Vraag

Vragenlijst over van alles [de 3e]

  • 14 October 2023
  • 13 reacties
  • 250 Bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Hey iedereen :),

Ik had weer eens zin om een vragenlijstje te maken, dus bij deze.

Ik had er al 2 gemaakt, wil je die maken, dan kan je even bij mijn andere topics kijken, daar zitten die tussen. Veel plezier!

  1. Jongen / meisje / anders
  2. Hoe oud ben je
  1. Welke dag in de week vind je het leukst?
  2. Wat is je schoenmaat?
  3. Welke kleur zijn je schoenen?
  4. Dilemma: Pannekoeken of friet / patat?
  5. Dilemma: Vrienden hebben of een vriendje / vriendin hebben?
  6. Dilemma: Zuurkool of witlof?
  7. Hoeveel zou je later willen verdienen qua salaris?
  8. Heb je een leuke klas op school?
  9. In welk vak op school ben je goed in?
  10. Welke sport vind je vreselijk?
  11. Dilemma: Altijd +40 graden of -20 graden? [Je mag geen gebruik maken van airco of verwarming of dat soort dingen!]
  12. Dilemma: Elk jaar kerst vieren of elk jaar je verjaardag vieren?
  13. Dilemma: Bos of zee?
  14. Wat is je favoriete plantensoort?
  15. Heb je nu last van depressieve gevoelens en/of zm neigingen? 

Heb je last hiervan? Bel / chat met de KT of 113 (bij zm neigingen) of praat erover met een vertrouwenspersoon!

  1. Wat is je favoriete item bij jou thuis?
  2. Wie op het forum zou je een compliment willen geven? (en wat?)
  3. Wat vond je van deze vragenlijst?
  4. Moet ik er nog eentje maken?

Ik hoop dat je het leuk vond!

Groetjes, @Monkeyboy08


13 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey iedereen :),

Ik had weer eens zin om een vragenlijstje te maken, dus bij deze.

Ik had er al 2 gemaakt, wil je die maken, dan kan je even bij mijn andere topics kijken, daar zitten die tussen. Veel plezier!

  1. Jongen / meisje / anders Meisje.
  2. Hoe oud ben je 13, bijna 14
  1. Welke dag in de week vind je het leukst? Vrijdag, dan mag ik langer opblijven en is het bijna weekend.
  2. Wat is je schoenmaat? 36/37
  3. Welke kleur zijn je schoenen? Zwart, witte schoenen kan ik niet wit houden. En meestal met hoge zolen om me groter te laten lijken😂 nog steeds zijn mensen vaak 1 of 2 koppen groter dan ik.
  4. Dilemma: Pannekoeken of friet / patat? Pannenkoeken.
  5. Dilemma: Vrienden hebben of een vriendje / vriendin hebben? Vrienden.
  6. Dilemma: Zuurkool of witlof? Witlof.
  7. Hoeveel zou je later willen verdienen qua salaris? Genoeg om rond te komen.
  8. Heb je een leuke klas op school? Ja hoor.
  9. In welk vak op school ben je goed in? Nederlands, Engels en Wiskunde.
  10. Welke sport vind je vreselijk? Basketbal. Omdat ik nooit de bal krijg vanwege mijn lengte. En hockey, ik ben links en veel pester uit mijn oude klas zaten er op en die waren dus echt níét aardig. (No Offence naar anderen)
  11. Dilemma: Altijd +40 graden of -20 graden? [Je mag geen gebruik maken van airco of verwarming of dat soort dingen!] -20
  12. Dilemma: Elk jaar kerst vieren of elk jaar je verjaardag vieren? Mijn verjaardag.
  13. Dilemma: Bos of zee? Bos.
  14. Wat is je favoriete plantensoort? Geen idee.
  15. Heb je nu last van depressieve gevoelens en/of zm neigingen? Nee, ik voel me wel vaak erg alleen en moeen hoofdpijn, ook ben ik weer vaker ziek nu ik thuis woon.

Heb je last hiervan? Bel / chat met de KT of 113 (bij zm neigingen) of praat erover met een vertrouwenspersoon!

