Vraag

vragenlijst meiden ( jongens mag ook wel hoor )


Reputatie 2
Badge +1

Hoii meiden, ik ben iemand die altijd super veel vragen heeft, sommige vragen gaan ergens over en sommige vragen zijn zo nutteloos als het maar kan😆 maar goed laten we beginnen en veel plezier!

 

  1. hoe oud ben je?
  2. wat is je geaardheid? Als je dat nog niet weet of niet wilt zeggen is dat ook goed hoor💕
  3. welk niveau doe je?
  4. hoe lang ben je en hoe lang zou je willen zijn
  5. !nutteloze vraag alert! Kijk ik weet niet of dit aan mij ligt ( t zou ook kunnen dat ik gewoon bizar dom ben hoor) maar kijk je oog heeft dus een pupil ( goh verrassend ) maar die pupil word groter of kleiner afhankelijk van hoeveel licht er in de ruimte is en hoeveel licht je dus nodig hebt. ( komt t hoor ) als je je oog dicht heb zie je niks ( uitvinding van de eeuw ) maar als ik m’n oog dicht heb zie ik nogsteeds het verschil tussen of er licht brand of niet. Hoe dan?! Als iemand dit mij kan uitleggen ben je echt een held😌
  6. We gaan verder, hoe veel weeg je en hoeveel zou je willen wegen?
  7. heb je huisdieren en hoe ziet jou perfecte huisdieren plaatje eruit?
  8. welk vak op school vind je het leuks?
  9. welk vak ben je het best in?
  10. welk vak vind je het minst leuk?
  11. en welk vak ben je het minst goed in?
  12. Omschrijf hoe je perfecte weekend eruit ziet alles alles mocht en alles kon.
  13. Wat voor mensen heb je in je gezin? Heb je een vader en moeder, 2 moeders, 2 vaders, 1 vader of moeder, gescheiden of samen? En hoe zit het met broertjes en zusjes?
  14. hoe is de band met iedereen uit je gezin?
  15. als je ergens bizar mee zit ( en het niet 3 jaar op wilt kroppen ) niet doen, echt waar het is niet goed voor je en het help niet veel. Maar als je dus ergens mee zit en je zou naar iemand moeten gaan, wie zou dat dan zijn? Ouders? Mentor? Vrienden? Familie? Docenten? Iemand van een sport?
  16. !nutteloze vraag alert! Kijk hù, je lichaam heeft gewrichten ( spectaculair). Je hebt rolgewrichten zoals je spaakbeen en ellepijp volgensmij en je hebt een kogelgewricht zoals je heup of schouder en je hebt een scharniergewricht zoals je tenen vingers maar ook knie en elleboog. Komt ie: wat voor gewricht zit er nou in je enkel pols en kaak? Vooral je kaak want kijk ik dacht dus eerst een scharniergewricht omdat ie maar 2 kanten op kan en dat is open en dicht maar je kaak kan dus blijkbaar ook opzei ( ik weet dat je dat nu aan het proberen bent😉) Misschien is dit weer een domme vraag maar het als ik het op Google zoek krijg ik een totaal ander antwoord dan wat ik vraag en ik ben toch best benieuwd.
  17. Gebruik je make-up? Zo ja tell me. Ik ben benieuwd naar de hele routine want zelf doe ik maar wat😜
  18. Hoe zie je je toekomst? Je baan? Je gezin? Je hobby’s? ( okĂ© misschien is dat een beetje veel maar ik heb serieus al zowat m’n hele leven voorspeld en ik ben er eigenlijk ook veel te veel mee bezig ) 
  19. Hoe zou je toekomst zijn als ALLES mogelijk was?
  20. als je vet veel geld had en je alles kon kopen wat zou je dan doen?
  21. wat is je grootste droom?
  22. heb je nog andere dromen?
  23. Heb je gekke gewoontes? ( pssstt ik wel hoor, best veel eigenlijk😅)
  24. als alles kon wat zou je dan veranderen aan jezelf ( innerlijk of uiterlijk) of wat zou je veranderen aan iets wat niet met jezelf te maken heeft?
  25. waar ben jij het meest trots op ( mag iets van je uiterlijk zijn maar ook je innerlijk of een prestatie)
  26. waar heb je het meest spijt van?
  27. hoe koop je kleding? Koop je wat je zelf leuk vind? Koop je wat je nodig hebt? Let je op de prijzen of waar het vandaan komt of de materialen? Kijk je ernaar of het niet te bloot is of niet? Merkkleding? Als je iets koopt ben je dan bang dat andere het niet leuk vinden?
  28. Doe je aan sporten, zo ja welke en hoevaak en waarom deze sport? En hoelang al?
  29. wat zou je nog heel graag willen bereiken of doen in je leven ( mogen meerdere dingen zijn hoor, ik heb zelf ook altijd superveel doelen)
  30. last but not de slechtste ( goede Engels skills ) :wat vond je van deze lijst? Wat was er goed of wel okĂ©? Wat was minder of had ik anders moeten doen? Vond je het leuk? Was het saai? Te lang? Te kort? Te uitgebreid? ( sorry voor dat maar ik kan soms best lekker door praten🙃)
  31. wat is jouw quote ( ik heb er 2: Als je een plan B hebt is je plan A niet goed genoeg, en Liever dat andere mij nu stom stom vinden dan dat ik mezelf later stom vind ) met die laatste bedoel ik dat je NOOIT moet gaan roken of zoiets omdat dat stoer is of andere dat willen want ik geloof dat je daar laten bizar veel spijt van kan krijgen

heb je nog vragen voor mij? Kom maar door hoor!

 

dankje wel dat je de tijd hebt genomen om al mijn getyp te lezen ( of niet alles ) en een fijne dag nog verder 

Toedelss! Xx britt

 


22 reacties

Wellicht vul ik hem later in, maar wilde in ieder gevaleven kwijt dat je wel origineel bent! Meestal word ik helemaal leip van al die seksvragenlijsten met dezelfde vragen, maar deze is wel echt een beetje anders! :)

Reputatie 2
Badge +1

Is goed hoorđŸ‘đŸ» Bedankt dat je m’n vragen origineel vind😄 ik ben zelf ook niet zo van al die sex vragen dus vandaar dacht ik, ik doe gewoon lekker vragen die me echt boeien😆

Reputatie 2
Badge +1

Hoii meiden, ik ben iemand die altijd super veel vragen heeft, sommige vragen gaan ergens over en sommige vragen zijn zo nutteloos als het maar kan😆 maar goed laten we beginnen en veel plezier!

 

  1. hoe oud ben je? 13
  2. wat is je geaardheid? Als je dat nog niet weet of niet wilt zeggen is dat ook goed hoor💕 ik val op niet-jongens haha
  3. welk niveau doe je? vwo (gymnasium)
  4. hoe lang ben je en hoe lang zou je willen zijn 1,77 en ik vind t prima
  5. !nutteloze vraag alert! Kijk ik weet niet of dit aan mij ligt ( t zou ook kunnen dat ik gewoon bizar dom ben hoor) maar kijk je oog heeft dus een pupil ( goh verrassend ) maar die pupil word groter of kleiner afhankelijk van hoeveel licht er in de ruimte is en hoeveel licht je dus nodig hebt. ( komt t hoor ) als je je oog dicht heb zie je niks ( uitvinding van de eeuw ) maar als ik m’n oog dicht heb zie ik nogsteeds het verschil tussen of er licht brand of niet. Hoe dan?! Als iemand dit mij kan uitleggen ben je echt een held😌 omdat je ooglid best wel dun is schijnt er nog wel wat licht doorheen haha
  6. We gaan verder, hoe veel weeg je en hoeveel zou je willen wegen? ik heb eerlijk gezegd geen idee, ik weeg mezelf niet want ik weet dat ik dr waarschrijnlijk onzeker van word. Ik heb geen overgewicht dus t is prima ig
  7. heb je huisdieren en hoe ziet jou perfecte huisdieren plaatje eruit? daar komt ie hoor: Ik heb een hond, een kat, 5 wandelende takken, 3 vissen, 1 algeneter en 2 ratjes. Het liefst zou ik ook paarden willen en nog meer honden
  8. welk vak op school vind je het leuks? muziek
  9. welk vak ben je het best in? bio en muziek
  10. welk vak vind je het minst leuk? Latijn
  11. en welk vak ben je het minst goed in? Latijn
  12. Omschrijf hoe je perfecte weekend eruit ziet alles alles mocht en alles kon. s ochtends om 6 uur n buitenrit op een paard door het bos, om 9 uur ontbijten, de rest van de dag gitaarspelen
  13. Wat voor mensen heb je in je gezin? Heb je een vader en moeder, 2 moeders, 2 vaders, 1 vader of moeder, gescheiden of samen? En hoe zit het met broertjes en zusjes? ik heb een vader en een moeder die bij elkaar wonen en ik heb een jonger broertje
  14. hoe is de band met iedereen uit je gezin? mn vader nu best wel goed maar tegelijk ook slecht, mn moeder prima, mn broertje ook prima ig
  15. als je ergens bizar mee zit ( en het niet 3 jaar op wilt kroppen ) niet doen, echt waar het is niet goed voor je en het help niet veel. Maar als je dus ergens mee zit en je zou naar iemand moeten gaan, wie zou dat dan zijn? Ouders? Mentor? Vrienden? Familie? Docenten? Iemand van een sport? ​​​​​​​​​​​             mn beste vriendin, zij heeft echt mn leven gered
  16. !nutteloze vraag alert! Kijk hù, je lichaam heeft gewrichten ( spectaculair). Je hebt rolgewrichten zoals je spaakbeen en ellepijp volgensmij en je hebt een kogelgewricht zoals je heup of schouder en je hebt een scharniergewricht zoals je tenen vingers maar ook knie en elleboog. Komt ie: wat voor gewricht zit er nou in je enkel pols en kaak? Vooral je kaak want kijk ik dacht dus eerst een scharniergewricht omdat ie maar 2 kanten op kan en dat is open en dicht maar je kaak kan dus blijkbaar ook opzei ( ik weet dat je dat nu aan het proberen bent😉) Misschien is dit weer een domme vraag maar het als ik het op Google zoek krijg ik een totaal ander antwoord dan wat ik vraag en ik ben toch best benieuwd. ik weet het ook niet sorry
  17. Gebruik je make-up? Zo ja tell me. Ik ben benieuwd naar de hele routine want zelf doe ik maar wat😜 soms eyeliner maar meestal niks, cause :sparkles: dyspho
  18. Hoe zie je je toekomst? Je baan? Je gezin? Je hobby’s? ( okĂ© misschien is dat een beetje veel maar ik heb serieus al zowat m’n hele leven voorspeld en ik ben er eigenlijk ook veel te veel mee bezig ) 
  19. Hoe zou je toekomst zijn als ALLES mogelijk was?
  20. als je vet veel geld had en je alles kon kopen wat zou je dan doen?
  21. wat is je grootste droom?
  22. heb je nog andere dromen?
  23. Heb je gekke gewoontes? ( pssstt ik wel hoor, best veel eigenlijk😅)
  24. als alles kon wat zou je dan veranderen aan jezelf ( innerlijk of uiterlijk) of wat zou je veranderen aan iets wat niet met jezelf te maken heeft?
  25. waar ben jij het meest trots op ( mag iets van je uiterlijk zijn maar ook je innerlijk of een prestatie)
  26. waar heb je het meest spijt van?
  27. hoe koop je kleding? Koop je wat je zelf leuk vind? Koop je wat je nodig hebt? Let je op de prijzen of waar het vandaan komt of de materialen? Kijk je ernaar of het niet te bloot is of niet? Merkkleding? Als je iets koopt ben je dan bang dat andere het niet leuk vinden?
  28. Doe je aan sporten, zo ja welke en hoevaak en waarom deze sport? En hoelang al?
  29. wat zou je nog heel graag willen bereiken of doen in je leven ( mogen meerdere dingen zijn hoor, ik heb zelf ook altijd superveel doelen)
  30. last but not de slechtste ( goede Engels skills ) :wat vond je van deze lijst? Wat was er goed of wel okĂ©? Wat was minder of had ik anders moeten doen? Vond je het leuk? Was het saai? Te lang? Te kort? Te uitgebreid? ( sorry voor dat maar ik kan soms best lekker door praten🙃)
  31. wat is jouw quote ( ik heb er 2: Als je een plan B hebt is je plan A niet goed genoeg, en Liever dat andere mij nu stom stom vinden dan dat ik mezelf later stom vind ) met die laatste bedoel ik dat je NOOIT moet gaan roken of zoiets omdat dat stoer is of andere dat willen want ik geloof dat je daar laten bizar veel spijt van kan krijgen

heb je nog vragen voor mij? Kom maar door hoor!

 

dankje wel dat je de tijd hebt genomen om al mijn getyp te lezen ( of niet alles ) en een fijne dag nog verder 

Toedelss! Xx britt

 

 

Reputatie 2
Badge +1

mis doe ikhet morgen haha

Reputatie 2
Badge +1

Is goed hoorđŸ˜„đŸ‘đŸ»

Ik ben een jongen hoop dat dit geen probleem is

 

  1. hoe oud ben je? 17
  2. wat is je geaardheid? Als je dat nog niet weet of niet wilt zeggen is dat ook goed hoor💕 Hetero
  3. welk niveau doe je? VWO
  4. hoe lang ben je en hoe lang zou je willen zijn 1,83 dat is prima
  5. !nutteloze vraag alert! Kijk ik weet niet of dit aan mij ligt ( t zou ook kunnen dat ik gewoon bizar dom ben hoor) maar kijk je oog heeft dus een pupil ( goh verrassend ) maar die pupil word groter of kleiner afhankelijk van hoeveel licht er in de ruimte is en hoeveel licht je dus nodig hebt. ( komt t hoor ) als je je oog dicht heb zie je niks ( uitvinding van de eeuw ) maar als ik m’n oog dicht heb zie ik nogsteeds het verschil tussen of er licht brand of niet. Hoe dan?! Als iemand dit mij kan uitleggen ben je echt een held😌 Ik snap wat je bedoelt, ik denk dat je oogleden gewoon een beetje lichtdoorlatend  zijn dus niet helemaal donker als je je ogen sluit, je kan ook als je een vlek op je netvlies hebt door in iets heel fels te kijken deze nog steeds zien als je knippert/je ogen dicht hebt. Ben ik nu een held? 😊
  6. We gaan verder, hoe veel weeg je en hoeveel zou je willen wegen? 60 KG, ik zou wel wat meer mogen wegen ik ben vrij dun
  7. heb je huisdieren en hoe ziet jou perfecte huisdieren plaatje eruit? Een teckel, ik vind hond(en) gewoon het ultieme huisdier
  8. welk vak op school vind je het leuks? Geschiedenis
  9. welk vak ben je het best in? Economie 
  10. welk vak vind je het minst leuk? Wiskunde
  11. en welk vak ben je het minst goed in? Nederlands
  12. Omschrijf hoe je perfecte weekend eruit ziet alles alles mocht en alles kon. Iets doen wat ik nog nooit gedaan/gezien heb, Japan lijkt me wel bijzonder bijvoorbeeld
  13. Wat voor mensen heb je in je gezin? Heb je een vader en moeder, 2 moeders, 2 vaders, 1 vader of moeder, gescheiden of samen? En hoe zit het met broertjes en zusjes?  1 vader, 1 moeder, 1 broer, 1 zus (beide al uit huis) 
  14. hoe is de band met iedereen uit je gezin? Prima
  15. als je ergens bizar mee zit ( en het niet 3 jaar op wilt kroppen ) niet doen, echt waar het is niet goed voor je en het help niet veel. Maar als je dus ergens mee zit en je zou naar iemand moeten gaan, wie zou dat dan zijn? Ouders? Mentor? Vrienden? Familie? Docenten? Iemand van een sport? Klinkt misschien raar maar ik voel nooit de behoefte dat soort dingen te bespreken. 
  16. !nutteloze vraag alert! Kijk hù, je lichaam heeft gewrichten ( spectaculair). Je hebt rolgewrichten zoals je spaakbeen en ellepijp volgensmij en je hebt een kogelgewricht zoals je heup of schouder en je hebt een scharniergewricht zoals je tenen vingers maar ook knie en elleboog. Komt ie: wat voor gewricht zit er nou in je enkel pols en kaak? Vooral je kaak want kijk ik dacht dus eerst een scharniergewricht omdat ie maar 2 kanten op kan en dat is open en dicht maar je kaak kan dus blijkbaar ook opzei ( ik weet dat je dat nu aan het proberen bent😉) Misschien is dit weer een domme vraag maar het als ik het op Google zoek krijg ik een totaal ander antwoord dan wat ik vraag en ik ben toch best benieuwd. Ik denk dat je kaak ook in een soort dwarsliggende kogel ligt aan beide kanten zodat er ruimte is om te bewegen. 
  17. Gebruik je make-up? Zo ja tell me. Ik ben benieuwd naar de hele routine want zelf doe ik maar wat😜  Nee, maar er zijn vast jongens die dat doen, nu zie ik dus waarom het eigenlijk een vragenlijst vooral voor meiden was
  18. Hoe zie je je toekomst? Je baan? Je gezin? Je hobby’s? ( okĂ© misschien is dat een beetje veel maar ik heb serieus al zowat m’n hele leven voorspeld en ik ben er eigenlijk ook veel te veel mee bezig ) Een mooi huis in een dorpje, niet te druk, met een gezin met 1 a 2 kinderen, hooguit 3. Een lieve, liefst ook beetje knappe :), vrouw die zelf ook een interessant leven lijdt, hoeft dus niet een huismoeder te zijn of wat dan ook. 
  19. Hoe zou je toekomst zijn als ALLES mogelijk was? Een groot landhuis in de heuvels van de regio Piemonte in Italië in de buurt van Turijn. Een mooie Italiaanse wagen in de garage, Maserati bijvoorbeeld. 3 honden, 2 kinderen. Een mooi zwembad. 
  20. als je vet veel geld had en je alles kon kopen wat zou je dan doen? Niet te gek, leuke en mooie dingen kopen maar niet extravagant leven, gewoon zorgen dat alles voor elkaar is. 
  21. wat is je grootste droom? Gelukkig zijn met de liefde van mijn leven, hopelijk ontmoet ik die ooit. 
  22. heb je nog andere dromen? Succesvol zijn in de dingen die ik doe. Sport, hobby's, werk. 
  23. Heb je gekke gewoontes? ( pssstt ik wel hoor, best veel eigenlijk😅)  Valt wel mee denk ik. 
  24. als alles kon wat zou je dan veranderen aan jezelf ( innerlijk of uiterlijk) of wat zou je veranderen aan iets wat niet met jezelf te maken heeft? Iets sneller groeien naar een volwassen man zodat ik niet meer zo'n dunne slungel ben :) 
  25. waar ben jij het meest trots op ( mag iets van je uiterlijk zijn maar ook je innerlijk of een prestatie) De Alpe d'Huez opgefietst toen ik 10 was. 
  26. waar heb je het meest spijt van? Op de basisschool kreeg ik een brief van een meisje die verliefd op mij was, op die leeftijd denk je nog niet aan andermans gevoelens dus ik hoefde die brief niet eens. Dat vind ik als ik er nu over na denk best zielig. 
  27. hoe koop je kleding? Koop je wat je zelf leuk vind? Koop je wat je nodig hebt? Let je op de prijzen of waar het vandaan komt of de materialen? Kijk je ernaar of het niet te bloot is of niet? Merkkleding? Als je iets koopt ben je dan bang dat andere het niet leuk vinden? Ff de stad in, ziet het er prima uit, zit het goed, nou meenemen die hap, ik ben daar liever niet te lang  mee bezig. 
  28. Doe je aan sporten, zo ja welke en hoevaak en waarom deze sport? En hoelang al? Wielrennen, wanneer ik daar zin in heb, ik denk al meer dan 10 jaar nu. 
  29. wat zou je nog heel graag willen bereiken of doen in je leven ( mogen meerdere dingen zijn hoor, ik heb zelf ook altijd superveel doelen) Een keer nog een grote beklimming doen zoals de Mont Ventoux. 
  30. last but not de slechtste ( goede Engels skills ) :wat vond je van deze lijst? Wat was er goed of wel okĂ©? Wat was minder of had ik anders moeten doen? Vond je het leuk? Was het saai? Te lang? Te kort? Te uitgebreid? ( sorry voor dat maar ik kan soms best lekker door praten🙃)  Je hebt leuke humor, originele vragen, leuk gedaan! 
  31. wat is jouw quote ( ik heb er 2: Als je een plan B hebt is je plan A niet goed genoeg, en Liever dat andere mij nu stom stom vinden dan dat ik mezelf later stom vind ) met die laatste bedoel ik dat je NOOIT moet gaan roken of zoiets omdat dat stoer is of andere dat willen want ik geloof dat je daar laten bizar veel spijt van kan krijgen

Hij die gelukkig is met weinig, bezit veel.

