Vraag

Voetbal (meiden) droom

  • 23 January 2018
  • 6 reacties
  • 296 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Zijn er meiden die voetballen en hun droom hebben als profvoetbalster te worden . Want lijkt me wel leuk om meer meiden te kennen met die droom
Gr lian

6 reacties

Hoi Lian123,

Nee sorry, ik heb die droom niet.

Maar wel een leuke baan en het zou grappig zijn als het wat wordt! Straks ben je wekelijks op tv te zien haha.

Ik hoop dat er nog andere meiden zijn die misschien wel hetzelfde willen worden.

Successsss!

Suzan (15) xx
Hoi,

Ik heb ook deze droom niet, maar ik weet zeker dat er genoeg andere meiden zijn die dit wel hebben.
Gaat het je echt alleen om de verhalen van anderen, of wil je ze echt leren kennen? Want in dat 2e geval ben je niet op de juiste plek bij de KT, aangezien contactgegevens uitwisselen verboden is.
Ik neem aan dat je bij een voetbalvereniging zit. Zijn er daar meiden die dezelfde droom delen? Wellicht in een ander team?

Gr. Pin
Nee meer om hun verhalen te horen vind dat wel intresant heb soms wel het idee alsof ik de enige ben die die droom heeft
Ik denk dat er op internet best verhalen te vinden zijn van meiden met deze droom. Ook denk ik dat je de verhalen van huidige topspelers wel terug kunt vinden. Is dat misschien ook wat?
dit heb ik zeker maar dan vooral als keeper
(ps. ik ben een meisje met een andere naam)
Badge

Hallo, 

Ik heb die droom ook! Eerst was ik keeper, maar sinds dit seizoen speel ik in het veld als rechts achter. Ik vind het echt heel leuk. Misschien kunnen we nog wat meer verhalen delen?

⚽️⚽️⚽️

Reageer