Vragenlijst over de zomervakantie


Reputatie 4
Badge +5

Beste forumleden,

De zomervakantie komt er bijna aan en ik dacht: Laat ik maar eens een zomervakantie vragenlijst maken!
Hier zijn de vragen! Succes met invullen!:

Algemene vragen:

1: Jongen/Meisje?

2: Leeftijd?

Vragen:

1: Wat is jouw favoriete vakantieland?

2: Ga jij dit jaar op vakantie? Zo ja? Waarheen? En hoe lang? Zo nee? Waarom niet?

3: Hoe ziet jouw ideale zomerdag eruit? 

4: Welke vakantie vind je het fijnst? Herfstvakantie, kerstvakantie, voorjaarsvakantie, zomervakantie of meivakantie?

5: Wat mag er niet ontbreken in jouw koffer?

6: Ik ga op vakantie en ik neem mee………….

7: Naar welk land ben je vorig jaar op zomervakantie geweest?

8: (Voor iedereen die gescheiden ouders heeft): Hoe is de vakantieverdeling? Hoeveel weken ben je bij je vader en hoeveel weken ben je bij je moeder? En vind je dat eerlijk verdeeld?

9: Hoe laat ga je meestal slapen als je op vakantie bent?

10: Heb je ooit seks gehad toen je op zomervakantie was? Zo ja? Hoe voelde dat?

11: Hoe vaak zwem je op zomervakantie? 

12: Wat zou je het liefst willen? 9 weken vakantie of 6 weken vakantie? Of maakt dat niet uit?

13: Naar welk land ben je op zomervakantie geweest toen je 4 jaar was? (Als je je dat nog herinnert!)

14: Welke talen spreek je/kun je spreken? Noem er zoveel mogelijk op. Als je wil mag je ook een korte zin in de taal schrijven die je spreekt/kan spreken!

15: Wat vond je van deze vragenlijst?

Iedereen alvast een fijne (en vooral ook veilige) zomervakantie!

Liefs,

Daniël

 

 


14 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Beste forumleden,

De zomervakantie komt er bijna aan en ik dacht: Laat ik maar eens een zomervakantie vragenlijst maken!
Hier zijn de vragen! Succes met invullen!:

Algemene vragen:

1: Jongen/Meisje? Jongen

2: Leeftijd? 17

Vragen:

1: Wat is jouw favoriete vakantieland? Italië

2: Ga jij dit jaar op vakantie? Zo ja? Waarheen? En hoe lang? Zo nee? Waarom niet? Ja, ik ga met mijn vader, stiefmoeder, stiefbroer en stiefzus 2 weken naar Italië

3: Hoe ziet jouw ideale zomerdag eruit?  ​​​​​​Lekker laat wakker worden, uitgebreid ontbijten, dan heerlijk douchen, zwembroek aantrekken, handdoek mee/zonnebrand mee en lekker zwemmen tot in de late middag en vervolgens ´s avonds heerlijk eten in een lekker restaurant in de buurt

4: Welke vakantie vind je het fijnst? Herfstvakantie, kerstvakantie, voorjaarsvakantie, zomervakantie of meivakantie? Kerstvakantie

5: Wat mag er niet ontbreken in jouw koffer? mijn koptelefoon en laptop

6: Ik ga op vakantie en ik neem mee…………. mijn koptelefoon, laptop, zonnebrand, teenslippers, sandalen, 

7: Naar welk land ben je vorig jaar op zomervakantie geweest? Ook Italië. Dit jaar ga ik voor de 2 de keer naar Italië (als de besmettingen daar meevallen)

8: (Voor iedereen die gescheiden ouders heeft): Hoe is de vakantieverdeling? Hoeveel weken ben je bij je vader en hoeveel weken ben je bij je moeder? En vind je dat eerlijk verdeeld? Ik ben 3 weken bij papa en 3 weken bij mama

9: Hoe laat ga je meestal slapen als je op vakantie bent? 22:00-22:30. In Italië is het gebruikelijk om laat te gaan slapen. Een keertje lag ik pas om 01:00 ´s nachts in bed!:scream:

10: Heb je ooit seks gehad toen je op zomervakantie was? Zo ja? Hoe voelde dat? nee

11: Hoe vaak zwem je op zomervakantie?  bijna elke dag

12: Wat zou je het liefst willen? 9 weken vakantie of 6 weken vakantie? Of maakt dat niet uit? 6 weken

13: Naar welk land ben je op zomervakantie geweest toen je 4 jaar was? (Als je je dat nog herinnert!) ik weet dat niet meer

14: Welke talen spreek je/kun je spreken? Noem er zoveel mogelijk op. Als je wil mag je ook een korte zin in de taal schrijven die je spreekt/kan spreken! Duits, Italiaans, Engels, Duits: Ich habe eine Fräge. Italiaans: Buongiorno: Io sono Daniël. Engels: Hello! How are you?

15: Wat vond je van deze vragenlijst? leuk 

Iedereen alvast een fijne (en vooral ook veilige) zomervakantie!

Liefs,

Daniël

 

 

Ik vul hem wel eerst in!