​​​​​​

En nog een vraag voor jou, ik heb zelf ook een vragenlijstje gemaakt tijdje terug, zou je die willen proberen? 

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben een jongen hoop dat dit geen probleem is

 

  1. hoe oud ben je? 17
  2. wat is je geaardheid? Als je dat nog niet weet of niet wilt zeggen is dat ook goed hoor💕 Hetero
  3. welk niveau doe je? VWO
  4. hoe lang ben je en hoe lang zou je willen zijn 1,83 dat is prima
  5. !nutteloze vraag alert! Kijk ik weet niet of dit aan mij ligt ( t zou ook kunnen dat ik gewoon bizar dom ben hoor) maar kijk je oog heeft dus een pupil ( goh verrassend ) maar die pupil word groter of kleiner afhankelijk van hoeveel licht er in de ruimte is en hoeveel licht je dus nodig hebt. ( komt t hoor ) als je je oog dicht heb zie je niks ( uitvinding van de eeuw ) maar als ik m’n oog dicht heb zie ik nogsteeds het verschil tussen of er licht brand of niet. Hoe dan?! Als iemand dit mij kan uitleggen ben je echt een held😌 Ik snap wat je bedoelt, ik denk dat je oogleden gewoon een beetje lichtdoorlatend  zijn dus niet helemaal donker als je je ogen sluit, je kan ook als je een vlek op je netvlies hebt door in iets heel fels te kijken deze nog steeds zien als je knippert/je ogen dicht hebt. Ben ik nu een held? 😊
  6. We gaan verder, hoe veel weeg je en hoeveel zou je willen wegen? 60 KG, ik zou wel wat meer mogen wegen ik ben vrij dun
  7. heb je huisdieren en hoe ziet jou perfecte huisdieren plaatje eruit? Een teckel, ik vind hond(en) gewoon het ultieme huisdier
  8. welk vak op school vind je het leuks? Geschiedenis
  9. welk vak ben je het best in? Economie 
  10. welk vak vind je het minst leuk? Wiskunde
  11. en welk vak ben je het minst goed in? Nederlands
  12. Omschrijf hoe je perfecte weekend eruit ziet alles alles mocht en alles kon. Iets doen wat ik nog nooit gedaan/gezien heb, Japan lijkt me wel bijzonder bijvoorbeeld
  13. Wat voor mensen heb je in je gezin? Heb je een vader en moeder, 2 moeders, 2 vaders, 1 vader of moeder, gescheiden of samen? En hoe zit het met broertjes en zusjes?  1 vader, 1 moeder, 1 broer, 1 zus (beide al uit huis) 
  14. hoe is de band met iedereen uit je gezin? Prima
  15. als je ergens bizar mee zit ( en het niet 3 jaar op wilt kroppen ) niet doen, echt waar het is niet goed voor je en het help niet veel. Maar als je dus ergens mee zit en je zou naar iemand moeten gaan, wie zou dat dan zijn? Ouders? Mentor? Vrienden? Familie? Docenten? Iemand van een sport? Klinkt misschien raar maar ik voel nooit de behoefte dat soort dingen te bespreken. 
  16. !nutteloze vraag alert! Kijk hù, je lichaam heeft gewrichten ( spectaculair). Je hebt rolgewrichten zoals je spaakbeen en ellepijp volgensmij en je hebt een kogelgewricht zoals je heup of schouder en je hebt een scharniergewricht zoals je tenen vingers maar ook knie en elleboog. Komt ie: wat voor gewricht zit er nou in je enkel pols en kaak? Vooral je kaak want kijk ik dacht dus eerst een scharniergewricht omdat ie maar 2 kanten op kan en dat is open en dicht maar je kaak kan dus blijkbaar ook opzei ( ik weet dat je dat nu aan het proberen bent😉) Misschien is dit weer een domme vraag maar het als ik het op Google zoek krijg ik een totaal ander antwoord dan wat ik vraag en ik ben toch best benieuwd. Ik denk dat je kaak ook in een soort dwarsliggende kogel ligt aan beide kanten zodat er ruimte is om te bewegen. 
  17. Gebruik je make-up? Zo ja tell me. Ik ben benieuwd naar de hele routine want zelf doe ik maar wat😜  Nee, maar er zijn vast jongens die dat doen, nu zie ik dus waarom het eigenlijk een vragenlijst vooral voor meiden was
  18. Hoe zie je je toekomst? Je baan? Je gezin? Je hobby’s? ( okĂ© misschien is dat een beetje veel maar ik heb serieus al zowat m’n hele leven voorspeld en ik ben er eigenlijk ook veel te veel mee bezig ) Een mooi huis in een dorpje, niet te druk, met een gezin met 1 a 2 kinderen, hooguit 3. Een lieve, liefst ook beetje knappe :), vrouw die zelf ook een interessant leven lijdt, hoeft dus niet een huismoeder te zijn of wat dan ook. 
  19. Hoe zou je toekomst zijn als ALLES mogelijk was? Een groot landhuis in de heuvels van de regio Piemonte in Italië in de buurt van Turijn. Een mooie Italiaanse wagen in de garage, Maserati bijvoorbeeld. 3 honden, 2 kinderen. Een mooi zwembad. 
  20. als je vet veel geld had en je alles kon kopen wat zou je dan doen? Niet te gek, leuke en mooie dingen kopen maar niet extravagant leven, gewoon zorgen dat alles voor elkaar is. 
  21. wat is je grootste droom? Gelukkig zijn met de liefde van mijn leven, hopelijk ontmoet ik die ooit. 
  22. heb je nog andere dromen? Succesvol zijn in de dingen die ik doe. Sport, hobby's, werk. 
  23. Heb je gekke gewoontes? ( pssstt ik wel hoor, best veel eigenlijk😅)  Valt wel mee denk ik. 
  24. als alles kon wat zou je dan veranderen aan jezelf ( innerlijk of uiterlijk) of wat zou je veranderen aan iets wat niet met jezelf te maken heeft? Iets sneller groeien naar een volwassen man zodat ik niet meer zo'n dunne slungel ben :) 
  25. waar ben jij het meest trots op ( mag iets van je uiterlijk zijn maar ook je innerlijk of een prestatie) De Alpe d'Huez opgefietst toen ik 10 was. 
  26. waar heb je het meest spijt van? Op de basisschool kreeg ik een brief van een meisje die verliefd op mij was, op die leeftijd denk je nog niet aan andermans gevoelens dus ik hoefde die brief niet eens. Dat vind ik als ik er nu over na denk best zielig. 
  27. hoe koop je kleding? Koop je wat je zelf leuk vind? Koop je wat je nodig hebt? Let je op de prijzen of waar het vandaan komt of de materialen? Kijk je ernaar of het niet te bloot is of niet? Merkkleding? Als je iets koopt ben je dan bang dat andere het niet leuk vinden? Ff de stad in, ziet het er prima uit, zit het goed, nou meenemen die hap, ik ben daar liever niet te lang  mee bezig. 
  28. Doe je aan sporten, zo ja welke en hoevaak en waarom deze sport? En hoelang al? Wielrennen, wanneer ik daar zin in heb, ik denk al meer dan 10 jaar nu. 
  29. wat zou je nog heel graag willen bereiken of doen in je leven ( mogen meerdere dingen zijn hoor, ik heb zelf ook altijd superveel doelen) Een keer nog een grote beklimming doen zoals de Mont Ventoux. 
  30. last but not de slechtste ( goede Engels skills ) :wat vond je van deze lijst? Wat was er goed of wel okĂ©? Wat was minder of had ik anders moeten doen? Vond je het leuk? Was het saai? Te lang? Te kort? Te uitgebreid? ( sorry voor dat maar ik kan soms best lekker door praten🙃)  Je hebt leuke humor, originele vragen, leuk gedaan! 
  31. wat is jouw quote ( ik heb er 2: Als je een plan B hebt is je plan A niet goed genoeg, en Liever dat andere mij nu stom stom vinden dan dat ik mezelf later stom vind ) met die laatste bedoel ik dat je NOOIT moet gaan roken of zoiets omdat dat stoer is of andere dat willen want ik geloof dat je daar laten bizar veel spijt van kan krijgen

Hij die gelukkig is met weinig, bezit veel.

​​​​​​

En nog een vraag voor jou, ik heb zelf ook een vragenlijstje gemaakt tijdje terug, zou je die willen proberen? 

Yess mega bedankt voor het invullen van deze super interessante vragenlijst! Je bent zeker een held bedankt voor het antwoorden op mijn “nutteloze” vragen😄

fijn dat je het een leuke vragenlijst vond, ik ga zeker even kijken of ik die van jou ook kan vinden en dan zal ik die zo snel mogelijk invullen! Leuke quote trouwens🙃

Hoii meiden, ik ben iemand die altijd super veel vragen heeft, sommige vragen gaan ergens over en sommige vragen zijn zo nutteloos als het maar kan😆 maar goed laten we beginnen en veel plezier!

 

  1. hoe oud ben je? 16
  2. wat is je geaardheid? Als je dat nog niet weet of niet wilt zeggen is dat ook goed hoor💕 ik weet niet wat mijn seksualiteit is (questioning) maar ik weet wel dat ik mij romantisch aangetrokken voel tot jongens (heteroromantisch)
  3. welk niveau doe je? havo
  4. hoe lang ben je en hoe lang zou je willen zijn ik ben 1,63 m, iets langer zou ik wel chill vinden
  5. !nutteloze vraag alert! Kijk ik weet niet of dit aan mij ligt ( t zou ook kunnen dat ik gewoon bizar dom ben hoor) maar kijk je oog heeft dus een pupil ( goh verrassend ) maar die pupil word groter of kleiner afhankelijk van hoeveel licht er in de ruimte is en hoeveel licht je dus nodig hebt. ( komt t hoor ) als je je oog dicht heb zie je niks ( uitvinding van de eeuw ) maar als ik m’n oog dicht heb zie ik nogsteeds het verschil tussen of er licht brand of niet. Hoe dan?! Als iemand dit mij kan uitleggen ben je echt een held😌 dat heb ik ook altijd, zou kunnen komen omdat wij dunne oogleden hebben
  6. We gaan verder, hoe veel weeg je en hoeveel zou je willen wegen? rond 47 kg, ik weet niet presies hoeveel ik wíl wegen maar zolang het een gezond gewicht is
  7. heb je huisdieren en hoe ziet jou perfecte huisdieren plaatje eruit? wij herken twee katten, een is van mij en de ander van mijn broertje 
  8. welk vak op school vind je het leuks? tekenen
  9. welk vak ben je het best in? Engels
  10. welk vak vind je het minst leuk? economie
  11. en welk vak ben je het minst goed in? economie en vaak wiskunde
  12. Omschrijf hoe je perfecte weekend eruit ziet alles alles mocht en alles kon. Ik heb niet echte vrienden dus zou ik met mijn familie iets leuks doen, zoals naar het strand gaan of naar het pretpark 
  13. Wat voor mensen heb je in je gezin? Heb je een vader en moeder, 2 moeders, 2 vaders, 1 vader of moeder, gescheiden of samen? En hoe zit het met broertjes en zusjes? ​​​​​​​ik heb een vader en moeder, ze zijn niet getrouwd maar wel nog steeds bij elkaar. Ik heb een jongere broer en jongere zus
  14. hoe is de band met iedereen uit je gezin? Soms zijn er wel conflicten maar wij kunnen wel allemaal door één deur
  15. als je ergens bizar mee zit ( en het niet 3 jaar op wilt kroppen ) niet doen, echt waar het is niet goed voor je en het help niet veel. Maar als je dus ergens mee zit en je zou naar iemand moeten gaan, wie zou dat dan zijn? Ouders? Mentor? Vrienden? Familie? Docenten? Iemand van een sport? dat hangt er vanaf, als het iets algemeens is ga ik naar mijn ouders, bij dingen op school naar mijn mentor, en bij dingen die ik liever niet wil delen met hun naar (online) vrienden
  16. !nutteloze vraag alert! Kijk hù, je lichaam heeft gewrichten ( spectaculair). Je hebt rolgewrichten zoals je spaakbeen en ellepijp volgensmij en je hebt een kogelgewricht zoals je heup of schouder en je hebt een scharniergewricht zoals je tenen vingers maar ook knie en elleboog. Komt ie: wat voor gewricht zit er nou in je enkel pols en kaak? Vooral je kaak want kijk ik dacht dus eerst een scharniergewricht omdat ie maar 2 kanten op kan en dat is open en dicht maar je kaak kan dus blijkbaar ook opzei ( ik weet dat je dat nu aan het proberen bent😉) Misschien is dit weer een domme vraag maar het als ik het op Google zoek krijg ik een totaal ander antwoord dan wat ik vraag en ik ben toch best benieuwd. ik weet het helaas niet
  17. Gebruik je make-up? Zo ja tell me. Ik ben benieuwd naar de hele routine want zelf doe ik maar wat😜 ik draag het nooit en zou ik ook niet willen
  18. Hoe zie je je toekomst? Je baan? Je gezin? Je hobby’s? ( okĂ© misschien is dat een beetje veel maar ik heb serieus al zowat m’n hele leven voorspeld en ik ben er eigenlijk ook veel te veel mee bezig ) ​​​​​​​ik wil graag een leuke baan hebben, voornamelijk in de kunst. Ik wil wel een relatie of trouwen maar over kinderen zit ik niet te denken. Ik ben dol op creatieve activiteiten en wil hier later iets mee doen, als baan en anders als hobby 
  19. Hoe zou je toekomst zijn als ALLES mogelijk was? in ieder geval ben ik gelukkig 😜 en waarschijnlijk zou ik dan ook veel geld hebben, in een duur huis met een zwembad wonen, de baan van mijn dromen hebben, getrouwd zijn (als echt alles mogelijk zou zijn, dan is dit met een fictief personage), een gezond leven hebben en de wereld rondreizen
  20. als je vet veel geld had en je alles kon kopen wat zou je dan doen? ik zou een duur huis kopen (als ik oud genoeg ben) en waarschijnlijk gewoon geld uitgeven aan random dingetjes die ik wil hebben. Ook zou ik geld doneren aan goede doelen
  21. wat is je grootste droom? hmm... dat ik een gelukkig leven heb
  22. heb je nog andere dromen? misschien een leuke baan, of dat ik getrouwd ben met de perfecte partner 
  23. Heb je gekke gewoontes? ( pssstt ik wel hoor, best veel eigenlijk😅) de meeste wil ik voor mezelf houden maar ik kan je vertellen, ik bijt mijn nagels
  24. als alles kon wat zou je dan veranderen aan jezelf ( innerlijk of uiterlijk) of wat zou je veranderen aan iets wat niet met jezelf te maken heeft? ik zou van mijzelf een beter persoon maken, en wat doen aan mijn vergetelijkheid en slordigheid. Ook zou ik er voor zorgen dat ik en mensen die mij dierbaar zijn een gelukkig leven hebben. Daarnaast wil ik ook van de wereld een betere plek maken en iets doen aan klimaatverandering, oorlog, honger, armoede, dierenleed en discriminatie
  25. waar ben jij het meest trots op ( mag iets van je uiterlijk zijn maar ook je innerlijk of een prestatie) dat ik op deze leeftijd nog geen alcohol drink, rook, drugs doe of seks heb in tegenstelling tot sommigen
  26. waar heb je het meest spijt van? mijn verleden, soms denk ik terug aan dingen en wil ik dat ik iets anders gedaan zou hebben om bepaalde situasies of mensen te voorkomen 
  27. hoe koop je kleding? Koop je wat je zelf leuk vind? Koop je wat je nodig hebt? Let je op de prijzen of waar het vandaan komt of de materialen? Kijk je ernaar of het niet te bloot is of niet? Merkkleding? Als je iets koopt ben je dan bang dat andere het niet leuk vinden? ​​​​​​​ik krijg geen kleedgeld en ga vaak shoppen met mijn zusje en moeder. Ik heb een hele eigen stijl en draag alleen dingen die ik zelf leuk vind. Iets duurder dan normaal vind ik kunnen als ik iets leuks zie maar niet als het ongelooflijk duur is, de andere twee spelen niet echt een rol om eerlijk te zijn. Zelf draag ik geen dingen die echt te sexy zijn, en mag ook niet van mijn ouders. Ik heb wel een paar merkdingen maar ik vind het dragen van merken niet belangrijk, ik ben liever geen reclamebord tenzij ik iets echt leuk vind :P mij boeit het niet wat anderen van mijn stijl vind vinden maar de meeste reacties die ik krijg zijn gelukkig wel positief
  28. Doe je aan sporten, zo ja welke en hoevaak en waarom deze sport? En hoelang al? ik heb op de basisschool aan dansen gedaan maar na halverwege de eerste ben ik gestopt omdat ik nog aan school wilde denken
  29. wat zou je nog heel graag willen bereiken of doen in je leven ( mogen meerdere dingen zijn hoor, ik heb zelf ook altijd superveel doelen) ik zou graag willen reizen naar Londen, Japan, de Malediven en misschien nog naar andere landen of bestemmingen
  30. last but not de slechtste ( goede Engels skills ) :wat vond je van deze lijst? Wat was er goed of wel okĂ©? Wat was minder of had ik anders moeten doen? Vond je het leuk? Was het saai? Te lang? Te kort? Te uitgebreid? ( sorry voor dat maar ik kan soms best lekker door praten🙃) ik vind deze vragenlijst origineler en ook veel leuker dan al die lijsten die over seks gaan. Lengte is goed, vragen zijn goed en je enthousiasme is een pluspunt + ga zo door! Om de nutteloze vragen kon ik lachen 😂
  31. wat is jouw quote ( ik heb er 2: Als je een plan B hebt is je plan A niet goed genoeg, en Liever dat andere mij nu stom stom vinden dan dat ik mezelf later stom vind ) met die laatste bedoel ik dat je NOOIT moet gaan roken of zoiets omdat dat stoer is of andere dat willen want ik geloof dat je daar laten bizar veel spijt van kan krijgen It's okay to break down sometimes, tacos break too and we still love them 

heb je nog vragen voor mij? Kom maar door hoor!​​​​​​

 

dankje wel dat je de tijd hebt genomen om al mijn getyp te lezen ( of niet alles ) en een fijne dag nog verder 

Toedelss! Xx britt

 

Ik heb geantwoord (ben een meisje trouwens)

Oh well, here we go I guess!

  1. hoe oud ben je?
    • 16 jaar over iets meer dan een maand 17)
  2. wat is je geaardheid? Als je dat nog niet weet of niet wilt zeggen is dat ook goed hoor💕
    • Hetero
  3. welk niveau doe je?
    • VWO Gymnasium
  4. hoe lang ben je en hoe lang zou je willen zijn
    • 173 denk ik, het is alweer een tijd geleden dat ik het gemeten heb. Ik heb niet per se een streeflengte, maar iets langer had wel gemogen. :)
  5. !nutteloze vraag alert! Kijk ik weet niet of dit aan mij ligt ( t zou ook kunnen dat ik gewoon bizar dom ben hoor) maar kijk je oog heeft dus een pupil ( goh verrassend ) maar die pupil word groter of kleiner afhankelijk van hoeveel licht er in de ruimte is en hoeveel licht je dus nodig hebt. ( komt t hoor ) als je je oog dicht heb zie je niks ( uitvinding van de eeuw ) maar als ik m’n oog dicht heb zie ik nogsteeds het verschil tussen of er licht brand of niet. Hoe dan?! Als iemand dit mij kan uitleggen ben je echt een held😌
    • Ik heb geen biologie gekozen haha. Either way, ik denk dat je ogen zich niet honderd procent afsluiten o.i.d.. Daardoor neem je nog wel waar wanneer een ruimte helemaal donker is of dat er juist een lamp op je wordt geschenen
  6. We gaan verder, hoe veel weeg je en hoeveel zou je willen wegen?
    • 59 kilo volgens mij. Dat is niet zo zwaar, maar ook niet te weinig. Helemaal prima!
  7. heb je huisdieren en hoe ziet jou perfecte huisdieren plaatje eruit?
    • Ik heb een hond van 10 jaar oud! Als ik later op mezelf woon zou ik het heel leuk vinden om een golden retriever te hebben en eventueel een of twee katten erbij (gotta love British shorthairs). Echter, het hangt er natuurlijk wel een beetje vanaf wat mogelijk is i.v.m. werk en financiĂ«n.
  8. welk vak op school vind je het leuks?
    • Afgelopen jaar heb ik ontzettend genoten van Latijn (call me stuud). Dat hangt waarschijnlijk wel een beetje van mijn docent af, want die was echt top (als je daar meer over wil weten: lees m’n topic even!). Wie weet ga ik zelf wel het onderwijs in!
  9. welk vak ben je het best in?
    • Latijn. :)
  10. welk vak vind je het minst leuk?
    • Natuurkunde vindt ik niet zo genieten; mijn resultaten zijn daarvoor ook niet zo goed overigens. Wiskunde B is ook niet m’n favoriet, mar als je dat door hebt, kan het wel leuk zijn.
  11. en welk vak ben je het minst goed in?
    • Natuurkunde (zou er een verband kunnen zijn tussen plezier en resultaten? ;))
  12. Omschrijf hoe je perfecte weekend eruit ziet alles alles mocht en alles kon.
    • Oei, lastig. Ik denk met vrienden (of eigenlijk mensen met wie ik vrienden zou willen zijn) naar een pretpark en daarna bij mij thuis een barbecue en feestje. Zondag dan stadswandeling maken, varen en suppen? Ik weet het niet zo goed haha.
  13. Wat voor mensen heb je in je gezin? Heb je een vader en moeder, 2 moeders, 2 vaders, 1 vader of moeder, gescheiden of samen? En hoe zit het met broertjes en zusjes?
    • Mijn ouders zijn gescheiden, maar hebben allebei wel een nieuwe partner. Ik heb twee halfbroers (zelfde vader, andere moeder) en twee stiefzussen (dochters van mijn stiefvader). Echter, mijn ouders zijn gescheiden toen ik twee was, dus ik weet niet beter en beschouw iedereen als ‘normale’ familie.
  14. hoe is de band met iedereen uit je gezin?
    • Goed!
  15. als je ergens bizar mee zit ( en het niet 3 jaar op wilt kroppen ) niet doen, echt waar het is niet goed voor je en het help niet veel. Maar als je dus ergens mee zit en je zou naar iemand moeten gaan, wie zou dat dan zijn? Ouders? Mentor? Vrienden? Familie? Docenten? Iemand van een sport?
    • Goede vraag! Ik weet het eerlijk gezegd niet. Ik heb wel een wat oudere vriend die eigenlijk alleen maar online spreek waarbij ik vrijwel alles kwijt kan. Mentor hangt er vanaf wie dat wordt volgend jaar. Qua studiekeuze kan ik terecht bij mijn latijn-docente van afgelopen jaar. Overigens zou ik het ook prima kwijt kunnen bij mijn moeder en stiefvader. Hangt heel erg af van de situatie. :)
  16. !nutteloze vraag alert! Kijk hù, je lichaam heeft gewrichten ( spectaculair). Je hebt rolgewrichten zoals je spaakbeen en ellepijp volgensmij en je hebt een kogelgewricht zoals je heup of schouder en je hebt een scharniergewricht zoals je tenen vingers maar ook knie en elleboog. Komt ie: wat voor gewricht zit er nou in je enkel pols en kaak? Vooral je kaak want kijk ik dacht dus eerst een scharniergewricht omdat ie maar 2 kanten op kan en dat is open en dicht maar je kaak kan dus blijkbaar ook opzei ( ik weet dat je dat nu aan het proberen bent😉) Misschien is dit weer een domme vraag maar het als ik het op Google zoek krijg ik een totaal ander antwoord dan wat ik vraag en ik ben toch best benieuwd.
    • Ik zou het werkelijkwaar niet weten. Als ik zou moeten gokken zou ik rolgewricht in combi met scharnier zeggen?
  17. Gebruik je make-up? Zo ja tell me. Ik ben benieuwd naar de hele routine want zelf doe ik maar wat😜
    • N.v.t. :)
  18. Hoe zie je je toekomst? Je baan? Je gezin? Je hobby’s? ( okĂ© misschien is dat een beetje veel maar ik heb serieus al zowat m’n hele leven voorspeld en ik ben er eigenlijk ook veel te veel mee bezig )
    • Wellicht het onderwijs in als docent Latijn (en Grieks). Twee kinders zijn wel leuk, maar alles op z’n tijd (begin 30 ofzo). Qua woning enzo heb ik nog niet echt iets specifieks in gedachten, maar er een beetje over nadenken kan best leuk zijn!
  19. Hoe zou je toekomst zijn als ALLES mogelijk was?
    • Hmm, niet per se Bill Gates 2.0 of iets dergelijks. Verder weet ik het niet zo goed haha
  20. als je vet veel geld had en je alles kon kopen wat zou je dan doen?
    • Not quite sure, een mooie auto? Niet over de top though.
  21. wat is je grootste droom?
    • Ik weet nooit echt een antwoord op deze vraag 😅
  22. heb je nog andere dromen?
    • De liefde vinden is natuurlijk wel mooi, maar dat komt sowieso uiteindelijk vast wel goed
  23. Heb je gekke gewoontes? ( pssstt ik wel hoor, best veel eigenlijk😅)
    • Niet dat ik weet ;)
  24. als alles kon wat zou je dan veranderen aan jezelf ( innerlijk of uiterlijk) of wat zou je veranderen aan iets wat niet met jezelf te maken heeft?
    • Wederom niet echt een concreet antwoord, maar gewoon minor stuff I guess. Lengte iets omhoog, wat gespierdere bouw (nu gewoon normaal) en misschien gewoon wat stoerdere look? Minder een underdog - alhoewel ik in de afgelopen tijd daarin best gegroeid ben.
  25. waar ben jij het meest trots op ( mag iets van je uiterlijk zijn maar ook je innerlijk of een prestatie)
    • Ich habe leider keine Ahnung :)
  26. waar heb je het meest spijt van?
    • Vast genoeg dingen, maar kan er nu even niet op komen.
  27. hoe koop je kleding? Koop je wat je zelf leuk vind? Koop je wat je nodig hebt? Let je op de prijzen of waar het vandaan komt of de materialen? Kijk je ernaar of het niet te bloot is of niet? Merkkleding? Als je iets koopt ben je dan bang dat andere het niet leuk vinden?
    • Ik ben wel een beetje van de merken, maar niet van de Gucci en de Louis Vuitton e.d.. Ik bepaal zelf wel wat ik koop, maar ben niet per se uniek. Duurzaamheid is voor mij niet zo een issue (dont judge me ;)). In principe betaalt mn moeder mn kleding gewoon. Ik koop niet echt vaak nieuwe dingen en anders vrijwel altijd in de sale, want de normale prijzen zijn wat mij betreft echt te hoog - dan stel ik liever mijn aankoop uit.
  28. Doe je aan sporten, zo ja welke en hoevaak en waarom deze sport? En hoelang al?
    • Niet meer, maar ik heb lang (recreatief) gejudood en daarna nog een jaar aan freerunnen gedaan.
  29. wat zou je nog heel graag willen bereiken of doen in je leven ( mogen meerdere dingen zijn hoor, ik heb zelf ook altijd superveel doelen)
    • Wederom niet echt iets concreets :(
  30. last but not de slechtste ( goede Engels skills ) :wat vond je van deze lijst? Wat was er goed of wel okĂ©? Wat was minder of had ik anders moeten doen? Vond je het leuk? Was het saai? Te lang? Te kort? Te uitgebreid? ( sorry voor dat maar ik kan soms best lekker door praten🙃)
    • Volgens mij heb ik deze vraag al beantwoord ;)
  31. wat is jouw quote ( ik heb er 2: Als je een plan B hebt is je plan A niet goed genoeg, en Liever dat andere mij nu stom stom vinden dan dat ik mezelf later stom vind ) met die laatste bedoel ik dat je NOOIT moet gaan roken of zoiets omdat dat stoer is of andere dat willen want ik geloof dat je daar laten bizar veel spijt van kan krijgen
    • Ik heb niet echt een quote, maar als ik er soms een lees zitten er wel een paar tussen die ik dan wel mooi of creatief vindt (niet dat ik er dan iets mee doe though)
Reputatie 3
Badge +1

Hoii meiden, ik ben iemand die altijd super veel vragen heeft, sommige vragen gaan ergens over en sommige vragen zijn zo nutteloos als het maar kan😆 maar goed laten we beginnen en veel plezier!

 

  1. hoe oud ben je? 14
  2. wat is je geaardheid? Als je dat nog niet weet of niet wilt zeggen is dat ook goed hoor💕 geen idee
  3. welk niveau doe je? Atheneum
  4. hoe lang ben je en hoe lang zou je willen zijn niet zo groot, ik zou wel wat langer willen zijn.
  5. !nutteloze vraag alert! Kijk ik weet niet of dit aan mij ligt ( t zou ook kunnen dat ik gewoon bizar dom ben hoor) maar kijk je oog heeft dus een pupil ( goh verrassend ) maar die pupil word groter of kleiner afhankelijk van hoeveel licht er in de ruimte is en hoeveel licht je dus nodig hebt. ( komt t hoor ) als je je oog dicht heb zie je niks ( uitvinding van de eeuw ) maar als ik m’n oog dicht heb zie ik nogsteeds het verschil tussen of er licht brand of niet. Hoe dan?! Als iemand dit mij kan uitleggen ben je echt een held😌 dit is oprecht een goede vraag
  6. We gaan verder, hoe veel weeg je en hoeveel zou je willen wegen? volgens mij rond de 54 kilo, maar ik vind 45. ECHT wel genoeg 
  7. heb je huisdieren en hoe ziet jou perfecte huisdieren plaatje eruit? ik heb 1 kat, ik wil meerdere katten want ik hou van katten
  8. welk vak op school vind je het leuks? muziek en wiskunde
  9. welk vak ben je het best in?  muziek en wiskunde
  10. welk vak vind je het minst leuk? Engels en aardrijkskunde 
  11. en welk vak ben je het minst goed in? Engels
  12. Omschrijf hoe je perfecte weekend eruit ziet alles alles mocht en alles kon. ik zou In de middag musicals bekijken en savonds zelf meespelen in een musical
  13. Wat voor mensen heb je in je gezin? Heb je een vader en moeder, 2 moeders, 2 vaders, 1 vader of moeder, gescheiden of samen? En hoe zit het met broertjes en zusjes? gescheiden vader en moeder
  14. hoe is de band met iedereen uit je gezin? heeeeeeel veeeeel gezeik met vader, overbezorgde moeder (gezellig)
  15. als je ergens bizar mee zit ( en het niet 3 jaar op wilt kroppen ) niet doen, echt waar het is niet goed voor je en het help niet veel. Maar als je dus ergens mee zit en je zou naar iemand moeten gaan, wie zou dat dan zijn? Ouders? Mentor? Vrienden? Familie? Docenten? Iemand van een sport? eeehhh goede vraag, ik denk dan eigenlijk iemand van musicalkamp want al die mensen zijn super lief en ze kennen niemand hier thuis dus ze kunnen niets doorvertellen
  16. !nutteloze vraag alert! Kijk hù, je lichaam heeft gewrichten ( spectaculair). Je hebt rolgewrichten zoals je spaakbeen en ellepijp volgensmij en je hebt een kogelgewricht zoals je heup of schouder en je hebt een scharniergewricht zoals je tenen vingers maar ook knie en elleboog. Komt ie: wat voor gewricht zit er nou in je enkel pols en kaak? Vooral je kaak want kijk ik dacht dus eerst een scharniergewricht omdat ie maar 2 kanten op kan en dat is open en dicht maar je kaak kan dus blijkbaar ook opzei ( ik weet dat je dat nu aan het proberen bent😉) Misschien is dit weer een domme vraag maar het als ik het op Google zoek krijg ik een totaal ander antwoord dan wat ik vraag en ik ben toch best benieuwd. ik denk een kogelgewricht maar echt joh, Joost mag het weten
  17. Gebruik je make-up? Zo ja tell me. Ik ben benieuwd naar de hele routine want zelf doe ik maar wat😜 nee, want dat kan ik niet
  18. Hoe zie je je toekomst? Je baan? Je gezin? Je hobby’s? ( okĂ© misschien is dat een beetje veel maar ik heb serieus al zowat m’n hele leven voorspeld en ik ben er eigenlijk ook veel te veel mee bezig ) het liefst word ik musicalactrice, heb ik 2 kindjes, en ben ik dagelijks bezig met musical
  19. Hoe zou je toekomst zijn als ALLES mogelijk was? musicalactrice in de ruimte (astronomie is zoo interessant!)
  20. als je vet veel geld had en je alles kon kopen wat zou je dan doen? dan zou ik net zo veel geld aan goede doelen geven tot ik zelf nog net genoeg had om van te leven
  21. wat is je grootste droom? elke dag doen wat ik leuk vind (musical(maar dat had je misschien al wel door))
  22. heb je nog andere dromen? dromen als in wereldvrede en gelijke rechten voor iedereen of dromen als in minder onzeker zijn en je hart volgen 
  23. Heb je gekke gewoontes? ( pssstt ik wel hoor, best veel eigenlijk😅) ik ben de gekke gewoonte zelf!
  24. als alles kon wat zou je dan veranderen aan jezelf ( innerlijk of uiterlijk) of wat zou je veranderen aan iets wat niet met jezelf te maken heeft? ik zou denk ik zorgen dat ik me niks meer van anderen aan zou trekken want daar is het leven te kort voor!
  25. waar ben jij het meest trots op ( mag iets van je uiterlijk zijn maar ook je innerlijk of een prestatie) kan ik niet op antwoorden (ben niet trots op mezelf)
  26. waar heb je het meest spijt van? te lang vertrouwen hebben in mensen die mij allang hebben opgegeven 
  27. hoe koop je kleding? Koop je wat je zelf leuk vind? Koop je wat je nodig hebt? Let je op de prijzen of waar het vandaan komt of de materialen? Kijk je ernaar of het niet te bloot is of niet? Merkkleding? Als je iets koopt ben je dan bang dat andere het niet leuk vinden?  online of in de winkel, ja, ja niet echt veel meer dan dat, prijzen zeker rest niet echt, ja ik wil niet te bloot, nope (veel te duur), jawel maar ik oefen op lak hebben aan de mening van anderen,
  1. Doe je aan sporten, zo ja welke en hoevaak en waarom deze sport? En hoelang al?  ik speel piano (geen sport) ik volg zangles (geen sport) ik zit op musicalles (ook geen sport)
  2. wat zou je nog heel graag willen bereiken of doen in je leven ( mogen meerdere dingen zijn hoor, ik heb zelf ook altijd superveel doelen) een musical spelen als dear Evan Hansen of zodiac
  3. last but not de slechtste ( goede Engels skills ) :wat vond je van deze lijst? Wat was er goed of wel okĂ©? Wat was minder of had ik anders moeten doen? Vond je het leuk? Was het saai? Te lang? Te kort? Te uitgebreid? ( sorry voor dat maar ik kan soms best lekker door praten🙃) erg leuk, verrassend en heel origineel!
  4. wat is jouw quote ( ik heb er 2: Als je een plan B hebt is je plan A niet goed genoeg, en Liever dat andere mij nu stom stom vinden dan dat ik mezelf later stom vind ) met die laatste bedoel ik dat je NOOIT moet gaan roken of zoiets omdat dat stoer is of andere dat willen want ik geloof dat je daar laten bizar veel spijt van kan krijgen prik een datum, maak een plan, zet een stap wanneer dat kan, het gaat vast trager dan je wil, maar toen je niks deed, stond je stil

heb je nog vragen voor mij? Kom maar door hoor!

ik ga ook een vragenlijst maken, zou je die willen beantwoorden? 

dankje wel dat je de tijd hebt genomen om al mijn getyp te lezen ( of niet alles ) en een fijne dag nog verder 

Toedelss! Xx britt

 

 

Reputatie 2
Badge +1

Hoii meiden, ik ben iemand die altijd super veel vragen heeft, sommige vragen gaan ergens over en sommige vragen zijn zo nutteloos als het maar kan😆 maar goed laten we beginnen en veel plezier!

 

  1. hoe oud ben je? 16
  2. wat is je geaardheid? Als je dat nog niet weet of niet wilt zeggen is dat ook goed hoor💕 ik weet niet wat mijn seksualiteit is (questioning) maar ik weet wel dat ik mij romantisch aangetrokken voel tot jongens (heteroromantisch)
  3. welk niveau doe je? havo
  4. hoe lang ben je en hoe lang zou je willen zijn ik ben 1,63 m, iets langer zou ik wel chill vinden
  5. !nutteloze vraag alert! Kijk ik weet niet of dit aan mij ligt ( t zou ook kunnen dat ik gewoon bizar dom ben hoor) maar kijk je oog heeft dus een pupil ( goh verrassend ) maar die pupil word groter of kleiner afhankelijk van hoeveel licht er in de ruimte is en hoeveel licht je dus nodig hebt. ( komt t hoor ) als je je oog dicht heb zie je niks ( uitvinding van de eeuw ) maar als ik m’n oog dicht heb zie ik nogsteeds het verschil tussen of er licht brand of niet. Hoe dan?! Als iemand dit mij kan uitleggen ben je echt een held😌 dat heb ik ook altijd, zou kunnen komen omdat wij dunne oogleden hebben
  6. We gaan verder, hoe veel weeg je en hoeveel zou je willen wegen? rond 47 kg, ik weet niet presies hoeveel ik wíl wegen maar zolang het een gezond gewicht is
  7. heb je huisdieren en hoe ziet jou perfecte huisdieren plaatje eruit? wij herken twee katten, een is van mij en de ander van mijn broertje 
  8. welk vak op school vind je het leuks? tekenen
  9. welk vak ben je het best in? Engels
  10. welk vak vind je het minst leuk? economie
  11. en welk vak ben je het minst goed in? economie en vaak wiskunde
  12. Omschrijf hoe je perfecte weekend eruit ziet alles alles mocht en alles kon. Ik heb niet echte vrienden dus zou ik met mijn familie iets leuks doen, zoals naar het strand gaan of naar het pretpark 
  13. Wat voor mensen heb je in je gezin? Heb je een vader en moeder, 2 moeders, 2 vaders, 1 vader of moeder, gescheiden of samen? En hoe zit het met broertjes en zusjes? ik heb een vader en moeder, ze zijn niet getrouwd maar wel nog steeds bij elkaar. Ik heb een jongere broer en jongere zus
  14. hoe is de band met iedereen uit je gezin? Soms zijn er wel conflicten maar wij kunnen wel allemaal door één deur
  15. als je ergens bizar mee zit ( en het niet 3 jaar op wilt kroppen ) niet doen, echt waar het is niet goed voor je en het help niet veel. Maar als je dus ergens mee zit en je zou naar iemand moeten gaan, wie zou dat dan zijn? Ouders? Mentor? Vrienden? Familie? Docenten? Iemand van een sport? dat hangt er vanaf, als het iets algemeens is ga ik naar mijn ouders, bij dingen op school naar mijn mentor, en bij dingen die ik liever niet wil delen met hun naar (online) vrienden
  16. !nutteloze vraag alert! Kijk hù, je lichaam heeft gewrichten ( spectaculair). Je hebt rolgewrichten zoals je spaakbeen en ellepijp volgensmij en je hebt een kogelgewricht zoals je heup of schouder en je hebt een scharniergewricht zoals je tenen vingers maar ook knie en elleboog. Komt ie: wat voor gewricht zit er nou in je enkel pols en kaak? Vooral je kaak want kijk ik dacht dus eerst een scharniergewricht omdat ie maar 2 kanten op kan en dat is open en dicht maar je kaak kan dus blijkbaar ook opzei ( ik weet dat je dat nu aan het proberen bent😉) Misschien is dit weer een domme vraag maar het als ik het op Google zoek krijg ik een totaal ander antwoord dan wat ik vraag en ik ben toch best benieuwd. ik weet het helaas niet
  17. Gebruik je make-up? Zo ja tell me. Ik ben benieuwd naar de hele routine want zelf doe ik maar wat😜 ik draag het nooit en zou ik ook niet willen
  18. Hoe zie je je toekomst? Je baan? Je gezin? Je hobby’s? ( okĂ© misschien is dat een beetje veel maar ik heb serieus al zowat m’n hele leven voorspeld en ik ben er eigenlijk ook veel te veel mee bezig ) ​​​​​​​ik wil graag een leuke baan hebben, voornamelijk in de kunst. Ik wil wel een relatie of trouwen maar over kinderen zit ik niet te denken. Ik ben dol op creatieve activiteiten en wil hier later iets mee doen, als baan en anders als hobby 
  19. Hoe zou je toekomst zijn als ALLES mogelijk was? in ieder geval ben ik gelukkig 😜 en waarschijnlijk zou ik dan ook veel geld hebben, in een duur huis met een zwembad wonen, de baan van mijn dromen hebben, getrouwd zijn (als echt alles mogelijk zou zijn, dan is dit met een fictief personage), een gezond leven hebben en de wereld rondreizen
  20. als je vet veel geld had en je alles kon kopen wat zou je dan doen? ik zou een duur huis kopen (als ik oud genoeg ben) en waarschijnlijk gewoon geld uitgeven aan random dingetjes die ik wil hebben. Ook zou ik geld doneren aan goede doelen
  21. wat is je grootste droom? hmm... dat ik een gelukkig leven heb
  22. heb je nog andere dromen? misschien een leuke baan, of dat ik getrouwd ben met de perfecte partner 
  23. Heb je gekke gewoontes? ( pssstt ik wel hoor, best veel eigenlijk😅) de meeste wil ik voor mezelf houden maar ik kan je vertellen, ik bijt mijn nagels
  24. als alles kon wat zou je dan veranderen aan jezelf ( innerlijk of uiterlijk) of wat zou je veranderen aan iets wat niet met jezelf te maken heeft? ik zou van mijzelf een beter persoon maken, en wat doen aan mijn vergetelijkheid en slordigheid. Ook zou ik er voor zorgen dat ik en mensen die mij dierbaar zijn een gelukkig leven hebben. Daarnaast wil ik ook van de wereld een betere plek maken en iets doen aan klimaatverandering, oorlog, honger, armoede, dierenleed en discriminatie
  25. waar ben jij het meest trots op ( mag iets van je uiterlijk zijn maar ook je innerlijk of een prestatie) dat ik op deze leeftijd nog geen alcohol drink, rook, drugs doe of seks heb in tegenstelling tot sommigen
  26. waar heb je het meest spijt van? mijn verleden, soms denk ik terug aan dingen en wil ik dat ik iets anders gedaan zou hebben om bepaalde situasies of mensen te voorkomen 
  27. hoe koop je kleding? Koop je wat je zelf leuk vind? Koop je wat je nodig hebt? Let je op de prijzen of waar het vandaan komt of de materialen? Kijk je ernaar of het niet te bloot is of niet? Merkkleding? Als je iets koopt ben je dan bang dat andere het niet leuk vinden? ​​​​​​​ik krijg geen kleedgeld en ga vaak shoppen met mijn zusje en moeder. Ik heb een hele eigen stijl en draag alleen dingen die ik zelf leuk vind. Iets duurder dan normaal vind ik kunnen als ik iets leuks zie maar niet als het ongelooflijk duur is, de andere twee spelen niet echt een rol om eerlijk te zijn. Zelf draag ik geen dingen die echt te sexy zijn, en mag ook niet van mijn ouders. Ik heb wel een paar merkdingen maar ik vind het dragen van merken niet belangrijk, ik ben liever geen reclamebord tenzij ik iets echt leuk vind :P mij boeit het niet wat anderen van mijn stijl vind vinden maar de meeste reacties die ik krijg zijn gelukkig wel positief
  28. Doe je aan sporten, zo ja welke en hoevaak en waarom deze sport? En hoelang al? ik heb op de basisschool aan dansen gedaan maar na halverwege de eerste ben ik gestopt omdat ik nog aan school wilde denken
  29. wat zou je nog heel graag willen bereiken of doen in je leven ( mogen meerdere dingen zijn hoor, ik heb zelf ook altijd superveel doelen) ik zou graag willen reizen naar Londen, Japan, de Malediven en misschien nog naar andere landen of bestemmingen
  30. last but not de slechtste ( goede Engels skills ) :wat vond je van deze lijst? Wat was er goed of wel okĂ©? Wat was minder of had ik anders moeten doen? Vond je het leuk? Was het saai? Te lang? Te kort? Te uitgebreid? ( sorry voor dat maar ik kan soms best lekker door praten🙃) ik vind deze vragenlijst origineler en ook veel leuker dan al die lijsten die over seks gaan. Lengte is goed, vragen zijn goed en je enthousiasme is een pluspunt + ga zo door! Om de nutteloze vragen kon ik lachen 😂
  31. wat is jouw quote ( ik heb er 2: Als je een plan B hebt is je plan A niet goed genoeg, en Liever dat andere mij nu stom stom vinden dan dat ik mezelf later stom vind ) met die laatste bedoel ik dat je NOOIT moet gaan roken of zoiets omdat dat stoer is of andere dat willen want ik geloof dat je daar laten bizar veel spijt van kan krijgen It's okay to break down sometimes, tacos break too and we still love them 

heb je nog vragen voor mij? Kom maar door hoor!​​​​​​

 

dankje wel dat je de tijd hebt genomen om al mijn getyp te lezen ( of niet alles ) en een fijne dag nog verder 

Toedelss! Xx britt

 

Ik heb geantwoord (ben een meisje trouwens)

Super erg bedankt voor het invullen, ik vind je antwoorden oprecht leuk! En ik ben blij dat je m’n vraagies ook leuk vond!😁

Badge +3

Hoii meiden, ik ben iemand die altijd super veel vragen heeft, sommige vragen gaan ergens over en sommige vragen zijn zo nutteloos als het maar kan😆 maar goed laten we beginnen en veel plezier!

 

  1. hoe oud ben je?  Overmorgen word ik 14!!
  2. wat is je geaardheid? Als je dat nog niet weet of niet wilt zeggen is dat ook goed hoor💕 ik denk hetro
  3. welk niveau doe je? Vwo
  4. hoe lang ben je en hoe lang zou je willen zijn iets van 1,65
  5. !nutteloze vraag alert! Kijk ik weet niet of dit aan mij ligt ( t zou ook kunnen dat ik gewoon bizar dom ben hoor) maar kijk je oog heeft dus een pupil ( goh verrassend ) maar die pupil word groter of kleiner afhankelijk van hoeveel licht er in de ruimte is en hoeveel licht je dus nodig hebt. ( komt t hoor ) als je je oog dicht heb zie je niks ( uitvinding van de eeuw ) maar als ik m’n oog dicht heb zie ik nogsteeds het verschil tussen of er licht brand of niet. Hoe dan?! Als iemand dit mij kan uitleggen ben je echt een held😌 green idee
  6. We gaan verder, hoe veel weeg je en hoeveel zou je willen wegen?55 kg, k vind t wel prima zo
  7. heb je huisdieren en hoe ziet jou perfecte huisdieren plaatje eruit? Nee mag niet van m'n ouders. Ander zou ik een Benner senner (das een hond), twee katten en een paard willen😅
  8. welk vak op school vind je het leuks? Muziek
  9. welk vak ben je het best in? Muziek
  10. welk vak vind je het minst leuk? Nask 
  11. en welk vak ben je het minst goed in? nask en frans
  12. Omschrijf hoe je perfecte weekend eruit ziet alles alles mocht en alles kon.euhh ik een tripje maken naar Noorwegen ofz met m'n zus of een vriendin
  13. Wat voor mensen heb je in je gezin? Heb je een vader en moeder, 2 moeders, 2 vaders, 1 vader of moeder, gescheiden of samen? En hoe zit het met broertjes en zusjes? Heb vader en moeder (bij elkaar) en een oudere zus (18 jaar)
  14. hoe is de band met iedereen uit je gezin? Heb een goede band met m'n zus, en een redelijke met m'n ouders (met m'n vader meer dan m'n moeder)
  15. als je ergens bizar mee zit ( en het niet 3 jaar op wilt kroppen ) niet doen, echt waar het is niet goed voor je en het help niet veel. Maar als je dus ergens mee zit en je zou naar iemand moeten gaan, wie zou dat dan zijn? Ouders? Mentor? Vrienden? Familie? Docenten? Iemand van een sport? Ligt eraan waar ik mee zit, maar denk ik zus of vriendin
  16. !nutteloze vraag alert! Kijk hù, je lichaam heeft gewrichten ( spectaculair). Je hebt rolgewrichten zoals je spaakbeen en ellepijp volgensmij en je hebt een kogelgewricht zoals je heup of schouder en je hebt een scharniergewricht zoals je tenen vingers maar ook knie en elleboog. Komt ie: wat voor gewricht zit er nou in je enkel pols en kaak? Vooral je kaak want kijk ik dacht dus eerst een scharniergewricht omdat ie maar 2 kanten op kan en dat is open en dicht maar je kaak kan dus blijkbaar ook opzei ( ik weet dat je dat nu aan het proberen bent😉) Misschien is dit weer een domme vraag maar het als ik het op Google zoek krijg ik een totaal ander antwoord dan wat ik vraag en ik ben toch best benieuwd. KWeenie
  17. Gebruik je make-up? Zo ja tell me. Ik ben benieuwd naar de hele routine want zelf doe ik maar wat😜 nope, ben daar te ongeduldig voor en vind het verspilling van me tijdđŸ„Ž
  18. Hoe zie je je toekomst? Je baan? Je gezin? Je hobby’s? ( okĂ© misschien is dat een beetje veel maar ik heb serieus al zowat m’n hele leven voorspeld en ik ben er eigenlijk ook veel te veel mee bezig ) goh, ben ik juist niet erg mee bezig, ik zou na middelbare school wel een tussenjaar willen nemen om veel te reizen. En als ik dan een opleiding doe zou ik een kat willen. Maar verder geen idee welke baan of opleiding ik wil doen
  19. Hoe zou je toekomst zijn als ALLES mogelijk was? Me hele leven reizen
  20. als je vet veel geld had en je alles kon kopen wat zou je dan doen? Veel doneren aan goede doelen en veel sparen
  21. wat is je grootste droom? Heb ik niet echt
  22. heb je nog andere dromen? Reizen haha
  23. Heb je gekke gewoontes? ( pssstt ik wel hoor, best veel eigenlijk😅) met m'n nagel tegen de richting van m'n wenkbrauwhaartjes gaan ik weet het nogal raar maar voelt grappig 😂
  24. als alles kon wat zou je dan veranderen aan jezelf ( innerlijk of uiterlijk) of wat zou je veranderen aan iets wat niet met jezelf te maken heeft? Ben best tevreden met mezelf ik zou wel de wereld willen veranderen als in stoppen klimaatverandering maar dat gaat een beetje moeilijk in je eentje;)
  25. waar ben jij het meest trots op ( mag iets van je uiterlijk zijn maar ook je innerlijk of een prestatie) ik denk mijn creativiteit en m'n kijk op de wereld. Ben een erg open persoon en wil de wereld graag beter/mooier maken
  26. waar heb je het meest spijt van?  Kan nu ff niks bedenken
  27. hoe koop je kleding? Koop je wat je zelf leuk vind? Koop je wat je nodig hebt? Let je op de prijzen of waar het vandaan komt of de materialen? Kijk je ernaar of het niet te bloot is of niet? Merkkleding? Als je iets koopt ben je dan bang dat andere het niet leuk vinden? oke zoals je miss al hebt gemerkt ben ik erg bezig met t milieu. Daarom koop ik bijna al mijn kleding in de kringloop omdat dat dus beter is voor het klimaat dan nieuw en ik vind de dingen die ik daar vind ook gen cool (heb nogal een vintage oma stijl) daarnaast koop ik alleen wat ik echt nodig heb en vind ik merkkleding onzin ( ik ga toch niet honderden euro's betalen voor alleen een logo??)
  28. Doe je aan sporten, zo ja welke en hoevaak en waarom deze sport? En hoelang al? Ja dansen een keer in de week doe ik nu iets van anderhalf jaar en waarom? Ja vind het gwn leuk en zit in een gezellige groep net als paardrijden (ik vind dat sport) doe ik al sinds m'n zesde en vind t leuk omdat het met dieren te maken heeft
  29. wat zou je nog heel graag willen bereiken of doen in je leven ( mogen meerdere dingen zijn hoor, ik heb zelf ook altijd superveel doelen) wereldreis
  30. last but not de slechtste ( goede Engels skills ) :wat vond je van deze lijst? Wat was er goed of wel okĂ©? Wat was minder of had ik anders moeten doen? Vond je het leuk? Was het saai? Te lang? Te kort? Te uitgebreid? ( sorry voor dat maar ik kan soms best lekker door praten🙃) helemaal toppie heur
  31. wat is jouw quote ( ik heb er 2: Als je een plan B hebt is je plan A niet goed genoeg, en Liever dat andere mij nu stom stom vinden dan dat ik mezelf later stom vind ) met die laatste bedoel ik dat je NOOIT moet gaan roken of zoiets omdat dat stoer is of andere dat willen want ik geloof dat je daar laten bizar veel spijt van kan krijgen mijne is heb verhalen te vertellen niet spullen om te laten zien

heb je nog vragen voor mij? Kom maar door hoor!

 

dankje wel dat je de tijd hebt genomen om al mijn getyp te lezen ( of niet alles ) en een fijne dag nog verder 

Toedelss! Xx britt

 

 

  1. hoe oud ben je?  16
  2. wat is je geaardheid? Als je dat nog niet weet of niet wilt zeggen is dat ook goed hoor💕 biseksueel 
  3. welk niveau doe je? Basis
  4. hoe lang ben je en hoe lang zou je willen zijn 166  wil het liefst  170 zijn
  5. !nutteloze vraag alert! Kijk ik weet niet of dit aan mij ligt ( t zou ook kunnen dat ik gewoon bizar dom ben hoor) maar kijk je oog heeft dus een pupil ( goh verrassend ) maar die pupil word groter of kleiner afhankelijk van hoeveel licht er in de ruimte is en hoeveel licht je dus nodig hebt. ( komt t hoor ) als je je oog dicht heb zie je niks ( uitvinding van de eeuw ) maar als ik m’n oog dicht heb zie ik nogsteeds het verschil tussen of er licht brand of niet. Hoe dan?! Als iemand dit mij kan uitleggen ben je echt een held😌 geen idee
  6. We gaan verder, hoe veel weeg je en hoeveel zou je willen wegen? Zeg ik liever  niet
  7. heb je huisdieren en hoe ziet jou perfecte huisdieren plaatje eruit?ja 3 katen en parkieten 2 en vissen 
  8. welk vak op school vind je het leuks? Crea
  9. welk vak ben je het best in? Wiskunde 
  10. welk vak vind je het minst leuk? Nederlands en Engels 
  11. en welk vak ben je het minst goed in? Nederlands 
  12. Omschrijf hoe je perfecte weekend eruit ziet alles alles mocht en alles kon. Gezellig met me vriend Netflix kijken en popcorn  en snoep  eten de heelen tijd en veel knufelen 
  13. Wat voor mensen heb je in je gezin? Heb je een vader en moeder, 2 moeders, 2 vaders, 1 vader of moeder, gescheiden of samen? En hoe zit het met broertjes en zusjes? Vader moeder en boertje
  14. hoe is de band met iedereen uit je gezin? Prima 
  15. als je ergens bizar mee zit ( en het niet 3 jaar op wilt kroppen ) niet doen, echt waar het is niet goed voor je en het help niet veel. Maar als je dus ergens mee zit en je zou naar iemand moeten gaan, wie zou dat dan zijn? Ouders? Mentor? Vrienden? Familie? Docenten? Iemand van een sport? Bij me vrienden 
  16. !nutteloze vraag alert! Kijk hù, je lichaam heeft gewrichten ( spectaculair). Je hebt rolgewrichten zoals je spaakbeen en ellepijp volgensmij en je hebt een kogelgewricht zoals je heup of schouder en je hebt een scharniergewricht zoals je tenen vingers maar ook knie en elleboog. Komt ie: wat voor gewricht zit er nou in je enkel pols en kaak? Vooral je kaak want kijk ik dacht dus eerst een scharniergewricht omdat ie maar 2 kanten op kan en dat is open en dicht maar je kaak kan dus blijkbaar ook opzei ( ik weet dat je dat nu aan het proberen bent😉) Misschien is dit weer een domme vraag maar het als ik het op Google zoek krijg ik een totaal ander antwoord dan wat ik vraag en ik ben toch best benieuwd. Geen idee
  17. Gebruik je make-up? Zo ja tell me. Ik ben benieuwd naar de hele routine want zelf doe ik maar wat😜 nee want vind het niet leuk en te meisje achtig voor mij
  18. Hoe zie je je toekomst? Je baan? Je gezin? Je hobby’s? ( okĂ© misschien is dat een beetje veel maar ik heb serieus al zowat m’n hele leven voorspeld en ik ben er eigenlijk ook veel te veel mee bezig )  ik wil als ik 25 ben waarschijnlijk kinderen met me vriend  het liefst een jongen en een meisje en als ik 30 ben wil ik gaan trouwen  en wil ik dat mijn kinderen de ringen komen brengen  en wil graag trouwen op een boerderij  en wil graag in een boerderij  wonen als dat kan met almaal paarden  en katen
  19. Hoe zou je toekomst zijn als ALLES mogelijk was? Perfect
  20. als je vet veel geld had en je alles kon kopen wat zou je dan doen? Een boerderij koopen en meschien een vakantie  huisje bij de zee koopen in het buitenland waarschijnlijk 
  21. wat is je grootste droom? Een boerderij  met paarden geiten en katen
  22. heb je nog andere dromen?  Nee
  23. Heb je gekke gewoontes? ( pssstt ik wel hoor, best veel eigenlijk😅) niet dat ik weet
  24. als alles kon wat zou je dan veranderen aan jezelf ( innerlijk of uiterlijk) of wat zou je veranderen aan iets wat niet met jezelf te maken heeft? Ik zouw aleen een stuk liter wilen zijn
  25. waar ben jij het meest trots op ( mag iets van je uiterlijk zijn maar ook je innerlijk of een prestatie)ik ben heel erg blij met me ogen
  26. waar heb je het meest spijt van? Geen idee
  27. hoe koop je kleding? Koop je wat je zelf leuk vind? Koop je wat je nodig hebt? Let je op de prijzen of waar het vandaan komt of de materialen? Kijk je ernaar of het niet te bloot is of niet? Merkkleding? Als je iets koopt ben je dan bang dat andere het niet leuk vinden? Me ouders kopen  me kleeding jammergenoeg  
  28. Doe je aan sporten, zo ja welke en hoevaak en waarom deze sport? En hoelang al? KIKBOKSEN 
  29. wat zou je nog heel graag willen bereiken of doen in je leven ( mogen meerdere dingen zijn hoor, ik heb zelf ook altijd superveel doelen) een auto vrachtwagen en aanhanger rijbewijs halen en speciaal vervoer
  30. last but not de slechtste ( goede Engels skills ) :wat vond je van deze lijst? Wat was er goed of wel okĂ©? Wat was minder of had ik anders moeten doen? Vond je het leuk? Was het saai? Te lang? Te kort? Te uitgebreid? ( sorry voor dat maar ik kan soms best lekker door praten🙃) ik vond het heel leuk
  31. wat is jouw quote ( ik heb er 2: Als je een plan B hebt is je plan A niet goed genoeg, en Liever dat andere mij nu stom stom vinden dan dat ik mezelf later stom vind ) met die laatste bedoel ik dat je NOOIT moet gaan roken of zoiets omdat dat stoer is of andere dat willen want ik geloof dat je daar laten bizar veel spijt van kan krijgen geen idee
Reputatie 2
Badge +2

Hoii meiden, ik ben iemand die altijd super veel vragen heeft, sommige vragen gaan ergens over en sommige vragen zijn zo nutteloos als het maar kan😆 maar goed laten we beginnen en veel plezier!

Ik ben een jongen

  1. hoe oud ben je? 15
  2. wat is je geaardheid? Als je dat nog niet weet of niet wilt zeggen is dat ook goed hoor💕 Bi of hetero
  3. welk niveau doe je? VWO
  4. hoe lang ben je en hoe lang zou je willen zijn 190 cm. Ik vind het een goede lengte.
  5. !nutteloze vraag alert! Kijk ik weet niet of dit aan mij ligt ( t zou ook kunnen dat ik gewoon bizar dom ben hoor) maar kijk je oog heeft dus een pupil ( goh verrassend ) maar die pupil word groter of kleiner afhankelijk van hoeveel licht er in de ruimte is en hoeveel licht je dus nodig hebt. ( komt t hoor ) als je je oog dicht heb zie je niks ( uitvinding van de eeuw ) maar als ik m’n oog dicht heb zie ik nogsteeds het verschil tussen of er licht brand of niet. Hoe dan?! Als iemand dit mij kan uitleggen ben je echt een held😌 Wanneer je ooglid over je oogbol heengaat, is dat pupil volledig verwijd. In dezw staat vangt het pupil het meeste licht op. Je ooglid houdt niet al het licht tegen, dus je kunt nog steeds zien, dat er licht op schijnt.
  6. We gaan verder, hoe veel weeg je en hoeveel zou je willen wegen? 67  kg. Ik zou het liefst iets in de 70 kg wegen.
  7. heb je huisdieren en hoe ziet jou perfecte huisdieren plaatje eruit? Ik heb een kat.
  8. welk vak op school vind je het leuks? Engels.
  9. welk vak ben je het best in? Engels.
  10. welk vak vind je het minst leuk? Duits.
  11. en welk vak ben je het minst goed in?  Duits.
  12. Omschrijf hoe je perfecte weekend eruit ziet alles alles mocht en alles kon. Een keer naar de film. De loterij winnen, aangenomen worden voor mijn nummer Ă©Ă©n universiteit en met iemand neuken.
  13. Wat voor mensen heb je in je gezin? Heb je een vader en moeder, 2 moeders, 2 vaders, 1 vader of moeder, gescheiden of samen? En hoe zit het met broertjes en zusjes? Een moeder en een vader.
  14. hoe is de band met iedereen uit je gezin? Goed
  15. als je ergens bizar mee zit ( en het niet 3 jaar op wilt kroppen ) niet doen, echt waar het is niet goed voor je en het help niet veel. Maar als je dus ergens mee zit en je zou naar iemand moeten gaan, wie zou dat dan zijn? Ouders? Mentor? Vrienden? Familie? Docenten? Iemand van een sport? Mijn ouders en mijn beste vriend.
  16. !nutteloze vraag alert! Kijk hù, je lichaam heeft gewrichten ( spectaculair). Je hebt rolgewrichten zoals je spaakbeen en ellepijp volgensmij en je hebt een kogelgewricht zoals je heup of schouder en je hebt een scharniergewricht zoals je tenen vingers maar ook knie en elleboog. Komt ie: wat voor gewricht zit er nou in je enkel pols en kaak? Vooral je kaak want kijk ik dacht dus eerst een scharniergewricht omdat ie maar 2 kanten op kan en dat is open en dicht maar je kaak kan dus blijkbaar ook opzei ( ik weet dat je dat nu aan het proberen bent😉) Misschien is dit weer een domme vraag maar het als ik het op Google zoek krijg ik een totaal ander antwoord dan wat ik vraag en ik ben toch best benieuwd. De pols is een bijzondere versie van een kogelgewricht. De kaak ook. De enkel is volgens mij een complex scharniergewricht, maar dat weet ik niet zeker.
  17. Gebruik je make-up? Zo ja tell me. Ik ben benieuwd naar de hele routine want zelf doe ik maar wat😜nee
  18. Hoe zie je je toekomst? Je baan? Je gezin? Je hobby’s? ( okĂ© misschien is dat een beetje veel maar ik heb serieus al zowat m’n hele leven voorspeld en ik ben er eigenlijk ook veel te veel mee bezig ) Ik weet het niet zeker.
  19. Hoe zou je toekomst zijn als ALLES mogelijk was? Weet niet
  20. als je vet veel geld had en je alles kon kopen wat zou je dan doen? Ik zou een mooi huis kopen en een mooie auto. Ook zou ik er voor zorgen dat mijn vrienden en familie geen geldproblemen meer zullen hebben.
  21. wat is je grootste droom? Weet niet
  22. heb je nog andere dromen? Nog niet echt
  23. Heb je gekke gewoontes? ( pssstt ik wel hoor, best veel eigenlijk😅) Ik kijk erg veel porno.
  24. als alles kon wat zou je dan veranderen aan jezelf ( innerlijk of uiterlijk) of wat zou je veranderen aan iets wat niet met jezelf te maken heeft? Ik zou mijn schaamhaar zo maken, dat ik het nooit zou moeten scheren.
  25. waar ben jij het meest trots op ( mag iets van je uiterlijk zijn maar ook je innerlijk of een prestatie) Hoe goed ik het doe op school.
  26. waar heb je het meest spijt van? Weet niet.
  27. hoe koop je kleding? Koop je wat je zelf leuk vind? Koop je wat je nodig hebt? Let je op de prijzen of waar het vandaan komt of de materialen? Kijk je ernaar of het niet te bloot is of niet? Merkkleding? Als je iets koopt ben je dan bang dat andere het niet leuk vinden? Mijn moeder koopt alles lol
  28. Doe je aan sporten, zo ja welke en hoevaak en waarom deze sport? En hoelang al?
  29. wat zou je nog heel graag willen bereiken of doen in je leven ( mogen meerdere dingen zijn hoor, ik heb zelf ook altijd superveel doelen) ik zou graag een huis in nederland en engeland willen
  30. last but not de slechtste ( goede Engels skills ) :wat vond je van deze lijst? Wat was er goed of wel okĂ©? Wat was minder of had ik anders moeten doen? Vond je het leuk? Was het saai? Te lang? Te kort? Te uitgebreid? ( sorry voor dat maar ik kan soms best lekker door praten🙃) Ik vond hem best leuk, maar er was niet veel over seks voor een vragenlijst die in de seksualiteit subcategorie staat
  31. wat is jouw quote ( ik heb er 2: Als je een plan B hebt is je plan A niet goed genoeg, en Liever dat andere mij nu stom stom vinden dan dat ik mezelf later stom vind ) met die laatste bedoel ik dat je NOOIT moet gaan roken of zoiets omdat dat stoer is of andere dat willen want ik geloof dat je daar laten bizar veel spijt van kan krijgen ik heb niet echt een quote

heb je nog vragen voor mij? Kom maar door hoor!

Nee

dankje wel dat je de tijd hebt genomen om al mijn getyp te lezen ( of niet alles ) en een fijne dag nog verder 

Toedelss! Xx britt

 

  •  
Reputatie 2
Badge +1

Hoii meiden, ik ben iemand die altijd super veel vragen heeft, sommige vragen gaan ergens over en sommige vragen zijn zo nutteloos als het maar kan😆 maar goed laten we beginnen en veel plezier!

 

