Vraag

Vragenlijst 10 vragen!

  • 23 April 2024
  • 12 reacties
  • 152 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6

Hoi iedereen,

Een beetje een korte vragenlijst maar ik hoop dat hij toch leuk is!

1: Ben je ooit op een kamp geweest, van school of scouting bv?

2: Wat wil je later voor beroep doen? 

3: Ben je blij met je naam? 

4: Speel je een instrument, of zing je?

5: Wat hoop je dat in de toekomst beter gaat dan nu? (Over jezelf, bv dat je wat minder verlegen bent)

6: Waar heb je veel spijt van?

7: Wat is het leukste wat je ooit hebt meegemaakt?

8: Heb je ooit straf gehad op school?

9: Ben je ooit op een bruiloft geweest?

10: Wat is je favoriete drinken?

Dankjewel voor het invullen alvast:)


12 reacties

Reputatie 7
Badge +5

1: Ben je ooit op een kamp geweest, van school of scouting bv? Ik ben op de basisschool op schoolkamp gegaan! Dat was erg leuk en ik had daar ook een kamer voor mezelf voor het slapen omdat ik migraine heb en de herinneringen aan dat kamp zijn erg fijn :)

2: Wat wil je later voor beroep doen? Weet ik nog niet zo goed, maar ik ben een erg zorgzaam iemand dus ik zit te denken aan verpleegkundige of iets in die richting

3: Ben je blij met je naam? Zeker! :)

4: Speel je een instrument, of zing je? Ik kan een beetje piano spelen, maar ben verre van professioneel haha😅

5: Wat hoop je dat in de toekomst beter gaat dan nu? (Over jezelf dan, bv dat je wat minder verlegen bent) Ik hoop dat ik in de toekomst mijn draai in het leven weer terug kan vinden en weer positief en blij kan zijn

6: Waar heb je veel spijt van? Dat ik zolang mijn gevoelens heb opgekropt en in mezelf heb gehouden omdat ik bang was om het aan anderen te vertellen

7: Wat is het leukste wat je ooit hebt meegemaakt? Ik denk de vakantie naar het tropische eiland Madeira dat was echt zo'n fijn en mooi land en de sfeer was zo relaxed toen.. Is ondertussen alweer lang geleden en wil er graag nog eens heen :D

8: Heb je ooit straf gehad op school? Niet echt straf, maar ben er wel eens uitgestuurd doordat ik de slappe lach kreeg tijdens een toets dus telt dat? ;)

9: Ben je ooit op een bruiloft geweest? Jaa van mijn oudere neef was wel leuk op zich, maar was toen nog maar 10 dus weet het niet zo goed meer😅

10: Wat is je favoriete drinken? Icethee peach met ijsblokjes😋

 

Leuke vragenlijst @Jesse08! Vul je hem zelf ook nog in? :D

Groetjes en liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +12

Hey lieve @Jesse08 ! Ik vul je vragen meteen in, kan echt niet slapen haha 🤭

1: Ben je ooit op een kamp geweest, van school of scouting bv? Ja met school een paar keer, en met Scouting weekendjes en komende zomer een week zomerkamp! 

 

2: Wat wil je later voor beroep doen?  Zorg, onderwijs of defensie misschien.

 

3: Ben je blij met je naam?  Ja hoor mooi zo laten 😄

 

4: Speel je een instrument, of zing je?

Ik zou wel willen drummen en kan een beetje gitaar maar niet echt. Zingen doe ik graag!

5: Wat hoop je dat in de toekomst beter gaat dan nu? (Over jezelf dan, bv dat je wat minder verlegen bent). Ik denk dat ik nu wel op de goede weg ben. Ik zou misschien iets minder ontzag kunnen hebben voor mensen die baas zijn of leider over mij, maar aan de andere kant vind ik respect wel belangrijk.

6: Waar heb je veel spijt van?

Dit jaar eig nergens van, maar wel van hoe ik was in groep 7 en een deel van 8. Echt een stoerdoenertje en stoorzender. 

7: Wat is het leukste wat je ooit hebt meegemaakt?

