Skip to main content
Vraag

vinden jullie schrijven ook leuk?

Forum|alt.badge.img+4

Hoi ik ben zeepsopje,

Ik vind schrijven erg leuk. Ik kan mijn gevoel dan lekker kwijt ofzo. Laatste tijd schrijf ik over heftige dingen over: zelfmoord, depressie, zelfmoordgedachtes en andere dingen. Ik weet niet of jullie dat ook doen. Maar vinden jullie schrijven ook leuk?

Liefs zeepsopje

6 reacties

Charlotte2024
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 42 reacties
  • 25 maart 2025

Hoi Zeepsopje,

Ik hou ook erg van schrijven en het bedenken van verhalen. Een paar jaar geleden had ik ook een paar verhalen met heftige onderwerpen die jij had genoemd en andere persoonlijke dingen. Het is gewoon fijn om over dingen te schrijven waarmee ik zit, maar dan met verzonnen personages zodat het niet zo persoonlijk overkomt. Dan hoef ik me niet echt zorgen te maken dat iemand het perongeluk ziet.

Soms schrijf ik over hele random dingen voor de grap als ik me verveel of om op nieuwe en betere ideeën te komen.

Groetjes van mij

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 95 reacties
  • 26 maart 2025

Wat leuk, gelukkig ben ik niet de enige die over dat heftige onderwerpen schrijft

Sterre20
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 46 reacties
  • 26 maart 2025

Als gedichten schrijven ook telt en ik schrijf mini verhaaltjes

Groetjes Sterre ⭐⭐⭐

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 95 reacties
  • 26 maart 2025

Zeker alles telt

AanNOonNOonNIieEMm
Forum|alt.badge.img+1

Heyy

Ik hou zeker van schrijven maar nog meer van lezen. 

Ik heb weleens een boek proberen te schrijven met een paar vriendinnen (die niet meer mijn vriendinnen zijn), maar ik deed eigenlijk alles omdat hun taalgebruik gewoon geen goede Nederlands was enz (ze zijn wel volledig Nederlands). 

Maar ik heb toen eigenlijk heel dat boek geschreven.

Het gaat over vriendinnen die een seance gingen houden (geesten oproepen) en dat liep uit de hand etc, een soort kinderverhaal zegmaar.

Wat voor soort verhalen heb jij geschreven over die onderwerpen (die je hebt opgenoemd)? Ik ben wel benieuwd:). Maar als je het niet wil vertellen mag dat natuurlijk ook!

Groetjesss

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 26 maart 2025

Hoi zeepsopje! ik snap helemaal wat je bedoeld! ik kan heel goed me gevoelens uiten als ik een verhaal schrijf.

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen