen contact met vader, goede band met moeder
  25. Moet je thuis veel klusjes doen?: Mn moeder vraagt er niet om, maar ik help haar vaak. Ik maak ontbijt, ik doe de vaat etc.
  1. Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk
  2. Deel 6? zeker!

Groetjes, @Monkeyboy08


Leuke vragenlijst!
Groetjes,
Jelle​​​​​​

Reputatie 7
Badge +3

Haii iedereen :),

Ik heb weer een vragenlijst, deel 5 alweer. Door jullie ideeën heb ik weer wat vragen!

Heb je deel 4 nog niet gedaan, check de vragenlijst:

Of als je nog geen een hebt gemaakt, dan kun je ook even bij mijn topics kijken! Veel plezier!

  1. Jongen / Meisje / Anders? meisje
  2. Hoe oud ben je? 14 jaar
  1. Wat zijn je hobby’s handletteren, vioolspelen, diamond painting
  2. Hoelang ben je gemiddeld buiten op een dag? eeehm alleen naar en van school fietsen en in de pauzes
  3. Speel je weleens bordspellen? ja!
  4. (zo ja) Win je ook vaak? ligt eraan of mn vriendin mee doet, dan nooit haha
  5. Wat is je favoriete game? minecraft
  6. Wat vind je van Lego? wel leuk!
  7. Wat wil je later worden? juf
  8. Wat vind je de perfecte leeftijd van je leven? 5, onbezorgd
  9. Als je 3 dagen in de week moet werken later, op welke 3 dagen zou je dan het liefst willen werken? dinsdag, woensdag, donderdag
  10. Hoelang / Hoever moet je naar school fietsen? 3 minuten
  11. Tot hoelaat heb je meestal school? half 3
  12. Hoeveel onvoldoende’s heb je al gehaald? dit jaar nul
  13. Wat vind je van de pauze’s op je school? wel nice, maar soms heeel koud buiten
  14. Hoelang leer je meestal voor proefwerken / toetsen? hele middag
  15. Heb je veel vrienden? 4 goede vriendinnen
  16. Ben je blij met de vrienden die je hebt of wil je liever andere vrienden hebben? heel blij
  17. Hoevaak spreek je met je vrienden af gemiddeld? meestal een vriendenavondje van ongeveer 7 uur tot 10 uur ofz
  18. Wonen je vrienden dichtbij jou of verder weg? dichtbij
  19. Wat vind je leuk aan dit forum? dat niemand je raar vind
  20. Wat vind je minder leuk aan dit forum? ja, sorry toch wel de check
  21. Welke badge hoop je binnenkort te krijgen? maakt me niet uit
  22. Heb je broers en/of zussen? nee, helaas
  23. (zo ja) Hoeveel?
  24. Heb je een goede band met je ouders? ja best wel
  25. Moet je thuis veel klusjes doen? nee valt mee
  1. Wat vond je van deze vragenlijst? suuper leukkkk
  2. Deel 6?  zekerrr

Groetjes, @Monkeyboy08

 

Reputatie 7
Badge +11
  1. Jongen / Meisje / Anders? Meisje
  2. Hoe oud ben je? 13
  3. Wat zijn je hobby’s Tekenen, lezen, scouting, aikido en sinds gisteren ook fotografie
  4. Hoelang ben je gemiddeld buiten op een dag? Ligt aan het weer, gister was het zonnig, dus minstens 6 uur, maar vandaag ongeveer 1 uur
  5. Speel je weleens bordspellen?(zo ja) Win je ook vaak? Best wel, met bv dammen wel, behalve tegen mijn opa
  6. Wat is je favoriete game? Telt Roblox?
  7. Wat vind je van Lego? Leuk, ik doe het niet veel, maar realistisch bouwen of zelf een stad met allemaal verhaaltjes wel af en toe
  8. Wat wil je later worden? Zeebioloog
  9. Wat vind je de perfecte leeftijd van je leven? ik denk alles onder de 10 en 21 lijkt me fijn
  10. Als je 3 dagen in de week moet werken later, op welke 3 dagen zou je dan het liefst willen werken? Gewoon maandag, dinsdag en woensdag
  11. Hoelang / Hoever moet je naar school fietsen? 30 min en 12,5 km
  12. Tot hoelaat heb je meestal school? Kwart voor 3
  13. Hoeveel onvoldoende’s heb je al gehaald? iets van 10?
  14. Wat vind je van de pauze’s op je school? wel ok, maar we hebben er 2 en de 1e is iets te kort
  15. Hoelang leer je meestal voor proefwerken / toetsen? een paar dagen van te voren een kwartietje
  16. Heb je veel vrienden? Ja, best veel ja
  17. Ben je blij met de vrienden die je hebt of wil je liever andere vrienden hebben? Ik vind ze fantastisch!
  18. Hoevaak spreek je met je vrienden af gemiddeld? 1x per 3 weken, maar we zitten bij elkaar in de pauze of op scouting, dus ik zie ze genoeg
  19. Wonen je vrienden dichtbij jou of verder weg? Ver weg
  20. Wat vind je leuk aan dit forum? iedereen is zo aardig, je kan er alles kwijt en je krijg advies van kinderen die je een beetje snappen
  21. Wat vind je minder leuk aan dit forum? Dat er geen enkele mogelijkheid is om elkaar irl te ontmoeten, en de check/bugs soms
  22. Welke badge hoop je binnenkort te krijgen? wat meer subforums
  23. Heb je broers en/of zussen?(zo ja) Hoeveel? 1 jonger zusje
  24. Heb je een goede band met je ouders? Ja, al is het in de puberteit wel vaak lastig.
  25. Moet je thuis veel klusjes doen? 3 per dag ongeveer
  26. Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk!
  27. Deel 6? Sure!

 

Reputatie 7
Badge +12
  1. Jongen / Meisje / Anders?
  2. Hoe oud ben je?   12
  1. Wat zijn je hobby’s, Scouting, voetbal, lezen
  2. Hoelang ben je gemiddeld buiten op een dag? 2 uur denk ik
  3. Speel je weleens bordspellen? Ja hoor. Leuk!
  4. (zo ja) Win je ook vaak? Op en af ;)
  5. Wat is je favoriete game?  Luchtvaartspel, mine sweeper, yatzee is ook leuk.
  6. Wat vind je van Lego? Heel mooi, ik heb een keer een museum in Deventer bezocht over speelgoed en daar hadden ze heel mooie lego bouwdingen.
  7. Wat wil je later worden? Zorgverlener. Mensen helpen.
  8. Wat vind je de perfecte leeftijd van je leven? Die komt nog denk ik :) maar 12 is leuk xd
  9. Als je 3 dagen in de week moet werken later, op welke 3 dagen zou je dan het liefst willen werken? dinsdag, woensdag, donderdag.
  10. Hoelang / Hoever moet je naar school fietsen? een kwartiertje ongeveer.
  11. Tot hoelaat heb je meestal school? Als laatste tijd 15:15
  12. Hoeveel onvoldoende’s heb je al gehaald?  dit jaar 1 x een  5,4. Wiskunde :(
  13. Wat vind je van de pauze’s op je school? Gezellig. Wel zorg ik dat ik de grote lui ontwijk haha
  14. Hoelang leer je meestal voor proefwerken / toetsen? voor wiskunde soms wel elke avond een week ofzo of langer. Voor bv Engels is 1 x lezen genoeg.
  15. Heb je veel vrienden? Ja, genoeg in elk geval.  3 echte besties waar ik alles mee deel.
  16. Ben je blij met de vrienden die je hebt of wil je liever andere vrienden hebben? heel blij! Ik zou net als @Tartan14  veel van jullie er ook bij willen hebben <3
  17. Hoevaak spreek je met je vrienden af gemiddeld? liefst elke dag xd
  18. Wonen je vrienden dichtbij jou of verder weg? Dichtbij wel.
  19. Wat vind je leuk aan dit forum? Helpen, ekaar begrijpen, open kunnen zijn, maakt nietuit  wie, wat je bent.
  20. Wat vind je minder leuk aan dit forum? Trolls, precies wat Tartan zegt. Mensen die anderen willen vertellen hoe ze moeten leven en dat ze niet zichzelf mogen zijn omdat een of andere mafketel dat zegt. Dan heb je geen eigen ik.
  21. Welke badge hoop je binnenkort te krijgen? Ik vind het wel leuk dat het soort van onverwacht komt dus ik laat me graag verrassen.
  22. Heb je broers en/of zussen? ja
  23. (zo ja) Hoeveel? een zus van 22, die woont al op zichzelf
  24. Heb je een goede band met je ouders? Ja met mijn moeder althans, vader is uit beeld.
  25. Moet je thuis veel klusjes doen? ik help zoveel ik kan. Anders moet zij alles alleen doen.
  1. Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk weer !!
  2. Deel 6?  haha can't wait !

Liefs, Tover xxx

Reputatie 3
Badge

Jongen / Meisje / Anders? Jongen 

Hoe oud ben je?  14

Wat zijn je hobby’s  Tennisen

Hoelang ben je gemiddeld buiten op een dag? zo'n 3 en een half uur

Speel je weleens bordspellen? bij mijn oma wel

(zo ja) Win je ook vaak?  Bijde even vaak. 

Wat is je favoriete game?  ik weet het niet. Dat zijn er zo veel

Wat vind je van Lego?  leuk.

