Vraag

Vragenlijst 15 vragen ( deel 2 )

  • 6 September 2023
  • 30 reacties
  • 434 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Het Allen!

Op verzoek van @Tover01 bij deze weer een vragenlijst🙂

1: In welke klas zit je?

2: Heb je een bijbaan?

3: Weet iemand dat je op dit forum zit?Of hou je dat voor jezelf?

4: Kook je wel eens?

5: Wat is de favo fruit?

6: Misschien een rare vraag, maar ik kan soms echt heel blij worden van berichten op t forum, heb je dat ook?

7: Welke emoji gebruik je het meest?

8: Welke provincie vind je het leukst/mooist?

9: Moet je soms klusjes in huis doen, zo ja wat?

10: Wat is een eigenschap van je die je zou willen veranderen?

11: Wat is je favo kerstliedje? ( beetje rare vraag nu maar ik autoplay op youtube zette die er net 1tje aan😅)

12: Hoeveel huisdieren heb je?

13: Ben je ooit gepest?

14: Weet je al wat je voor beroep of studie wil?

15: Welk niveau doe je? ( havo, vwo etc )

 

Dank voor het invullen alvast!🙂

 

 


30 reacties

Reputatie 7
Badge +14

 

Hoi @Jesse_6567 , wat een eer haha, leuk hoor! Ik vul het meteen in!

 

1.In welke klas zit je?  1e

2: Heb je een bijbaan? nee en ik zoek nog een sociale hobby ;)

3: Weet iemand dat je op dit forum zit?Of hou je dat voor jezelf? nee dat heb ik niet gedeeld

4: Kook je wel eens? ja tegenwoordig help ik daar bij, leuker dan ik dacht

5: Wat is de favo fruit? grape fruit

6: Misschien een rare vraag, maar ik kan soms echt heel blij worden van berichten op t forum, heb je dat ook? Ja behoorlijk, ik kan er zelfs van komen te sniffen haha . Echt lief is het wat mensen schrijven !

7: Welke emoji gebruik je het meest? blij met tranen en kus met hartje

8: Welke provincie vind je het leukst/mooist? Oost  NL en Zuid Limburg (Overijssel en Limburg)

9: Moet je soms klusjes in huis doen, zo ja wat? ja van alles, mijn ouders willen dat ik alles leer

10: Wat is een eigenschap van je die je zou willen veranderen?  onzeker zijn. En ook te snel iets zeggen.

11: Wat is je favo kerstliedje? ( beetje rare vraag nu maar ik autoplay op youtube zette die er net 1tje aan😅) haha nou, ik denk een leuk vlot liedje, ik weet er zo geen 😊

12: Hoeveel huisdieren heb je? 2 katten

13: Ben je ooit gepest? nee en ik heb zelf ook niet gepest ondanks mijn lastige ‘verleden', gelukkig

14: Weet je al wat je voor beroep of studie wil? nee ik denk iets in de zorg

15: Welk niveau doe je? ( havo, vwo etc ) havo

 

Dank voor het invullen alvast!🙂 Graag gedaan en dankjewel ook !  😘

Tover X

Reputatie 7
Badge +9

1: In welke klas zit je? 3

2: Heb je een bijbaan? telt vrijwilligerswerk ook mee?

3: Weet iemand dat je op dit forum zit?Of hou je dat voor jezelf? ik denk dat iets te veel mensen het weten bij mij

4: Kook je wel eens? ja ik ben heel goed in verdronken of verbrande macaroni maken

5: Wat is de favo fruit? dat is echt lastig. ik denk dat het banaan is

6: Misschien een rare vraag, maar ik kan soms echt heel blij worden van berichten op t forum, heb je dat ook? dat is geen rare vraag, soms lees ik berichten waarna ik bijna moet huilen en soms waar ik zo happy van wordt

7: Welke emoji gebruik je het meest? 😅🤣 deze 2 😭al was deze het meest recent (op mijn rooster voor school stond dat ik 3 tussenuren had achter elkaar)