Liefs,

Daniël

Beste forumleden,

De zomervakantie komt er bijna aan en ik dacht: Laat ik maar eens een zomervakantie vragenlijst maken!
Hier zijn de vragen! Succes met invullen!:

Algemene vragen:

1: Jongen/Meisje?jongen

2: Leeftijd?15 

Vragen:

1: Wat is jouw favoriete vakantieland?mij maakt dat niet echt uit, denk spanje ofzo.

2: Ga jij dit jaar op vakantie? Zo ja? Waarheen? En hoe lang? Zo nee? Waarom niet?ik zelf weet dit nog niet , ik zou naar spanje gaan eigenlijk, de bedoeling was 2 a 3 weken . Als het niet doorgaat komt het door de corona-crisis waardoor wij niet kunnen gaan. Of prive zaken.

3: Hoe ziet jouw ideale zomerdag eruit? Idk, mooi zonnetje niet te warm niet te koud ofzo.

4: Welke vakantie vind je het fijnst? Herfstvakantie, kerstvakantie, voorjaarsvakantie, zomervakantie of meivakantie? ik ga dan voor zomervakantie 

5: Wat mag er niet ontbreken in jouw koffer?voor mijn werk moet ik altijd mijn telefoons meenemen,  en een laptop. 

6: Ik ga op vakantie en ik neem mee………….idk pinpas ofzo .

7: Naar welk land ben je vorig jaar op zomervakantie geweest?spanje en Italië en duitsland ,België ( Duitsland en België was maar 2 nachten en dat was voor werkgerelateerde dingen.)

8: (Voor iedereen die gescheiden ouders heeft): Hoe is de vakantieverdeling? Hoeveel weken ben je bij je vader en hoeveel weken ben je bij je moeder? En vind je dat eerlijk verdeeld?x

9: Hoe laat ga je meestal slapen als je op vakantie bent?dat is echt verschillend de ene keer 23.30 de andere keer 01.30 en de andere keer weer 03.15 

10: Heb je ooit seks gehad toen je op zomervakantie was? Zo ja? Hoe voelde dat?nee

11: Hoe vaak zwem je op zomervakantie? ik zelf zwem nu niet echt zoveel meer misschien 4x ofzo 

12: Wat zou je het liefst willen? 9 weken vakantie of 6 weken vakantie? Of maakt dat niet uit?mij maakt het  iet echt uit.

13: Naar welk land ben je op zomervakantie geweest toen je 4 jaar was? (Als je je dat nog herinnert!) italie en spanje

14: Welke talen spreek je/kun je spreken? Noem er zoveel mogelijk op. Als je wil mag je ook een korte zin in de taal schrijven die je spreekt/kan spreken!Nederlands, engels duits , Spaans, Portugees, slecht pools en slecht italiaans maar wel verstaanbaar. Ik ben vast nog wel iets vergeten maar ik kan er even niet op komen.

15: Wat vond je van deze vragenlijst?prima

Iedereen alvast een fijne (en vooral ook veilige) zomervakantie!tnx jij ook!

Liefs,

Daniël

 

 

 

Algemene vragen:

1: Jongen/Meisje? Ik denk jongen. 

2: Leeftijd? 14

Vragen:

1: Wat is jouw favoriete vakantieland? Idk

2: Ga jij dit jaar op vakantie? Zo ja? Waarheen? En hoe lang? Zo nee? Waarom niet? Nee, corona.

3: Hoe ziet jouw ideale zomerdag eruit?  30+ graden.

4: Welke vakantie vind je het fijnst? Herfstvakantie, kerstvakantie, voorjaarsvakantie, zomervakantie of meivakantie? Zomervakantie

5: Wat mag er niet ontbreken in jouw koffer? Kleding

6: Ik ga op vakantie en ik neem mee………….  me moeder

7: Naar welk land ben je vorig jaar op zomervakantie geweest? Frankrijk

8: (Voor iedereen die gescheiden ouders heeft): Hoe is de vakantieverdeling? Hoeveel weken ben je bij je vader en hoeveel weken ben je bij je moeder? En vind je dat eerlijk verdeeld? Permanent geleafd, ik zie me vader al 4 jaar niet… 

9: Hoe laat ga je meestal slapen als je op vakantie bent?  24:00

10: Heb je ooit seks gehad toen je op zomervakantie was? Zo ja? Hoe voelde dat? GEEN SEKSVRAGEN VOOR MIJ!

11: Hoe vaak zwem je op zomervakantie?  Verschillend

12: Wat zou je het liefst willen? 9 weken vakantie of 6 weken vakantie? Of maakt dat niet uit? 9, hoe langer,  hoe beter.

13: Naar welk land ben je op zomervakantie geweest toen je 4 jaar was? (Als je je dat nog herinnert!) Geen idee.

14: Welke talen spreek je/kun je spreken? Noem er zoveel mogelijk op. Als je wil mag je ook een korte zin in de taal schrijven die je spreekt/kan spreken! I can speak Dutch and English bro's.

15: Wat vond je van deze vragenlijst? Prima vragenlijst.

Beste forumleden,

De zomervakantie komt er bijna aan en ik dacht: Laat ik maar eens een zomervakantie vragenlijst maken!
Hier zijn de vragen! Succes met invullen!:

Algemene vragen:

1: Jongen/Meisje? jongen

2: Leeftijd? 14

Vragen:

1: Wat is jouw favoriete vakantieland? ben nog nooit buiten belgie geweest( woon in belgie)

2: Ga jij dit jaar op vakantie? Zo ja? Waarheen? En hoe lang? Zo nee? Waarom niet? Nope, woon op boerderij, gaat  beetje moeilijk

3: Hoe ziet jouw ideale zomerdag eruit?  27° , weinig tot geen wind, geen wolken

4: Welke vakantie vind je het fijnst? Herfstvakantie, kerstvakantie, voorjaarsvakantie, zomervakantie of meivakantie? kerst, altijd heel gezellig met familie enzo

5: Wat mag er niet ontbreken in jouw koffer?  zwembroek

6: Ik ga op vakantie en ik neem mee…………. zwembroek

7: Naar welk land ben je vorig jaar op zomervakantie geweest? niet

8: (Voor iedereen die gescheiden ouders heeft): Hoe is de vakantieverdeling? Hoeveel weken ben je bij je vader en hoeveel weken ben je bij je moeder? En vind je dat eerlijk verdeeld? nvt

9: Hoe laat ga je meestal slapen als je op vakantie bent? niet, ga niet op vakantie

10: Heb je ooit seks gehad toen je op zomervakantie was? Zo ja? Hoe voelde dat? nvt

11: Hoe vaak zwem je op zomervakantie?   ga niet op vaka , thuis wel vaak

12: Wat zou je het liefst willen? 9 weken vakantie of 6 weken vakantie? Of maakt dat niet uit? 6,9 is te veel

13: Naar welk land ben je op zomervakantie geweest toen je 4 jaar was? (Als je je dat nog herinnert!) niet

14: Welke talen spreek je/kun je spreken? Noem er zoveel mogelijk op. Als je wil mag je ook een korte zin in de taal schrijven die je spreekt/kan spreken!  nederlands, engels& frans(beetje)

15: Wat vond je van deze vragenlijst? prima

Iedereen alvast een fijne (en vooral ook veilige) zomervakantie! hetzelfde voor jou!

Liefs,

Daniël

 

 

 

Reputatie 2
Badge +1
  1. Meisje
  2. 13
  1. Nederland, verder dan de 3 landen om Nederland ben ik nooit echt gegaan.
  2. Nee, wij gaan meestal met Carnaval/ Kermis in onze stad.
  3. Lekker met vriendinnen op het stand, of langs het zwembad.
  4. Geen. in ben best actief, ik vind weekend eerlijk gezegd al niet fijn.
  5. Leuke kleding, apparatuur vind ik niet heel belangrijk.
  6. Kleding.
  7. (carnavals vakantie(Limburg)) Texel,  een waddeneiland van Nederland.
  8. NVT.
  9. Zelf beslissen, meestal rond 11u, ik wil in de ochtend optijd opstaan voor een beetje te sporten en productief bezig te zijn voor dat we in de middag wat leuks gaan doen.
  10. Nee.
  11. Bijna elke dag, al is het maar eventjes voor afkoeling.
  12. 6, zo kort mogelijk. ik hou al niet zo erg van weekend. uitslapen ben ik al helemaal niet van.
  13. Texel.
  14. Engels, Nederlands (duh.) Belgisch, Duits, Frans (beetje) Spaans (vanuit een cursus Spaans voor beginners ofzo.
  15. Super leuk!

Beste forumleden,

De zomervakantie komt er bijna aan en ik dacht: Laat ik maar eens een zomervakantie vragenlijst maken!

 

Hi daantje2003,

 

wat een leuk idee :relaxed:

 

Hier zijn de vragen! Succes met invullen!:

 

Cool, ik heb er zin. Thnx.

 

Algemene vragen:

 

1: Jongen/Meisje?

Ik ben een jongen

 

2: Leeftijd?

17 jaartjes jong

 

Vragen:

 

1: Wat is jouw favoriete vakantieland?

Uhm, ik denk Frankrijk

 

2: Ga jij dit jaar op vakantie? Zo ja? Waarheen? En hoe lang? Zo nee? Waarom niet?

Als het aan mij ligt wel. Naar Frankrijk. Het liefst de hele zomervakantie. Dat hebben we 2 jaar terug ook gedaan en dat was wel leuk om er zo lang te zijn

 

3: Hoe ziet jouw ideale zomerdag eruit? 

Lekker zonnetje, leuk gezelschap, van die dingen en dan lekker doen waar je zin in hebt, zoals niksen. Eigenlijk wel gek als iemand vraagt ‘wat ga je doen’ en dan zeg je niksen. Bij niksen doe je toch niks  :thinking:

 

4: Welke vakantie vind je het fijnst? Herfstvakantie, kerstvakantie, voorjaarsvakantie, zomervakantie of meivakantie?

Ik vind het wel lekker als het zonnetje schijnt en de temperatuur zo half de 20 graden (plus Celsius bedoel ik, dat er geen misverstanden over komen, 20 graden Kelvin vind ik net ff te fris) is. Wat warmer (dan +20  graden Celsius) mag ook wel hoor. Oh ja, dan moet ik nog een antwoord kiezen. Ie wie waait is weg en ik kies voor de ….. zomervakantie

 

5: Wat mag er niet ontbreken in jouw koffer?

