Vragenlijst

  • 15 January 2021
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Hoi,  ik heb een vragenlijst voor jullie die over vloggen gaat!

1. Hoe oud zijn jullie ?

2. Hebben jullie een YouTube kanaal ? Zeg ja of nee want je mag niet je accountnaam zeggen

3. Wat voor video's maken jullie? 

  4. Heb je een idool?

5. Als je beroemd in de wereld was, hoe zou je dan reageren? 

6. Wat is je droom?

7.  Heb je broertjes en zusjes? 

8.  Als je je idol ontmoet,  wat zou je doen? 

9. Zou je verhuizen voor je idol? 

10. Wat is je hobby? 

11. Wat is je favoriete anime?

12. Hoe lang ben je?

13. Hoe lang vlog je?

14. Als je later nog  gaat vloggen,  wat is dan je droom? 

Dit was mijn vragenlijst! 


1 reactie

1. Hoe oud zijn jullie ? 16

2. Hebben jullie een YouTube kanaal ? Zeg ja of nee want je mag niet je accountnaam zeggen nee

3. Wat voor video's maken jullie? geen

  4. Heb je een idool? n paar bekende drummers/muzikanten en themapark ontwerpers

5. Als je beroemd in de wereld was, hoe zou je dan reageren?  ik zou proberen normaal blijven en n beetje grappig doen. beetje grappen met de media enzo etteren. maar ik denk dat ik het niet heel leuk zou vinden. ik denk dat ik gewoon mn eigen ding zou blijven doen en niet teveel in de media te blijven ik denk dat ik er snel genoeg van zou hebben.

6. Wat is je droom? mn eigen muziek maken of ontwerper worden bij de efteling of disney ofzo 

7.  Heb je broertjes en zusjes?  1 broertje en 1 zusje

8.  Als je je idol ontmoet,  wat zou je doen? ik zou vragen of ik op de foto mag ofzo en ligt eraan wie het is maar ik zou hem/haar een paar vragen proberen te stellen

9. Zou je verhuizen voor je idol?  ligt aan de context maar ik denk het niet

10. Wat is je hobby?  drummen muziek voetballen pretparken/achtbanen anime...

11. Wat is je favoriete anime? plastic memories, oregairu, sao, RE:zero

12. Hoe lang ben je? 1,81

13. Hoe lang vlog je? niet 0 minuten

14. Als je later nog  gaat vloggen,  wat is dan je droom?  tevreden zijn met wat ik maak ik wil niet te bekend worden gewoon een niet te groot clubje volgers en gewoon samen een groep mensen hebben  die iets leuk vinden en daar dan videos over maken. pretparken ofzo hahaa :))

Dit was mijn vragenlijst!  thxx was wel leuk 

Reageer