  1. Wat is je favoriete item bij jou thuis? Mijn bed.
  2. Wie op het forum zou je een compliment willen geven? (en wat?)@Jesse_6567 Dat ik het heel knap en stoer van hem vind dat hij zijn moeder zo wilt supporten, ondanks dat hijzelf het ook zwaar heeft.
  3. Wat vond je van deze vvragenlijst? Leuk!
  4. Moet ik er nog eentje mmaken? Jaaaa!

Ik hoop dat je het leuk vvond zeker!

Groetjes, @Monkeyboy08

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +8
  1. Jongen / meisje / anders Meisjeeee
  2. Hoe oud ben je 14
  1. Welke dag in de week vind je het leukst? Vrijdag 
  2. Wat is je schoenmaat? 41/42 
  3. Welke kleur zijn je schoenen? wit met paars en groen (ik vind paarsen groen eigenlijk niet zulke leuke kleuren normaal maar toch zijn dat mijn schoen kleuren)
  4. Dilemma: Pannekoeken of friet / patat? pannekoeken
  5. Dilemma: Vrienden hebben of een vriendje / vriendin hebben?  vriendem
  6. Dilemma: Zuurkool of witlof? zuurkool 
  7. Hoeveel zou je later willen verdienen qua salaris? ​​​​​ietjes meer dan wat ik nodig ga hebben om een comfortabel leven te leven 
  8. Heb je een leuke klas op school? de meiden zijn oke maar de jongens zijn hel. 
  9. In welk vak op school ben je goed in? tekenen
  10. Welke sport vind je vreselijk? voetbal 
  11. Dilemma: Altijd +40 graden of -20 graden? [Je mag geen gebruik maken van airco of verwarming of dat soort dingen!] - 20 graden 
  12. Dilemma: Elk jaar kerst vieren of elk jaar je verjaardag vieren? Verjaardag (ik vind kerst een afschuwlijk feest)
  13. Dilemma: Bos of zee? ​​​​​bos
  14. Wat is je favoriete plantensoort? heb er geen specifiek. Ik vind de meeste planten wel leuk 
  15. Heb je nu last van depressieve gevoelens en/of zm neigingen?  soms, maar niet zo extreem. Ik krijg er hulp voor :)

Heb je last hiervan? Bel / chat met de KT of 113 (bij zm neigingen) of praat erover met een vertrouwenspersoon!

  1. Wat is je favoriete item bij jou thuis? mijn kip knuffel 
  2. Wie op het forum zou je een compliment willen geven? (en wat?)  @OnlyMe  omdat ze altijd leuke verhalen heeft
  3. Wat vond je van deze vragenlijst? Heel erg leuk 
  4. Moet ik er nog eentje maken? Als je er eentje wilt maken moet je her gewoon doen 
  1. Hey iedereen :),
Ik had weer eens zin om een vragenlijstje te maken, dus bij deze.
 
Ik had er al 2 gemaakt, wil je die maken, dan kan je even bij mijn andere topics kijken, daar zitten die tussen. Veel plezier!
 
Jongen / meisje / anders Jongen 
Hoe oud ben je 15
Welke dag in de week vind je het leukst? Zaterdag 
Wat is je schoenmaat? 41
Welke kleur zijn je schoenen? Blauw 
Dilemma: Pannekoeken of friet / patat? Friet. Dan neem ik ipv pannekoeken wel poffertjes 🙃
Dilemma: Vrienden hebben of een vriendje / vriendin hebben? Vrienden 
Dilemma: Zuurkool of witlof? Zuurkool, maar beide vind ik echt heel smerig 🤮
Hoeveel zou je later willen verdienen qua salaris? Voldoende om zonder geldzorgen rond te kunnen komen.
Heb je een leuke klas op school? Wel prima 
In welk vak op school ben je goed in? Frans
Welke sport vind je vreselijk? Voetbal
Dilemma: Altijd +40 graden of -20 graden? [Je mag geen gebruik maken van airco of verwarming of dat soort dingen!] -20
Dilemma: Elk jaar kerst vieren of elk jaar je verjaardag vieren? Verjaardag 
Dilemma: Bos of zee? Bos
Wat is je favoriete plantensoort? Geen idee
Heb je nu last van depressieve gevoelens en/of zm neigingen? Soms wel depressieve gevoelens (nu ook) maar ik heb eigenlijk nooit last van zm neigingen.
Heb je last hiervan? Bel / chat met de KT of 113 (bij zm neigingen) of praat erover met een vertrouwenspersoon!
  1. Wat is je favoriete item bij jou thuis? Bed
  2. Wie op het forum zou je een compliment willen geven? (en wat?)@Natureflower , ze kan echt goede vragenlijsten maken. 
  3. Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk
  4. Moet ik er nog eentje maken? Ja!!