De bodem, anders valt alles er gelijk weer uit…. Op zich hoef ik nooit veel mee te nemen als we op vakantie gaan naar Frankrijk naar ons vakantiehuis, want daar is al van alles in huis aan spullen en kleren ook enzo. Maar wat ik iig bij me wil hebben is….. dat is…. Nou ik weet het eigenlijk niet. Geld/pinpas en paspoort is sws wel handig, telefoon is ook wel makkelijk om nog een beetje contact te maken met anderen en het internet, verder leuk gezelschap en dan komt het wel goed, denk ik

 

6: Ik ga op vakantie en ik neem mee………….

Mijn goede humeur

 

7: Naar welk land ben je vorig jaar op zomervakantie geweest?

Frankrijk, lekker helemaal aan de Cote d’azur, das in het zuidoosten van Frankrijk, maar dat wisten jullie natuurlijk al lang

 

8: (Voor iedereen die gescheiden ouders heeft): Hoe is de vakantieverdeling? Hoeveel weken ben je bij je vader en hoeveel weken ben je bij je moeder? En vind je dat eerlijk verdeeld?

Papa en mama zijn nog bij elkaar, maar op vakantie zijn ze er niet de hele tijd als we de hele zomervakantie in Frankrijk zijn. Papa heeft het best druk met de zaak, want die moet het hebben van de drukte in de zomer. Meestal komt ie wel één of 2 weken, maar niet achter elkaar. Mama is er ook niet de hele tijd, maar meestal is er dan wel een ouder iemand om op ons te passen, zodat we het huis niet af laten fikken ofzo. In de zomervakantie zijn Christian & Justin er vaak. Dat zijn Duitse vrienden  (we kennen ze al vanaf dat we kleuters waren) van ons en die nemen hun ouders dan ook mee haha of omgekeerd, idk

 

9: Hoe laat ga je meestal slapen als je op vakantie bent?

Meestal niet echt super laat, want we willen ’s morgens, als het qua temperatuur te doen is liefst nog een paar uurtjes mountainbiken of anders wielrennen of andere sporten doen. Als we een hele dag buiten zijn vallen we ’s avonds dan op een gegeven moment vanzelf in slaap. Dus meestal rond 23.00 uur liggen we wel in bed. Als er een feestje is ofzo kan het wel (heel) laat worden

 

10: Heb je ooit seks gehad toen je op zomervakantie was? Zo ja? Hoe voelde dat?

Ja, bijna alleen met Luca en Jur, echt seks met alles er op en er aan, niet zo veel met andere jongens. Ja, soms wat afgetrokken of pijpen, maar niet echt neuken met andere jongens dan Luca en Jur. Seksuele dingen doen met jongens is altijd wel lekker, vind ik. Op vakantie is dat ook zo en misschien nog wel lekkerder soms, omdat het vakantie is. Oh ja we doen alleen met jongens, want twin en ik  vallen op jongens

 

11: Hoe vaak zwem je op zomervakantie? 

We zwemmen elke dag wel in het zwembad en'/of in de zee. Het is niet dat we echt lange afstanden zwemmen, alleen heel soms. Meestal is het gewoon erin duiken en eruit klimmen en erin duiken en …. nou ja je snapt het wel, gewoon om even af te koelen na het zonnen of we doen bommetje of stoeien met andere jongens of met een bal spelen ofzo

 

12: Wat zou je het liefst willen? 9 weken vakantie of 6 weken vakantie? Of maakt dat niet uit?

Ik zou daar wel willen wonen, maar ja, dan mis ik mijn vrienden in Nederland weer, maar lekker lang daar zijn in de zomer lijkt me wel chill,. Ik ga voor 9 weken, nou ja, ik gá niet voor 9 weken, maar dat zou ik wèl willen

 

13: Naar welk land ben je op zomervakantie geweest toen je 4 jaar was? (Als je je dat nog herinnert!)

Dat zal wel Frankrijk zijn geweest, denk ik. Toen stonden we op een naaktcamping/strand volgens mij. Totdat papa het huis had gekocht deden we dat. We zijn ook wel in andere landen geweest, maar meeste  toch in Frankrijk, denk ik

 

14: Welke talen spreek je/kun je spreken? Noem er zoveel mogelijk op. Als je wil mag je ook een korte zin in de taal schrijven die je spreekt/kan spreken!

Ik ga gwn wat zinnetjes zeggen die je misschien zelf ook kunt gebruiken als je in het land op vakantie bent waar deze verschillende talen gesproken worden. Nou ja, je weet dus al dat ik Nederlands spreek. Nu de andere talen: My twin brother and I are gay. We like nice boys with beautiful eyes. That’s no joke. Guys with small nipples are nice too. Myn twillinbroer en ik benne gay. Wy hâlde fan leuke jonges mei prachtige eagen. Dat is gjin grap jonges. Mei lytze tepels binne ek leuk. Mon frère jumeau et moi sommes gay. Nous aimons les mecs excités avec de grosses bites. C’est un blague. Ceux avec des bites plus petites peuvent aussi être excités. Mein Zwillinsbruder und ich sind schwul. Wir lieben geile Jungs met grossen Schwänzen. Das ist ein Witz. Jungs mit kleineren Schwänzen können auch geil sein. Disclaimer: misschien moet je voor de zekerheid toch even de Nederlandse vertaling controleren voordat je deze voorbeeldzinnetjes zelf in het buitenland toepast. Veel vakantieplezier.

