uit huis sneaken

  • 27 April 2022
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb de neiging om uit huis te sneaken en bij mn vriend te gaan slapen heb een hele strenge vader zoals je al kan raden mag dat niet bij mn vriend slapen 

daarom wil ik uit het raam sneaken ik weet nie voel me dr best bang om te doen

is dit normaal?

 


1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

Hoi, 

Probeer het met een goed gesprek gewoon nog eens met je vader erover te hebben. En geef vooral aan waarom jij graag bij je vriend wilt slapen zodat hij meer begrip krijgt. En als hij het niet goed vindt, vraag dan naar de reden. 

Het is uiteindelijk jouw keuze als je uit huis wilt sneaken. Je houdt daarmee wel je vader voor de gek. Als je geen risico wilt nemen om betrapt te worden, dan moet je het niet doen. 

"is dit normaal?"

Ik ken persoonlijk een paar jongens die het huis uit gesneaked waren, gewoon voor de spanning. Dus het gebeurt wel vaker. En die vinden het ook heel spannend.

Dus de conclusie: probeer eerst nog eens een goed gesprek te voeren met je vader. Daarna kan je wel overwegen om je huis uit te sneaken. Maar als je dat doet dan moet je wel accepteren dat als je betrapt wordt je vader veel vertrouwen in je kwijtraakt en dat je waarschijnlijk straf gaat krijgen. 

Groeten, Lotus

 

Reageer