Ik hoop dat je het leuk vond!

Groetjes, @Monkeyboy08

 

Reputatie 7
Badge +9
  1. Jongen / meisje / anders een meisje maar vooral in de war
  2. Hoe oud ben je 13 bijna 14
  1. Welke dag in de week vind je het leukst? woensdag, want dan moet ik meestal heel lang op iets wachten en dat betekent shoppen
  2. Wat is je schoenmaat? 42
  3. Welke kleur zijn je schoenen? hele mooie zwarte laarsjes
  4. Dilemma: Pannekoeken of friet / patat? pannekoeken maar dan wel die van mijn vader. en het is geen friet of patat, het zijn aardappelstokjes
  5. Dilemma: Vrienden hebben of een vriendje / vriendin hebben? vrienden
  6. Dilemma: Zuurkool of witlof? zuurkool
  7. Hoeveel zou je later willen verdienen qua salaris? genoeg
  8. Heb je een leuke klas op school? het kan beter
  9. In welk vak op school ben je goed in? muziek (we hoeven letterlijk niks te doen)
  10. Welke sport vind je vreselijk? welke niet?
  11. Dilemma: Altijd +40 graden of -20 graden? [Je mag geen gebruik maken van airco of verwarming of dat soort dingen!] -20, want je kan makkelijker jezelf warmer houden dan kouder houden
  12. Dilemma: Elk jaar kerst vieren of elk jaar je verjaardag vieren? kerst
  13. Dilemma: Bos of zee? zee, wel in een grote boot
  14. Wat is je favoriete plantensoort? een nep plant
  15. Heb je nu last van depressieve gevoelens en/of zm neigingen? soms

Heb je last hiervan? Bel / chat met de KT of 113 (bij zm neigingen) of praat erover met een vertrouwenspersoon!

  1. Wat is je favoriete item bij jou thuis? laptop
  2. Wie op het forum zou je een compliment willen geven? (en wat?) ik wil graag een compliment geven aan de moderators. ondanks ons protest vind ik het fijn dat jullie blijven en het forum nogsteeds een leuke plek proberen te houden
  3. Wat vond je van deze vragenlijst? leuk
  4. Moet ik er nog eentje maken? klinkt als een goed plan
Reputatie 7
Badge +7

Hey iedereen :),

Ik had weer eens zin om een vragenlijstje te maken, dus bij deze.

Ik had er al 2 gemaakt, wil je die maken, dan kan je even bij mijn andere topics kijken, daar zitten die tussen. Veel plezier!

  1. Jongen / meisje / anders Meisjee;)
  2. Hoe oud ben je 12 jaartjes!
  1. Welke dag in de week vind je het leukst? Vrijdag! Dan heb ik mijn theaterles en ik heb dan ook een heel chille rooster
  2. Wat is je schoenmaat? 39 :P
  3. Welke kleur zijn je schoenen?  ​​​​De meesten zijn gewoon wit haha, maar ik heb ook paar die zijn blauw of pastelgroen:)
  4. Dilemma: Pannekoeken of friet / patat? Friet/Patat natuurlijk!
  5. Dilemma: Vrienden hebben of een vriendje / vriendin hebben? Oeh! Goeie:) Ik ben eigenlijk best blij dat ik nu single ben en ik ben heel blij met mijn vrienden, dus vrienden! :)
  6. Dilemma: Zuurkool of witlof? Witlof dan maar...
  7. Hoeveel zou je later willen verdienen qua salaris? Maakt me niks uit hoor. Als ik maar blij bent met mijn beroep:) xD
  8. Heb je een leuke klas op school? Jaa! Ik heb een heel gezellige grappige klas vind ik!
  9. In welk vak op school ben je goed in?
  10. Welke sport vind je vreselijk?
  11. Dilemma: Altijd +40 graden of -20 graden? [Je mag geen gebruik maken van airco of verwarming of dat soort dingen!] -20! Lekker sneeuw:D 
  12. Dilemma: Elk jaar kerst vieren of elk jaar je verjaardag vieren? Elke jaar kerst vieren! Ik vind kerst altijd zo gezelligXD! 
  13. Dilemma: Bos of zee? Bos! 
  14. Wat is je favoriete plantensoort? Calathea's zijn zo schattig vind ik haha:)
  15. Heb je nu last van depressieve gevoelens en/of zm neigingen? Nee gelukkig niet!

