Hoii meiden, ik ben iemand die altijd super veel vragen heeft, sommige vragen gaan ergens over en sommige vragen zijn zo nutteloos als het maar kan maar goed laten we beginnen en veel plezier!
- hoe oud ben je?
- wat is je geaardheid? Als je dat nog niet weet of niet wilt zeggen is dat ook goed hoor
- welk niveau doe je?
- hoe lang ben je en hoe lang zou je willen zijn
- !nutteloze vraag alert! Kijk ik weet niet of dit aan mij ligt ( t zou ook kunnen dat ik gewoon bizar dom ben hoor) maar kijk je oog heeft dus een pupil ( goh verrassend ) maar die pupil word groter of kleiner afhankelijk van hoeveel licht er in de ruimte is en hoeveel licht je dus nodig hebt. ( komt t hoor ) als je je oog dicht heb zie je niks ( uitvinding van de eeuw ) maar als ik m’n oog dicht heb zie ik nogsteeds het verschil tussen of er licht brand of niet. Hoe dan?! Als iemand dit mij kan uitleggen ben je echt een held
- We gaan verder, hoe veel weeg je en hoeveel zou je willen wegen?
- heb je huisdieren en hoe ziet jou perfecte huisdieren plaatje eruit?
- welk vak op school vind je het leuks?
- welk vak ben je het best in?
- welk vak vind je het minst leuk?
- en welk vak ben je het minst goed in?
- Omschrijf hoe je perfecte weekend eruit ziet alles alles mocht en alles kon.
- Wat voor mensen heb je in je gezin? Heb je een vader en moeder, 2 moeders, 2 vaders, 1 vader of moeder, gescheiden of samen? En hoe zit het met broertjes en zusjes?
- hoe is de band met iedereen uit je gezin?
- als je ergens bizar mee zit ( en het niet 3 jaar op wilt kroppen ) niet doen, echt waar het is niet goed voor je en het help niet veel. Maar als je dus ergens mee zit en je zou naar iemand moeten gaan, wie zou dat dan zijn? Ouders? Mentor? Vrienden? Familie? Docenten? Iemand van een sport?
- !nutteloze vraag alert! Kijk hè, je lichaam heeft gewrichten ( spectaculair). Je hebt rolgewrichten zoals je spaakbeen en ellepijp volgensmij en je hebt een kogelgewricht zoals je heup of schouder en je hebt een scharniergewricht zoals je tenen vingers maar ook knie en elleboog. Komt ie: wat voor gewricht zit er nou in je enkel pols en kaak? Vooral je kaak want kijk ik dacht dus eerst een scharniergewricht omdat ie maar 2 kanten op kan en dat is open en dicht maar je kaak kan dus blijkbaar ook opzei ( ik weet dat je dat nu aan het proberen bent) Misschien is dit weer een domme vraag maar het als ik het op Google zoek krijg ik een totaal ander antwoord dan wat ik vraag en ik ben toch best benieuwd.
- Gebruik je make-up? Zo ja tell me. Ik ben benieuwd naar de hele routine want zelf doe ik maar wat
- Hoe zie je je toekomst? Je baan? Je gezin? Je hobby’s? ( oké misschien is dat een beetje veel maar ik heb serieus al zowat m’n hele leven voorspeld en ik ben er eigenlijk ook veel te veel mee bezig )
- Hoe zou je toekomst zijn als ALLES mogelijk was?
- als je vet veel geld had en je alles kon kopen wat zou je dan doen?
- wat is je grootste droom?
- heb je nog andere dromen?
- Heb je gekke gewoontes? ( pssstt ik wel hoor, best veel eigenlijk)
- als alles kon wat zou je dan veranderen aan jezelf ( innerlijk of uiterlijk) of wat zou je veranderen aan iets wat niet met jezelf te maken heeft?
- waar ben jij het meest trots op ( mag iets van je uiterlijk zijn maar ook je innerlijk of een prestatie)
- waar heb je het meest spijt van?
- hoe koop je kleding? Koop je wat je zelf leuk vind? Koop je wat je nodig hebt? Let je op de prijzen of waar het vandaan komt of de materialen? Kijk je ernaar of het niet te bloot is of niet? Merkkleding? Als je iets koopt ben je dan bang dat andere het niet leuk vinden?
- Doe je aan sporten, zo ja welke en hoevaak en waarom deze sport? En hoelang al?
- wat zou je nog heel graag willen bereiken of doen in je leven ( mogen meerdere dingen zijn hoor, ik heb zelf ook altijd superveel doelen)
- last but not de slechtste ( goede Engels skills ) :wat vond je van deze lijst? Wat was er goed of wel oké? Wat was minder of had ik anders moeten doen? Vond je het leuk? Was het saai? Te lang? Te kort? Te uitgebreid? ( sorry voor dat maar ik kan soms best lekker door praten)
- wat is jouw quote ( ik heb er 2: Als je een plan B hebt is je plan A niet goed genoeg, en Liever dat andere mij nu stom stom vinden dan dat ik mezelf later stom vind ) met die laatste bedoel ik dat je NOOIT moet gaan roken of zoiets omdat dat stoer is of andere dat willen want ik geloof dat je daar laten bizar veel spijt van kan krijgen
heb je nog vragen voor mij? Kom maar door hoor!
dankje wel dat je de tijd hebt genomen om al mijn getyp te lezen ( of niet alles ) en een fijne dag nog verder
Toedelss! Xx britt