 

15: Wat vond je van deze vragenlijst?

Daar is maar één woord voor: hartstikkeleuk

Nee, nee, nee, ik hoor het je al zeggen: ‘dat zijn twee woorden’. Dan is mijn antwoord: ‘Kijk dan nog maar eens heel goed. Hoeveel woorden zie je staan?’…..Juist… Dat bedoel ik

 

Iedereen alvast een fijne (en vooral ook veilige) zomervakantie!

Liefs,

Daniël

Ok dankjewel Daniël. Ik vond, oh nee, ik vind het (nog steeds dus) echt een hele leuke vragenlijst en natuurlijk wens ik jou ook een hele fijne (en vooral ook veilige) zomervakantie! Hopelijk in Italië voor jou.

PS Wy prate net sa goed Frysk, eins hielendal net, mar wy hawwe it graach tafoege

 

Groetjes,

M&M’s

 

Ok dankjewel Daniël. Ik vond, oh nee, ik vind het (nog steeds dus) echt een hele leuke vragenlijst en natuurlijk wens ik jou ook een hele fijne (en vooral ook veilige) zomervakantie! Hopelijk in Italië voor jou.

PS Wy prate net sa goed Frysk, eins hielendal net, mar wy hawwe it graach tafoege

 

Groetjes,

M&M’s

hi @M en Ms,

Wowieee iemand die Fries spreekt! En het is best goed hoor! Wat machtig moai sizze wy dan. 😉😂 
 

sorry, ik moest gewoon ff reageren haha.

 

groetjes,

Lianne 💫

 

hiii @daantje2003,


Cool idee deze lijst!

 

Algemene vragen:

1: Jongen/Meisje? Ik ben een meisje.

2: Leeftijd? Ik ben 15.

 

Vragen:

1: Wat is jouw favoriete vakantieland? Uhmmm eigenlijk heb ik geen favo vakantieland. 😅 Ik vind dat ieder land zo zijn eigen karakteristieke trekken, leuke en interessante dingen heeft. Het misschien vreemd maar dat is hoe ik erover denk haha.

2: Ga jij dit jaar op vakantie? Zo ja? Waarheen? En hoe lang? Zo nee? Waarom niet? Jaaa naar Tuinesië! 😜 Voor de hele zomervakantie! Is nog is gratis ook. We waren eerst van plan om naar Walibi te gaan en om op vakantie te gaan naar Ierland. Maar dat gaat niet door en ik had zooo’n zin in Ierland… 🥺 Ik ben daar namelijk nog nooit geweest.

3: Hoe ziet jouw ideale zomerdag eruit? Alsjeblieft niet te warm 😖😅 warmer dan 20 graden van mij hoeft echt niet. Mijn ideale zomerdag is eigenlijk een boek lezen, lopen door het bos, tekenen en gewoon alles gaan doen waar ik op dat moment zin in heb. Of op vakantie gaan en lopen door de natuur en zwemmen in de zee of een meer. En de dag afsluiten met een kampvuur. Awwwh I love that shit 🥰

4: Welke vakantie vind je het fijnst? Herfstvakantie, kerstvakantie, voorjaarsvakantie, zomervakantie of meivakantie? Ik vind de zomervakantie en de kerstvakantie allebei het leukst omdat je dan super veel leuke dingen samen met je familie en vrienden kunt doen. En ik vind het gewoon allebei een hele leuke en gezellige tijd om vakantie te hebben.

5: Wat mag er niet ontbreken in jouw koffer? Een fijn jurkje en m’n zonnebrandolie. Wat heb ik die nodig zeg! 

6: Ik ga op vakantie en ik neem mee…………. M’n familieee

7: Naar welk land ben je vorig jaar op zomervakantie geweest? In de zomer naar Duitsland met m’n beste vriendin en familie. En voor de rest van het jaar naar Frankrijk, Denemarken, Polen, Tsjechië, Zweden en Noorwegen.

8: (Voor iedereen die gescheiden ouders heeft): Hoe is de vakantieverdeling? Hoeveel weken ben je bij je vader en hoeveel weken ben je bij je moeder? En vind je dat eerlijk verdeeld? x

9: Hoe laat ga je meestal slapen als je op vakantie bent? Rond 23:00u of 24:00u en ik sta dan weer op zoals normaal om 5:00u of 6:00u.

10: Heb je ooit seks gehad toen je op zomervakantie was? Zo ja? Hoe voelde dat? Nopeee

11: Hoe vaak zwem je op zomervakantie? Bijna elke dag.

12: Wat zou je het liefst willen? 9 weken vakantie of 6 weken vakantie? Of maakt dat niet uit? 9 weken! For sure haha

13: Naar welk land ben je op zomervakantie geweest toen je 4 jaar was? (Als je je dat nog herinnert!) Spanje zeiden m’n vader en moeder.

14: Welke talen spreek je/kun je spreken? Noem er zoveel mogelijk op. Als je wil mag je ook een korte zin in de taal schrijven die je spreekt/kan spreken! Fries, Nederlands, Engels, Duits en een klein beetje Frans en Noors.

15: Wat vond je van deze vragenlijst? Cool! Ik vind hem heel origineel! 😊

Iedereen alvast een fijne (en vooral ook veilige) zomervakantie! Jij ook, en geniet ervan! And have lot’s of fun! 