Heb je last hiervan? Bel / chat met de KT of 113 (bij zm neigingen) of praat erover met een vertrouwenspersoon!

  1. Wat is je favoriete item bij jou thuis? Mijn bureau:)
  2. Wie op het forum zou je een compliment willen geven? (en wat?) ​​​​​@Monkeyboy08, Je maakt leuke vragenlijsten! Ik vind dat je heel behulpzaam en attent bent:) 
  3. Wat vond je van deze vragenlijst? Heel leuk!
  4. Moet ik er nog eentje maken? Ja hoor! Gaaf!

Ik hoop dat je het leuk vond!

Groetjes, @Monkeyboy08

Liefs xxx Banaantje <3

Reputatie 7
Badge +17

1. Jongen / meisje / anders Jongen

2. Hoe oud ben je 17

3. Welke dag in de week vind je het leukst? Zaterdag
4. Wat is je schoenmaat? 42

5. Welke kleur zijn je schoenen? Zwart

6. Dilemma: Pannekoeken of friet / patat? Patat, niet zo moeilijk 😄

7. Dilemma: Vrienden hebben of een vriendje / vriendin hebben? Dan toch vrienden. Een relatie is heel erg mooi maar ik zou er nooit m’n vrienden voor opgeven.

8. Dilemma: Zuurkool of witlof? Zuurkool

9. Hoeveel zou je later willen verdienen qua salaris? Genoeg om leuk van te leven.

10. Heb je een leuke klas op school? Valt wel mee

11. In welk vak op school ben je goed in? Engels

12. Welke sport vind je vreselijk? Hockey

13. Dilemma: Altijd +40 graden of -20 graden? [Je mag geen gebruik maken van airco of verwarming of dat soort dingen!] +40  ik heb echt een hekel aan kou

14. Dilemma: Elk jaar kerst vieren of elk jaar je verjaardag vieren? Verjaardag. Aan kerst doen we nu al niet echt veel

15. Dilemma: Bos of zee? Zee

16. Wat is je favoriete plantensoort? Passiebloem

17. Heb je nu last van depressieve gevoelens en/of zm neigingen? Nee, gelukkig niet

18. Wat is je favoriete item bij jou thuis? Mijn gitaar

19. Wie op het forum zou je een compliment willen geven? (en wat?) @jaivy omdat hij zo dapper is (is en hopelijk niet was)  @benebird omdat hij altijd lekker to the point is. @MickeyMouse altijd hulpvol  @Jesse_6567 zelfe reden als OnlyMe

En eigenlijk verder iedereen die hier is om mensen te helpen.

20. Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk hoor

21. Moet ik er nog eentje maken? Sure, ga je gang

 

Reputatie 7
Badge +11

Hey iedereen! Ik zal hem zelf ook invullen:

Hey iedereen :),

Ik had weer eens zin om een vragenlijstje te maken, dus bij deze.

Ik had er al 2 gemaakt, wil je die maken, dan kan je even bij mijn andere topics kijken, daar zitten die tussen. Veel plezier!

