Vraag

vragenlijst

  • 16 January 2023
  • 5 reacties
  • 37 Bekeken

Reputatie 7
Badge +15

Hoi, een vragenlijst.. evn in m’n tussenuur maken ;)

 

  1. grootste/ waardevolste ( vooor jou, dus niet in hoeveelheid geld) cadeau?!
  2. Woon je in het centrum/ in de stad, platteland.. dorp… aan zee ect.?! 
  3. heb je een eige kamer?! Of deel je d’r een?!
  4. Is er een docent die echt (bijna) niemand op jullie school mag?! Je weet wel, zo’n iritante docent uit boeken…..  (anoniem, geen naam noemen)
  5. Ben je ooit verdwaald. Zo ja?! Alleen of samen met iemand?! 
  6. In welke landen ben je ooit ( op vakantie, ) geweest?!
  7. Waar kopen jullie ( meestal) je kleding,( bijv, C&A , America today, Bijenkorf.. HEMA, zara, ect.) 
  8. Hebben jullie een vakantie huisje/ een huisje waar jullie vaak naar toe gaan?!
  9. favoriete app?!

Bedankt voor het invullen allemaal!
lieve groetjes x. 
 

Mij_Niet_Gezien 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +17
  1. grootste/ waardevolste ( vooor jou, dus niet in hoeveelheid geld) cadeau?! ingelijste foto van m’n 1ste (nu overleden) hond
  2. Woon je in het centrum/ in de stad, platteland.. dorp… aan zee ect.?! In de stad
  3. heb je een eige kamer?! Of deel je d’r een?! Eigen kamer. Heb tot m’n 14de een kamer gedeeld met m’n 2 jaar oudere broer
  4. Is er een docent die echt (bijna) niemand op jullie school mag?! Je weet wel, zo’n iritante docent uit boeken…..  (anoniem, geen naam noemen) Ja, de LO docent. Die vindt zichzelf echt heel geweldig😄
  5. Ben je ooit verdwaald. Zo ja?! Alleen of samen met iemand?! Ja, in Amsterdam met een paar vrienden
  6. In welke landen ben je ooit ( op vakantie, ) geweest?! Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Spanje
  7. Waar kopen jullie ( meestal) je kleding,( bijv, C&A , America today, Bijenkorf.. HEMA, zara, ect.) H&M, Zara, C&A, Zalando
  8. Hebben jullie een vakantie huisje/ een huisje waar jullie vaak naar toe gaan?! We gaan nooit naar dezelfde plek op vakantie.
  9. favoriete app?! Tiktok
Reputatie 7
Badge +15

Leuk 🙂 

 

greetz Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +15

Hoi, een vragenlijst.. evn in m’n tussenuur maken ;)

 

  1. grootste/ waardevolste ( vooor jou, dus niet in hoeveelheid geld) cadeau?! Ketting van m’n bff, en m’n geboorte armbandje, ( goud armbandje dat ik denk ik al sinds m’n 2e draag… gekregen met m’n geboorte… moet soms wel vergroot worden haha 😆)
  2. Woon je in het centrum/ in de stad, platteland.. dorp… aan zee ect.?!  tja, zeker niet in de stad.. ook niet op / naast het strand/bos , niet heel dichtbij de stad, maar wel ièts groter dan een klein dorp… wel hele grote tuinen, je zou het daarom het platteland kunnen noemen… maar er zijn nergens boerderijen ofzo… moilijk uit te leggen 
  3. heb je een eige kamer?! Of deel je d’r een?! eigen
  4. Is er een docent die echt (bijna) niemand op jullie school mag?! Je weet wel, zo’n iritante docent uit boeken…..  (anoniem, geen naam noemen) haha, grappig verhaal, we hebben dus een ak Docent. Een beetje een rare , hij loopt gwn op sloffen in de klas, en neemt zijn eige tosti apparaat mee…?! 
  5. Ben je ooit verdwaald. Zo ja?! Alleen of samen met iemand?!  Ja, ik was 5 en ik en mijn vriendin gingen in onze tuin spelen… hele grote tuin, we gingen tussedoor ook uit de tuin enzo, en dan andere tuinen in, maar op een mogevemoment… wisten we niemeer in welke tuin we waren… het zijn echt hèle grote tuinen bij ons….! Wat bleek, wae zaten in MIJN tuin, een deel waar ik nog nooit was geweest… haha 😆 
  6. In welke landen ben je ooit ( op vakantie, ) geweest?! Spanje , Frankrijk, Duitsland, Oosterijk. Griekenland, Zwitserland, Amerika, Canada & Engeland.. 
  7. Waar kopen jullie ( meestal) je kleding,( bijv, C&A , America today, Bijenkorf.. HEMA, zara, ect.)  zara, Amerika today, Bijenkorf ( dus eig heel veel verschillende merken ) en Retour 
  8. Hebben jullie een vakantie huisje/ een huisje waar jullie vaak naar toe gaan?! Ja.. vakantie huisje dus bij het bos, de veluwe , en bij het strand.. als ik naar Oosterijk ga , ( skien ) gaan we vaak naar hetzelfde hotel..
  9. favoriete app?! Safari, daar kan alles, spelletjes, youtube, kindertelefoon, forum ;) ect. Maar daarna .. volgens schermtijd whatsapp ( ik ben nie zo van het tiktok hebeuren ;) ). 

Bedankt voor het invullen allemaal!
lieve groetjes x. 
 

Mij_Niet_Gezien 

Was leuk om mn eige lijst in te vullen ;) 

 

 

Mij_Niet_Gezien 

 

Grootste/ waardevolste ( voor jou, dus niet in hoeveelheid geld) cadeau?! Mijn ouders en opa's en oma's en bff's
Woon je in het centrum/ in de stad, platteland.. dorp… aan zee ect.?! middelgrote stad bij de grens
heb je een eige kamer?! Of deel je d’r een?! eigen en die staat vol haha
Is er een docent die echt (bijna) niemand op jullie school mag?! Je weet wel, zo’n iritante docent uit boeken…..  (anoniem, geen naam noemen) ja die is er wel. Heeft de pik op jongens en deelt veel straf aan ze uit. Raar mens. Ik heb haar maar 1 uur pfoee..
Ben je ooit verdwaald. Zo ja?! Alleen of samen met iemand?! ja in een bosgebied, maar we vonden gelukkig na een uur het pad terug waar we vandaan kwamen ( vriendin en ik)
In welke landen ben je ooit ( op vakantie, ) geweest?! B, L, A,D,CH, CZ, DK, S, UK 
Waar kopen jullie ( meestal) je kleding,( bijv, C&A , America today, Bijenkorf.. HEMA, zara, ect.) Hema, en lokale winkels hierzo.  Ook wel VM enzo.
Hebben jullie een vakantie huisje/ een huisje waar jullie vaak naar toe gaan?! Ja van de familie, ergens bij water ;)

Favoriete app?!  Spotify, ik dans heel vaak en zing in mezelf haha 😊

Huh raar, de cijfers kwamen niet mee.Nouja het gaat zo ook XD

Sjammetje xxxxxc

Reputatie 7
Badge +15

Leuk @Sjammetje 

 

greetyzz 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer