Vraag

Vragenlijst (geen seks enz) voor iedereen

  • 22 January 2022
  • 8 reacties
  • 85 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hey, 
Hier een aantal vragen over vanalles, gewoon voor de fun.

  1. Hoe oud ben je? 

2. Wat zijn je genderidentiteit en sexualiteit(als je dat al weet)? 
3. Ben je weleens gepest? 
4. Ben je blij met je leven? 
5. Heb je het gevoel dat je omgeving druk op je legt om dingen te doen die je niet wil doen?
6. Zie je alle mensen (onafhankelijk van geslacht, sexualiteit, huidskleur, geloof, inkomen, opleiding) als gelijken of geloof je dat bepaalde mensen minder of meerderwaardig zijn? 
7. Wat voor cijfer zou je jezelf geven op basis van innerlijk? 
8. Wat voor cijfer zou je jezelf geven op basis van uiterlijk? 
9. Wat zou je aan jezelf willen veranderen en wat daarvan kan je ook echt veranderen? 
10. Open plek als je nog iets wilt zeggen

Bedankt voor het lezen en ivt voor het invullen : ) 

Groeten
 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey, 
Hier een aantal vragen over vanalles, gewoon voor de fun.

  1. Hoe oud ben je?  14 

2. Wat zijn je genderidentiteit en sexualiteit(als je dat al weet)?  Mijn gender is meisje, maar ik ben nog niet zeker van mijn sexualiteit 
3. Ben je weleens gepest? Ja  
4. Ben je blij met je leven? Jawel 
5. Heb je het gevoel dat je omgeving druk op je legt om dingen te doen die je niet wil doen? Soms 
6. Zie je alle mensen (onafhankelijk van geslacht, sexualiteit, huidskleur, geloof, inkomen, opleiding) als gelijken of geloof je dat bepaalde mensen minder of meerderwaardig zijn?  Nee, iedereen is gelijk. 
7. Wat voor cijfer zou je jezelf geven op basis van innerlijk? 6
8. Wat voor cijfer zou je jezelf geven op basis van uiterlijk? 5 
9. Wat zou je aan jezelf willen veranderen en wat daarvan kan je ook echt veranderen?  Ik zou een neus operatie kunnen doen als ik 16 ben, ik heb schisis en daardoor heb ik een litteken boven m’n lip naar m’n neus die m’n neus een beetje scheef trekt zeg maar. 
10. Open plek als je nog iets wilt zeggen
Heel erg bedankt voor het maken van deze leuke vragenlijst!! 
Bedankt voor het lezen en ivt voor het invullen : ) Np! 

Groeten
xx Eenmeisje004 

 

Hey, 
Hier een aantal vragen over vanalles, gewoon voor de fun.

  1. Hoe oud ben je?  16

2. Wat zijn je genderidentiteit en sexualiteit(als je dat al weet)? JONGEN EN GAY 
3. Ben je weleens gepest?  NOPE
4. Ben je blij met je leven? SOMS WEL, SOMS NIET
5. Heb je het gevoel dat je omgeving druk op je legt om dingen te doen die je niet wil doen? NIET ECHT
6. Zie je alle mensen (onafhankelijk van geslacht, sexualiteit, huidskleur, geloof, inkomen, opleiding) als gelijken of geloof je dat bepaalde mensen minder of meerderwaardig zijn?  JA, IK SNAP NIET ALLES VAN MENSEN, MAAR IK VIND DAT IEDEREEN MAG ZIJN WIE / HOE HIJ/ZIJ/HET WIL
7. Wat voor cijfer zou je jezelf geven op basis van innerlijk? 7
8. Wat voor cijfer zou je jezelf geven op basis van uiterlijk? 6
9. Wat zou je aan jezelf willen veranderen en wat daarvan kan je ook echt veranderen? VEEL :) EUHM NEE DAT IK NIET ZO SNEL JALOERS BEN I GUESS, PROBEER DAAR OOK AAN TE WERKEN SO, DAT IS DAT
10. Open plek als je nog iets wilt zeggen DIT IS DE EERSTE KEER OOIT DAT IK HIER GEZEGD HEB DAT IK GAY BEN :)

Bedankt voor het lezen en ivt voor het invullen : ) 

Groeten
 

 

1. Hoe oud ben je? 17

2. Wat zijn je genderidentiteit en sexualiteit(als je dat al weet)? meisje, lesbisch
3. Ben je weleens gepest? nee (en anders was het achter mn rug om)
4. Ben je blij met je leven? deels wel, deels niet
5. Heb je het gevoel dat je omgeving druk op je legt om dingen te doen die je niet wil doen? ja, maar dat boeit me niet meer ik ga gewoon op mn eigen tempo naar mn eigen doelen werken
6. Zie je alle mensen (onafhankelijk van geslacht, sexualiteit, huidskleur, geloof, inkomen, opleiding) als gelijken of geloof je dat bepaalde mensen minder of meerderwaardig zijn? ik zie iedereen als gelijkwaardig en vind dat iedereen gelijke kansen verdient, ongeacht seksualiteit, huidskleur, geloof, inkomen of opleiding
7. Wat voor cijfer zou je jezelf geven op basis van innerlijk? uhh 7, ik ben zeg maar wel aardig en hulpzaam en empathisch, maar ik ben niet zo goed voor mezelf
8. Wat voor cijfer zou je jezelf geven op basis van uiterlijk? ook een 7 denk ik, ik vind mezelf niet per se knap ofzo maar ja wel oke, ik vind mezelf alleen niet goed staan op foto's
9. Wat zou je aan jezelf willen veranderen en wat daarvan kan je ook echt veranderen? mijn haarlengte en mijn borsten, ik wil geen neppe borsten en mijn haar groeit zo langzaam dat mensen soms denken dat ik het geknipt heb
10. Open plek als je nog iets wilt zeggen geen inspiratie

Reputatie 2
Badge +1

Hey, 
Hier een aantal vragen over vanalles, gewoon voor de fun.

1.Hoe oud ben je?  13

2. Wat zijn je genderidentiteit en sexualiteit(als je dat al weet)?  non-binair asexual panromantic
3. Ben je weleens gepest?  nee
4. Ben je blij met je leven?  nee
5. Heb je het gevoel dat je omgeving druk op je legt om dingen te doen die je niet wil doen? ja, school (ik doe gymnasium en het voelt als een marteling
6. Zie je alle mensen (onafhankelijk van geslacht, sexualiteit, huidskleur, geloof, inkomen, opleiding) als gelijken of geloof je dat bepaalde mensen minder of meerderwaardig zijn?  ik geloof dat iedereen gelijk is
7. Wat voor cijfer zou je jezelf geven op basis van innerlijk?  8
8. Wat voor cijfer zou je jezelf geven op basis van uiterlijk?  5
9. Wat zou je aan jezelf willen veranderen en wat daarvan kan je ook echt veranderen?  tja vooral wat dingen waar k genderdysphoria van krijg enzo
10. Open plek als je nog iets wilt zeggen bedankt voor een van de weinige vragenlijsten die niet over seks gaat lol

Bedankt voor het lezen en ivt voor het invullen : ) 

Groeten
 

 

Reputatie 1
Badge

Hey, 
Hier een aantal vragen over vanalles, gewoon voor de fun.

  1. Hoe oud ben je? 14

2. Wat zijn je genderidentiteit en sexualiteit(als je dat al weet)? demigender + panromantisch + misschien aseksueel?
3. Ben je weleens gepest? ja
4. Ben je blij met je leven? nee
5. Heb je het gevoel dat je omgeving druk op je legt om dingen te doen die je niet wil doen? ja
6. Zie je alle mensen (onafhankelijk van geslacht, sexualiteit, huidskleur, geloof, inkomen, opleiding) als gelijken of geloof je dat bepaalde mensen minder of meerderwaardig zijn? iedereen is gelijk ongeacht hun achtergrond of wie ze zijn
7. Wat voor cijfer zou je jezelf geven op basis van innerlijk? 2/10
8. Wat voor cijfer zou je jezelf geven op basis van uiterlijk? 4/10
9. Wat zou je aan jezelf willen veranderen en wat daarvan kan je ook echt veranderen?  mn persoonlijkheid en mn gewicht
10. Open plek als je nog iets wilt zeggen

Bedankt voor het lezen en ivt voor het invullen : ) 

Groeten
 

 

Hey, 
Hier een aantal vragen over vanalles, gewoon voor de fun.