  1. Jongen / meisje / anders jongen
  2. Hoe oud ben je 13,5
  1. Welke dag in de week vind je het leukst? ​​​​​vrijdag
  2. Wat is je schoenmaat? 42 / 43
  3. Welke kleur zijn je schoenen? verschillende soorten groen
  4. Dilemma: Pannekoeken of friet / patat? friet
  5. Dilemma: Vrienden hebben of een vriendje / vriendin hebben? vrienden
  6. Dilemma: Zuurkool of witlof? witlof, dat lust ik
  7. Hoeveel zou je later willen verdienen qua salaris? ​​​​​wat meer dat ik nodig heb zodat ik ook wat leuk dingen kan kopen en verder op vakantie kan gaan
  8. Heb je een leuke klas op school? jaa
  9. In welk vak op school ben je goed in? (tot nu toe) Duits, had een 9,9 voor de eerste toets :)
  10. Welke sport vind je vreselijk? dat zijn er veel
  11. Dilemma: Altijd +40 graden of -20 graden? [Je mag geen gebruik maken van airco of verwarming of dat soort dingen!] +40, want dat is wel heet maar niet zo koud als -20
  12. Dilemma: Elk jaar kerst vieren of elk jaar je verjaardag vieren? kerst, ik vind dat zo leuk!
  13. Dilemma: Bos of zee? ​​​​ zee, jammer dat ik daar  niet woon
  14. Wat is je favoriete plantensoort? heb ik niet maar het moet wel echte planten zijn,  niet die neppe
  15. Heb je nu last van depressieve gevoelens en/of zm neigingen?  ​​​​​soms depressie  Heb je last hiervan? Bel / chat met de KT of 113 (bij zm neigingen) of praat erover met een vertrouwenspersoon!
  1. Wat is je favoriete item bij jou thuis? ​​​​​mijn lego en mijn bed
  2. Wie op het forum zou je een compliment willen geven? (en wat?) @Jesse_6567, omdat het met hemzelf niet goed gaat en ook nog met zijn moeder slecht gaat.@Natureflower, omdat zij hele leuke vragenlijsten maakt!@OnlyMe jij maakt super leuke verhalen.  En natuurlijk iedereen die aardig is en andere helpt zijn top!
  3. Wat vond je van deze vragenlijst? leuk!
  4. Moet ik er nog eentje maken? ik ga kijken naar vragen en misschien volgende week hem plaatsen.

Ik hoop dat je het leuk vond!

Groetjes, @Monkeyboy08

groetjes, @Monkeyboy08

 

@Banaantjeeee bedankt voor het compliment!​

Reputatie 7
Badge +13

Hey iedereen :),

Ik had weer eens zin om een vragenlijstje te maken, dus bij deze.

Ik had er al 2 gemaakt, wil je die maken, dan kan je even bij mijn andere topics kijken, daar zitten die tussen. Veel plezier!

  1. Jongen / meisje / anders Jongen
  2. Hoe oud ben je geheim
  1. Welke dag in de week vind je het leukst? Woensdag 
  2. Wat is je schoenmaat? Idk denk 39
  3. Welke kleur zijn je schoenen? Zwart
  4. Dilemma: Pannekoeken of friet / patat? Patat, maar ik zeg ook friet 
  5. Dilemma: Vrienden hebben of een vriendje / vriendin hebben? Vriendin 
  6. Dilemma: Zuurkool of witlof? Geen
  7. Hoeveel zou je later willen verdienen qua salaris? 100-200K per maand 
  8. Heb je een leuke klas op school?  Ja en nee
  9. In welk vak op school ben je goed in?  Gym
  10. Welke sport vind je vreselijk? Basketbal 
  11. Dilemma: Altijd +40 graden of -20 graden? [Je mag geen gebruik maken van airco of verwarming of dat soort dingen!] Ehhhhh -20
  12. Dilemma: Elk jaar kerst vieren of elk jaar je verjaardag vieren? Dus als ik de 1 kies is de andere nooit meer? Dan Kerst
  13. Dilemma: Bos of zee? Bos
  14. Wat is je favoriete plantensoort? Kattenkruid 
  15. Heb je nu last van depressieve gevoelens en/of zm neigingen?  Nee gelukkig niet. Ik ken wel iemand die depressief is.

Heb je last hiervan? Bel / chat met de KT of 113 (bij zm neigingen) of praat erover met een vertrouwenspersoon!

  1. Wat is je favoriete item bij jou thuis? Switch (ik kan toch niet veel meer doen zonder vrienden)
  2. Wie op het forum zou je een compliment willen geven? (en wat?)@Monkeyboy08 ,@Tim ,@OnlyMe , en@Tover01 . Ik zie ze vaak op het platform en geven goede informatie, en het is gewoon fijn om mensen te zien die je kan vertrouwen.
  3. Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk
  4. Moet ik er nog eentje maken? Ja!