Liefs,

Daniël

 

Groetjes,

Lianne 💫

Nou goeiedag, ik zal hem wel even invullen :)

 

 

Algemene vragen:

1: Jongen/Meisje? 

 

Jongen

 

2: Leeftijd?

 

16 alweer...

 

Vragen:

1: Wat is jouw favoriete vakantieland?

 

In Europa denk ik elk land in Scandinavië, maar alles waar ik ben geweest toch Canada of USA. Vooral Canada vond ik echt prachtig, vooral al de natuur en dieren die je daar had. Het is veel minder aangetast dan Europa. En walvissen, orka's en dolfijnen op 1 plek zien in 5 minuten is onbeschrijfelijk.

 

2: Ga jij dit jaar op vakantie? Zo ja? Waarheen? En hoe lang? Zo nee? Waarom niet?

 

Ja, sws nog helemaal naar Limburg dacht ik voor 2 week ofzo, En wellicht nog Duitsland, gewoon dicht bij huis wel, gaat nu allemaal lastig.

 

3: Hoe ziet jouw ideale zomerdag eruit? 

 

Een hele dag doorbrengen met mijn groep vrienden in een pretpark, vorig jaar zomer gedaan voor 3 dagen Walibi, echt de beste dagen van mijn leven geweest. 

 

 

4: Welke vakantie vind je het fijnst? Herfstvakantie, kerstvakantie, voorjaarsvakantie, zomervakantie of meivakantie?

 

Kerstvakantie denk ik eigenlijk, ik houd niet van de zomer, ik houd meer van kou en sneeuw, hebben we alleen niet heel veel mazzel meer mee tegenwoordig. Maar regen vind ik ook niet vervelend. 

 

5: Wat mag er niet ontbreken in jouw koffer?

 

Poeh, weet ik niet, ik denk gewoon geld ofzo, en iets van een paspoort misschien. Maar das meer iets om bij de hand te houden :)

 

6: Ik ga op vakantie en ik neem mee………….

 

Kleren, telefoon en mezelf ofzo haha

 

7: Naar welk land ben je vorig jaar op zomervakantie geweest?

 

Canada en USA(heel klein deel van USA maar) 

 

8: (Voor iedereen die gescheiden ouders heeft): Hoe is de vakantieverdeling? Hoeveel weken ben je bij je vader en hoeveel weken ben je bij je moeder? En vind je dat eerlijk verdeeld?

 

Geen ervaring mee gelukkig

 

9: Hoe laat ga je meestal slapen als je op vakantie bent?

 

Ligt eraan hoe moe ik ben, denk rond 11/12 uur.

 

10: Heb je ooit seks gehad toen je op zomervakantie was? Zo ja? Hoe voelde dat?

 

Nein

 

11: Hoe vaak zwem je op zomervakantie? 

 

Als er een zwembad is vaak, een zee niet. Heb een hekel aan de zee, zout, zand, vreselijk. 

 

12: Wat zou je het liefst willen? 9 weken vakantie of 6 weken vakantie? Of maakt dat niet uit?

 

Het maakt me echt niet uit, ik zou het niet zo goed weten wat ik nou prettiger vind. Ligt er ook aan hoe leuk je de vakantie op dat moment vind denk ik. 

 

13: Naar welk land ben je op zomervakantie geweest toen je 4 jaar was? (Als je je dat nog herinnert!)

 

Poeh, zal iets van Denemarken of Italië geweest zijn denk ik. 

 

14: Welke talen spreek je/kun je spreken? Noem er zoveel mogelijk op. Als je wil mag je ook een korte zin in de taal schrijven die je spreekt/kan spreken!

 

Wat een beetje soepel gaat is Engels, Nederlands, Duits en Gronings(maar das meer dialect natuurlijk). En dan heb je natuurlijk altijd nog die talen die je dan op school ff hebt gehad en wel beetje spreekt maar een heel gesprek niet echt lukt. Nou dan wordt het dus nog een beetje Spaans, Noors en Fries heel klein beetje, kan het meer verstaan. En Frans zit hier weer beetje tussen die twee categorieën in.  

 

15: Wat vond je van deze vragenlijst?

 

Opzich wel leuk, is wel uniek dacht ik zo. 

 

Nou ik hoop dat ik je een plezier heb gedaan met het invullen ;)

Badge

1: Jongen/Meisje? meisje

2: Leeftijd?  14

Vragen:

1: Wat is jouw favoriete vakantieland?   Bali

2: Ga jij dit jaar op vakantie? Zo ja? Waarheen? En hoe lang? Zo nee? Waarom niet?  Ja gewoon in nederland twee weken,

3: Hoe ziet jouw ideale zomerdag eruit?  heel de dag zwemmen zonnen en ijs eten

4: Welke vakantie vind je het fijnst? Herfstvakantie, kerstvakantie, voorjaarsvakantie, zomervakantie of meivakantie? zomeerrr

5: Wat mag er niet ontbreken in jouw koffer?  telefoon, oplader,bikini

6: Ik ga op vakantie en ik neem mee…bikine……….

7: Naar welk land ben je vorig jaar op zomervakantie geweest?  Ibiza

8: (Voor iedereen die gescheiden ouders heeft): Hoe is de vakantieverdeling? Hoeveel weken ben je bij je vader en hoeveel weken ben je bij je moeder? En vind je dat eerlijk verdeeld?