  1. Hoe oud ben je?  17

2. Wat zijn je genderidentiteit en sexualiteit(als je dat al weet)?  Transjongen, Pan
3. Ben je weleens gepest?  woordenwisseling achter me rug om over mijn sexualiteit
4. Ben je blij met je leven?  atm, het kan beter ben vooral aan me zelf aan het werken.
5. Heb je het gevoel dat je omgeving druk op je legt om dingen te doen die je niet wil doen? Een paar maanden geleden wel, er waren toen drugs in het spel. 
6. Zie je alle mensen (onafhankelijk van geslacht, sexualiteit, huidskleur, geloof, inkomen, opleiding) als gelijken of geloof je dat bepaalde mensen minder of meerderwaardig zijn?  Iedereen is gelijk ongeacht geslacht, sexualiteit, huidskleur, geloof, inkomen en opleiding 
7. Wat voor cijfer zou je jezelf geven op basis van innerlijk?  8/10
8. Wat voor cijfer zou je jezelf geven op basis van uiterlijk?  7/10
9. Wat zou je aan jezelf willen veranderen en wat daarvan kan je ook echt veranderen?  ​​​​​​​Mijn uiterlijk, ik zou graag mn haar nog wat korter willen en een betere kleding style hebben die mij meer op een jongen zouden laten lijken.
10. Open plek als je nog iets wilt zeggen ​​​​​​​//

Bedankt voor het lezen en ivt voor het invullen : ) 

Groeten
 

 

1.Hoe oud ben je? = 13

2. Wat zijn je genderidentiteit en sexualiteit(als je dat al weet)? = meisje bi
3. Ben je weleens gepest?= ja maar k bijt wel terug ;)
4. Ben je blij met je leven? = ja hoor
5. Heb je het gevoel dat je omgeving druk op je legt om dingen te doen die je niet wil doen?= soms op school maar dat heeft iedereen wel denk
6. Zie je alle mensen (onafhankelijk van geslacht, sexualiteit, huidskleur, geloof, inkomen, opleiding) als gelijken of geloof je dat bepaalde mensen minder of meerderwaardig zijn? = nee gelijk zeker weten. Maar we zijn wel allemaal anders en tegelijk gelijk ( eeuh...ja dat  haha )
7. Wat voor cijfer zou je jezelf geven op basis van innerlijk?=  8 denk k
8. Wat voor cijfer zou je jezelf geven op basis van uiterlijk? = 7,5
9. Wat zou je aan jezelf willen veranderen en wat daarvan kan je ook echt veranderen? = iets meer borst maar komt missc wel heb nu B  en mijn haar laat k nog langer worden
10. Open plek als je nog iets wilt zeggen. Wil je mijn vragenlijst ook doen? :blush: leuke lijst dit ik vind het super om te doen.   Lieve groetjes -xxx-

Reputatie 3
Badge +1

Hey, 
Hier een aantal vragen over vanalles, gewoon voor de fun.

  1. Hoe oud ben je?          16

2. Wat zijn je genderidentiteit en sexualiteit(als je dat al weet)?            ben meisje en bi
3. Ben je weleens gepest?                  lmaooo 8 jaar lang biatchasss
4. Ben je blij met je leven?                lmfaooo naah
5. Heb je het gevoel dat je omgeving druk op je legt om dingen te doen die je niet wil doen?                neuh
6. Zie je alle mensen (onafhankelijk van geslacht, sexualiteit, huidskleur, geloof, inkomen, opleiding) als gelijken of geloof je dat bepaalde mensen minder of meerderwaardig zijn?           k doe geen vooroordelen maar als ik ze ken kan ik wel beslissen of ze helemaal shit zijn of niet lmfao
7. Wat voor cijfer zou je jezelf geven op basis van innerlijk?             HAHAHAH 3 ofzo
8. Wat voor cijfer zou je jezelf geven op basis van uiterlijk?            HAGHAHAHAH -3 ofzo
9. Wat zou je aan jezelf willen veranderen en wat daarvan kan je ook echt veranderen?                 HAHAHA alles. oi maar k ben bezig met mn uiterlijk en ook wel innerlijk veranderen dus whatever
10. Open plek als je nog iets wilt zeggen            

Bedankt voor het lezen en ivt voor het invullen : ) 

Groeten
 

 

Reageer