8: Welke provincie vind je het leukst/mooist? het is niet echt de provincie zelf maar ik denk de provincie waar schiermonnikoog in ligt (ik weet niet welke provincie dat is

9: Moet je soms klusjes in huis doen, zo ja wat? ja, dingen zoals afwassen of dweilen. het leuke is ik doe het echt nooit

10: Wat is een eigenschap van je die je zou willen veranderen? ik moet minder aardig zijn

11: Wat is je favo kerstliedje? ( beetje rare vraag nu maar ik autoplay op youtube zette die er net 1tje aan😅) ik weet niet hoe die heet maar die gaat van: last chrismas i give you my heart, but the very next day you give it away

12: Hoeveel huisdieren heb je? 4 (1 kat en 3 vogels. en voor wie het raar vind dat ik 3 vogels heb in plaats van 4 zeg ik alleen maar dat een kat en vogels niet samen kunnen)

13: Ben je ooit gepest? ik zal die vraag iets voor je veranderen. ben ik ooit niet gepest

14: Weet je al wat je voor beroep of studie wil? ik WORDT kinderarts

15: Welk niveau doe je? ( havo, vwo etc ) TL volgensmij is dat vwo/ mavo

Reputatie 7
Badge +17

 Hoi hoi, ik hoop niet dat ik voorkruip haha 😊 anders moet de moderator @Tover01  maar voorop zetten 😉

1.In welke klas zit je? 3

 

2: Heb je een bijbaan? Ja in het winkeltje van onze boerderij 

 

3: Weet iemand dat je op dit forum zit?Of hou je dat voor jezelf?

Mijn vriendin weet er van. Ik wil geen geheim hebben xd

4: Kook je wel eens?

Vaak zelfs.  Vind het leuk en bij de scouts ook.

5: Wat is de favo fruit?

Banaan (ja ook @Banaantjeeee hihi) en pers sinaasappel 

6: Misschien een rare vraag, maar ik kan soms echt heel blij worden van berichten op t forum, heb je dat ook?

Regelmatig ja. Ik lach vaak en soms een traan.

7: Welke emoji gebruik je het meest?

😘 en allerlei bloos emojis 

8: Welke provincie vind je het leukst/mooist?

1 die aan het water ligt en waar je de zon als eerste ziet en waar je kunt varen

9: Moet je soms klusjes in huis doen, zo ja wat?

Allerlei klusjes doe ik en ook mee helpen op de boerderij 

10: Wat is een eigenschap van je die je zou willen veranderen?

Ik ben soms heel uitbundig en dan weer wat verlegen 

11: Wat is je favo kerstliedje? ( beetje rare vraag nu maar ik autoplay op youtube zette die er net 1tje aan😅)

Queen -thank God it's christmas 

12: Hoeveel huisdieren heb je?

Een heleboel. 4 Katten, 2 honden, en verder de boerderij dieren

13: Ben je ooit gepest?

Ja , over mijn 'vrouwelijke' uiterlijk door wat mensen anderhalf jaar geleden, maar dat heb ik drastisch opgelost zeg maar. Nooit meer last van nu xd. En nadat ik in de hoek had gestaan bij sport hebben een paar flauwe mensjes dat een tijdje gebruik om grappen te maken over mij. Maar dat ging wel weer over. Nu niet meer en daar voor ook eig nooit.

14: Weet je al wat je voor beroep of studie wil?

Waarschijnlijk Wageningen Uni of UTwente. Welke richting weet ik nog niet. 

