Vraag

Voorspellingen voor 2021?

  • 28 December 2020
  • 4 reacties
  • 55 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Wat zijn jullie voorspellingen voor 2021?


4 reacties

Iedereen lijkt heel enthousiast te zijn over 2021, maar ik denk dat we echt nog een hele tijd met deze corona shit zitten. Het vaccineren gaat echt niet zo vlot. Dus denk dat we voorlopig nog wel aan de maatregelen vast zitten. Hopelijk kan er in de loop van 2021 weer wat meer. 

Heyy

Ik denk mee in de richting van  xLisa. We denken allemaal dat het vaccin de oplossing is, terwijl dat helemaal niet zeker is. Misschien zal het virus door het vaccin sneller muteren zoals in Engeland, dan hebben we weer pech. Ik zeg niet dat het niet werkt ofzo, ik zeg gewoon dat we realistisch moeten zijn ivm het vaccin.

Waarschijnlijk wordt 2021 niet veel beter dan 2020, er is dan wel een vaccin, maar er voorzien in mei volwassenen te vaccineren die niet in de zorg werken( voor België). Mei is alweer 5 maanden ver in het jaar. Mogelijks is er vertraging, mutatie en dat soort dingen, waardoor het allemaal langer duurt.

Ik ben niet pessimistisch, gewoon realistisch.

Zelfde als 2020, met mensen die minder meewerken aan maatregelen, maar met meer leuke dingen die op creatieve manieren mogelijk gemaakt worden. Het EK Voetbal bijvoorbeeld. Het Eurovisie. Muziekfestivals. Die dingen komen eraan/terug, maar niet zoals je gewend bent. 

Reputatie 5
Badge +6

Hoihoi, 

 

Er komt na deze sowieso nog een lockdown omdat het aantal corona-patiënten niet echt minder wordt, dus zijn mijn verwachtingen niet heel hoog. Gewoon NOG meer corona shit, best vervelend, maar je kan er vast zelf wat leuks van maken. 
Groetjes 

 

-flopflop13🔴⚪️🔴

Reageer