Vraag

vakantie: ik wil minder dagen gaan, en geen zuipvakantie

  • 3 November 2020
  • 2 reacties
  • 164 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik ben voor volgend jaar de vakantie aan het boeken met mijn vriendinnengroep, ik wil maar een paar dagen. Alleen je boekt voor één week. En hun gaan wel een week. Ik weet niet echt wat ik moet doen. Ik wil wel mee want ze vragen mij bijna nooit (volgend jaar hebben ze mij ook buitengesloten) daarom ben ik zo blij dst ik mee mag. Maar terug over die dagen. mijn vader heeft al gezegd dat we betalen voor een week en 4 dagen blijf ofzo. maar ik weet niet of ik dat wel wil. Ook is het voor hun een zuipvakantie en ik drink niet 😅. Iemand tips of ideeen?


2 reacties

Hoi,

Fijn dat ze je dit keer wel uitgenodigd hebben. Zo te lezen willen je vrienden een week en vindt je vader het niet erg te betalen voor een week. Wat maakt dat jij echt maar een paar dagen wil? Ik wil niet zeggen dat dat erg is maar misschien is het juist wel heel gezellig.

Ik vind het lastig iets te zeggen over die zuipvakantie. Helaas is het min of meer een soort norm geworden dat jongeren drinken. Ik snap dat je het dan lastig vindt dat jij niet drinkt. Sorry! Misschien heeft iemand anders betere tips maar die van mij is vrij standaard: als je niet mee wil drinken kan je ook iets zonder alcohol bestellen, blijf bij jezelf.

Succes en plezier!

Hoi,

Fijn dat ze je dit keer wel uitgenodigd hebben. Zo te lezen willen je vrienden een week en vindt je vader het niet erg te betalen voor een week. Wat maakt dat jij echt maar een paar dagen wil? Ik wil niet zeggen dat dat erg is maar misschien is het juist wel heel gezellig.

Ik vind het lastig iets te zeggen over die zuipvakantie. Helaas is het min of meer een soort norm geworden dat jongeren drinken. Ik snap dat je het dan lastig vindt dat jij niet drinkt. Sorry! Misschien heeft iemand anders betere tips maar die van mij is vrij standaard: als je niet mee wil drinken kan je ook iets zonder alcohol bestellen, blijf bij jezelf.

Succes en plezier!

 

 Ik heb toch besloten om niet te gaan, want ik weet al hoe dat gaat (iedereen dronken en brak). Bedankt voor je reactie en voor het meedenken! 👍

Reageer