Verslaafd aan Pokemon.

  • 17 November 2013
  • 15 reacties
  • 1109 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal,

Ik ben 14 en ik speel nog 'Pokemon'.
Ik speel het best wel vaak en ik heb ook bijna alle games ervan.
Is dat raar als je dat nu nog speelt? Verder vind ik het echt een leuk spel
maar soms lachen die kinderen op school me uit.

Boris.

15 reacties

harstike normaal ik ben 16 heb een vriendin en speel ook nog pokemon dus maak je geen zorgen hoor 
heej ik vindt eigelijk pokemon stom maar het is gewoon verslafent dus je bent niet de enige :)
maar het is wel raar dat je wordt gepest want ik wordt namelijk niet gepest als ik jouw was zou ik daar wat aan doen
Eerlijk gezegd vind ik je jong :P
Heel het pokemon gedoe begon op in 1999, toen kwam het op tv en kwamen de spellen uit in Europa.
Jij bent dus eigenlijk te jong om die hype echt meegemaakt te hebben.
Het zal je verbazen hoeveel mensen die in die tijd zijn opgegroeid, nu nog steeds elke nieuwe versie van pokemon kopen om het uit te spelen. :P
Helaas zijn de pokemon kaarten nu wel een beetje vergeten, tegenover hoe het vroeger was xD
Ik denk dat misschien wel meer 18+ mensen het spelen dan mensen onder de 14 jaar... 
Ze durven het misschien niet altijd toe te geven xD
Ik denk omdat de kinderen op school die tijd ook niet zo hebben meegemaakt dat ze het vreemd en kinderachtig vinden..
Ze snappen gewoon niet hoe awesome het is x3
ohww pokemon goede tijden weet nog toen ik nog jong was en het eerste spel kwam uit pokemon rood voor de gameboy pocket(nog zwart wit) hahaha leuk tijd mee beleeft met me vrienden vroeger maarja dat is al 12-13 jaar geleden.
ik zie trouwens steeds meer mensen in de trein en in de bus die pokemon op hun telefoon spelen en die zijn allemaal in de 20 dus je hoeft je nergens zorgen over te maken
Hallo allemaal,

Ik ben 14 en ik speel nog 'Pokemon'.
Ik speel het best wel vaak en ik heb ook bijna alle games ervan.
Is dat raar als je dat nu nog speelt? Verder vind ik het echt een leuk spel
maar soms lachen die kinderen op school me uit.

Boris.
Je moet de kinderen negeren die je uitlachen want achteraf spelen hun het ook maar willen ze het niet toegeven omdat hij zogenaam niet stoer is, ten 2e is het jou ding en niemand kan voor jou bepalen wat jij leuk vind het wil niet gelijk zeggen dat je kinderachtig bent.
ik dacht zelf dat ik een van de enige was die het nogop deze leeftijd speelde. Maar gelukkig dus niet. Zelf speel ik het mega vaak, op school heb ik 2 vriendinnen  (allemaal 15 jaar) die dat ook doen en dan paten we er veel over, ook met het meisje waarmee ik samen fiets praat ik er elke keer over. over wat voor pokemons we gevangen hebben en dat ze levels omhoog zijn gegaan en dat soort dingen. En nee, ik ben geen raar neurderig kindje, mijn vriendinnen en ik zijn gewoon. 
En Pokéon is gwn f*cking geniaal, dus who care over wat anderen vinden, als jij het leuk vind
is dat prima!
Maakt niet uit, ik ben 13 en speel, kijk ect. Het ook.
Ga gewoon door als je het leuk vind en trek je niks van de anderen aan!
Je bent niet meteen verslaafd als je games vaak speelt.
Zo gauw je niet goed kan functioneren zonder moet je misschien wat minderen. Er zijn ook mensen bij ons op school die pokemon spelen, en die zijn 16-20 jaar, niets mis mee.
Ik vond toen ik klein was pokemon echt gewoon het einde! Uiteindelijk begon ik het kinderachtig vinden.. 😕 Maar laatst probeerde ik weer zo een spel en na een paar dagen was het zo van:' shit.... ik ben verslaaft xD'. Dus ja ik ben dol op pokemon en er is niks mis mee!
Reputatie 2
Badge +17
Waarschijnlijk spelen wel meerdere jongens dit bij jou op school, alleen durven dit niet toe te geven omdat je het vroeger leuk vond. Nu lijkt het wat 'ouderwets'. Maar als jij dat wilt spelen, doe je dat toch? Het is alleen niet zo heel slim om het er echt openbaar over te hebben.
Ik vind dat pokemon een geweldige game is en , de games die tegenwoordig kapot worden gespeeld zijn meestal cod en fifa , zelf kan ik zien waarom mensen dit spelen maar games zoals pokemon , zelda etc. hebben een storyline die geweldig is en niet in vergelijking kan komen met cod en fifa.
Pokemon wordt nu bekeken als '' voor kinderen '' maar ik speel zelf ook pokemon , ik ben bijn 14 en ik hou vaak en wedstrijd met mijn vrienden om te kijken wie als eerste firered uit kan spelen.
Ik vind het geweldig dat je nog pokemon speelt en als je niet wil dat mensen je uitlachen moet je het niet te openbaar maken of echte vrienden zoeken.
Het concept word alleen elke keer herhaald het spel uit 1998 is bijna hetzelfde als nu alleen dan wat mooier.
Na mijn mening word pokemon een beetje te veel uitgemolken
Reputatie 2
Badge +17
Precies, het wordt allemaal een beetje te 'heftig'
Badge

ik ben precies dezelfde leeftijd en heb precies hetzelfde probleem. het meest houd ik van de pokemon kaartjes. ik maak die ook zelf. ik heb daar sinds kort een instagram account voor en heb daar nu al 700 volgers op.  fijn om te weten dat ik niet de enige ben met dit probleem
 

Badge

nee  ik zou ook graag elke speel willen die er id

Reageer