  1. hoe oud ben je? 14
  2. wat is je geaardheid? Als je dat nog niet weet of niet wilt zeggen is dat ook goed hoor💕 geen idee
  3. welk niveau doe je? Atheneum
  4. hoe lang ben je en hoe lang zou je willen zijn niet zo groot, ik zou wel wat langer willen zijn.
  5. !nutteloze vraag alert! Kijk ik weet niet of dit aan mij ligt ( t zou ook kunnen dat ik gewoon bizar dom ben hoor) maar kijk je oog heeft dus een pupil ( goh verrassend ) maar die pupil word groter of kleiner afhankelijk van hoeveel licht er in de ruimte is en hoeveel licht je dus nodig hebt. ( komt t hoor ) als je je oog dicht heb zie je niks ( uitvinding van de eeuw ) maar als ik m’n oog dicht heb zie ik nogsteeds het verschil tussen of er licht brand of niet. Hoe dan?! Als iemand dit mij kan uitleggen ben je echt een held😌 dit is oprecht een goede vraag
  6. We gaan verder, hoe veel weeg je en hoeveel zou je willen wegen? volgens mij rond de 54 kilo, maar ik vind 45. ECHT wel genoeg 
  7. heb je huisdieren en hoe ziet jou perfecte huisdieren plaatje eruit? ik heb 1 kat, ik wil meerdere katten want ik hou van katten
  8. welk vak op school vind je het leuks? muziek en wiskunde
  9. welk vak ben je het best in?  muziek en wiskunde
  10. welk vak vind je het minst leuk? Engels en aardrijkskunde 
  11. en welk vak ben je het minst goed in? Engels
  12. Omschrijf hoe je perfecte weekend eruit ziet alles alles mocht en alles kon. ik zou In de middag musicals bekijken en savonds zelf meespelen in een musical
  13. Wat voor mensen heb je in je gezin? Heb je een vader en moeder, 2 moeders, 2 vaders, 1 vader of moeder, gescheiden of samen? En hoe zit het met broertjes en zusjes? gescheiden vader en moeder
  14. hoe is de band met iedereen uit je gezin? heeeeeeel veeeeel gezeik met vader, overbezorgde moeder (gezellig)
  15. als je ergens bizar mee zit ( en het niet 3 jaar op wilt kroppen ) niet doen, echt waar het is niet goed voor je en het help niet veel. Maar als je dus ergens mee zit en je zou naar iemand moeten gaan, wie zou dat dan zijn? Ouders? Mentor? Vrienden? Familie? Docenten? Iemand van een sport? eeehhh goede vraag, ik denk dan eigenlijk iemand van musicalkamp want al die mensen zijn super lief en ze kennen niemand hier thuis dus ze kunnen niets doorvertellen
  16. !nutteloze vraag alert! Kijk hù, je lichaam heeft gewrichten ( spectaculair). Je hebt rolgewrichten zoals je spaakbeen en ellepijp volgensmij en je hebt een kogelgewricht zoals je heup of schouder en je hebt een scharniergewricht zoals je tenen vingers maar ook knie en elleboog. Komt ie: wat voor gewricht zit er nou in je enkel pols en kaak? Vooral je kaak want kijk ik dacht dus eerst een scharniergewricht omdat ie maar 2 kanten op kan en dat is open en dicht maar je kaak kan dus blijkbaar ook opzei ( ik weet dat je dat nu aan het proberen bent😉) Misschien is dit weer een domme vraag maar het als ik het op Google zoek krijg ik een totaal ander antwoord dan wat ik vraag en ik ben toch best benieuwd. ik denk een kogelgewricht maar echt joh, Joost mag het weten
  17. Gebruik je make-up? Zo ja tell me. Ik ben benieuwd naar de hele routine want zelf doe ik maar wat😜 nee, want dat kan ik niet
  18. Hoe zie je je toekomst? Je baan? Je gezin? Je hobby’s? ( okĂ© misschien is dat een beetje veel maar ik heb serieus al zowat m’n hele leven voorspeld en ik ben er eigenlijk ook veel te veel mee bezig ) het liefst word ik musicalactrice, heb ik 2 kindjes, en ben ik dagelijks bezig met musical
  19. Hoe zou je toekomst zijn als ALLES mogelijk was? musicalactrice in de ruimte (astronomie is zoo interessant!)
  20. als je vet veel geld had en je alles kon kopen wat zou je dan doen? dan zou ik net zo veel geld aan goede doelen geven tot ik zelf nog net genoeg had om van te leven
  21. wat is je grootste droom? elke dag doen wat ik leuk vind (musical(maar dat had je misschien al wel door))
  22. heb je nog andere dromen? dromen als in wereldvrede en gelijke rechten voor iedereen of dromen als in minder onzeker zijn en je hart volgen 
  23. Heb je gekke gewoontes? ( pssstt ik wel hoor, best veel eigenlijk😅) ik ben de gekke gewoonte zelf!
  24. als alles kon wat zou je dan veranderen aan jezelf ( innerlijk of uiterlijk) of wat zou je veranderen aan iets wat niet met jezelf te maken heeft? ik zou denk ik zorgen dat ik me niks meer van anderen aan zou trekken want daar is het leven te kort voor!
  25. waar ben jij het meest trots op ( mag iets van je uiterlijk zijn maar ook je innerlijk of een prestatie) kan ik niet op antwoorden (ben niet trots op mezelf)
  26. waar heb je het meest spijt van? te lang vertrouwen hebben in mensen die mij allang hebben opgegeven 
  27. hoe koop je kleding? Koop je wat je zelf leuk vind? Koop je wat je nodig hebt? Let je op de prijzen of waar het vandaan komt of de materialen? Kijk je ernaar of het niet te bloot is of niet? Merkkleding? Als je iets koopt ben je dan bang dat andere het niet leuk vinden?  online of in de winkel, ja, ja niet echt veel meer dan dat, prijzen zeker rest niet echt, ja ik wil niet te bloot, nope (veel te duur), jawel maar ik oefen op lak hebben aan de mening van anderen,
  1. Doe je aan sporten, zo ja welke en hoevaak en waarom deze sport? En hoelang al?  ik speel piano (geen sport) ik volg zangles (geen sport) ik zit op musicalles (ook geen sport)
  2. wat zou je nog heel graag willen bereiken of doen in je leven ( mogen meerdere dingen zijn hoor, ik heb zelf ook altijd superveel doelen) een musical spelen als dear Evan Hansen of zodiac
  3. last but not de slechtste ( goede Engels skills ) :wat vond je van deze lijst? Wat was er goed of wel okĂ©? Wat was minder of had ik anders moeten doen? Vond je het leuk? Was het saai? Te lang? Te kort? Te uitgebreid? ( sorry voor dat maar ik kan soms best lekker door praten🙃) erg leuk, verrassend en heel origineel!
  4. wat is jouw quote ( ik heb er 2: Als je een plan B hebt is je plan A niet goed genoeg, en Liever dat andere mij nu stom stom vinden dan dat ik mezelf later stom vind ) met die laatste bedoel ik dat je NOOIT moet gaan roken of zoiets omdat dat stoer is of andere dat willen want ik geloof dat je daar laten bizar veel spijt van kan krijgen prik een datum, maak een plan, zet een stap wanneer dat kan, het gaat vast trager dan je wil, maar toen je niks deed, stond je stil

heb je nog vragen voor mij? Kom maar door hoor!

ik ga ook een vragenlijst maken, zou je die willen beantwoorden? 

dankje wel dat je de tijd hebt genomen om al mijn getyp te lezen ( of niet alles ) en een fijne dag nog verder 

Toedelss! Xx britt

 

 

Super erg bedankt voor het invullen, ik zal ook zeker jou vragenlijst invullen ( al ben ik niet zo goed in het zoeken ervan, maar dat komt wel goed )đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»

Reputatie 2
Badge +1
  1. hoe oud ben je?  16
  2. wat is je geaardheid? Als je dat nog niet weet of niet wilt zeggen is dat ook goed hoor💕 biseksueel 
  3. welk niveau doe je? Basis
  4. hoe lang ben je en hoe lang zou je willen zijn 166  wil het liefst  170 zijn
  5. !nutteloze vraag alert! Kijk ik weet niet of dit aan mij ligt ( t zou ook kunnen dat ik gewoon bizar dom ben hoor) maar kijk je oog heeft dus een pupil ( goh verrassend ) maar die pupil word groter of kleiner afhankelijk van hoeveel licht er in de ruimte is en hoeveel licht je dus nodig hebt. ( komt t hoor ) als je je oog dicht heb zie je niks ( uitvinding van de eeuw ) maar als ik m’n oog dicht heb zie ik nogsteeds het verschil tussen of er licht brand of niet. Hoe dan?! Als iemand dit mij kan uitleggen ben je echt een held😌 geen idee
  6. We gaan verder, hoe veel weeg je en hoeveel zou je willen wegen? Zeg ik liever  niet
  7. heb je huisdieren en hoe ziet jou perfecte huisdieren plaatje eruit?ja 3 katen en parkieten 2 en vissen 
  8. welk vak op school vind je het leuks? Crea
  9. welk vak ben je het best in? Wiskunde 
  10. welk vak vind je het minst leuk? Nederlands en Engels 
  11. en welk vak ben je het minst goed in? Nederlands 
  12. Omschrijf hoe je perfecte weekend eruit ziet alles alles mocht en alles kon. Gezellig met me vriend Netflix kijken en popcorn  en snoep  eten de heelen tijd en veel knufelen 
  13. Wat voor mensen heb je in je gezin? Heb je een vader en moeder, 2 moeders, 2 vaders, 1 vader of moeder, gescheiden of samen? En hoe zit het met broertjes en zusjes? Vader moeder en boertje
  14. hoe is de band met iedereen uit je gezin? Prima 
  15. als je ergens bizar mee zit ( en het niet 3 jaar op wilt kroppen ) niet doen, echt waar het is niet goed voor je en het help niet veel. Maar als je dus ergens mee zit en je zou naar iemand moeten gaan, wie zou dat dan zijn? Ouders? Mentor? Vrienden? Familie? Docenten? Iemand van een sport? Bij me vrienden 
  16. !nutteloze vraag alert! Kijk hù, je lichaam heeft gewrichten ( spectaculair). Je hebt rolgewrichten zoals je spaakbeen en ellepijp volgensmij en je hebt een kogelgewricht zoals je heup of schouder en je hebt een scharniergewricht zoals je tenen vingers maar ook knie en elleboog. Komt ie: wat voor gewricht zit er nou in je enkel pols en kaak? Vooral je kaak want kijk ik dacht dus eerst een scharniergewricht omdat ie maar 2 kanten op kan en dat is open en dicht maar je kaak kan dus blijkbaar ook opzei ( ik weet dat je dat nu aan het proberen bent😉) Misschien is dit weer een domme vraag maar het als ik het op Google zoek krijg ik een totaal ander antwoord dan wat ik vraag en ik ben toch best benieuwd. Geen idee
  17. Gebruik je make-up? Zo ja tell me. Ik ben benieuwd naar de hele routine want zelf doe ik maar wat😜 nee want vind het niet leuk en te meisje achtig voor mij
  18. Hoe zie je je toekomst? Je baan? Je gezin? Je hobby’s? ( okĂ© misschien is dat een beetje veel maar ik heb serieus al zowat m’n hele leven voorspeld en ik ben er eigenlijk ook veel te veel mee bezig )  ik wil als ik 25 ben waarschijnlijk kinderen met me vriend  het liefst een jongen en een meisje en als ik 30 ben wil ik gaan trouwen  en wil ik dat mijn kinderen de ringen komen brengen  en wil graag trouwen op een boerderij  en wil graag in een boerderij  wonen als dat kan met almaal paarden  en katen
  19. Hoe zou je toekomst zijn als ALLES mogelijk was? Perfect
  20. als je vet veel geld had en je alles kon kopen wat zou je dan doen? Een boerderij koopen en meschien een vakantie  huisje bij de zee koopen in het buitenland waarschijnlijk 
  21. wat is je grootste droom? Een boerderij  met paarden geiten en katen
  22. heb je nog andere dromen?  Nee
  23. Heb je gekke gewoontes? ( pssstt ik wel hoor, best veel eigenlijk😅) niet dat ik weet
  24. als alles kon wat zou je dan veranderen aan jezelf ( innerlijk of uiterlijk) of wat zou je veranderen aan iets wat niet met jezelf te maken heeft? Ik zouw aleen een stuk liter wilen zijn
  25. waar ben jij het meest trots op ( mag iets van je uiterlijk zijn maar ook je innerlijk of een prestatie)ik ben heel erg blij met me ogen
  26. waar heb je het meest spijt van? Geen idee
  27. hoe koop je kleding? Koop je wat je zelf leuk vind? Koop je wat je nodig hebt? Let je op de prijzen of waar het vandaan komt of de materialen? Kijk je ernaar of het niet te bloot is of niet? Merkkleding? Als je iets koopt ben je dan bang dat andere het niet leuk vinden? Me ouders kopen  me kleeding jammergenoeg  
  28. Doe je aan sporten, zo ja welke en hoevaak en waarom deze sport? En hoelang al? KIKBOKSEN 
  29. wat zou je nog heel graag willen bereiken of doen in je leven ( mogen meerdere dingen zijn hoor, ik heb zelf ook altijd superveel doelen) een auto vrachtwagen en aanhanger rijbewijs halen en speciaal vervoer
  30. last but not de slechtste ( goede Engels skills ) :wat vond je van deze lijst? Wat was er goed of wel okĂ©? Wat was minder of had ik anders moeten doen? Vond je het leuk? Was het saai? Te lang? Te kort? Te uitgebreid? ( sorry voor dat maar ik kan soms best lekker door praten🙃) ik vond het heel leuk
  31. wat is jouw quote ( ik heb er 2: Als je een plan B hebt is je plan A niet goed genoeg, en Liever dat andere mij nu stom stom vinden dan dat ik mezelf later stom vind ) met die laatste bedoel ik dat je NOOIT moet gaan roken of zoiets omdat dat stoer is of andere dat willen want ik geloof dat je daar laten bizar veel spijt van kan krijgen geen idee

Heel erg bedankt voor het invullen, ik heb alleen maar respect voor het feit dat je sommige dingen niet wilt delen, dat snap ik! Leuk om te horen dat je m’n vraagjes leuk vondđŸ‘đŸ»

Reputatie 2
Badge +1

Hoii meiden, ik ben iemand die altijd super veel vragen heeft, sommige vragen gaan ergens over en sommige vragen zijn zo nutteloos als het maar kan😆 maar goed laten we beginnen en veel plezier!

Ik ben een jongen

  1. hoe oud ben je? 15
  2. wat is je geaardheid? Als je dat nog niet weet of niet wilt zeggen is dat ook goed hoor💕 Bi of hetero
  3. welk niveau doe je? VWO
  4. hoe lang ben je en hoe lang zou je willen zijn 190 cm. Ik vind het een goede lengte.
  5. !nutteloze vraag alert! Kijk ik weet niet of dit aan mij ligt ( t zou ook kunnen dat ik gewoon bizar dom ben hoor) maar kijk je oog heeft dus een pupil ( goh verrassend ) maar die pupil word groter of kleiner afhankelijk van hoeveel licht er in de ruimte is en hoeveel licht je dus nodig hebt. ( komt t hoor ) als je je oog dicht heb zie je niks ( uitvinding van de eeuw ) maar als ik m’n oog dicht heb zie ik nogsteeds het verschil tussen of er licht brand of niet. Hoe dan?! Als iemand dit mij kan uitleggen ben je echt een held😌 Wanneer je ooglid over je oogbol heengaat, is dat pupil volledig verwijd. In dezw staat vangt het pupil het meeste licht op. Je ooglid houdt niet al het licht tegen, dus je kunt nog steeds zien, dat er licht op schijnt.
  6. We gaan verder, hoe veel weeg je en hoeveel zou je willen wegen? 67  kg. Ik zou het liefst iets in de 70 kg wegen.
  7. heb je huisdieren en hoe ziet jou perfecte huisdieren plaatje eruit? Ik heb een kat.
  8. welk vak op school vind je het leuks? Engels.
  9. welk vak ben je het best in? Engels.
  10. welk vak vind je het minst leuk? Duits.
  11. en welk vak ben je het minst goed in?  Duits.
  12. Omschrijf hoe je perfecte weekend eruit ziet alles alles mocht en alles kon. Een keer naar de film. De loterij winnen, aangenomen worden voor mijn nummer Ă©Ă©n universiteit en met iemand neuken.
  13. Wat voor mensen heb je in je gezin? Heb je een vader en moeder, 2 moeders, 2 vaders, 1 vader of moeder, gescheiden of samen? En hoe zit het met broertjes en zusjes? Een moeder en een vader.
  14. hoe is de band met iedereen uit je gezin? Goed
  15. als je ergens bizar mee zit ( en het niet 3 jaar op wilt kroppen ) niet doen, echt waar het is niet goed voor je en het help niet veel. Maar als je dus ergens mee zit en je zou naar iemand moeten gaan, wie zou dat dan zijn? Ouders? Mentor? Vrienden? Familie? Docenten? Iemand van een sport? Mijn ouders en mijn beste vriend.
  16. !nutteloze vraag alert! Kijk hù, je lichaam heeft gewrichten ( spectaculair). Je hebt rolgewrichten zoals je spaakbeen en ellepijp volgensmij en je hebt een kogelgewricht zoals je heup of schouder en je hebt een scharniergewricht zoals je tenen vingers maar ook knie en elleboog. Komt ie: wat voor gewricht zit er nou in je enkel pols en kaak? Vooral je kaak want kijk ik dacht dus eerst een scharniergewricht omdat ie maar 2 kanten op kan en dat is open en dicht maar je kaak kan dus blijkbaar ook opzei ( ik weet dat je dat nu aan het proberen bent😉) Misschien is dit weer een domme vraag maar het als ik het op Google zoek krijg ik een totaal ander antwoord dan wat ik vraag en ik ben toch best benieuwd. De pols is een bijzondere versie van een kogelgewricht. De kaak ook. De enkel is volgens mij een complex scharniergewricht, maar dat weet ik niet zeker.
  17. Gebruik je make-up? Zo ja tell me. Ik ben benieuwd naar de hele routine want zelf doe ik maar wat😜nee
  18. Hoe zie je je toekomst? Je baan? Je gezin? Je hobby’s? ( okĂ© misschien is dat een beetje veel maar ik heb serieus al zowat m’n hele leven voorspeld en ik ben er eigenlijk ook veel te veel mee bezig ) Ik weet het niet zeker.
  19. Hoe zou je toekomst zijn als ALLES mogelijk was? Weet niet
  20. als je vet veel geld had en je alles kon kopen wat zou je dan doen? Ik zou een mooi huis kopen en een mooie auto. Ook zou ik er voor zorgen dat mijn vrienden en familie geen geldproblemen meer zullen hebben.
  21. wat is je grootste droom? Weet niet
  22. heb je nog andere dromen? Nog niet echt
  23. Heb je gekke gewoontes? ( pssstt ik wel hoor, best veel eigenlijk😅) Ik kijk erg veel porno.
  24. als alles kon wat zou je dan veranderen aan jezelf ( innerlijk of uiterlijk) of wat zou je veranderen aan iets wat niet met jezelf te maken heeft? Ik zou mijn schaamhaar zo maken, dat ik het nooit zou moeten scheren.
  25. waar ben jij het meest trots op ( mag iets van je uiterlijk zijn maar ook je innerlijk of een prestatie) Hoe goed ik het doe op school.
  26. waar heb je het meest spijt van? Weet niet.
  27. hoe koop je kleding? Koop je wat je zelf leuk vind? Koop je wat je nodig hebt? Let je op de prijzen of waar het vandaan komt of de materialen? Kijk je ernaar of het niet te bloot is of niet? Merkkleding? Als je iets koopt ben je dan bang dat andere het niet leuk vinden? Mijn moeder koopt alles lol
  28. Doe je aan sporten, zo ja welke en hoevaak en waarom deze sport? En hoelang al?
  29. wat zou je nog heel graag willen bereiken of doen in je leven ( mogen meerdere dingen zijn hoor, ik heb zelf ook altijd superveel doelen) ik zou graag een huis in nederland en engeland willen
  30. last but not de slechtste ( goede Engels skills ) :wat vond je van deze lijst? Wat was er goed of wel okĂ©? Wat was minder of had ik anders moeten doen? Vond je het leuk? Was het saai? Te lang? Te kort? Te uitgebreid? ( sorry voor dat maar ik kan soms best lekker door praten🙃) Ik vond hem best leuk, maar er was niet veel over seks voor een vragenlijst die in de seksualiteit subcategorie staat
  31. wat is jouw quote ( ik heb er 2: Als je een plan B hebt is je plan A niet goed genoeg, en Liever dat andere mij nu stom stom vinden dan dat ik mezelf later stom vind ) met die laatste bedoel ik dat je NOOIT moet gaan roken of zoiets omdat dat stoer is of andere dat willen want ik geloof dat je daar laten bizar veel spijt van kan krijgen ik heb niet echt een quote

heb je nog vragen voor mij? Kom maar door hoor!

