Vraag

Tuinfeest voor klas organiseren

  • 22 March 2022
  • 7 reacties
  • 116 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Heeej,
 

Ik wil van de zomer graag een tuinfeest organiseren samen met mijn vriendin. Wij zijn al een tijdje terug jarig geweest maar wij wilden graag in de zomer een feest geven. Nu had ik even een paar vragen daar over aangezien we een behoorlijk grote klas hebben en we graag iedereen willen uitnodigen.

Wat is leuk om met elkaar te doen op een tuinfeest?
Ideeën voor Spotify playlist?
Wat is een leuk / orgineel cadeau om te geven aan mijn vriendin?
Is het leuk om op de uitnodiging een dresscode te zetten? Vinden jongens een dresscode wel leuk?
Ideeën voor een leuk thema?

 

Alvast bedankt<3


 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi. 

Darten, kaarten, griezelverhalen, quizzen, dingen verstoppen, mensen laten optreden met eigen act, doen durven waarheid, kampvuur met verhalen en zingen, escape...

Voor de playlist ligt aan de smaak maar zie topic Liedjes

Dresscode kan heel goed ligt aan het thema. Maar als het bijv tropical is gewoon passend kleden ( korte broeken en kleurige shirts enzo en strohoedjes ook jongens ;) )  

En cadeau ja dat hangt af van wat ze leuk vind. Anders is een bon altijd goed met iets lekkers erbij. 

Ik hoop dat je er iets aan hebt :)

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 5
Badge +1

Dankje! <3

Reputatie 7
Badge +17

Hoi. Nog 1 tipje als het mag. Een partytent met zijflappen en  gekleurde lampjes erin met een barretje en tafels met hapjes.

Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden ;) alvast succes het wordt vast een super feest !

Groetjes Julian X

Reputatie 5
Badge +1

Hoi. Nog 1 tipje als het mag. Een partytent met zijflappen en  gekleurde lampjes erin met een barretje en tafels met hapjes.

Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden ;) alvast succes het wordt vast een super feest !

Groetjes Julian X

Top dankjewel he!😘

Mocktails zijn echt super leuk! Die doen wij ook altijd als we een feestje geven. 

Reputatie 5
Badge +2

Heyyy hier ben ik weer met mijn creative ideeen

Ideeen om te doen

-flessje draaien

-koppel dans (stoelen dan maar dan moeten de jonges een meisje vastpakken als stoel of andersom)

-kletspot

Spotify lijst

Sommige youtubers (rutger,stino enz) hebben een lijst met leuke summer hits

Maar je kunt ook een summer hitlijst nemen van b.v sky of een top 40 lijst

ideeen voor het feest zelf

-kampvuurtje /korf

-party tent

-sta tafels

-zitzak en tuinkussens inplaats van stoelen

-vlaggetjes

-alcohol vrij smoties en cocktails

-bqq

-marsmalows

Enzovoorts

Een summer dresscode is echt leuk! B.v alle meiden rood en een bloem in hun haar en de jongens licht geel ofzo 

kado's

Een kussen met foto's 

Een moodboard

Een prik/magneet bord

Een lichtblauw met letters

Led strips voor je plafond 

Enzovoorts

Reputatie 5
Badge +1

Bedankt allebei!!<3

Reageer