15: Welk niveau doe je? ( havo, vwo etc )vwo tto 

Leuke lijst weer @Jesse_6567 ! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 4
Badge +1

1: In welke klas zit je?  3HA1

2: Heb je een bijbaan? Ja

3: Weet iemand dat je op dit forum zit?Of hou je dat voor jezelf? Niemand die het weet

4: Kook je wel eens? Ja

5: Wat is de favo fruit? Groene appels

6: Misschien een rare vraag, maar ik kan soms echt heel blij worden van berichten op t forum, heb je dat ook? Als ik lees dat het goed gaat met mensen wel

7: Welke emoji gebruik je het meest? Ligt er aan, bij mn beste vriendin zijn het echt rare emojis 

8: Welke provincie vind je het leukst/mooist? Limburg!

9: Moet je soms klusjes in huis doen, zo ja wat? Mn kamer opruimen, bed verschonen, koken

10: Wat is een eigenschap van je die je zou willen veranderen? Dingen beter los kunnen laten

11: Wat is je favo kerstliedje? ( beetje rare vraag nu maar ik autoplay op youtube zette die er net 1tje aan😅) Misschien warrios mr nummers van p!nk en adelle…… perfectie

12: Hoeveel huisdieren heb je? 0

13: Ben je ooit gepest? Ja in de 1e

14: Weet je al wat je voor beroep of studie wil? Ja! toegepaste psychologie gericht op hallusinatie en geestelijk gehandicapte

15: Welk niveau doe je? ( havo, vwo etc ) Havo

 

Reputatie 7
Badge +14

Bonjour, 

1: In welke klas zit je?

2: Heb je een bijbaan?

Ja. Ik werk bij de jumbo (vakkenvuller), laat de hond van de buurvrouw uit en werk op de boerderij. 

3: Weet iemand dat je op dit forum zit?Of hou je dat voor jezelf?

Nee, niet dat ik weet. 

4: Kook je wel eens?

Ja, regelmatig. Vind het ook heel erg leuk om te doen. :)

5: Wat is de favo fruit?

Kersen en druiven. 

6: Misschien een rare vraag, maar ik kan soms echt heel blij worden van berichten op t forum, heb je dat ook?

Jaa

7: Welke emoji gebruik je het meest?

🤭

8: Welke provincie vind je het leukst/mooist?

Friesland, ook door de waddeneilanden. 

9: Moet je soms klusjes in huis doen, zo ja wat?

Ja, van alles. 

10: Wat is een eigenschap van je die je zou willen veranderen?

Ben soms iets te eerlijk. 

11: Wat is je favo kerstliedje? ( beetje rare vraag nu maar ik autoplay op youtube zette die er net 1tje aan😅)

’tis weer kerst van Gio Swikker (nee grapje, ik denk dat het Stop The Cavalry van Jona Lewi is. Als dat telt als een kerst liedje, want het nummer gaat in grote lijnen over soldaten in de eerste wereld oorlog die dachten dat ze met kerst weer thuis waren, maar dat dat  in de realiteit zwaar tegenviel.)

12: Hoeveel huisdieren heb je?

Één, een kat :D

13: Ben je ooit gepest?

Ja

14: Weet je al wat je voor beroep of studie wil?

Ik wil veearts worden, dus diergeneeskunde studeren

15: Welk niveau doe je? ( havo, vwo etc )

vwo, atheneum. 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Jesse_6567, leuk dat je een 2e hebt gemaakt!

Het Allen!

Op verzoek van @Tover01 bij deze weer een vragenlijst🙂

1: In welke klas zit je? 2e

2: Heb je een bijbaan? nee, als ik dat zou hebben zou ik denk ik te weinig vrije tijd over hebben

3: Weet iemand dat je op dit forum zit?Of hou je dat voor jezelf? een paar vrienden misschien maar ik hoop dat ze dat zijn vergeten 

4: Kook je wel eens? heel soms

5: Wat is de favo fruit? mango

6: Misschien een rare vraag, maar ik kan soms echt heel blij worden van berichten op t forum, heb je dat ook? jaaa, heb ik ook

7: Welke emoji gebruik je het meest? 😀, ik vind smileys leuk!

8: Welke provincie vind je het leukst/mooist? ik denk Utrecht, Zeeland en Zuid-limburg

9: Moet je soms klusjes in huis doen, zo ja wat? soms wel, afdrogen, opruimen dat soort dingen 

10: Wat is een eigenschap van je die je zou willen veranderen? weet niet 

11: Wat is je favo kerstliedje? ( beetje rare vraag nu maar ik autoplay op youtube zette die er net 1tje aan😅) niet zulke slome 

12: Hoeveel huisdieren heb je? geen, en ik vind dat prima

13: Ben je ooit gepest? ja, groep 4/5

14: Weet je al wat je voor beroep of studie wil? Lego-Brickmaster zou leuk zijn 😀

15: Welk niveau doe je? ( havo, vwo etc ) ​​ vwo

 

Dank voor het invullen alvast!🙂  graag gedaan, was een leuke vragenlijst!

Groetjes, @Monkeyboy69

Reputatie 7
Badge +12

Het Allen!

Op verzoek van @Tover01 bij deze weer een vragenlijst🙂

1: In welke klas zit je? 2e Mavo/havo

2: Heb je een bijbaan? Nee, maar ik help wel mee als vrijwilliger bij de schooltuinen die ik op mijn basisschool tijd heb gehad.

3: Weet iemand dat je op dit forum zit?Of hou je dat voor jezelf? Ja, vast wel maar het is nou ook niet alsof ik van de daken ga roepen: “IK BEN ONLYME!!!!”

4: Kook je wel eens? Ja.

5: Wat is de favo fruit? Granaatappel

6: Misschien een rare vraag, maar ik kan soms echt heel blij worden van berichten op t forum, heb je dat ook? Jaaaa!

7: Welke emoji gebruik je het meest? 😂

8: Welke provincie vind je het leukst/mooist? Zuid-Holland natuurlijk!

9: Moet je soms klusjes in huis doen, zo ja wat? Niet meer, toen mijn band met mijn ouders verslechterde heb ik het stop gezet, want ik werd letterlijk als slaaf gebruikt om alle klusjes in huis te gaan doen.

10: Wat is een eigenschap van je die je zou willen veranderen? Ik denk niet dat ik iets aan mij zou willen veranderen, want ik denk dat ik leer door mijn ervaringen en ook dat ik gewoon goed ben zoals ik ben mét mijn imperfecties.

11: Wat is je favo kerstliedje? ( beetje rare vraag nu maar ik autoplay op youtube zette die er net 1tje aan😅) all i want for Christmas is you!

12: Hoeveel huisdieren heb je? 0 maar ik wil wel heel graag een hond.

13: Ben je ooit gepest? Ja.

14: Weet je al wat je voor beroep of studie wil? Ja, ik wil Actrice en schrijfster worden.

15: Welk niveau doe je? ( havo, vwo etc ) mavo/havo, maar het is veel te makkelijk voor mij. Dus ik ga volgend jaar waarschijnlijk naar havo/vwo.

 

Dank voor het invullen alvast!🙂 geen probleem! Kan je hem zelf ook invullen?

 

 

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +2

Het Allen!

Op verzoek van @Tover01 bij deze weer een vragenlijst🙂

1: In welke klas zit je? 3e

2: Heb je een bijbaan? Ja op gym voor kinderen helpen

3: Weet iemand dat je op dit forum zit?Of hou je dat voor jezelf? laatst hebben mensen uit mijn klas m'n telefoon afgepakt terwijl ik erop zat (gelukkig hebben ze niet de trans dingen gevonden) dus ja maar ik wou voor mezelf houden

4: Kook je wel eens? ja

5: Wat is de favo fruit? banaan

6: Misschien een rare vraag, maar ik kan soms echt heel blij worden van berichten op t forum, heb je dat ook? ja

7: Welke emoji gebruik je het meest? geen

8: Welke provincie vind je het leukst/mooist? zou ik niet weten

9: Moet je soms klusjes in huis doen, zo ja wat? Ja bv. vatwasser of grasmaaien 

10: Wat is een eigenschap van je die je zou willen veranderen?  ​​​​​​​meer doorzettings vermogen en dat ik meer zou durfen

11: Wat is je favo kerstliedje? ( beetje rare vraag nu maar ik autoplay op youtube zette die er net 1tje aan😅) heb ik niet

12: Hoeveel huisdieren heb je? 1 kat

13: Ben je ooit gepest? Ja, bijna hele basisschool tijd

14: Weet je al wat je voor beroep of studie wil? nee

15: Welk niveau doe je? ( havo, vwo etc ) VWO+

 

Dank voor het invullen alvast!🙂

 

 

Liefs Caiya 

 

Het Allen!

Op verzoek van @Tover01 bij deze weer een vragenlijst🙂 wat cute!!! Lieve jongens zijn jullie! 

1: In welke klas zit je? 2

2: Heb je een bijbaan? Ja ik help kranten en bladen. 

3: Weet iemand dat je op dit forum zit?Of hou je dat voor jezelf? Nopes, nobody hihi

4: Kook je wel eens? Soms maar ik ben geen chief

5: Wat is de favo fruit? Aardbeien 

6: Misschien een rare vraag, maar ik kan soms echt heel blij worden van berichten op t forum, heb je dat ook? Absoluut! En ik lees dingen en zie het letterlijk voor me ik denk in beelden. Ik zag Tover en Tartan letterlijk in rokje bv. 😍

7: Welke emoji gebruik je het meest? 😍🥰😘🤭😄

8: Welke provincie vind je het leukst/mooist? Overijssel 

9: Moet je soms klusjes in huis doen, zo ja wat? Ja kamer zelf doen, afwas, stofzuig, bladeren vegen 😔

10: Wat is een eigenschap van je die je zou willen veranderen? Ik zeg snel wat ik vind. 

11: Wat is je favo kerstliedje? ( beetje rare vraag nu maar ik autoplay op youtube zette die er net 1tje aan😅) do they know it's Christmas 

12: Hoeveel huisdieren heb je? 😽

13: Ben je ooit gepest? Nee gelukkig niet

14: Weet je al wat je voor beroep of studie wil? Nee nog niet. Misschien een mooie wetenschappelijke studie maar weet je ik zie vaak van die JCB machines en daar wil ik ook wel op werken. Zie je bijna nooit vrouwen op en wij moeten ook daar meedoen vind ik

15: Welk niveau doe je? ( havo, vwo etc ) havo vwo 

 

Dank voor het invullen alvast!🙂

Graag gedaan natuurlijk dear Jesse ! 😘

Asky XxX 

 

 

 

Thnx iedereen!🙂

OnlyMe schreef:

geen probleem! Kan je hem zelf ook invullen?

Is goed!

Het Allen!

Op verzoek van @Tover01 bij deze weer een vragenlijst🙂

1: In welke klas zit je? 3

2: Heb je een bijbaan? Nee

3: Weet iemand dat je op dit forum zit? Nee

4: Kook je wel eens? Ja

5: Wat is de favo fruit? Kersen

6: Misschien een rare vraag, maar ik kan soms echt heel blij worden van berichten op t forum, heb je dat ook? Mijn antwoord staat al in de vraag😎

7: Welke emoji gebruik je het meest? 🙂

8: Welke provincie vind je het leukst/mooist? Friesland

9: Moet je soms klusjes in huis doen, zo ja wat? Ja, soms. Tafel opruimen bijvoorbeeld. Ik doe sommige dingen ook gewoon uit mezelf, als ik vind dat dat nodig is.

10: Wat is een eigenschap van je die je zou willen veranderen?  Soms wat verlegen.

11: Wat is je favo kerstliedje? ( beetje rare vraag nu maar ik autoplay op youtube zette die er net 1tje aan😅) Band aid - Do they know it's christmas time.

12: Hoeveel huisdieren heb je? 2

13: Ben je ooit gepest? Ja, maar niet echt heftig. Dat was in de 1e en een deel van de 2e, gelukkig is het gestopt.