Ik hoop dat je het leuk vond!

Groetjes, @Monkeyboy08

 

Reputatie 7
Badge +14

Hey iedereen :),

Ik had weer eens zin om een vragenlijstje te maken, dus bij deze.

Ik had er al 2 gemaakt, wil je die maken, dan kan je even bij mijn andere topics kijken, daar zitten die tussen. Veel plezier!

  1. Jongen / meisje / anders. Jongen
  2. Hoe oud ben je. 12
  1. Welke dag in de week vind je het leukst? Zaterdag ! XD
  2. Wat is je schoenmaat? 41
  3. Welke kleur zijn je schoenen? blauw-groen-bruin, bruin en  felle kleuren, ligt aan het paar
  4. Dilemma: Pannekoeken of friet / patat?  Pannenkoeken
  5. Dilemma: Vrienden hebben of een vriendje / vriendin hebben? Vrienden, want ik zou mijn besties van nu nooit willen missen ;)
  6. Dilemma: Zuurkool of witlof? Witlof, want zuurkool vind ik ook heerlijk alleen dat heb ik pas nog gehad
  7. Hoeveel zou je later willen verdienen qua salaris? Genoeg voor een leuk leven, geen rijkdom dat vind ik niet kunnen met zoveel arme mensen op de planeet
  8. Heb je een leuke klas op school? Ja hoor, heel leuk, beter dan ik had verwacht!
  9. In welk vak op school ben je goed in? Engels vind ik leuk
  10. Welke sport vind je vreselijk? Boksen
  11. Dilemma: Altijd +40 graden of -20 graden? [Je mag geen gebruik maken van airco of verwarming of dat soort dingen!] Altijd -20 daar kun je je denk ik beter op kleden
  12. Dilemma: Elk jaar kerst vieren of elk jaar je verjaardag vieren? Kerst, gezellig
  13. Dilemma: Bos of zee? Bos
  14. Wat is je favoriete plantensoort? alles met mooie kleuren
  15. Heb je nu last van depressieve gevoelens en/of zm neigingen?  nee niet meer :)

Heb je last hiervan? Bel / chat met de KT of 113 (bij zm neigingen) of praat erover met een vertrouwenspersoon!(wat goed dat je dit er bij zegt@Monkeyboy08 !! )

  1. Wat is je favoriete item bij jou thuis? Mijn nieuwe scouting kleren XD
  2. Wie op het forum zou je een compliment willen geven? (en wat?) Jullie allemaal !
  3. Wat vond je van deze vragenlijst? Helemaal leuk!
  4. Moet ik er nog eentje maken? haha jij kunt dat beter dan ik ;)

Ik hoop dat je het leuk vond! ja hoor !

Groetjes, @Monkeyboy08

Liefs Tover xxx

 

Reputatie 7
Badge +18

Hey iedereen :),

Ik had weer eens zin om een vragenlijstje te maken, dus bij deze.

Ik had er al 2 gemaakt, wil je die maken, dan kan je even bij mijn andere topics kijken, daar zitten die tussen. Veel plezier!

  1. Jongen / meisje / anders. Jongen
  2. Hoe oud ben je. Ik ben 14
  1. Welke dag in de week vind je het leukst? Zaterdag scouting dag 😎
  2. Wat is je schoenmaat? 42 
  3. Welke kleur zijn je schoenen? Divers, m.n. donker. 
  4. Dilemma: Pannekoeken of friet / patat?  Oei, pannenkoeken dan maar.
  5. Dilemma: Vrienden hebben of een vriendje / vriendin hebben? Vrienden 
  6. Dilemma: Zuurkool of witlof? Zuurkool 🥰
  7. Hoeveel zou je later willen verdienen qua salaris?  Niet te veel, maar wel genoeg. Ik ben het eens met@Tover01 
  8. Heb je een leuke klas op school? Ja helemaal goed. 
  9. In welk vak op school ben je goed in? Talen en ak.
  10. Welke sport vind je vreselijk? Free fight is niet mijn ding. MA is mooier.
  11. Dilemma: Altijd +40 graden of -20 graden? [Je mag geen gebruik maken van airco of verwarming of dat soort dingen!] Altijd -20 
  12. Dilemma: Elk jaar kerst vieren of elk jaar je verjaardag vieren? Kerst want ik zou anders constant in de belangstelling staan 😊
  13. Dilemma: Bos of zee? Zee, als zeiler 😉
  14. Wat is je favoriete plantensoort? Kelp
  15. Heb je nu last van depressieve gevoelens en/of zm neigingen? Af en toe nog depressief maar ik kan het aan.

