Skip to main content
Vraag

Vragenlijst 2 👾

• October 1, 2026
  • 4 reacties
  • 45 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik verveel me, dus nog een vragenlijstje over dingen waar ik veelste weinig mensen hoor over praten, al bestaan ze waarschijnlijk wel!!

1. Wat is je gemiddelde schermtijd?

2. Heb je een unieke hobby?

3. Wat is de mooiste plek die je kent in je omgeving? (beschrijven niet de naam noemen)

4. Word je hopeloos hoe meer je online zit? (Ik wel)

5. Heb je rare gewoontes?

6. Wat is de slechtste grap ooit?

7. In wat voor soort huis woon je?

8. Heb je een baan?

9. Wat is het grappigste wat je is overkomen laatst?

10. Wat is je favoriete feestdag?

11. Op een schaal van 1/10, hoe raar ben je 😜🥴?

12. Hoe vaak ben je verhuist?

13. Als je van naam mocht veranderen, hoe zou je heten?

13.5. Ben je bijgelovig?

4 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 1, 2026

Ik verveel me, dus nog een vragenlijstje over dingen waar ik veelste weinig mensen hoor over praten, al bestaan ze waarschijnlijk wel!!

Haha goed idee! Ik vul in xD

1. Wat is je gemiddelde schermtijd?  2,5 denk ik. 

2. Heb je een unieke hobby?  Knutselen en daarbij hoort ook kleding. Ik kan ook eenvoudig verstellen of  een beetje naaiwerk. Schijnt voor een jongen wel bijzonder te zijn 😄

3. Wat is de mooiste plek die je kent in je omgeving? (beschrijven niet de naam noemen) Een uiterwaard. Vol vogels en super mooi. Ga er vaak met mijn  Meisje naartoe 

4. Word je hopeloos hoe meer je online zit? (Ik wel). Ik heb eig geen socials. Mocht ik nooit en nu ik 15 ben wel maar ik hoef ze niet. Alleen Pinterest en de gebruikelijke mail accounts 

5. Heb je rare gewoontes? Zingen onder de douche, spontane dansjes als ik me goed voel. En ik kan sommige dieren nadoen. 

6. Wat is de slechtste grap ooit? Break up pranks. Ik vind ze echt dom. 

7. In wat voor soort huis woon je? Einde van een rijtje van 6. Tuin eromheen in een halve cirkel. Wel leuk.

8. Heb je een baan? Ik doe vulploeg in een winkel en ik klus voor mensen soms.

9. Wat is het grappigste wat je is overkomen laatst? Ik heb een beetje "vrouwelijk" uiterlijk (vind men) en pas fietste ik in zo'n wijd kort nylon broekje en shirtje van training naar huis en ik hoorde wat jongens op een bankje zachtjes " wow look at that" zeggen en toen ik kort even omkeek zag ik dat ze mij bedoelden 😂🫣 waren van die 'stoere' figuren dus ik ben snel doorgefietst 😁 dachten ongetwijfeld dat ik een meisje was. 

10. Wat is je favoriete feestdag? Verjaardagen van Meisje, zus, moeder en mijzelf 

11. Op een schaal van 1/10, hoe raar ben je 😜🥴? Een 8 misschien wel? 🤭😄😉

12. Hoe vaak ben je verhuist? Nul 

13. Als je van naam mocht veranderen, hoe zou je heten? Laat ik zeggen dat als ik een meisje was, ik Mirjam mooi vind of Mariska bijvoorbeeld.

13.5. Ben je bijgelovig? Nee dat niet. Hoewel ik wel uit gewoonte altijd eerst mijn linker kniekous optrek als ik ze aan heb..

Originele lijst!! 

Liefs, Tover xxx

Yusa
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 2, 2026

Hey, leuk! Vragenlijstjes vind ik altijd top👍🙂

1. Wat is je gemiddelde schermtijd? 1-2 uur telefoon, soms nintendo en series op de ipad, 1-2 uur 

2. Heb je een unieke hobby? Ik voer eenden, bouw hutten, maar ik weet niet of dat uniek is. 

3. Wat is de mooiste plek die je kent in je omgeving? (beschrijven niet de naam noemen) Bosje, met water en er staan veel hutten! 

4. Word je hopeloos hoe meer je online zit? (Ik wel) Valt wel mee

5. Heb je rare gewoontes? Ja ik eet altijd de broodkorst op voordat ik mijn broodje eet, als ik bij mijn hut ben doe ik altijd pull-ups aan een boom. 

6. Wat is de slechtste grap ooit? ​​​​​Ik kan niet kiezen, ik vind zoveel van die moppen en woordgrapjes erg flauw

7. In wat voor soort huis woon je? Rijtjeshuis aan water

8. Heb je een baan? Nee maar lijkt me nog wel iets interessants 

9. Wat is het grappigste wat je is overkomen laatst? Ik schreeuwde nogal hard "er zijn kippen!!" terwijl ik omringd was door een gebouw, dus dat echode en galmde heel erg door

10. Wat is je favoriete feestdag? Ik denk toch mijn verjaardag dan 

11. Op een schaal van 1/10, hoe raar ben je 😜🥴? 10 😉 

12. Hoe vaak ben je verhuist? Nog geen enkele keer

13. Als je van naam mocht veranderen, hoe zou je heten? ​​Ik vind mijn naam prima zo

13.5. Ben je bijgelovig? Nee totaal niet

Liefs :) en vul jij hem ook in? 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 3, 2026

1. Wat is je gemiddelde schermtijd? 1,5 uurtjeas

2. Heb je een unieke hobby? Vôgelën

3. Wat is de mooiste plek die je kent in je omgeving? (beschrijven niet de naam noemen) Een grindpaadje dat leidt naar een grote boom en een hek, die helemaal vol zit met bosjes en vogels

4. Word je hopeloos hoe meer je online zit? Ja

5. Heb je rare gewoontes? Ik heb een hoogslaper dus elke ochtend rol ik van mijn bed naar de zitzak, 1 meter drop 

6. Wat is de slechtste grap ooit? Hoe laat is het als een olifant op je hekje gaat zitten, tijd voor een nieuw hekje....

7. In wat voor soort huis woon je? Nu rijtjeshuis, maar straks een heel bijzonder huis (kan het niet echt noemen, dan weet iedereen die ik ken wie ik ben)

8. Heb je een baan? Neeeee

9. Wat is het grappigste wat je is overkomen laatst? Ik klom in een boom boven een slootje en viel uit de boom

10. Wat is je favoriete feestdag? Ik heb een feestweek! Eerst kerst, dan mijn verjaardag en dan Nieuwjaar! Binnen 10 dagen! (Maar echte feestdag precies is Midsommar, zoek naar op🤗)

11. Op een schaal van 1/10, hoe raar ben je 😜🥴? 10,1🤡

12. Hoe vaak ben je verhuist? Ga binnenkort, maar nu 0

13. Als je van naam mocht veranderen, hoe zou je heten? Willem 1 🙃

13.5. Ben je bijgelovig? Neeeeee

mmarco
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • October 7, 2026

1. Wat is je gemiddelde schermtijd? 4 uur

2. Heb je een unieke hobby? fotograferen misschien?

3. Wat is de mooiste plek die je kent in je omgeving? (beschrijven niet de naam noemen) een bos dichtbij mn bouurt :D

4. Word je hopeloos hoe meer je online zit? (Ik wel) nou het hangt vanaf wat ik doe als ik online ben, ik voel me vaak eenzamer

5. Heb je rare gewoontes? ik ben de rare gewoonte bro

6. Wat is de slechtste grap ooit? hoe noem je iets roods en gaat op en neer, tomaat in de lift :P

7. In wat voor soort huis woon je?  rijtjeshuis ;)

8. Heb je een baan? euh ik zeg soms dat ik een kunstenaar en fotografeur (ik heb de naam vergeten) ben maar dat telt nie als een baan.

9. Wat is het grappigste wat je is overkomen laatst? ik flikkerde vandaag op mn been want mn veter zat vast aan mn fiets

10. Wat is je favoriete feestdag? hmmm idk eig

11. Op een schaal van 1/10, hoe raar ben je 😜🥴? 9/10 hihi

12. Hoe vaak ben je verhuist? 1x

13. Als je van naam mocht veranderen, hoe zou je heten? Marco :3

13.5. Ben je bijgelovig? ik ben agonistisch

leuke vragenlijst hoor ;-)