Vraag

vragenlijst

  • 16 January 2023
  • 8 reacties
  • 108 Bekeken

Reputatie 7
Badge +15

Hoi, een vragenlijst.. evn in m’n tussenuur maken ;)

 

  1. grootste/ waardevolste ( vooor jou, dus niet in hoeveelheid geld) cadeau?!
  2. Woon je in het centrum/ in de stad, platteland.. dorp… aan zee ect.?! 
  3. heb je een eige kamer?! Of deel je d’r een?!
  4. Is er een docent die echt (bijna) niemand op jullie school mag?! Je weet wel, zo’n iritante docent uit boeken….. 
  5. Ben je ooit verdwaald. Zo ja?! Alleen of samen met iemand?! 
  6. In welke landen ben je ooit ( op vakantie, ) geweest?!
  7. Waar kopen jullie ( meestal) je kleding,( bijv, C&A , America today, Bijenkorf.. HEMA, zara, ect.) 
  8. Hebben jullie een vakantie huisje/ een huisje waar jullie vaak naar toe gaan?!
  9. favoriete app?!
  10. Vraag verwijderd door De Kindertelefoon ivm anonimiteit 
     

Bedankt voor het invullen allemaal!
lieve groetjes x. 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Ik had zin om wat vragenlijsten in te vullen dus ja,

Hoi, een vragenlijst.. evn in m’n tussenuur maken ;)

  1. grootste/ waardevolste ( vooor jou, dus niet in hoeveelheid geld) cadeau?! weet ik niet
  2. Woon je in het centrum/ in de stad, platteland.. dorp… aan zee ect.?!  ​​​​​in een dorp in het midden van Nederland
  3. heb je een eige kamer?! Of deel je d’r een?! ja
  4. Is er een docent die echt (bijna)  niemand op jullie school mag?! Je weet wel, zo’n iritante docent uit boeken….. ​Ja
  5. Ben je ooit verdwaald. Zo ja?! Alleen of samen met iemand?! nee ik verdwaal niet vaak
  6. In welke landen ben je ooit ( op vakantie, ) geweest?! Nederland, Duitsland, Denemarken en België
  7. Waar kopen jullie ( meestal) je kleding,( bijv, C&A , America today, Bijenkorf.. HEMA, zara, ect.)  ​Bij de Jola vaak, maar ook andere winkels 
  8. Hebben jullie een vakantie huisje/ een huisje waar jullie vaak naar toe gaan?! ​​​​nee
  9. favoriete app?!  weet ik niet 
  10. Jou bijnaam bij je vrienden/ klasgenoten?!  die heb ik een soort van, maar ik kan hem niet zeggen vanwege anonimiteit.
     

Bedankt voor het invullen allemaal!
lieve groetjes x. 

Groetjes, Monkeyboy08

Hoi @Mij_niet_gezien ,

Hoi, een vragenlijst.. evn in m’n tussenuur maken ;)

 

  1. grootste/ waardevolste ( vooor jou, dus niet in hoeveelheid geld) cadeau?! geen idee eig.. 
  2. Woon je in het centrum/ in de stad, platteland.. dorp… aan zee ect.?! Een dorp, niet aan zee, oost Nederland 
  3. heb je een eige kamer?! Of deel je d’r een?! Ja
  4. Is er een docent die echt (bijna) niemand op jullie school mag?! Je weet wel, zo’n iritante docent uit boeken….. Ja, de vorige wiskunde docent.
  5. Ben je ooit verdwaald. Zo ja?! Alleen of samen met iemand?!  Nee 
  6. In welke landen ben je ooit ( op vakantie, ) geweest?! Nederland, België en Duitsland 
  7. Waar kopen jullie ( meestal) je kleding,( bijv, C&A , America today, Bijenkorf.. HEMA, zara, ect.)  
  8. Hebben jullie een vakantie huisje/ een huisje waar jullie vaak naar toe gaan?! Nee
  9. favoriete app?! WhatsApp
  10. Jou bijnaam bij je vrienden/ klasgenoten?!  Niet echt.
     

Bedankt voor het invullen allemaal! Graag gedaan!
lieve groetjes x.  