Heb je last hiervan? Bel / chat met de KT of 113 (bij zm neigingen) of praat erover met een vertrouwenspersoon!  👍👍

  1. Wat is je favoriete item bij jou thuis? Zeilbootje 
  2. Wie op het forum zou je een compliment willen geven? (en wat?) Alle lieve sociale helpende jongeren en de moderators.
  3. Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk man! Doe je weer goed! 
  4. Moet ik er nog eentje maken? Jaa ! 

Ik hoop dat je het leuk vond! Zeker ! 

Groetjes, @Monkeyboy08

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +9
  1. Jongen / meisje / anders jongen
  2. Hoe oud ben je 15
  1. Welke dag in de week vind je het leukst? Ik heb het elke dag druk met school, dus weekend of niet maakt eig niet uit. Denk dan toch wel  dinsdag want op woensdag heb ik weinig hw + dan heb ik voetbal :) 
  2. Wat is je schoenmaat? 41.5 
  3. Welke kleur zijn je schoenen? wit 
  4. Dilemma: Pannekoeken of friet / patat? Ik ga dan toch voor pannekoeken, want ik ben echt een zoetliefhebber + ik eet niet zoveel friet 😅
  5. Dilemma: Vrienden hebben of een vriendje / vriendin hebben? Vrienden, nadat ik ze had opgegeven tijdens mijn relatie kreeg ik wel spijt lol
  6. Dilemma: Zuurkool of witlof? zuurkool want witlof vind ik echt smerig
  7. Hoeveel zou je later willen verdienen qua salaris? Idk lol, maar genoeg om een fijne woning en auto te hebben en om leuke dingen te kopen en om mijn vrienden/familie ermee te kunnen helpen als ze geld nodig zouden hebben, 
  8. Heb je een leuke klas op school? jep
  9. In welk vak op school ben je goed in? Ik scoor hoog voor latijn en natuurkunde, maar op school sta ik vooral bekend om natuurkunde (reden kan ik niet delen, anoniem) 
  10. Welke sport vind je vreselijk? Ik vind geen enkele sport vreselijk lol, wat ik wel aan sport haat zijn de mensen die altijd denken dat hun sport beter is
  11. Dilemma: Altijd +40 graden of -20 graden? [Je mag geen gebruik maken van airco of verwarming of dat soort dingen!] Altijd 40 graden dan, gewoon heel erg weinig aantrekken -20 graden lijkt me eig niet te doen lol, ondanks dat ik echt een koudliefhebber ben
  12. Dilemma: Elk jaar kerst vieren of elk jaar je verjaardag vieren? mijn verjaardag, ik ben niet christelijk dus ik vier kerst bijna niet 
  13. Dilemma: Bos of zee? bos 
  14. Wat is je favoriete plantensoort? Idk ik denk narcis, vind het een hele mooie bloem 
  15. Heb je nu last van depressieve gevoelens en/of zm neigingen?  Nope gelukkig niet

Heb je last hiervan? Bel / chat met de KT of 113 (bij zm neigingen) of praat erover met een vertrouwenspersoon! Goed gesproken! 

  1. Wat is je favoriete item bij jou thuis? Mijn telefoon haha
  2. Wie op het forum zou je een compliment willen geven? (en wat?) Alle moderators voor hun inzet en alle forumleden die actief en behulpzaam zijn :) 
  3. Wat vond je van deze vragenlijst? Hartstikke leuk 
  4. Moet ik er nog eentje maken? Zeker!
Reputatie 7
Badge +3

Hey iedereen :),

Ik had weer eens zin om een vragenlijstje te maken, dus bij deze.

