Vraag

vlogger worden

  • 15 April 2020
  • 7 reacties
  • 103 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben een anoniem meisje en ik wil vlogger worden. Ik ben alleen bang voor de reactie van mijn klasgenoten en mijn schoolgenoten. Ze gaan mij sowieso belachelijk maken. Hebben jullie tips?


7 reacties

Hoi,

 

Ik dee het ook, maar wat boeit het jij wilt het graag doen . Ze wennen er vast aan en je moet niet laten zien dat je dat irritant vind want hun vinden het dan best saai om dat telkens te zeggen. Je kan ook gwn niks zeggen over je kanaal

 

Hoi,

 

Ik dee het ook, maar wat boeit het jij wilt het graag doen . Ze wennen er vast aan en je moet niet laten zien dat je dat irritant vind want hun vinden het dan best saai om dat telkens te zeggen. Je kan ook gwn niks zeggen over je kanaal

Bedankt! Wat als ze erover door gaan?

Ik doe het ook een soort van, maar je moet je gewoon niks aantrekken van reacties van ander mensen. Als jij dr plezier in hebt is het gewoon goed.

Hoi

Als jij vloger wild worden dan mag dat jij mag erover bepalen dit soort mensen moet je negeren anders wordt het erger    jij mag bepalen wat jij wilt doen niet anderen dus gewoon doen succes groeten jandeB

I ben ook van plan om zoiets te doen, maar ik was van plan gewoon niemand er iets over te zeggen, en dan kan je een naam verzinnen dat niets met jouw naam te maken heeft.

Ik hoop dat dit kort antwoord je toch kan helpen veel suc6 

Groetjes

Luciaa

Of je maakt een interessant kanaal. En je interviewt bekende vloggers over het ‘vlogger zijn’.   Waardoor je klasgenoten denken: ‘Ok, dat had ik ook wel gewild’. 

Ik denk dat je ook kunt kiezen om dicht bij jezelf te blijven. Dus als je ergens onzeker over bent (bv over je vloggen) kun je dat in je vlog bespreken. Dan is de lol voor je klasgenoten er al af - je kunt iemand alleen raken maken met wat hij/zij zelf probeert geheim te houden. 

Kijk maar naar het verhaal van Nikkie de beautyvlogger.

 

Badge

Ik zou het gewoon noet vertellen😊ze komen er van zelf wel achter. Maar jij moet doen wat jij wilt

Reageer