vragenlijst klimaatverandering

  • 14 July 2021
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Badge +3

Heyhey, ik dacht dat een vragenlijst over klimaat wel interessant is. Ik ben benieuwd naar jullie mening!

1. Maak jij je zorgen over klimaatverandering?

2. Waarom wel/niet?

3. Vind je het belangrijk dat er meer aandacht voor komt in de politiek?

4. Doe je zelf iets om klimaatverandering tegen te gaan?

5. Zo ja wat?

6. Wat vind je van ontkenners van klimaatverandering?

7. Hoe denk jij dat de toekomst eruit gaat zien met betrekking tot het klimaat?

8. Heb je nog tips voor anderen?


2 reacties

Heyhey, ik dacht dat een vragenlijst over klimaat wel interessant is. Ik ben benieuwd naar jullie mening!

1. Maak jij je zorgen over klimaatverandering? Ja

2. Waarom wel/niet? Hittegolven. Maar ook het redelijk hallucinante tafereel wat zich nu in Limburg plaatsvind waarbij Limburg wordt overspoeld. Er is inmiddels daarvoor ook al code rood (weeralarm) uitgegeven. Dat wordt steeds heftiger door de klimaatverandering.

3. Vind je het belangrijk dat er meer aandacht voor komt in de politiek? Ja. Alles draait om geld.

4. Doe je zelf iets om klimaatverandering tegen te gaan? ​​​​​​Ja

5. Zo ja wat? Ik douche altijd vrij kort (5-10 minuten), afval scheiden, en niet met het vliegtuig gaan.

6. Wat vind je van ontkenners van klimaatverandering? Die mogen wat mij betreft nu even tijdens de Limburgse waterramp naar Limburg gaan om met hun eigen ogen te kijken naar het tafereel.

7. Hoe denk jij dat de toekomst eruit gaat zien met betrekking tot het klimaat? 40 graden iedere paar jaar. WInters zullen zeer zacht verlopen. Onweersbuien zullen veel heftiger zijn, en regelmatig noodweer zoals vandaag zal tot het nieuwe normaal behoren. 

8. Heb je nog tips voor anderen? Zorg goed voor het klimaat. Douche kort en dat soort dingen. Maar het belangrijkste, overtuig anderen om goed voor het klimaat zorgen.

 

Reputatie 3
Badge +2

1. Maak jij je zorgen over klimaatverandering? Niet echt, ik laat alles wel op me afkomen. En het is niet dat ik er toch veel aan kan doen ofzo. 

2. Waarom wel/niet? Omdat het misschien wel een beetje invloed heeft op het weer en hier en daar een overstromingkje ofzo maar het is allemaal nog niet zo heel heftig. 

3. Vind je het belangrijk dat er meer aandacht voor komt in de politiek? Persoonlijk wel, hopelijk komt er dan een geniaal idee ofzo om verbeteringen te kunnen krijgen. 

4. Doe je zelf iets om klimaatverandering tegen te gaan? Nee

5. Zo ja wat?

6. Wat vind je van ontkenners van klimaatverandering? Beetje dom, maar ja, je doet maar wat je niet laten kan. 

7. Hoe denk jij dat de toekomst eruit gaat zien met betrekking tot het klimaat? Heet.

8. Heb je nog tips voor anderen? Plastic hoort in de prullenbak ig

Reageer