Nee

dankje wel dat je de tijd hebt genomen om al mijn getyp te lezen ( of niet alles ) en een fijne dag nog verder 

Toedelss! Xx britt

 

  •  

Bedankt voor het invullen van mijn vragenlijst! Mooi dat je m’n lijst leuk vond, ik zou niet weten waarom hij in de categorie sexualiteit staat want dat heb ik niet zo bedoeld.

ik vind het wel leuk dat ook veel jongens m’n lijst invullenđŸ‘đŸ»

Reputatie 2
Badge +1

Hoii meiden, ik ben iemand die altijd super veel vragen heeft, sommige vragen gaan ergens over en sommige vragen zijn zo nutteloos als het maar kan😆 maar goed laten we beginnen en veel plezier!

 

  1. hoe oud ben je?  Overmorgen word ik 14!!
  2. wat is je geaardheid? Als je dat nog niet weet of niet wilt zeggen is dat ook goed hoor💕 ik denk hetro
  3. welk niveau doe je? Vwo
  4. hoe lang ben je en hoe lang zou je willen zijn iets van 1,65
  5. !nutteloze vraag alert! Kijk ik weet niet of dit aan mij ligt ( t zou ook kunnen dat ik gewoon bizar dom ben hoor) maar kijk je oog heeft dus een pupil ( goh verrassend ) maar die pupil word groter of kleiner afhankelijk van hoeveel licht er in de ruimte is en hoeveel licht je dus nodig hebt. ( komt t hoor ) als je je oog dicht heb zie je niks ( uitvinding van de eeuw ) maar als ik m’n oog dicht heb zie ik nogsteeds het verschil tussen of er licht brand of niet. Hoe dan?! Als iemand dit mij kan uitleggen ben je echt een held😌 green idee
  6. We gaan verder, hoe veel weeg je en hoeveel zou je willen wegen?55 kg, k vind t wel prima zo
  7. heb je huisdieren en hoe ziet jou perfecte huisdieren plaatje eruit? Nee mag niet van m'n ouders. Ander zou ik een Benner senner (das een hond), twee katten en een paard willen😅
  8. welk vak op school vind je het leuks? Muziek
  9. welk vak ben je het best in? Muziek
  10. welk vak vind je het minst leuk? Nask 
  11. en welk vak ben je het minst goed in? nask en frans
  12. Omschrijf hoe je perfecte weekend eruit ziet alles alles mocht en alles kon.euhh ik een tripje maken naar Noorwegen ofz met m'n zus of een vriendin
  13. Wat voor mensen heb je in je gezin? Heb je een vader en moeder, 2 moeders, 2 vaders, 1 vader of moeder, gescheiden of samen? En hoe zit het met broertjes en zusjes? Heb vader en moeder (bij elkaar) en een oudere zus (18 jaar)
  14. hoe is de band met iedereen uit je gezin? Heb een goede band met m'n zus, en een redelijke met m'n ouders (met m'n vader meer dan m'n moeder)
  15. als je ergens bizar mee zit ( en het niet 3 jaar op wilt kroppen ) niet doen, echt waar het is niet goed voor je en het help niet veel. Maar als je dus ergens mee zit en je zou naar iemand moeten gaan, wie zou dat dan zijn? Ouders? Mentor? Vrienden? Familie? Docenten? Iemand van een sport? Ligt eraan waar ik mee zit, maar denk ik zus of vriendin
  16. !nutteloze vraag alert! Kijk hù, je lichaam heeft gewrichten ( spectaculair). Je hebt rolgewrichten zoals je spaakbeen en ellepijp volgensmij en je hebt een kogelgewricht zoals je heup of schouder en je hebt een scharniergewricht zoals je tenen vingers maar ook knie en elleboog. Komt ie: wat voor gewricht zit er nou in je enkel pols en kaak? Vooral je kaak want kijk ik dacht dus eerst een scharniergewricht omdat ie maar 2 kanten op kan en dat is open en dicht maar je kaak kan dus blijkbaar ook opzei ( ik weet dat je dat nu aan het proberen bent😉) Misschien is dit weer een domme vraag maar het als ik het op Google zoek krijg ik een totaal ander antwoord dan wat ik vraag en ik ben toch best benieuwd. KWeenie
  17. Gebruik je make-up? Zo ja tell me. Ik ben benieuwd naar de hele routine want zelf doe ik maar wat😜 nope, ben daar te ongeduldig voor en vind het verspilling van me tijdđŸ„Ž
  18. Hoe zie je je toekomst? Je baan? Je gezin? Je hobby’s? ( okĂ© misschien is dat een beetje veel maar ik heb serieus al zowat m’n hele leven voorspeld en ik ben er eigenlijk ook veel te veel mee bezig ) goh, ben ik juist niet erg mee bezig, ik zou na middelbare school wel een tussenjaar willen nemen om veel te reizen. En als ik dan een opleiding doe zou ik een kat willen. Maar verder geen idee welke baan of opleiding ik wil doen
  19. Hoe zou je toekomst zijn als ALLES mogelijk was? Me hele leven reizen
  20. als je vet veel geld had en je alles kon kopen wat zou je dan doen? Veel doneren aan goede doelen en veel sparen
  21. wat is je grootste droom? Heb ik niet echt
  22. heb je nog andere dromen? Reizen haha
  23. Heb je gekke gewoontes? ( pssstt ik wel hoor, best veel eigenlijk😅) met m'n nagel tegen de richting van m'n wenkbrauwhaartjes gaan ik weet het nogal raar maar voelt grappig 😂
  24. als alles kon wat zou je dan veranderen aan jezelf ( innerlijk of uiterlijk) of wat zou je veranderen aan iets wat niet met jezelf te maken heeft? Ben best tevreden met mezelf ik zou wel de wereld willen veranderen als in stoppen klimaatverandering maar dat gaat een beetje moeilijk in je eentje;)
  25. waar ben jij het meest trots op ( mag iets van je uiterlijk zijn maar ook je innerlijk of een prestatie) ik denk mijn creativiteit en m'n kijk op de wereld. Ben een erg open persoon en wil de wereld graag beter/mooier maken
  26. waar heb je het meest spijt van?  Kan nu ff niks bedenken
  27. hoe koop je kleding? Koop je wat je zelf leuk vind? Koop je wat je nodig hebt? Let je op de prijzen of waar het vandaan komt of de materialen? Kijk je ernaar of het niet te bloot is of niet? Merkkleding? Als je iets koopt ben je dan bang dat andere het niet leuk vinden? oke zoals je miss al hebt gemerkt ben ik erg bezig met t milieu. Daarom koop ik bijna al mijn kleding in de kringloop omdat dat dus beter is voor het klimaat dan nieuw en ik vind de dingen die ik daar vind ook gen cool (heb nogal een vintage oma stijl) daarnaast koop ik alleen wat ik echt nodig heb en vind ik merkkleding onzin ( ik ga toch niet honderden euro's betalen voor alleen een logo??)
  28. Doe je aan sporten, zo ja welke en hoevaak en waarom deze sport? En hoelang al? Ja dansen een keer in de week doe ik nu iets van anderhalf jaar en waarom? Ja vind het gwn leuk en zit in een gezellige groep net als paardrijden (ik vind dat sport) doe ik al sinds m'n zesde en vind t leuk omdat het met dieren te maken heeft
  29. wat zou je nog heel graag willen bereiken of doen in je leven ( mogen meerdere dingen zijn hoor, ik heb zelf ook altijd superveel doelen) wereldreis
  30. last but not de slechtste ( goede Engels skills ) :wat vond je van deze lijst? Wat was er goed of wel okĂ©? Wat was minder of had ik anders moeten doen? Vond je het leuk? Was het saai? Te lang? Te kort? Te uitgebreid? ( sorry voor dat maar ik kan soms best lekker door praten🙃) helemaal toppie heur
  31. wat is jouw quote ( ik heb er 2: Als je een plan B hebt is je plan A niet goed genoeg, en Liever dat andere mij nu stom stom vinden dan dat ik mezelf later stom vind ) met die laatste bedoel ik dat je NOOIT moet gaan roken of zoiets omdat dat stoer is of andere dat willen want ik geloof dat je daar laten bizar veel spijt van kan krijgen mijne is heb verhalen te vertellen niet spullen om te laten zien

heb je nog vragen voor mij? Kom maar door hoor!

 

dankje wel dat je de tijd hebt genomen om al mijn getyp te lezen ( of niet alles ) en een fijne dag nog verder 

Toedelss! Xx britt

 

 

Mega bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen, als eerst wilde ik alvast even zeggen dat ik het super mooi en knap vind om te lezen hoe je zo met het milieu en de aarde bezig bent. Super leuk dat je m’n vragenlijst leuk vond😁

Hoii meiden, ik ben iemand die altijd super veel vragen heeft, sommige vragen gaan ergens over en sommige vragen zijn zo nutteloos als het maar kan😆 maar goed laten we beginnen en veel plezier!

 

  1. hoe oud ben je? 14
  2. wat is je geaardheid? Als je dat nog niet weet of niet wilt zeggen is dat ook goed hoor💕 hetero
  3. welk niveau doe je? mavo
  4. hoe lang ben je en hoe lang zou je willen zijn? 1.60 en zou 1.65 willen zijn
  5. !nutteloze vraag alert! Kijk ik weet niet of dit aan mij ligt ( t zou ook kunnen dat ik gewoon bizar dom ben hoor) maar kijk je oog heeft dus een pupil ( goh verrassend ) maar die pupil word groter of kleiner afhankelijk van hoeveel licht er in de ruimte is en hoeveel licht je dus nodig hebt. ( komt t hoor ) als je je oog dicht heb zie je niks ( uitvinding van de eeuw ) maar als ik m’n oog dicht heb zie ik nogsteeds het verschil tussen of er licht brand of niet. Hoe dan?! Als iemand dit mij kan uitleggen ben je echt een held😌uhh hahahahah
  6. We gaan verder, hoe veel weeg je en hoeveel zou je willen wegen? 55kg, gwn het zelfde
  7. heb je huisdieren en hoe ziet jou perfecte huisdieren plaatje eruit? ja, hond,vogel en schildpad..dit is prima!!
  8. welk vak op school vind je het leuks? spaans!
  9. welk vak ben je het best in? spaans
  10. welk vak vind je het minst leuk? geschiedenis.. BORRING asf
  11. en welk vak ben je het minst goed in? wiskunde
  12. Omschrijf hoe je perfecte weekend eruit ziet alles alles mocht en alles kon. shoppen, vrienden
  13. Wat voor mensen heb je in je gezin? Heb je een vader en moeder, 2 moeders, 2 vaders, 1 vader of moeder, gescheiden of samen? En hoe zit het met broertjes en zusjes? vader, moeder en zijn samen
  14. hoe is de band met iedereen uit je gezin? goed!
  15. als je ergens bizar mee zit ( en het niet 3 jaar op wilt kroppen ) niet doen, echt waar het is niet goed voor je en het help niet veel. Maar als je dus ergens mee zit en je zou naar iemand moeten gaan, wie zou dat dan zijn? Ouders? Mentor? Vrienden? Familie? Docenten? Iemand van een sport? moeder, vrienden
  16. !nutteloze vraag alert! Kijk hù, je lichaam heeft gewrichten ( spectaculair). Je hebt rolgewrichten zoals je spaakbeen en ellepijp volgensmij en je hebt een kogelgewricht zoals je heup of schouder en je hebt een scharniergewricht zoals je tenen vingers maar ook knie en elleboog. Komt ie: wat voor gewricht zit er nou in je enkel pols en kaak? Vooral je kaak want kijk ik dacht dus eerst een scharniergewricht omdat ie maar 2 kanten op kan en dat is open en dicht maar je kaak kan dus blijkbaar ook opzei ( ik weet dat je dat nu aan het proberen bent😉) Misschien is dit weer een domme vraag maar het als ik het op Google zoek krijg ik een totaal ander antwoord dan wat ik vraag en ik ben toch best benieuwd.
  17. Gebruik je make-up? Zo ja tell me. Ik ben benieuwd naar de hele routine want zelf doe ik maar wat😜 JA!!! Ik doe mn wenkbrauwen als eerst een beetje aantippen, dan blush dit doe ik op me wangen en neus, dan contour ik me neus en dan mascara en highlitter en done!
  18. Hoe zie je je toekomst? Je baan? Je gezin? Je hobby’s? ( okĂ© misschien is dat een beetje veel maar ik heb serieus al zowat m’n hele leven voorspeld en ik ben er eigenlijk ook veel te veel mee bezig ) redelijk normaal,  Mn baan als advocaat, gezin met een leuke man en 2 kinderen , en hobby dansen
  19. Hoe zou je toekomst zijn als ALLES mogelijk was? Wonen in spanje met leuke man, mooie auto, zwembadje in de tuin, leuke kindjes die rondrennen etc
  20. als je vet veel geld had en je alles kon kopen wat zou je dan doen? op reis
  21. wat is je grootste droom? uuuhmm idk eigk
  22. heb je nog andere dromen?
  23. Heb je gekke gewoontes? ( pssstt ik wel hoor, best veel eigenlijk😅) vast wel, kom er nu even ni op
  24. als alles kon wat zou je dan veranderen aan jezelf ( innerlijk of uiterlijk) of wat zou je veranderen aan iets wat niet met jezelf te maken heeft? Mn neus wss me enigste maar wel grote onzekerheid
  25. waar ben jij het meest trots op ( mag iets van je uiterlijk zijn maar ook je innerlijk of een prestatie) uhmmm dat ik mn dans doelen behaald heb en mn wimpers en lippen
  26. waar heb je het meest spijt van? idkkkkk
  27. hoe koop je kleding? In de stad Koop je wat je zelf leuk vind? ja! Koop je wat je nodig hebt? ja! Let je op de prijzen of waar het vandaan komt of de materialen? juuup! Kijk je ernaar of het niet te bloot is of niet? nee Merkkleding? kan, hoeft niet percee Als je iets koopt ben je dan bang dat andere het niet leuk vinden? nope, zolang ik me er zelf goed in voel
  28. Doe je aan sporten, zo ja welke en hoevaak en waarom deze sport? En hoelang al? dansen 7 jaar
  29. wat zou je nog heel graag willen bereiken of doen in je leven ( mogen meerdere dingen zijn hoor, ik heb zelf ook altijd superveel doelen) geen idee 
  30. last but not de slechtste ( goede Engels skills ) :wat vond je van deze lijst? Wat was er goed of wel okĂ©? Wat was minder of had ik anders moeten doen? Vond je het leuk? Was het saai? Te lang? Te kort? Te uitgebreid? ( sorry voor dat maar ik kan soms best lekker door praten🙃) Het was echt leuk!
  31. wat is jouw quote ( ik heb er 2: Als je een plan B hebt is je plan A niet goed genoeg, en Liever dat andere mij nu stom stom vinden dan dat ik mezelf later stom vind ) met die laatste bedoel ik dat je NOOIT moet gaan roken of zoiets omdat dat stoer is of andere dat willen want ik geloof dat je daar laten bizar veel spijt van kan krijgen. niet dat ik weet

heb je nog vragen voor mij? Kom maar door hoor!

 

dankje wel dat je de tijd hebt genomen om al mijn getyp te lezen ( of niet alles ) en een fijne dag nog verder 

Toedelss! Xx britt

 

 

Reputatie 1
Badge +1

Hoii meiden, ik ben iemand die altijd super veel vragen heeft, sommige vragen gaan ergens over en sommige vragen zijn zo nutteloos als het maar kan😆 maar goed laten we beginnen en veel plezier!

 