Alle complimenten toen ik mezelf veranderde. En geïnstalleerd worden bij de scouts. Vond ik echt bijzonder met een eed afleggen en belofte doen. Heel plechtig en mooi. Voelde me best trots ook. 

8: Heb je ooit straf gehad op school?

Op de middelbare nog niks! Heerlijk! In groep 7 en 8 elke straf die er bestond. Strafregels, in de hoek, bij het bord, op de gang, nablijven en klussen. Ik zou het zo graag willen terug draaien maarja, ik ben in elk geval wel (letterlijk want op de blote knietjes) diep gegaan om het goed te maken.  Dat voelt goed! En dus op de middelbare helemaal netjes en beleefd en rustig. Bevalt me eig best! Klinkt braaf maar is echt veel fijner.

9: Ben je ooit op een bruiloft geweest?

Haha ja hoor, leuk is dat. Volgens mij al toen ik 3 was voor het eerst xd. Laatste keer vorig jaar. 

10: Wat is je favoriete drinken? Thee.  Smaakjes water, ice tea, ginger beer en rivella. 

Dankjewel voor het invullen alvast:)

Graag gedaan Jesse! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +11

1: Ben je ooit op een kamp geweest, van school of scouting bv?

Ja, wel ff geleden. Dat was in groep 6

2: Wat wil je later voor beroep doen? Ik zou wel iets creatiefs willen gaan doen of acteur worden. Iets in de politiek lijkt me ook wel wat.

3: Ben je blij met je naam? 

Ja. Als ik mijn naam zou moeten veranderen zou dat Sky zijn.

​​​4: Speel je een instrument, of zing je?

Ik speelde vroeger gitaar 🎸 

5: Wat hoop je dat in de toekomst beter gaat dan nu? (Over jezelf, bv dat je wat minder verlegen bent)

Dat mensen me eindelijk is begrijpen en dat ik wat meer vrienden heb.

6: Waar heb je veel spijt van?

Dat ik soms dingen zeg en dat ik achteraf denk 'oh shit! Dat had ik nooit moeten zeggen!'

7: Wat is het leukste wat je ooit hebt meegemaakt?

Dat iemand zei dat ze het knap vond dat ik me niet laat kisten. (Dat was toen ik voor het eerst nagellak droeg)

8: Heb je ooit straf gehad op schoolniveau?

Wat bedoel je?

9: Ben je ooit op een bruiloft geweest?

Nope

10: Wat is je favoriete drinken?

Water

 

​​​​​​@Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +5

 Hoi @Jesse08 

lekker weer eens een kort lijstje met leuke vragen

Hoi iedereen,

Een beetje een korte vragenlijst maar ik hoop dat hij toch leuk is!

1: Ben je ooit op een kamp geweest, van school of scouting bv?  ja, kennismaking kamp in de brugklas en werkweken met school en verder niks omdat het toen corona was

2: Wat wil je later voor beroep doen?  ik kan niet kiezen of iets technisch of iets medisch, het moet wel uitdagend zijn en ook afwisselend, een combi van dingen met je hoofd en dingen met je handen doen, misschien biomedische wetenschappen of BioMechanical Engineering op de TU en misschien later ook wel een eigen bedrijfje

3: Ben je blij met je naam?   ja, die is lekker kort  (niet @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer , maar mijn echte naam)

4: Speel je een instrument, of zing je? ik zou het allebei willen kunnen, maar ben er niet echt goed in. Ik zing alleen met de muziek mee als ik mijn oortjes in heb, want dan hoef ik er zelf niet naar te luisteren 😄

5: Wat hoop je dat in de toekomst beter gaat dan nu? (Over jezelf dan, bv dat je wat minder verlegen bent) soms moet ik meer voor mezelf opkomen en minder de dingen weglachen. Ik probeer gwn gedoe te voorkomen

6: Waar heb je veel spijt van? dat ik niet eerder gepraat heb over dat ik misbruikt werd toen het aan de gang was, maar ik schaamde me en was bang. Het is pas gestopt toen die anderen ermee stopten

