veel van mijn vriendinnen die gaan op zaterdagavond naar feestjes en ik niet

  • 8 July 2023
  • 4 reacties
  • 59 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hee,

ik ben dus mijn hele leven al best wel verlegen geweest enzo, alleen aan het begin van dit schooljaar maakte ik veel meer vriendinnen en nu heb ik die ook. Alleen ik heb wel wat gemist, andere meiden gaan nu naar feestjes en festivals maar ik ben niet zo lang vriendinnen met hun dus ik word ook niet uitgenodigd of zo, eigenlijk ben ik nooit echt populair geweest en niet heel veel mensen kennen mij bij naam op school. 
eigenlijk voel ik me heel erg buitengesloten en heb ik het gevoel alsof ik iets mis ofzo want echt elk meisje die ik ken gaat dagelijks naar feestjes enzo en vooral tijdens de zomervakantie

 

ben ik de enige???


4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Je bent niet de enige. Ik ga niet heel vaak ofzo. Je zou gewoon kunnen vragen of je een keer mee kan gaan naar een van die feestjes toch?

Badge

Ik heb dit zelf ook wel eens dat vrienden naar feestjes gaan en ik dan niet word uitgenodigd.

 

wat ik dan meestal doe is nagaan wie het feest geeft kijk of je die persoon ok mee om gaat en geen haat relatie mee hebt.

als jullie elkaar niet kennen of gewoon ok kennisen zijn kan je best aan je uitgenodigde vrienden vragen of je toevallig mee zou kunnen gaan

Reputatie 5
Badge +1

Ik herken me wel in jouw verhaal. Ik wordt ook nooit uitgenodigd op feestjes waar heel veel mensen bij zijn. Op hogere jaren van de basisschool werd ik ook altijd buitengesloten op verjaardagsfeestjes. Ik was dan een van de enigen die niet werd uitgenodigd, terwijl de rest van de klas wel werd uitgenodigd. Ik had toen wel een paar vrienden, maar die hadden me ook niet uitgenodigd op hun feestjes.

Ik zit nu in de middelbare school, ik ben op school totaal onpopulair en veel mensen kennen mij helemaal niet. Op school hoor ik vaak dat anderen vaak naar elkaars feestjes ga. Ik ben sinds de middelbare school nooit naar feestjes gegaan, omdat ik ook niet meer wordt uitgenodigd.

Vaak voel ik me ook buitengesloten van de rest, maar dat gevoel gaat bij mij na een tijdje weer weg

 

Misschien kun je de vriendinnen waarmee je het beste omgaat vragen of je samen met hun ook naar een feestje mag.

Ik wens je veel sterkte!

Reputatie 7
Badge +6

Supergoede tips van @IJsbeertjes  @benebird @Anthon_ 

Misschien kun je zelf ook een keer een feestje geven, ik denk dat je dan een grotere kans heb dat ze je dan de volgende keer ook uitnodigen!

 

Reageer