verhaal maken met zn allen


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey allemaal. 

In een topic van 6 jaar geleden heb ik iets leuks gezien. Ik start in mn topic een verhaal en iedereen mag een stukje toevoegen aan het verhaal, zo krijgen we een fantasy verhaal. Het stukje moet niet te lang zijn.

 

Luuk zit op zijn kamer, het is 10 uur 's avonds. Zijn moeder denkt dat hij al slaapt maar dat is niet zo. Hij is aan het snappen met iemand die Emiel heet. Hij heeft Emiel leren kennen via Instagram en ze zijn al heel de avond aan het chatten. 'Pling!' Daar krijgt hij weer een snapje binnen van Emiel. Hij opent hem en wat ziet hij nu.....


34 reacties

 

Luuk zit op zijn kamer, het is 10 uur 's avonds. Zijn moeder denkt dat hij al slaapt maar dat is niet zo. Hij is aan het snappen met iemand die Emiel heet. Hij heeft Emiel leren kennen via Instagram en ze zijn al heel de avond aan het chatten. 'Pling!' Daar krijgt hij weer een snapje binnen van Emiel. Hij opent hem en wat ziet hij nu.....

Er staat: "ey we snappen al n tijdje, zullen we elkaar een keer ontmoeten?" Luuk weet even niet wat hij terug moet sturen. Zijn moeder heeft het op zijn gedrukt dat hij nooit mensen van het internet moet afspreken. Maar luuk weet het opeens niet meer zeker. Stel dat...

Emiel een hele goede vriend van hem word als hij er mee afspreekt. Eigenlijk heeft hij niet veel vriendin dus dit is zijn kans om een echt vrienden met iemand te worden. Hij maakt weer een selfie en typt er bij: 'dat lijkt me leuk'. Hij verstuurd hem maar voelt zich er niet helemaal goed bij. In de volgende snap die hij van Emiel krijgt vraagt Emiel waar hij woont. Wat zal hij antwoorden...

Emiel een hele goede vriend van hem word als hij er mee afspreekt. Eigenlijk heeft hij niet veel vriendin dus dit is zijn kans om een echt vrienden met iemand te worden. Hij maakt weer een selfie en typt er bij: 'dat lijkt me leuk'. Hij verstuurd hem maar voelt zich er niet helemaal goed bij. In de volgende snap die hij van Emiel krijgt vraagt Emiel waar hij woont. Wat zal hij antwoorden...

Luuk antwoord met: Misschien kunnen we beter afspreken in de stad ofzo. Kom naar Amsterdam centraal en dan ontmoeten we elkaar daar!

Zodra Luuk aankomt op Amsterdam centraal gaat hij op zoek naar Emiel. Emiel is nog nergens te bekennen, dus gaat Luuk  er van uit dat zijn trein gewoon vertraging heeft. Opeens voelt hij een hand op zijn schouder :'’Meekomen, nu.'’ Zegt iemand achter hem...

Luuk schrikt zich kapot. Het zijn 2 mannen met een zwart pak aan, zonnebril en bruin haar. Ze nemen hem mee naar een busje… Luuk verkluimt helemaal van de angst en weet niks te zeggen. Ze rijden zo een 5 minuten naar een soort van kantoor. Luuk word naar binnen gebracht...

Reputatie 3
Badge +2

En de 2 mannen bedreigen hem met een mes. Ze laten Luuk voor zich werken. Luuk probeert zijn moeder stiekem te bellen maar dan:

En de 2 mannen bedreigen hem met een mes. Ze laten Luuk voor zich werken. Luuk probeert zijn moeder stiekem te bellen maar dan:

Komt één van de mannen plots de kamer binnen. Luuk slaagt er nog net in mijn zijn telefoon achter zijn rug te verbergen, maar daarbij valt en glijdt zijn telefoon onder een kast. Die is buiten bereik. Luuk ziet echter dat de man in de broekzak van zijn pak een telefoon bij zich heeft...

 

En de 2 mannen bedreigen hem met een mes. Ze laten Luuk voor zich werken. Luuk probeert zijn moeder stiekem te bellen maar dan:

Komt één van de mannen plots de kamer binnen. Luuk slaagt er nog net in mijn zijn telefoon achter zijn rug te verbergen, maar daarbij valt en glijdt zijn telefoon onder een kast. Die is buiten bereik. Luuk ziet echter dat de man in de broekzak van zijn pak een telefoon bij zich heeft...

 

En hij neemt de telefoon onopvallend af en wacht tot zij uit de buurt zijn. Hij probeert te bellen maar de telefoon is leeg.

Luuk zoekt naar een lader. Dan hoort hij opeens iemand lopen… Het zijn hakken, Luuk gaat snel weer zitten. De vrouw komt naar binnen en zegt:

Luuk zoekt naar een lader. Dan hoort hij opeens iemand lopen… Het zijn hakken, Luuk gaat snel weer zitten. De vrouw komt naar binnen en zegt:

Ok, ga even stil houden, er is politie. De politie kwam binnen en gaf de mannen een bekeuring van 395 euro voor het niet houden van 1.5 meter afstand.

Luuk zag Emiel in de gang lopen met handboeien om. Luuk liep ernaartoe en spuugde op hem.