Ps: goed gevonden @Monkeyboy08 ! Ik was deze nog nooit tegengekomen.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi, een vragenlijst.. evn in m’n tussenuur maken ;)

 

  1. grootste/ waardevolste ( vooor jou, dus niet in hoeveelheid geld) cadeau?! Liefde, waardering en begrip.
  2. Woon je in het centrum/ in de stad, platteland.. dorp… aan zee ect.?! net naast het centrum van de stad, wel in de binnenstad.
  3. heb je een eige kamer?! Of deel je d’r een?! Eigen kamer, anders zou ik het niet overleven.
  4. Is er een docent die echt (bijna) niemand op jullie school mag?! Je weet wel, zo’n iritante docent uit boeken….. Nee.
  5. Ben je ooit verdwaald. Zo ja?! Alleen of samen met iemand?! Ja, 1x opweg naar de mac, daar ga ik nooit heen, maar ik was samen met 2 vrienden. En ook een keer alleen.
  6. In welke landen ben je ooit ( op vakantie, ) geweest?! Italie, Engeland, Schotland, Nederland, Belgie, Frankrijk, Duitsland dat was het.
  7. Waar kopen jullie ( meestal) je kleding,( bijv, C&A , America today, Bijenkorf.. HEMA, zara, ect.) Hema, online, of mijn moeder maakt ze.
  8. Hebben jullie een vakantie huisje/ een huisje waar jullie vaak naar toe gaan?! Nee/
  9. favoriete app?! Signal en Wattpad
  10. Jou bijnaam bij je vrienden/ klasgenoten?!  Gwn mijn gewone naam.
     

Bedankt voor het invullen allemaal! Graag gedaan!
lieve groetjes x. 

-OnlyMe

Reputatie 5
Badge +1

Hoi, een vragenlijst.. evn in m’n tussenuur maken ;)

 

  1. grootste/ waardevolste ( vooor jou, dus niet in hoeveelheid geld) cadeau?! een geboorte knuffel
  2. Woon je in het centrum/ in de stad, platteland.. dorp… aan zee ect.?!  dorp
  3. heb je een eige kamer?! Of deel je d’r een?! eigen 
  4. Is er een docent die echt (bijna) niemand op jullie school mag?! Je weet wel, zo’n iritante docent uit boeken…..  valt eigenlijk wel mee
  5. Ben je ooit verdwaald. Zo ja?! Alleen of samen met iemand?!  in de supermarkt toen ik lein was haha
  6. In welke landen ben je ooit ( op vakantie, ) geweest?! bijna heel europa
  7. Waar kopen jullie ( meestal) je kleding,( bijv, C&A , America today, Bijenkorf.. HEMA, zara, ect.)  zara C&A H&M en zeeman
  8. Hebben jullie een vakantie huisje/ een huisje waar jullie vaak naar toe gaan?! weet ik niet vorige keer een vies huisje er zat een rat..
  9. favoriete app?! snapchat!
  10. Jou bijnaam bij je vrienden/ klasgenoten?!  prive
     

Bedankt voor het invullen allemaal!
lieve groetjes x. 

 

Reputatie 7
Badge +6

grootste/ waardevolste ( vooor jou, dus niet in hoeveelheid geld) cadeau?! op mijn achtste kreeg ik een hamster 

Woon je in het centrum/ in de stad, platteland.. dorp… aan zee ect.?!  dorp

heb je een eige kamer?! Of deel je d’r een?! eigen gelukkig 

Is er een docent die echt (bijna) niemand op jullie school mag?! Je weet wel, zo’n iritante docent uit boeken…..  ja, de Frans docent. Ze heeft zon schelle stem dat als je vooraan zit dat je echt pijn aan je oren krijgt.

Ben je ooit verdwaald. Zo ja?! Alleen of samen met iemand?! Niet echt voor lang ofzo

In welke landen ben je ooit ( op vakantie, ) geweest?! Noorwegen, Frankrijk en ja door de landen daartussen heen gereden maar niet echt vakantie

Waar kopen jullie ( meestal) je kleding,( bijv, C&A , America today, Bijenkorf.. HEMA, zara, ect.)  h&m

Hebben jullie een vakantie huisje/ een huisje waar jullie vaak naar toe gaan?! mijn opa en oma hebben een vila in Zuid Frankrijk 

favoriete app?! insta 

Jou bijnaam bij je vrienden/ klasgenoten?! ​​​​​​ Die verraad mijn echte naam /:

Reputatie 7
Badge +17

Dacht ff dat @Mij_niet_gezien weer terug was maar het topic is al van januari zie ik😂 Nou ja, maar ff invullen dan

1. grootste/ waardevolste ( vooor jou, dus niet in hoeveelheid geld) cadeau?!  Gitaar die ik van mn ouders heb gekregen is heel waardevol voor me.
2. Woon je in het centrum/ in de stad, platteland.. dorp… aan zee ect.?! In de stad
3. heb je een eige kamer?! Of deel je d’r een?! Eigen kamer
4. Is er een docent die echt (bijna) niemand op jullie school mag?! Je weet wel, zo’n iritante docent uit boeken….. In de brugklas was er een docent tekenen waar echt iedereen een hekel aan had.
5. Ben je ooit verdwaald. Zo ja?! Alleen of samen met iemand?!Ja, in Amsterdam, met vrienden. Al die grachten lijken op elkaar. 😂
6. In welke landen ben je ooit ( op vakantie, ) geweest?! Duitsland, België, Spanje
7. Waar kopen jullie ( meestal) je kleding,( bijv, C&A , America today, Bijenkorf.. HEMA, zara, ect.) C&A en Zalando
8. Hebben jullie een vakantie huisje/ een huisje waar jullie vaak naar toe gaan?! We hebben geen vast adres.
9. favoriete app?! Thuisbezorgd en TikTok
10. Jou bijnaam bij je vrienden/ klasgenoten?! 
 

Tekst verwijderd door De Kindertelefoon ivm anonimiteit 

 

Reputatie 1
Badge
  1. grootste/ waardevolste ( voor jou, dus niet in hoeveelheid geld) cadeau?! telefoon
  2. Woon je in het centrum/ in de stad, platteland.. dorp… aan zee ect.?! in een stad denk
  3. heb je een eige kamer?! Of deel je d’r een?!eigen kamer
  4. Is er een docent die echt (bijna) niemand op jullie school mag?! Je weet wel, zo’n iritante docent uit boeken….. yupp helaas wel en t is ook nog eens mn mentor
  5. Ben je ooit verdwaald. Zo ja?! Alleen of samen met iemand?! ja echt heel vaak
  6. In welke landen ben je ooit ( op vakantie, ) geweest?! duitsland, belgie, italie, zweden, denemarken, spanje, frankrijk enz
  7. Waar kopen jullie ( meestal) je kleding,( bijv, C&A , America today, Bijenkorf.. HEMA, zara, ect.) fashiontiger, beaustore, only, koopman, WE fashion, en nog wat van die merken die k dan via webshops bestel
  8. Hebben jullie een vakantie huisje/ een huisje waar jullie vaak naar toe gaan?! nee
  9. favoriete app?! whatsapp, snap, insta…..
  10. Jou bijnaam bij je vrienden/ klasgenoten?! zeg ik liever niet
Reputatie 7
Badge +14

Hoi, een vragenlijst.. evn in m’n tussenuur maken ;)

 

  1. grootste/ waardevolste ( vooor jou, dus niet in hoeveelheid geld) cadeau?! Het kettinkje dat ik heb geërfd van mijn opa. 
  2. Woon je in het centrum/ in de stad, platteland.. dorp… aan zee ect.?! Ik woon op het platteland in het noord/oosten van het land. 
  3. heb je een eige kamer?! Of deel je d’r een?! Heb een eigen kamer. 
  4. Is er een docent die echt (bijna) niemand op jullie school mag?! Je weet wel, zo’n iritante docent uit boeken…..  Ja, dat was een wiskunde docent die vorig jaar gestopt is met lesgeven. Volgens mij hebben we haar weggepest. 
  5. Ben je ooit verdwaald. Zo ja?! Alleen of samen met iemand?!  Ja meerdere keren met een vriendin.
  6. In welke landen ben je ooit ( op vakantie, ) geweest?! Naar Duitsland en Nederland met mijn ouders en Spanje (Mallorca), Frankrijk en Oostenrijk met mijn oom en tante. 
  7. Waar kopen jullie ( meestal) je kleding,( bijv, C&A , America today, Bijenkorf.. HEMA, zara, ect.) Vinted en H&M.
  8. Hebben jullie een vakantie huisje/ een huisje waar jullie vaak naar toe gaan?! Nee.
  9. favoriete app?! Online Bibliotheek.
  10. Vraag verwijderd door De Kindertelefoon ivm anonimiteit 
     

Bedankt voor het invullen allemaal!
lieve groetjes x. 

 

Reageer