Wat wil je later worden?  Eigen bedrijf/ eigen restaurant 

Wat vind je de perfecte leeftijd van je leven? 22

Als je 3 dagen in de week moet werken later, op welke 3 dagen zou je dan het liefst willen werken? Maandag, Dinsdag en Woensdag 

Hoelang / Hoever moet je naar school fietsen? 2 minuten

Tot hoelaat heb je meestal school? 3 uur / half 4

Hoeveel onvoldoende’s heb je al gehaald? Dit jaar nog maar 2

Wat vind je van de pauze’s op je school?  Goed

Hoelang leer je meestal voor  proefwerken / toetsen?  Kort meestal 3 dagen ofzo 

Heb je veel vrienden?  Zeker

Ben je blij met de vrienden die je hebt of wil je liever andere vrienden hebben?  Ik ben wel blij met mijn vrienden.

Hoevaak spreek je met je vrienden af gemiddeld?  Bijna nooit.

Wonen je vrienden dichtbij jou of verder weg?  Verder weg

Wat vind je leuk aan dit forum?  Reageren en mensen helpen 

Wat vind je minder leuk aan dit forum?  De check

Welke badge hoop je binnenkort te krijgen?  Nvt

Heb je broers en/of zussen?

(zo ja) Hoeveel? 1 broer en 1 zus

Heb je een goede band met je ouders?  Ja ( soms ruzie maar ja dat heeft iedereen wel eens. Hoop ik. )

Moet je thuis veel klusjes doen?  Valt wel mee.

Wat vond je van deze vragenlijst?  Leuk

Deel 6?  Altijd leuk. 

 

Groetjes @Sander_Adhd 

Haii iedereen :),

Ik heb weer een vragenlijst, deel 5 alweer. Door jullie ideeën heb ik weer wat vragen!

Heb je deel 4 nog niet gedaan, check de vragenlijst:

Of als je nog geen een hebt gemaakt, dan kun je ook even bij mijn topics kijken! Veel plezier!

  1. Jongen / Meisje / Anders? meisje
  2. Hoe oud ben je? 13
  1. Wat zijn je hobby’s tekenen, gamen
  2. Hoelang ben je gemiddeld buiten op een dag? 4 uur ofz
  3. Speel je weleens bordspellen? ja heel veel
  4. (zo ja) Win je ook vaak? nee
  5. Wat is je favoriete game? minecraft
  6. Wat vind je van Lego? leuk
  7. Wat wil je later worden? schrijfster/illustrator
  8. Wat vind je de perfecte leeftijd van je leven? 20
  9. Als je 3 dagen in de week moet werken later, op welke 3 dagen zou je dan het liefst willen werken? ma, di wo
  10. Hoelang / Hoever moet je naar school fietsen? 4,5 km
  11. Tot hoelaat heb je meestal school? 15:00
  12. Hoeveel onvoldoende’s heb je al gehaald? 5
  13. Wat vind je van de pauze’s op je school? kort
  14. Hoelang leer je meestal voor proefwerken / toetsen? een week
  15. Heb je veel vrienden? mwah
  16. Ben je blij met de vrienden die je hebt of wil je liever andere vrienden hebben? neehoor
  17. Hoevaak spreek je met je vrienden af gemiddeld? eens per maand
  18. Wonen je vrienden dichtbij jou of verder weg? ver weg
  19. Wat vind je leuk aan dit forum? iedereen is dichtbij :)
  20. Wat vind je minder leuk aan dit forum? -
  21. Welke badge hoop je binnenkort te krijgen?  dat weet ik niet
  22. Heb je broers en/of zussen? ja 
  23. (zo ja) Hoeveel? 2 broertjes
  24. Heb je een goede band met je ouders? ja 
  25. Moet je thuis veel klusjes doen? ja
  1. Wat vond je van deze vragenlijst? weer heel leuk
  2. Deel 6? MEER

Groetjes, @Monkeyboy08

 

Reputatie 5
Badge +1
  1. Jongen / Meisje / Anders? Meisje
  2. Hoe oud ben je? 16
  1. Wat zijn je hobby’s tekenen en muziek luisteren
  2. Hoelang ben je gemiddeld buiten op een dag? als ik school niet meetel, vrij weinig
  3. Speel je weleens bordspellen? nee, maar vroeger wel
  4. (zo ja) Win je ook vaak? weet ik niet meer
  5. Wat is je favoriete game? Heb ik niet.  Ik game niet echt meer
  6. Wat vind je van Lego? Ik speel daar nu niet meer mee maar ik vind het wel leuk en creatief. ik wou vroeger ook lego, maar ik wist niet waar ik het moest kopen. Ik speelde wel vaak met lego bij mijn vrienden.
  7. Wat wil je later worden? biologist/onderzoeker
  8. Wat vind je de perfecte leeftijd van je leven? 19
  9. Als je 3 dagen in de week moet werken later, op welke 3 dagen zou je dan het liefst willen werken? dinsdag, woensdag en donderdag
  10. Hoelang / Hoever moet je naar school fietsen? ongeveer 25 minuten
  11. Tot hoelaat heb je meestal school? 16.05
  12. Hoeveel onvoldoende’s heb je al gehaald? dit schooljaar maar 1
  13. Wat vind je van de pauze’s op je school? te kort en te druk
  14. Hoelang leer je meestal voor proefwerken / toetsen? hangt van het vak af. voor vakken waar ik moeite mee heb een week en makkelijke vakken een dag, en alle andere vakken ongeveer 3-2 dagen
  15. Heb je veel vrienden? nee
  16. Ben je blij met de vrienden die je hebt of wil je liever andere vrienden hebben? -
  17. Hoevaak spreek je met je vrienden af gemiddeld? -
  18. Wonen je vrienden dichtbij jou of verder weg? -
  19. Wat vind je leuk aan dit forum? De mensen hier. Reageren, elkaar helpen en geholpen worden
  20. Wat vind je minder leuk aan dit forum? als ik moest kiezen, de check, maar ik kan het wel begrijpen van de kindertelefoon waarom hiervoor kozen
  21. Welke badge hoop je binnenkort te krijgen? weet ik niet
  22. Heb je broers en/of zussen? nee
  23. (zo ja) Hoeveel?
  24. Heb je een goede band met je ouders? ja
  25. Moet je thuis veel klusjes doen? nee, helemaal niet
  1. Wat vond je van deze vragenlijst? Heel leuk
  2. Deel 6? Leuk!
Reputatie 5
Badge +1

Haii iedereen :),

Ik heb weer een vragenlijst, deel 5 alweer. Door jullie ideeën heb ik weer wat vragen!

Heb je deel 4 nog niet gedaan, check de vragenlijst:

Of als je nog geen een hebt gemaakt, dan kun je ook even bij mijn topics kijken! Veel plezier!

  1. Jongen / Meisje / Anders? meisje
  2. Hoe oud ben je? 13
  1. Wat zijn je hobby’s turnen en make up doen
  2. Hoelang ben je gemiddeld buiten op een dag? Hangt echt van de dag af maar denk ongeveer 1,5 gemiddeld
  3. Speel je weleens bordspellen? Ja soms met m'n zusje
  4. (zo ja) Win je ook vaak? Ja heb nog nooit van haar verloren 
  5. Wat is je favoriete game? Roblox
  6. Wat vind je van Lego? Wel leuk maar ik speel er eigenlijk nooit meer mee
  7. Wat wil je later worden? Profesionele turnster, maar dat ga ik nooit halen dus ik denk arts ofzo
  8. Wat vind je de perfecte leeftijd van je leven? 16-21 denk ik
  9. Als je 3 dagen in de week moet werken later, op welke 3 dagen zou je dan het liefst willen werken? Dinsdag woensdag donderdag
  10. Hoelang / Hoever moet je naar school fietsen? Drie kwartier heen en terug
  11. Tot hoelaat heb je meestal school? Soms 4 uur soms 10 over 3 en soms 10 over 2 en soms nog eerder
  12. Hoeveel onvoldoende’s heb je al gehaald? 2
  13. Wat vind je van de pauze’s op je school? Te kort want er moet gewoon 8 uur pauze komen dus geen school
  14. Hoelang leer je meestal voor proefwerken / toetsen? Soms leer ik niet (oeps) en anders doorlezen overschrijven en mezelf overhoren
  15. Heb je veel vrienden? Ja
  16. Ben je blij met de vrienden die je hebt of wil je liever andere vrienden hebben? Ben zeker blij met m'n vriendinnen bij turnen maar op school zou ik sommige mensen weg willen hebben niet iedereen
  17. Hoevaak spreek je met je vrienden af gemiddeld? Eens in de 3 weken maar we wonen allemaal ver van elkaar af
  18. Wonen je vrienden dichtbij jou of verder weg? Verweg
  19. Wat vind je leuk aan dit forum? Weet ik niet
  20. Wat vind je minder leuk aan dit forum? Dat je volgens de regels niet mag chatten enzo want dat zou eigenlijk wel leuk zijn
  21. Welke badge hoop je binnenkort te krijgen? Gewoon verder dan nu weet niet welke er zijn
  22. Heb je broers en/of zussen? Ja broertje en zusje
  23. (zo ja) Hoeveel? Heb ik al gezegd 
  24. Heb je een goede band met je ouders? Ja
  25. Moet je thuis veel klusjes doen? Nee alleen m'n kamer opruimen en m'n kleding in de wasmand leggen en m'n bed opmaken
  1. Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk!!
  2. Deel 6?  Jaaa ofc

Groetjes, @Monkeyboy08

 

Reageer