7: Wat is het leukste wat je ooit hebt meegemaakt?  dat ik een vriendje kreeg die ik langzaam heb leren kennen, toen pas echt verliefd werden op elkaar en daarna pas voor het eerst gekust hebben en pas de laatste tijd wat verder zijn gegaan en verder ben ik blij met mijn familie en dat ik jullie hier allemaal mag leren kennen

8: Heb je ooit straf gehad op school? ja, ik mocht een paar dagen niet komen wegens vernieling. Ik had een deur ingetrapt (omdat jongens mij opgesloten hadden) en er een wasbak van de muur afgetrokken was.  Die deur was trouwens al flink beschadigd, toen ik er tegen trapte ging ik er gelijk met mijn voet door en toen kwam de conciërge op het geluid af.  Die wasbak had ik niet  gedaan maar ik durfde niet te zeggen wie wel, want dan zou ik ook moeten vertellen over dat misbruik. Ik moest wel alles betalen, iets van 1200, die hadden papa en mama eerst betaald aan school, maar ik moest het toen zelf in stukjes terugbetalen. Toen ze van het misbruik wisten hoefde ik het niet meer te betalen

9: Ben je ooit op een bruiloft geweest? ja, paar keer, maar toen was ik nog best klein. Ik weet alleen dat we spelletjes mochten doen en veel taart hadden gegeten

10: Wat is je favoriete drinken? water, thee en sinas, maar een lekkere koude coca cola met blokjes erin is op een warme dag ook heel lekker, alleen krijg ik dan soms een brainfreeze of hoe noem je dat, dat je je gehemelte niet meer voelt en niet meer kan slikken door die koude cola haha

Dankjewel voor het invullen alvast:)

 

Leuk lijstje @Jesse08 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

Delen van de tekst zijn verwijderd omdat deze in strijd zijn met forumregel 3 en we je anonimiteit belangrijk vinden en dus herkenbaarheid willen voorkomen.

Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum, zodat anderen jou niet herkennen. 

Anne - De Kindertelefoon

 

Reputatie 7
Badge +17

1: Ben je ooit op een kamp geweest, van school of scouting bv? Meerdere keren al. Elke keer vind ik het weer erg leuk! Vooral met Scouting. Even een andere wereld beleven. Met school was ook lol. Je leert je docenten ook heel anders kennen en zij jou. 

2: Wat wil je later voor beroep doen? 

Ecologische boerderij runnen..

3: Ben je blij met je naam? 

Ja eig wel. Prima zo . 

4: Speel je een instrument, of zing je?

Zingen is leuk om te doen. Ik ben er niet heel goed in maar het gaat. En ik kan mondharmonica spelen. Van kleins af gedaan en zonder noten. Alt fluit kan ik ook. Jambay ook. 

5: Wat hoop je dat in de toekomst beter gaat dan nu? (Over jezelf, bv dat je wat minder verlegen bent). Mijn angst stoornis die nu opspeelt moet weg. Want daardoor wordt ik tegelijkertijd ook depressief en soms opstandig -boos en verdrietig tegen mijn buien. Het maakt dat ik nu in een streng schema moet zitten en dat helpt maar voelt heel vervelend. Alsof ik straf heb voor mijn toestand. Ik snap het allemaal maar voelt soms zo 😥

6: Waar heb je veel spijt van?

Dat ik dat van vraag 5 een tijdje aan voelde komen maar het niet wou weten. Als ik eerder had toe gegeven had ik het misschien beter of sneller kunnen onderdrukken. Maarja je wilt dit natuurlijk niet. 

7: Wat is het leukste wat je ooit hebt meegemaakt?

Zomerkamp bij scouting en dat ik in het winkeltje mag werken . Een meisje daar mijn baas en het is elke keer weer leuk!  En het allerleukste was dat ik verkering kreeg met mijn lief. Zo fijn. We zijn natuurlijk super jong en je weet nooit hoe dingen lopen maar ik voel echt dat we 100% klikken. Ik vind het zo bijzonder als zij tegen mij zegt dat ze van me houdt. En ook dat ik dat tegen haar mag zeggen. En in deze tijden is zij voor mij echt een gids en een houvast. Ik voel me nederig naar haar dat ze mij zo ontzettend goed helpt en steunt en leidt. Leg ik wel uit in mijn topic over de stand van zaken. 

8: Heb je ooit straf gehad op school?

Op de basisschool maar 1 keer toen ik  per ongeluk iets vernield had met een aanwijs stok oeps. Ouders gebeld voor de schade en ik 2 dagen blokdag. Binnen blijven met pauzes en na de tijd ook langer. En de bekende: op mijn huidige school 2 keer in de hoek bij gym en een keer op de gang wegens mijn al te vrolijke buien 🤭(ik ben ook een keer zelf naar buiten gegaan om dat ik stoorde) en een keer 100 regels maar ik weet niet meer waarvoor. Maar, echt ik ben eig verder heel rustig en respectvol. Ik wil niet de indruk wekken dat ik constant vervelend doe haha. Is echt niet zo.  Ik vind het juist geweldig dat mensen ons dingen willen leren dus docenten verdienen echt waardering!! 

9: Ben je ooit op een bruiloft geweest?

Ja zeker! Paar keer al. Heel gezellig! Ook een Schotse bruiloft, dat was echt cool. 

10: Wat is je favoriete drinken?

Chocomelk, 0,0 bier, caf vrije koffie.

Dankjewel voor het invullen alvast:)

Graag gedaan @Jesse08  leuk dat je weer vragenlijsten maakt! Doe je goed! 👍 

Groetjes liefs Tartan X 

 

Delen van de tekst zijn verwijderd omdat deze in strijd zijn met forumregel 3 en we je anonimiteit belangrijk vinden en dus herkenbaarheid willen voorkomen.

Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum, zodat anderen jou niet herkennen. 

Anne - De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +6

Hoi iedereen,

Een beetje een korte vragenlijst maar ik hoop dat hij toch leuk is!

1: Ben je ooit op een kamp geweest, van school of scouting bv? Ja, 1x met de brugklas.

2: Wat wil je later voor beroep doen?  Weet ik nog niet zeker, misschien iets in de zorg maar in ieder geval wel iets dat ik echt met iets bezig ben. Een hele dag op een kantoor werken lijkt me echt niks! ;)

3: Ben je blij met je naam?  Ja hoor.

4: Speel je een instrument, of zing je? Beide niet🙃

5: Wat hoop je dat in de toekomst beter gaat dan nu? (Over jezelf, bv dat je wat minder verlegen bent) Wat socialer, en dat ik wat sterker ben zeg maar, me minder snel heel erg rot ga voelen.

6: Waar heb je veel spijt van? Ik heb nooit echt gezegd over wat er op school gebeurde en daar heb ik wel spijt van, maar het is gebeurd en ik heb het nu wel gezegd dus ik probeer het zoveel mogelijk achter me te laten:)

7: Wat is het leukste wat je ooit hebt meegemaakt? Een week op vakantie! Het was super gezellig met de andere kinderen op de camping:) 

8: Heb je ooit straf gehad op school? Ja, 2x nablijven omdat ik 1x te laat was en de andere keer omdat bij andere mensen de les uitviel maar bij mij blijkbaar niet, heel raar... En een andere keer omdat ik te laat was moest ik vegen. Op de basisschool moest ik een keer op de gang staan omdat ik teveel kletste maar verder volgens mij nooit:)

9: Ben je ooit op een bruiloft geweest? Ja, toen ik 11 was.

10: Wat is je favoriete drinken? Icetea.

Dankjewel voor het invullen alvast:)

 

Reputatie 7
Badge +17

" Delen van de tekst zijn verwijderd omdat deze in strijd zijn met forumregel 3 en we je anonimiteit belangrijk vinden en dus herkenbaarheid willen voorkomen.

 

Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

 

Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum, zodat anderen jou niet herkennen. 