14: Weet je al wat je voor beroep of studie wil? Eigenlijk nog niet...

15: Welk niveau doe je? ( havo, vwo etc ) Havo

Dank voor het invullen alvast!🙂

 

 

 

Reputatie 3
Badge

1: In welke klas zit je?

Ik zit in de derde

2: Heb je een bijbaan?

Ja, bij de supermarkt

3: Weet iemand dat je op dit forum zit?Of hou je dat voor jezelf?

Nee, ik ben nieuw en ik wil het aan niemand vertellen

4: Kook je wel eens?

Soms simpele gerechten om mijn ouders te helpen

5: Wat is de favo fruit?

Mango of passievrucht

6: Misschien een rare vraag, maar ik kan soms echt heel blij worden van berichten op t forum, heb je dat ook?

?

7: Welke emoji gebruik je het meest?

UwU emoji met mijn beste vriendin voor de grap

8: Welke provincie vind je het leukst/mooist?

Noord brabant!!

9: Moet je soms klusjes in huis doen, zo ja wat?

Tafel dekken bijna altijd en soms een beetje stofzuigen, kleding vouwen, was ophangen etc.

10: Wat is een eigenschap van je die je zou willen veranderen?

Ik zeg soms dingen die ik niet zo bedoel en het er anders uitkomt dan ik zou willen

11: Wat is je favo kerstliedje? ( beetje rare vraag nu maar ik autoplay op youtube zette die er net 1tje aan😅)

Ik hou niet echt van kerst

12: Hoeveel huisdieren heb je?

1 hamster

13: Ben je ooit gepest?

Ja op de basisschool door mijn lichaamshaar (blijkbaar is het niet oke als meisjes armhaar hebben)

14: Weet je al wat je voor beroep of studie wil?

Iets creatiefs

15: Welk niveau doe je? ( havo, vwo etc )

Gymnasium

Reputatie 7
Badge +17

1: In welke klas zit je? Eerste jaar lerarenopleiding Engels

2: Heb je een bijbaan? Ja, bij de appie

3: Weet iemand dat je op dit forum zit?Of hou je dat voor jezelf? Alleen m’n vriendje weet het sinds kort.

4: Kook je wel eens? Ja, vooral Aziatisch. Heb gisteren nog een recept geplaatst in het receptentopic

5: Wat is de favo fruit? Ananas

6: Misschien een rare vraag, maar ik kan soms echt heel blij worden van berichten op t forum, heb je dat ook? Geen rare vraag hoor. Vooral het ‘Gelukkige momenten’ topic is behoorlijk feel-good

7: Welke emoji gebruik je het meest? 😅

8: Welke provincie vind je het leukst/mooist? Overijssel

9: Moet je soms klusjes in huis doen, zo ja wat? Ik moet sws m’n eigen kamer bijhouden (stofzuigen en zo). Verder help ik met genoeg dingen mee, maar het is niet echt een verplichting. M’n ouders hebben mij en m’n broer wel zo opgevoed dat we het vanzelfsprekend vinden mee te helpen. 😅

10: Wat is een eigenschap van je die je zou willen veranderen? Iets minder ‘kort door de bocht’ zijn

11: Wat is je favo kerstliedje? ( beetje rare vraag nu maar ik autoplay op youtube zette die er net 1tje aan😅) Nice, aan kerst denken met 30°C 😂   White Christmas van Bing Crosby

12: Hoeveel huisdieren heb je? 1, een hond

13: Ben je ooit gepest? Nee, gelukkig niet.

14: Weet je al wat je voor beroep of studie wil? Leraar Engels

15: Welk niveau doe je? ( havo, vwo etc ) Zie vraag 1

Dank @123456 en @tim16

@Tover01 , ik zou het wel leuk vinden als je zelf ook een vragenlijst maakt, maar voel je niet verplicht!🙂

Reputatie 7
Badge +11

1: In welke klas zit je? 2e

2: Heb je een bijbaan? nope

3: Weet iemand dat je op dit forum zit?Of hou je dat voor jezelf? alleen mijn beste vriendin 

4: Kook je wel eens? soms

5: Wat is de favo fruit? appels!!!