Ik had er al 2 gemaakt, wil je die maken, dan kan je even bij mijn andere topics kijken, daar zitten die tussen. Veel plezier!

  1. Jongen / meisje / anders meisje
  2. Hoe oud ben je 14
  1. Welke dag in de week vind je het leukst? Maandag
  2. Wat is je schoenmaat? 40
  3. Welke kleur zijn je schoenen? Zwart
  4. Dilemma: Pannekoeken of friet / patat? Pannekoeken
  5. Dilemma: Vrienden hebben of een vriendje / vriendin hebben? Vrienden 
  6. Dilemma: Zuurkool of witlof? Witlof
  7. Hoeveel zou je later willen verdienen qua salaris? Maaktnieuit
  8. Heb je een leuke klas op school? Nee, wel leuke vriendinnen 
  9. In welk vak op school ben je goed in? Wiskunde
  10. Welke sport vind je vreselijk? Voetbal
  11. Dilemma: Altijd +40 graden of -20 graden? -20 [Je mag geen gebruik maken van airco of verwarming of dat soort dingen!]
  12. Dilemma: Elk jaar kerst vieren of elk jaar je verjaardag vieren? Verjaardag
  13. Dilemma: Bos of zee? Zee
  14. Wat is je favoriete plantensoort? Cactus 
  15. Heb je nu last van depressieve gevoelens en/of zm neigingen?  Ja... Allebei

Heb je last hiervan? Bel / chat met de KT of 113 (bij zm neigingen) of praat erover met een vertrouwenspersoon!

  1. Wat is je favoriete item bij jou thuis? Mn hond
  2. Wie op het forum zou je een compliment willen geven? (en wat?)@Tover01 voor het vaak beantwoorden van mn vragen enzo en@Tartan14 ook!!! En@Jesse_6567 en jij@Monkeyboy08 voor het maken van deze vragenlijst
  3. Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk!!!
  4. Moet ik er nog eentje maken? Ja!!!

Ik hoop dat je het leuk vond!

Groetjes, @Monkeyboy08

 

Hey iedereen :),

Ik had weer eens zin om een vragenlijstje te maken, dus bij deze.

Ik had er al 2 gemaakt, wil je die maken, dan kan je even bij mijn andere topics kijken, daar zitten die tussen. Veel plezier!

  1. Jongen / meisje / anders meisje
  2. Hoe oud ben je 13
  1. Welke dag in de week vind je het leukst? woensdag
  2. Wat is je schoenmaat? 41
  3. Welke kleur zijn je schoenen? wit
  4. Dilemma: Pannekoeken of friet / patat? pannekoeken!
  5. Dilemma: Vrienden hebben of een vriendje / vriendin hebben? Vriendinnetje
  6. Dilemma: Zuurkool of witlof? zuurkool
  7. Hoeveel zou je later willen verdienen qua salaris? genoeg om te leven
  8. Heb je een leuke klas op school? jaaaaaaa
  9. In welk vak op school ben je goed in? tekenen
  10. Welke sport vind je vreselijk? hockey
  11. Dilemma: Altijd +40 graden of -20 graden? [Je mag geen gebruik maken van airco of verwarming of dat soort dingen!] Als ik wel kleren mag dragen -20, zoniet +40
  12. Dilemma: Elk jaar kerst vieren of elk jaar je verjaardag vieren? Verjaardag, kerst vier ik tog nie
  13. Dilemma: Bos of zee? BOS
  14. Wat is je favoriete plantensoort? vliegvreet vleesetend vorkvormig plantje, weet de naam nie
  15. Heb je nu last van depressieve gevoelens en/of zm neigingen? nee hoor

Heb je last hiervan? Bel / chat met de KT of 113 (bij zm neigingen) of praat erover met een vertrouwenspersoon!

  1. Wat is je favoriete item bij jou thuis? Mijn bed
  2. Wie op het forum zou je een compliment willen geven? (en wat?) Monkeyboy08, leuke vragen!
  3. Wat vond je van deze vragenlijst? Superleuk!
  4. Moet ik er nog eentje maken? JAH

Ik hoop dat je het leuk vond!

Groetjes, @Monkeyboy08

 

Reageer