Luuk zag Emiel in de gang lopen met handboeien om. Luuk liep ernaartoe en spuugde op hem.

emiel kijkt verbaasd op, wat doe je? Ik ben ook in de zeik genomen. Luuk is verbaast hij dacht dat emiel hierachter zat. Maar dan kijkt hij naar de vrouw en de twee mannen en word het duidelijk

De vrouw is de baas van de FBI, ze worden weer in een bus meegenomen naar een plek met zn 2en. De vrouw legt het uit: Wij kunnen alles zien wat er op telefoons gebeurt, en Emiel we zaten achter jou aan omdat jij iets hebt wat niemand heeft, namelijk:

De vrouw is de baas van de FBI, ze worden weer in een bus meegenomen naar een plek met zn 2en. De vrouw legt het uit: Wij kunnen alles zien wat er op telefoons gebeurt, en Emiel we zaten achter jou aan omdat jij iets hebt wat niemand heeft, namelijk:

Voordat ze de zin kon afmaken werd de bus geramd door een andere auto, Emiels hoofd tolt en hij voelt bloed van zijn voorhoofd over zijn ogen stromen. Verdwaasd kruipt hij uit het busje terwijl de hele wereld om zich heen tolt. Hij leek steeds dieper weg te zakken in een duisternis...

Hij leek steeds dieper weg te zakken in een duisternis…

tot hij in zijn ooghoek blauwe zwaailichten ziet. Een politieagent rent op hem af, maar wanneer deze op het punt staat hem bij zijn arm te grijpen, wordt Emiel meegesleurd door zijn ontvoerders. Samen met Luuk wordt hij een andere wagen ingeduwd, die met piepende banden wegvlucht. 

Hij leek steeds dieper weg te zakken in een duisternis…

tot hij in zijn ooghoek blauwe zwaailichten ziet. Een politieagent rent op hem af, maar wanneer deze op het punt staat hem bij zijn arm te grijpen, wordt Emiel meegesleurd door zijn ontvoerders. Samen met Luuk wordt hij een andere wagen ingeduwd, die met piepende banden wegvlucht. 

 

Ze slopen de deur en breken uit maar deden er te langzaam over waardoor ze worden opgemerkt en er een achtervolging is.

 

 

Ze slopen de deur en breken uit maar deden er te langzaam over waardoor ze worden opgemerkt en er een achtervolging is.

 Luuk en Emiel horen sirene's achter hun. Dan doet Emiel iets… Hij klikt op zijn horloge en klikt op een knop… Er is een hele grote lichtbol en alles is wit voor 2 seconden. Dan ziet Luuk Emiel in een ijzeren pak met allemaal gadgets… Emiel kijkt Luuk aan.

 

' ik wilde je dit al de hele tijd laten zien maar ik heb er nog geen tijd voor gehad' zei emiel terwijl hij luuk aankeek. 'Kom we moeten weg' emiel pakte luuk op en samen vlogen ze weg. Sneller dan het licht. Terwijl ze vlogen bekeek luuk, emiel eens goed. Hij kreeg er een vreemd gevoel van in zijn buik…

 

en toen werd Luuk wakker op de grond want hij had gedroomd.

en toen werd Luuk wakker op de grond want hij had gedroomd.

Hij keek op zijn telefoon en zag dat hij nog niet had gereageerd op het berichtje van Emiel… Het was dus allemaal een droom. Hij is bang een weet niet wat hij nu moet terug sturen.

'Wat had emiel ook al weer gestuurd' vraagt hij zich af. Dan ineens typt hij 'Ik vind je leuk' en verstuurd het naar emiel. Verward kijkt hij voor zich. 'Waarom stuurde ik dit, het voelde ergens goed maar aan de andere kant voelt luuk zich dom.

En Emiel antwoorde terug, zullen we een frikandelbroodje halen?

Luuk had wel trek in iets warms, dus het leek hem een onschuldige uitnodiging en hij wilde al 'ja’ antwoorden. Alleen schoten er ineens allerlei gedachten door zijn hoofd. Bedoelde Emiel wel gewoon een frikandelbroodje of was dat een code woord voor gays. Hij had immers net ‘ik vind je leuk’ naar Emiel gestuurd. Zou die frikandel  in gay code een jeweetwel zijn en dat broodje waar die dan tussen zat niet een gewoon kadetje en bedoelde hij…... Het echo-de door zijn hoofd terwijl hij op internet naar gay codes ging zoeken.

Luuk vond wel iets over kleurcodes van zakdoeken die je dan in je achterzak kunt stoppen. Zit ie vanaf de achterkant gezien links dan ben je top en rechts dan ben je bottom. Hij begon in zichzelf te lachen om wat hij zich allemaal in zijn hoofd haalde. Hij besloot de uitnodiging gewoon aan te nemen en ging op pad. Voor de zekerheid deed hij toch maar zijn licht blauwe zakdoek wat dieper in zijn rechter achterzak…..

 

 

groetjes,

M&M's

Aangekomen bij de plek waar ze af gesproken hadden wachte Luuk geduldig af. Even later kwam er een jongen aangelopen, het was Emiel. "In het echt is hij nog knapper" dacht Luuk bij zich zelf. Hij schrok van zijn eigen gedachten...

En ze besloten om samen een frikandelbroodje te eten en Emiel zijn vriend kwam erbij zitten om vervolgens mee te eten totdat die vriend in het frikandelbroodje stikte.

Reageer