  1. hoe oud ben je? 12
  2. wat is je geaardheid? Als je dat nog niet weet of niet wilt zeggen is dat ook goed hoor💕 ja ik twijfel tussen hetro en bi maar ik denk nu hetro 
  3. welk niveau doe je? Vwo gymnasium 
  4. hoe lang ben je en hoe lang zou je willen zijn ik ben nu 159 maar 168 lijkt me wel een goede lengte 
  5. !nutteloze vraag alert! Kijk ik weet niet of dit aan mij ligt ( t zou ook kunnen dat ik gewoon bizar dom ben hoor) maar kijk je oog heeft dus een pupil ( goh verrassend ) maar die pupil word groter of kleiner afhankelijk van hoeveel licht er in de ruimte is en hoeveel licht je dus nodig hebt. ( komt t hoor ) als je je oog dicht heb zie je niks ( uitvinding van de eeuw ) maar als ik m’n oog dicht heb zie ik nogsteeds het verschil tussen of er licht brand of niet. Hoe dan?! Als iemand dit mij kan uitleggen ben je echt een held😌 ik heb werkelijk waar geen idee
  6. We gaan verder, hoe veel weeg je en hoeveel zou je willen wegen? Ik weeg 48 kilo en 60 kilo lijkt mij passend bij mijn lengte 
  7. heb je huisdieren en hoe ziet jou perfecte huisdieren plaatje eruit? Ik heb 1 kat en ik zou er nog wel 1 willen
  8. welk vak op school vind je het leuks? Scheikunde
  9. welk vak ben je het best in? Wiskunde
  10. welk vak vind je het minst leuk? Nederlands
  11. en welk vak ben je het minst goed in? Grieks
  12. Omschrijf hoe je perfecte weekend eruit ziet alles alles mocht en alles kon. Iets met vrienden
  13. Wat voor mensen heb je in je gezin? Heb je een vader en moeder, 2 moeders, 2 vaders, 1 vader of moeder, gescheiden of samen? En hoe zit het met broertjes en zusjes? Oké het is heel ingewikkeld maar ik heb gescheiden ouders mijn vader heeft een vriendin en die heeft 2 kinderen en 1 daar van is uit huis en de andere is mijn leeftijd. Mijn moeder heeft een vriend en daar heeft ze 1 kind van en die is 2
  14. hoe is de band met iedereen uit je gezin? Wel goed
  15. als je ergens bizar mee zit ( en het niet 3 jaar op wilt kroppen ) niet doen, echt waar het is niet goed voor je en het help niet veel. Maar als je dus ergens mee zit en je zou naar iemand moeten gaan, wie zou dat dan zijn? Ouders? Mentor? Vrienden? Familie? Docenten? Iemand van een sport? Mijn beste vriendin
  16. !nutteloze vraag alert! Kijk hù, je lichaam heeft gewrichten ( spectaculair). Je hebt rolgewrichten zoals je spaakbeen en ellepijp volgensmij en je hebt een kogelgewricht zoals je heup of schouder en je hebt een scharniergewricht zoals je tenen vingers maar ook knie en elleboog. Komt ie: wat voor gewricht zit er nou in je enkel pols en kaak? Vooral je kaak want kijk ik dacht dus eerst een scharniergewricht omdat ie maar 2 kanten op kan en dat is open en dicht maar je kaak kan dus blijkbaar ook opzei ( ik weet dat je dat nu aan het proberen bent😉) Misschien is dit weer een domme vraag maar het als ik het op Google zoek krijg ik een totaal ander antwoord dan wat ik vraag en ik ben toch best benieuwd. Geen idee
  17. Gebruik je make-up? Zo ja tell me. Ik ben benieuwd naar de hele routine want zelf doe ik maar wat😜 ik doe eerst mijn wenkbrauwen dan Krul ik mijn wimpers en trek ik vreemde gezichten en dan doe ik er mascara op en trek ik nog vreemdere gezichten dan lipgloss en klaarrrr
  18. Hoe zie je je toekomst? Je baan? Je gezin? Je hobby’s? ( okĂ© misschien is dat een beetje veel maar ik heb serieus al zowat m’n hele leven voorspeld en ik ben er eigenlijk ook veel te veel mee bezig )  ik denk dat ik 2/3 kinderen wil en een huis dichtbij het strand of de stad maar niet zo’n lelijk huis want ik wil mijn huis dan zelf ontwerpen ennn ja ik wil architect ofzo worden
  19. Hoe zou je toekomst zijn als ALLES mogelijk was? Ik denk dat ik dan in zo’n hyper modern huis zou willen wonen vlakbij het strand en dan zou ik ongeveer hetzelfde als hierboven
  20. als je vet veel geld had en je alles kon kopen wat zou je dan doen? Shoppen geld doneren mijn droom auto kopen(Lamborghini) en geld geven aan familie
  21. wat is je grootste droom? Geen idee
  22. heb je nog andere dromen? Noop
  23. Heb je gekke gewoontes? ( pssstt ik wel hoor, best veel eigenlijk😅) ja als ik in mijn oog wrijf gaat mijn mond automatisch open en ik kam mijn haar voordat ik het was
  24. als alles kon wat zou je dan veranderen aan jezelf ( innerlijk of uiterlijk) of wat zou je veranderen aan iets wat niet met jezelf te maken heeft? Ik zou mijn tanden rechter maken en mezelf niet zo jaloers maken
  25. waar ben jij het meest trots op ( mag iets van je uiterlijk zijn maar ook je innerlijk of een prestatie) dat ik uit mijn halve depressie ben gekomen en weer positief in het leven sta
  26. waar heb je het meest spijt van?al mijn leugens
  27. hoe koop je kleding? Koop je wat je zelf leuk vind? Koop je wat je nodig hebt? Let je op de prijzen of waar het vandaan komt of de materialen? Kijk je ernaar of het niet te bloot is of niet? Merkkleding? Als je iets koopt ben je dan bang dat andere het niet leuk vinden? Ik koop meestal waarvan ik denk dat het bij andere kleding gaat passen en ik let ook op de prijs want als het bijv een shirt van 30 euro is koop ik het niet mij maakt het ook nie echt uit wat andere denken maar ik krijg meestal wel complimenten
  28. Doe je aan sporten, zo ja welke en hoevaak en waarom deze sport? En hoelang al? Tennis en aikido. Aikido doe ik op hoog niveau 
  29. wat zou je nog heel graag willen bereiken of doen in je leven ( mogen meerdere dingen zijn hoor, ik heb zelf ook altijd superveel doelen) ik zou het leuk vinden om te slagen voor de middelbare school
  30. last but not de slechtste ( goede Engels skills ) :wat vond je van deze lijst? Wat was er goed of wel okĂ©? Wat was minder of had ik anders moeten doen? Vond je het leuk? Was het saai? Te lang? Te kort? Te uitgebreid? ( sorry voor dat maar ik kan soms best lekker door praten🙃) ik vind het altijd wel leuk als er van die vragen zijn die jij stelt dus geweldige vragenlijst 😊
  31. wat is jouw quote ( ik heb er 2: Als je een plan B hebt is je plan A niet goed genoeg, en Liever dat andere mij nu stom stom vinden dan dat ik mezelf later stom vind ) met die laatste bedoel ik dat je NOOIT moet gaan roken of zoiets omdat dat stoer is of andere dat willen want ik geloof dat je daar laten bizar veel spijt van kan krijgen ik heb niet echt een quote maar ik hou meestal in m’n hoofd eerlijk zijn is goud waard

heb je nog vragen voor mij? Kom maar door hoor!

Ben je ergens onzeker over? En zou je deze vragenlijst zelf willen invoeren?

dankje wel dat je de tijd hebt genomen om al mijn getyp te lezen ( of niet alles ) en een fijne dag nog verder 

Toedelss! Xx britt

 

 

Reputatie 3
Badge +1

Hoii meiden, ik ben iemand die altijd super veel vragen heeft, sommige vragen gaan ergens over en sommige vragen zijn zo nutteloos als het maar kan😆 maar goed laten we beginnen en veel plezier!

Ben wel jongen btw

  1. hoe oud ben je? 14
  2. wat is je geaardheid? Als je dat nog niet weet of niet wilt zeggen is dat ook goed hoor💕 hetero
  3. welk niveau doe je? Atheneum (vwo)
  4. hoe lang ben je en hoe lang zou je willen zijn 1,60 willen: 1,75 ongv
  5. !nutteloze vraag alert! Kijk ik weet niet of dit aan mij ligt ( t zou ook kunnen dat ik gewoon bizar dom ben hoor) maar kijk je oog heeft dus een pupil ( goh verrassend ) maar die pupil word groter of kleiner afhankelijk van hoeveel licht er in de ruimte is en hoeveel licht je dus nodig hebt. ( komt t hoor ) als je je oog dicht heb zie je niks ( uitvinding van de eeuw ) maar als ik m’n oog dicht heb zie ik nogsteeds het verschil tussen of er licht brand of niet. Hoe dan?! Als iemand dit mij kan uitleggen ben je echt een held😌 ja je ooglid is gewoon niet zo dik. Dus licht laat het gewoon door.
  6. We gaan verder, hoe veel weeg je en hoeveel zou je willen wegen? Weet 53,3kg vind ik wel goed. Want heb niet zo veel vet vooral spieren. (Ben er al te veel mee bezig) 😅
  7. heb je huisdieren en hoe ziet jou perfecte huisdieren plaatje eruit? Nu: 2 honden.droom:  1 hond lijkt met wel goed 
  8. welk vak op school vind je het leuks? Lichamelijke opvoeding (lo)
  9. welk vak ben je het best in? Lo
  10. welk vak vind je het minst leuk? Frans
  11. en welk vak ben je het minst goed in? Duits
  12. Omschrijf hoe je perfecte weekend eruit ziet alles alles mocht en alles kon. Of met vrienden iets drinken. En gwn klein feestje in deze tijd. Of toch romantisch met een vriendin
  13. Wat voor mensen heb je in je gezin? Heb je een vader en moeder, 2 moeders, 2 vaders, 1 vader of moeder, gescheiden of samen? En hoe zit het met broertjes en zusjes? 1vader, 1moeder en 1broertje
  14. hoe is de band met iedereen uit je gezin? Gaat wel
  15. als je ergens bizar mee zit ( en het niet 3 jaar op wilt kroppen ) niet doen, echt waar het is niet goed voor je en het help niet veel. Maar als je dus ergens mee zit en je zou naar iemand moeten gaan, wie zou dat dan zijn? Ouders? Mentor? Vrienden? Familie? Docenten? Iemand van een sport? Niemand heeft t toch fkn door. Probeer ik een subtiele hint te geven snapt niemand t. En idk wie ik ermee kan vertrouwen. Niet echt iemand atm
  16. !nutteloze vraag alert! Kijk hù, je lichaam heeft gewrichten ( spectaculair). Je hebt rolgewrichten zoals je spaakbeen en ellepijp volgensmij en je hebt een kogelgewricht zoals je heup of schouder en je hebt een scharniergewricht zoals je tenen vingers maar ook knie en elleboog. Komt ie: wat voor gewricht zit er nou in je enkel pols en kaak? Vooral je kaak want kijk ik dacht dus eerst een scharniergewricht omdat ie maar 2 kanten op kan en dat is open en dicht maar je kaak kan dus blijkbaar ook opzei ( ik weet dat je dat nu aan het proberen bent😉) Misschien is dit weer een domme vraag maar het als ik het op Google zoek krijg ik een totaal ander antwoord dan wat ik vraag en ik ben toch best benieuwd. Idk
  17. Gebruik je make-up? Zo ja tell me. Ik ben benieuwd naar de hele routine want zelf doe ik maar wat😜 nop
  18. Hoe zie je je toekomst? Je baan? Je gezin? Je hobby’s? ( okĂ© misschien is dat een beetje veel maar ik heb serieus al zowat m’n hele leven voorspeld en ik ben er eigenlijk ook veel te veel mee bezig ) eigen bedrijf, vriendin, misschien kinderen, sws hond 
  19. Hoe zou je toekomst zijn als ALLES mogelijk was? Denk niet veel anders
  20. als je vet veel geld had en je alles kon kopen wat zou je dan doen?  (Cross)motor(en)
  21. wat is je grootste droom? Idk echt gelukkig zijn
  22. heb je nog andere dromen? Een vriendin krijgen 😂
  23. Heb je gekke gewoontes? ( pssstt ik wel hoor, best veel eigenlijk😅) niet echt
  24. als alles kon wat zou je dan veranderen aan jezelf ( innerlijk of uiterlijk) of wat zou je veranderen aan iets wat niet met jezelf te maken heeft? M’n lengte
  25. waar ben jij het meest trots op ( mag iets van je uiterlijk zijn maar ook je innerlijk of een prestatie) idk. Dat ik nu gemoeg train vind ik wel chill
  26. waar heb je het meest spijt van? Rela met een rela hopper. Maar ik was eerste in rij.
  27. hoe koop je kleding? Koop je wat je zelf leuk vind? Koop je wat je nodig hebt? Let je op de prijzen of waar het vandaan komt of de materialen? Kijk je ernaar of het niet te bloot is of niet? Merkkleding? Als je iets koopt ben je dan bang dat andere het niet leuk vinden? Boeit me allemaal niet zo veel als t maar een beetje casual is
  28. Doe je aan sporten, zo ja welke en hoevaak en waarom deze sport? En hoelang al? Ja voetbal. 8jaar. Fitness/crosstrainen 2 jaar
  29. wat zou je nog heel graag willen bereiken of doen in je leven ( mogen meerdere dingen zijn hoor, ik heb zelf ook altijd superveel doelen) succesvol bedrijf
  30. last but not de slechtste ( goede Engels skills ) :wat vond je van deze lijst? Wat was er goed of wel okĂ©? Wat was minder of had ik anders moeten doen? Vond je het leuk? Was het saai? Te lang? Te kort? Te uitgebreid? ( sorry voor dat maar ik kan soms best lekker door praten🙃) was echt een leuke lijst
  31. wat is jouw quote ( ik heb er 2: Als je een plan B hebt is je plan A niet goed genoeg, en Liever dat andere mij nu stom stom vinden dan dat ik mezelf later stom vind ) met die laatste bedoel ik dat je NOOIT moet gaan roken of zoiets omdat dat stoer is of andere dat willen want ik geloof dat je daar laten bizar veel spijt van kan krijgen

heb je nog vragen voor mij? Kom maar door hoor!

 

dankje wel dat je de tijd hebt genomen om al mijn getyp te lezen ( of niet alles ) en een fijne dag nog verder 

Toedelss! Xx britt

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoii meiden, ik ben iemand die altijd super veel vragen heeft, sommige vragen gaan ergens over en sommige vragen zijn zo nutteloos als het maar kan😆 maar goed laten we beginnen en veel plezier!

 

  1. hoe oud ben je? 14
  2. wat is je geaardheid? Als je dat nog niet weet of niet wilt zeggen is dat ook goed hoor💕ik weet het niet 
  3. welk niveau doe je? vwo (atheneum)
  4. hoe lang ben je en hoe lang zou je willen zijn 164, 170
  5. !nutteloze vraag alert! Kijk ik weet niet of dit aan mij ligt ( t zou ook kunnen dat ik gewoon bizar dom ben hoor) maar kijk je oog heeft dus een pupil ( goh verrassend ) maar die pupil word groter of kleiner afhankelijk van hoeveel licht er in de ruimte is en hoeveel licht je dus nodig hebt. ( komt t hoor ) als je je oog dicht heb zie je niks ( uitvinding van de eeuw ) maar als ik m’n oog dicht heb zie ik nogsteeds het verschil tussen of er licht brand of niet. Hoe dan?! Als iemand dit mij kan uitleggen ben je echt een held😌ik heb geen idee haha
  6. We gaan verder, hoe veel weeg je en hoeveel zou je willen wegen? 45, 42
  7. heb je huisdieren en hoe ziet jou perfecte huisdieren plaatje eruit? ja 1 kat Roosje, een teckel en een paar katten 
  8. welk vak op school vind je het leuks? frans 
  9. welk vak ben je het best in? frans 
  10. welk vak vind je het minst leuk? wiskunde
  11. en welk vak ben je het minst goed in? natuurkunde 
  12. Omschrijf hoe je perfecte weekend eruit ziet alles alles mocht en alles kon. shoppen, naar het strand met veel vrienden 
  13. Wat voor mensen heb je in je gezin? Heb je een vader en moeder, 2 moeders, 2 vaders, 1 vader of moeder, gescheiden of samen? En hoe zit het met broertjes en zusjes?  vader en moeder, enigskind 
  14. hoe is de band met iedereen uit je gezin? wel oké 
  15. als je ergens bizar mee zit ( en het niet 3 jaar op wilt kroppen ) niet doen, echt waar het is niet goed voor je en het help niet veel. Maar als je dus ergens mee zit en je zou naar iemand moeten gaan, wie zou dat dan zijn? Ouders? Mentor? Vrienden? Familie? Docenten? Iemand van een sport? familie 
  16. !nutteloze vraag alert! Kijk hù, je lichaam heeft gewrichten ( spectaculair). Je hebt rolgewrichten zoals je spaakbeen en ellepijp volgensmij en je hebt een kogelgewricht zoals je heup of schouder en je hebt een scharniergewricht zoals je tenen vingers maar ook knie en elleboog. Komt ie: wat voor gewricht zit er nou in je enkel pols en kaak? Vooral je kaak want kijk ik dacht dus eerst een scharniergewricht omdat ie maar 2 kanten op kan en dat is open en dicht maar je kaak kan dus blijkbaar ook opzei ( ik weet dat je dat nu aan het proberen bent😉) Misschien is dit weer een domme vraag maar het als ik het op Google zoek krijg ik een totaal ander antwoord dan wat ik vraag en ik ben toch best benieuwd. het is een scharniergewricht! 
  17. Gebruik je make-up? Zo ja tell me. Ik ben benieuwd naar de hele routine want zelf doe ik maar wat😜 ik heb er geen 
  18. Hoe zie je je toekomst? Je baan? Je gezin? Je hobby’s? ( okĂ© misschien is dat een beetje veel maar ik heb serieus al zowat m’n hele leven voorspeld en ik ben er eigenlijk ook veel te veel mee bezig ) ik heb geen flauw idee
  19. Hoe zou je toekomst zijn als ALLES mogelijk was?  geen idee
  20. als je vet veel geld had en je alles kon kopen wat zou je dan doen? een groot deel weggeven aan goede doelen 
  21. wat is je grootste droom? een spion worden 
  22. heb je nog andere dromen? ja een docent worden 
  23. Heb je gekke gewoontes? ( pssstt ik wel hoor, best veel eigenlijk😅) totally spies kijken voor dat ik ga slapen (ik heel kinderachtig maar vind het gewoon leuk ofzo) 
  24. als alles kon wat zou je dan veranderen aan jezelf ( innerlijk of uiterlijk) of wat zou je veranderen aan iets wat niet met jezelf te maken heeft? m’n gezicht 
  25. waar ben jij het meest trots op ( mag iets van je uiterlijk zijn maar ook je innerlijk of een prestatie) dat ik de blauwe band heb met judo 
  26. waar heb je het meest spijt van? dat wil ik liever niet zeggen 
  27. hoe koop je kleding? Koop je wat je zelf leuk vind? Koop je wat je nodig hebt? Let je op de prijzen of waar het vandaan komt of de materialen? Kijk je ernaar of het niet te bloot is of niet? Merkkleding? Als je iets koopt ben je dan bang dat andere het niet leuk vinden? ja ja ja ja ja ja ja en nog een ja 
  28. Doe je aan sporten, zo ja welke en hoevaak en waarom deze sport? En hoelang al? ja judo, en paardrijden (zelf vind ik het meer een hobby, maar je verbrand met paardrijden evenveel calorieën als met zwemmen dus is het toch wel een sport) 
  29. wat zou je nog heel graag willen bereiken of doen in je leven ( mogen meerdere dingen zijn hoor, ik heb zelf ook altijd superveel doelen) van alles en nog wat 
  30. last but not de slechtste ( goede Engels skills ) :wat vond je van deze lijst? Wat was er goed of wel okĂ©? Wat was minder of had ik anders moeten doen? Vond je het leuk? Was het saai? Te lang? Te kort? Te uitgebreid? ( sorry voor dat maar ik kan soms best lekker door praten🙃) ik vond het super leuk
  31. wat is jouw quote ( ik heb er 2: Als je een plan B hebt is je plan A niet goed genoeg, en Liever dat andere mij nu stom stom vinden dan dat ik mezelf later stom vind ) met die laatste bedoel ik dat je NOOIT moet gaan roken of zoiets omdat dat stoer is of andere dat willen want ik geloof dat je daar laten bizar veel spijt van kan krijgen. wees sterk en geef nooit op 

heb je nog vragen voor mij? Kom maar door hoor!

 

dankje wel dat je de tijd hebt genomen om al mijn getyp te lezen ( of niet alles ) en een fijne dag nog verder 

Toedelss! Xx britt

 

 

Reageer