9: Hoe laat ga je meestal slapen als je op vakantie bent?   licht eraan waar je bent, in sommige landen is het nog heel laat licht, dan rond 1 uur. Maar als het er snel donker word dan rond 11 uur

10: Heb je ooit seks gehad toen je op zomervakantie was? Zo ja? Hoe voelde dat? nee

11: Hoe vaak zwem je op zomervakantie?   elke dag

12: Wat zou je het liefst willen? 9 weken vakantie of 6 weken vakantie? Of maakt dat niet uit?  9

13: Naar welk land ben je op zomervakantie geweest toen je 4 jaar was? (Als je je dat nog herinnert!)   volgens mij thailand 

14: Welke talen spreek je/kun je spreken? Noem er zoveel mogelijk op. Als je wil mag je ook een korte zin in de taal schrijven die je spreekt/kan spreken!    nederlands, engels, duits,frans,grieks,latijn,spaans

15: Wat vond je van deze vragenlijst? leuk

Iedereen alvast een fijne (en vooral ook veilige) zomervakantie!

Liefs,

Daniël

 

 

Algemene vragen:

1: Jongen/Meisje? Meisje

2: Leeftijd? 16

Vragen:

1: Wat is jouw favoriete vakantieland? Ik denk Spanje

2: Ga jij dit jaar op vakantie? Zo ja? Waarheen? En hoe lang? Zo nee? Waarom niet? Weet ik niet zeker maar als goed is Spanje

3: Hoe ziet jouw ideale zomerdag eruit? Zonnebaden  bij het zwembad

4: Welke vakantie vind je het fijnst? Herfstvakantie, kerstvakantie, voorjaarsvakantie, zomervakantie of meivakantie? Meivakantie is het niet te warm maar ook niet te koud

5: Wat mag er niet ontbreken in jouw koffer? Bikini

6: Ik ga op vakantie en ik neem mee…………. Idk spullen haha

7: Naar welk land ben je vorig jaar op zomervakantie geweest? Turkije

8: (Voor iedereen die gescheiden ouders heeft): Hoe is de vakantieverdeling? Hoeveel weken ben je bij je vader en hoeveel weken ben je bij je moeder? En vind je dat eerlijk verdeeld? Ik ben 0 weken bij mijn vader want ik ben er maar een paar dagjes. Ik ga niet met mijn vader op vakantie.

9: Hoe laat ga je meestal slapen als je op vakantie bent? Ligt eraan meestal rond 12 uur omdat het zo warm is

10: Heb je ooit seks gehad toen je op zomervakantie was? Zo ja? Hoe voelde dat? Nee

11: Hoe vaak zwem je op zomervakantie? Bijna wel elke dag

12: Wat zou je het liefst willen? 9 weken vakantie of 6 weken vakantie? Of maakt dat niet uit? 6 weken, tijdens deze corona tijd heb ik gemerkt dat thuis zitten niet altijd leuk is

13: Naar welk land ben je op zomervakantie geweest toen je 4 jaar was? (Als je je dat nog herinnert!) Duitsland, ik heb daar nog wel een leuk verhaaltje over. We waren aan het lopen in de winkelstraten van een stad (geen idee welke) en daar zat een “zwerver” ik gaf hem mijn broodje, maar hij gooide hem gewoon weg zei mijn moeder. Later zagen mijn opa & oma hem wegrijden in een dure auto

14: Welke talen spreek je/kun je spreken? Noem er zoveel mogelijk op. Als je wil mag je ook een korte zin in de taal schrijven die je spreekt/kan spreken! Nederlands & Engels. Duits heb ik wel op school maar sta ik een 4,6 op dus die vind ik niet meetellen

15: Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk in elkaar gezet!

1: Jongen/Meisje? Meisje

2: Leeftijd? 18

Vragen:

1: Wat is jouw favoriete vakantieland? Italië 

2: Ga jij dit jaar op vakantie? Zo ja? Waarheen? En hoe lang? Zo nee? Waarom niet? Nee ik ga verhuizen daar druk mee

3: Hoe ziet jouw ideale zomerdag eruit? naar het strand, zwemmen, winkeltjes bezoeken

4: Welke vakantie vind je het fijnst? Herfstvakantie, kerstvakantie, voorjaarsvakantie, zomervakantie of meivakantie? zomervakantie

5: Wat mag er niet ontbreken in jouw koffer? Bikini

6: Ik ga op vakantie en ik neem mee………….telefoon, bikini, zonnebrandcrème 

7: Naar welk land ben je vorig jaar op zomervakantie geweest? Italië

8: (Voor iedereen die gescheiden ouders heeft): Hoe is de vakantieverdeling? Hoeveel weken ben je bij je vader en hoeveel weken ben je bij je moeder? En vind je dat eerlijk verdeeld?