6: Misschien een rare vraag, maar ik kan soms echt heel blij worden van berichten op t forum, heb je dat ook? ja

7: Welke emoji gebruik je het meest?🤗

8: Welke provincie vind je het leukst/mooist? Gelderland 

9: Moet je soms klusjes in huis doen, zo ja wat? Elke dag, vaatwasser, was, tafel dekken of afruimen, en dat soort dingen.

10: Wat is een eigenschap van je die je zou willen veranderen? Ik kan geen sorry zeggen

11: Wat is je favo kerstliedje? ( beetje rare vraag nu maar ik autoplay op youtube zette die er net 1tje aan😅) jingle bells rock

12: Hoeveel huisdieren heb je? 2 katten

13: Ben je ooit gepest? beetje

14: Weet je al wat je voor beroep of studie wil? zeebioloog of modeontwerper, ik hou van tekenen

15: Welk niveau doe je? ( havo, vwo etc ) gymnasium🤓

 

Reputatie 7
Badge +14

Dank @123456 en @tim16

@Tover01, ik zou het wel leuk vinden als je zelf ook een vragenlijst maakt, maar voel je niet verplicht!🙂

Hey @Jesse_6567  ik zal gaan nadenken over wat voor vragen en iets proberen xd. Er zijn al zoveel onderwerpen gebruikt dus ik moet ff mijn fantasie laten werken 😉 

Knuf Tover x

Ok, @Tover01 , leuk!

Ik ben benieuwd🙂

Reputatie 7
Badge +7

Het Allen! Hey ​​​​@Jesse_6567! :)

Op verzoek van @Tover01 bij deze weer een vragenlijst🙂 Oh de tweede al... Ik loop een beetje achter hoor! Ik vul zo de eerste in haha:)

1: In welke klas zit je? Eerste klas!

2: Heb je een bijbaan? Nee, maar lijkt me gaaf om op te passen of in een chic restaurant te werken xD! Of bij een strandtent! :) Bijles geven lijkt me ook leuk! 

3: Weet iemand dat je op dit forum zit?Of hou je dat voor jezelf? Alleen een vriendin die me geholpen heeft om een account te maken:)

4: Kook je wel eens? Ja! Ik kook regelmatig noedels!

5: Wat is de favo fruit? Hm... Mag je eff raden :D. Tip: Kijk naar me gebruikersnaam haha! ;)

6: Misschien een rare vraag, maar ik kan soms echt heel blij worden van berichten op t forum, heb je dat ook? Jaa, Sommige berichten zijn gewoon zo schattig en leuk om te lezen!

7: Welke emoji gebruik je het meest? 😂😍😏😭😘👻

8: Welke provincie vind je het leukst/mooist? Zeeland is zo mooi en rustig vind ik, Gelderland is heel gezellig. Het is ook mooi en Zuid-Holland is gewoon geweldig! 

9: Moet je soms klusjes in huis doen, zo ja wat? Ja, meestal is het op mijn broertje passen en boodschappen doen!

10: Wat is een eigenschap van je die je zou willen veranderen? Ik ben soms best druk en dan verlies ik mijn concentratie zoals nu haha... Ik hoor eigenlijk nu me huiswerk te maken😮🤫🤥

11: Wat is je favo kerstliedje? ( beetje rare vraag nu maar ik autoplay op youtube zette die er net 1tje aan😅) Feliz Navidad!!

12: Hoeveel huisdieren heb je? Geen... Maar ik heb wel een broertje die gedraagt als een hond haha:)

13: Ben je ooit gepest? Nee niet echt:)

14: Weet je al wat je voor beroep of studie wil? Ik wil later geneeskunde of astronomie studeren! Liefst in de buitenland! En ik wil later ook actrice worden, maar ik wil ook onderzoeker worden op de gebied Geneeskunde of Natuurkunde/Astronomie! :). Dus ik ga gewoon proberen om allebei te doen! Ik ben al ingeschreven in castingbureaus xD

15: Welk niveau doe je? ( havo, vwo etc ) Vwo Gymnasium!

Liefs xxx Banaantje <3

Hey @Jesse_6567  ik zal gaan nadenken over wat voor vragen en iets proberen xd. Er zijn al zoveel onderwerpen gebruikt dus ik moet ff mijn fantasie laten werken 😉

Heb je al inspiratie @Tover01 ? :p

Reputatie 3
Badge

1: In welke klas zit je? 2de

2: Heb je een bijbaan? nee, maar door het inleveren van statiegeld verdien ik mn deel 🤭

3: Weet iemand dat je op dit forum zit?Of hou je dat voor jezelf? nee vgm niet maar ik zou het eig geen probleem vinden hrr!!

4: Kook je wel eens? nee, ik maak wel soms snacks vr mezelf

5: Wat is de favo fruit? ik heb er teveel om op te noemen! maar mango en aardbei zijn vgm wel t lekkerst

6: Misschien een rare vraag, maar ik kan soms echt heel blij worden van berichten op t forum, heb je dat ook? jaa, soms wel :))

7: Welke emoji gebruik je het meest? ik gebruik meer stickers dan emojis, maar deze; 😭💀💀👍🙀🤭

8: Welke provincie vind je het leukst/mooist? ik denk groningen, friesland of noord-holland :)

9: Moet je soms klusjes in huis doen, zo ja wat? ja, ik vouw de kleding

10: Wat is een eigenschap van je die je zou willen veranderen? het feit dat ik heel snel jaloers wordt/doordenk

11: Wat is je favo kerstliedje? ( beetje rare vraag nu maar ik autoplay op youtube zette die er net 1tje aan😅) luister ik niet naar..

12: Hoeveel huisdieren heb je? nog geen, krijg over n halfjaar n kitten!!

13: Ben je ooit gepest? ja, gr 5 t/m gr 8

14: Weet je al wat je voor beroep of studie wil? iets met zorg, ik wil mensen helpen :)

15: Welk niveau doe je? ( havo, vwo etc ) vwo

Thx @xiaoxxluv !

Hey @Tover01 !

Lukt het met je vragenlijst?😋

Sorry als ik te opdringerig ben maar ik ben echt heel benieuwd😊

Reputatie 7
Badge +14

Hey @Tover01 !

Lukt het met je vragenlijst?😋

Sorry als ik te opdringerig ben maar ik ben echt heel benieuwd😊

🤭🫢 het spijt me, ik kan echt moeilijk iets bedenken. Elke keer als ik een onderwerp heb bestaat er al een vragenlijst over. Ik ga nog harder nadenken! ☺️ 

Liefs Tover xxx

@Tover01 Schreef:

Elke keer als ik een onderwerp heb bestaat er al een vragenlijst over. 

Dat maakt niet uit hoor, word lastig om een unieke vragenlijst te maken. Er zijn er zoveel 😉

Reputatie 7
Badge +17

Haha ik snap je goed hoor lieve @Tover01 !  Alles is al een keer bevraagd. Maar er komt vanzelf iets in je op.  Kijk maar eens naar je interesses. Misschien kan het daar over gaan?  Of over fantasie werelden of wat je zou doen als......je een zandkorrel was in de tuin bij de koning ofzo 😉 you name it. En, kwaliteit gaat voor snelheid hoor xd. 

Veel liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +11

@Tover01, je kan ook een vragenlijst maken als er anderen over bestaan hoor! En anders maak je een vragenlijst met allemaal verschillende vragen, zoals ik heb gedaan!

 

Liefs, 

  1.  

Reageer