 

Anne - De Kindertelefoon" 

Voor zover ik weet heb ik ook geen persoonsgegevens geplaatst. En het andere al eerder in andere topics vermeld. Dat ik een kilt draag is geen uniek prive ding en ik vind het ook onzin om dat weg te halen. En de grappige anekdote over een knopje etc. heb ik ook in andere topics al eens genoemd. Waarom dat nu opeens een probleem is begrijp ik niet. Ik wil in elk geval even de indruk weghalen dat ik bewust of onbewust een loopje met de regels neem. 

Tartan14 

Reputatie 4
Badge +2

Hoi Tartan14,

Bedankt voor je reactie. Ik begrijp je verwarring., onze excuses hiervoor. We hebben absoluut niet de indruk dat je bewust of onbewust een loopje met de regels neemt.

Ik heb je opmerking naar de community manager doorgestuurd.

Nog veel plezier op het Forum!

Groetjes, Karin, De Kindertelefoon

Reputatie 5
Badge +1

Hoi iedereen,

Een beetje een korte vragenlijst maar ik hoop dat hij toch leuk is! 

1: Ben je ooit op een kamp geweest, van school of scouting bv? ja, met een deel van groep 8 en een keer op ponykamp

2: Wat wil je later voor beroep doen? het liefst iets met mensen en paarden:) mijn droom is paardencoach en mensen les geven met paardrijden en anders psycholoog

3: Ben je blij met je naam? nee, maar weet niet echts iets anders

4: Speel je een instrument, of zing je? nee, zing alleen als ik alleen ben

5: Wat hoop je dat in de toekomst beter gaat dan nu? (Over jezelf, bv dat je wat minder verlegen bent) meer zelfverzekerd, mezelf goed vinden zoals ik ben

6: Waar heb je veel spijt van? dat ik zo verlegen was en nooit mezelf durfde te zijn

7: Wat is het leukste wat je ooit hebt meegemaakt? naar de Efteling met vriendinnen

8: Heb je ooit straf gehad op school? nee

9: Ben je ooit op een bruiloft geweest? nee, ik wil het wel echt heel graag!!!

10: Wat is je favoriete drinken? water

Dankjewel voor het invullen alvast:)

leuke vragen lijst!

 

Reputatie 7
Badge +5

 Hoi @Anne B  of @Anne_K  van de kindertelefoon, ik weet niet welke je bent en @Karin_ misschien weet u het ook wel,

 

het enige wat ik kan bedenken vanwege die melding die ik ook kreeg  net als @Tartan14  is het volgende:

 

ik dacht dat je buitenlandse plaatsnamen van schoolkamp wel mocht noemen, maar kennelijk niet, dus sorry, maar dan weten anderen het iig ook. Die zijn bij mij weggehaald. Het zij gwn grote plaatsen in het buitenland waar elke school zowat naartoe gaat 🙂

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

 

Reputatie 1
Badge

Hoi @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer ,

Modereren blijft mensenwerk en dit is de beslissing die de moderator gemaakt heeft. Om nu niet verder off topic te gaan wil ik het hierbij laten. 

Mocht je nog vragen hebben dan kun je een nieuw topic openen of mailen naar forum@kindertelefoon.nl 

 Groetjes, Lies van de Kindertelefoon.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi iedereen,

Een beetje een korte vragenlijst maar ik hoop dat hij toch leuk is!

1: Ben je ooit op een kamp geweest, van school of scouting bv? Ja

2: Wat wil je later voor beroep doen?  YouTuber

3: Ben je blij met je naam?  Ja 

4: Speel je een instrument, of zing je? Zingen (school)

5: Wat hoop je dat in de toekomst beter gaat dan nu? (Over jezelf, bv dat je wat minder verlegen bent) idk

6: Waar heb je veel spijt van? Nog niks

7: Wat is het leukste wat je ooit hebt meegemaakt? Tijdens school deden we iets waar je de hele tijd viel, en we lachten ons kapot (ik viel ook)

8: Heb je ooit straf gehad op school? Ja

9: Ben je ooit op een bruiloft geweest?

10: Wat is je favoriete drinken? Fanta/cola

Dankjewel voor het invullen alvast:)

 

Reageer