9: Hoe laat ga je meestal slapen als je op vakantie bent? 12 uur 1 uur ongeveer in de avond

10: Heb je ooit seks gehad toen je op zomervakantie was? Zo ja? Hoe voelde dat? nee

11: Hoe vaak zwem je op zomervakantie? bijna elke dag

12: Wat zou je het liefst willen? 9 weken vakantie of 6 weken vakantie? Of maakt dat niet uit? maakt niet uit

13: Naar welk land ben je op zomervakantie geweest toen je 4 jaar was? (Als je je dat nog herinnert!) Spanje

14: Welke talen spreek je/kun je spreken? Noem er zoveel mogelijk op. Als je wil mag je ook een korte zin in de taal schrijven die je spreekt/kan spreken! Nederlands en Engels

15: Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk bedacht

Algemene vragen:

1: Jongen/Meisje? Meisje

2: Leeftijd? 14

Vragen:

1: Wat is jouw favoriete vakantieland? Australië

2: Ga jij dit jaar op vakantie? Zo ja? Waarheen? En hoe lang? Zo nee? Waarom niet? Nope. M’n vader wil in de herfstvakantie weg en mijn moeder vond de reis naar Australië al duur genoeg.

3: Hoe ziet jouw ideale zomerdag eruit? Gwn binnen zitten en Sonic X kijken terwijl ik met m’n hond knuffel

4: Welke vakantie vind je het fijnst? Herfstvakantie, kerstvakantie, voorjaarsvakantie, zomervakantie of meivakantie? Zomervakantie

5: Wat mag er niet ontbreken in jouw koffer? Heel. veel. knuffels

6: Ik ga op vakantie en ik neem mee………….Vooral stripboeken/manga

7: Naar welk land ben je vorig jaar op zomervakantie geweest? Naar Nederland (Drenthe)

8: (Voor iedereen die gescheiden ouders heeft): Hoe is de vakantieverdeling? Hoeveel weken ben je bij je vader en hoeveel weken ben je bij je moeder? En vind je dat eerlijk verdeeld? 3 weken bij pap en 3 bij mam. Ja is eerlijk genoeg

9: Hoe laat ga je meestal slapen als je op vakantie bent? Meestal rond middernacht ofzo

10: Heb je ooit seks gehad toen je op zomervakantie was? Zo ja? Hoe voelde dat? Nee natuurlijk niet. Ben 14 he

11: Hoe vaak zwem je op zomervakantie? Niet heel vaak. Ik hou niet van zwemmen

12: Wat zou je het liefst willen? 9 weken vakantie of 6 weken vakantie? Of maakt dat niet uit? 9 weken :p

13: Naar welk land ben je op zomervakantie geweest toen je 4 jaar was? (Als je je dat nog herinnert!) Volgens mij Australië (Heb familie daar dusja)

14: Welke talen spreek je/kun je spreken? Noem er zoveel mogelijk op. Als je wil mag je ook een korte zin in de taal schrijven die je spreekt/kan spreken! Nederlands, Engels vloeiend. En een beetje Frans, Duits en Japans

15: Wat vond je van deze vragenlijst? Eh was wel leuk

Beste forumleden,

De zomervakantie komt er bijna aan en ik dacht: Laat ik maar eens een zomervakantie vragenlijst maken!
Hier zijn de vragen! Succes met invullen!:

Algemene vragen:

1: Jongen/Meisje? Meisje

2: Leeftijd? 14

Vragen:

1: Wat is jouw favoriete vakantieland? Ik hou van zon en zee. Vorig jaar heb ik een rondreis door Griekenland gemaakt en Santorini vond ik echt heel chill.  Maar ik ben 3 jaar geleden naar Zuid Afrika geweest en dat was echt de mooiste reis ooit.

2: Ga jij dit jaar op vakantie? Zo ja? Waarheen? En hoe lang? Zo nee? Waarom niet? Ja naar Koatie met mijn ouders en met een vriendin naar Londen

3: Hoe ziet jouw ideale zomerdag eruit? Eerst sporten een dan zwemme met vrienden en in de avond uiteten.  

4: Welke vakantie vind je het fijnst? Herfstvakantie, kerstvakantie, voorjaarsvakantie, zomervakantie of meivakantie? Zomervakantie

5: Wat mag er niet ontbreken in jouw koffer? Bikini, en mascara

6: Ik ga op vakantie en ik neem mee…………. Ben te veel

7: Naar welk land ben je vorig jaar op zomervakantie geweest? Griekenland

8: (Voor iedereen die gescheiden ouders heeft): Hoe is de vakantieverdeling? Hoeveel weken ben je bij je vader en hoeveel weken ben je bij je moeder? En vind je dat eerlijk verdeeld?

9: Hoe laat ga je meestal slapen als je op vakantie bent? Mag ik zelf weten.  Dit jaar zal het wel last zijn want er is een leuke disco op de camping

10: Heb je ooit seks gehad toen je op zomervakantie was? Zo ja? Hoe voelde dat? Nee

11: Hoe vaak zwem je op zomervakantie? Iedere dag

12: Wat zou je het liefst willen? 9 weken vakantie of 6 weken vakantie? Of maakt dat niet uit? 9

13: Naar welk land ben je op zomervakantie geweest toen je 4 jaar was? (Als je je dat nog herinnert!) Zal wel Frankrijk of italie zijn

14: Welke talen spreek je/kun je spreken? Noem er zoveel mogelijk op. Als je wil mag je ook een korte zin in de taal schrijven die je spreekt/kan spreken! Engels

15: Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk

Iedereen alvast een fijne (en vooral ook veilige) zomervakantie!

Liefs,

Daniël

 

 

 

Reageer