Vraag

Tot welke leeftijd een pyjama en hoe slapen jullie?


Tot welke leeftijd een pyjama en hoe slapen jullie?


13 reacties

Pyjamas zijn voor alle leeftijden, ik 17 jaar slaap in m'n onderbroek en soms naakt als dit is wat je bedoelt met hoe jullie slapen.

Ik slaap ook in ondergoed en als ik het te warm vindt slaap ik ook naakt

Gr, Thimo 

 

Heyy

Van mij hangt het heel erg af. Ben 14 nu trouwens. Soms slaap in in onderbroek, soms in pyjamabroekje zonder onderbroek, soms beide , 's winters soms een volledige pyjama. Hangt ervan af hoe warm het is in me kamer. 

Groetjes

Kaas 123

 

Ik slaap t hele jaar door altijd in onderbroek, slaap op mn rug. Ben 18 jaar.

Reputatie 3
Badge +4

Ik geloof niet dat pyjama’s leeftijd gebonden zijn, mijn beide moeders en ik dragen altijd pyjama’s.

Wij dragen onze pyjama’s niet alleen om in te slapen, als wij thuis zijn dragen wij onze pyjama’s de hele dag, om dat ze supper chill zijn om te dragen, wij dragen pyjama’s van lekkere zachte stoffen als badstof, fleece en velours, en over onze pyjama’s  heen dragen wij altijd een  lekker warme badjas van de zelfde zachte stoffen ( als wij niet in bed liggen)

Hi

Ik ben 13, ik slaap meestal naakt soms met een onderbroek. Zoals hierboven ook wordt gezecht het is niet echt leeftijdsgebonden. Je moet gewoon een beetje uitvinden wat je zelf lekker vind.

Groetjes PindakaasGegeten

Reputatie 5
Badge +5

Slaap altijd naakt het hele jaar door sinds ik niet meer in bed plas. Of er een vriend blijft slapen of ik bij hun, ik slaap altijd naakt. Ben jongen van 13

Ik slaap soms in pyjama soms in onderbroek soms alleen broek. Ik persoonlijk vind naakt slapen  niet voor mij maar iedereen is anders.

Ik slaap meestal op mijn buik. (Ben jongen 15 jaar)Ik vind persoonlijk niet dat pyjama leeftijd gebonden is. 

Groetjes.

Gebruiker  c

 

@Gebruiker c Van welke winkel komt je pyjama ik zelf slaap in een volledige van vingino en van welk stof is jouw pyjama?

 

Beste @Tisjeboy ik heb er verschillende. De winkel weet ik niet meer want het is telkens een ander. Soms koop ik ze ook bij een markt , die gewoon nieuwe op voorraad hebben. Of ik bestel ze op internet. Of als ik op vakantie ga koop ik ze soms ook daar. 

De merken weet ik echt allemaal niet , zal vast w el een paar van vingino liggen.  Het zal verder geen dure merken zijn ofzo. 

Ik heb allerlei verschillen de soorten stoffen. Do kan ik kiezen wanneer ik zin heb om wat te dragen.

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben 15 en draag nog een pyjama

 

Ik vind pyama's gewoon voor iedereen kunnen. Je moet slapen waar je je zelf het fijnst in voelt. In de winter draag ik vaak een pyama en ik ben 16. In de zomer of als ik het warm heb slaap in in mijn onderbroek en een hemdje en soms gewoon helemaal naakt.

Badge +1

Jongen 15

Ik slaap nu in een pyjamabroek, zonder shirt. In de zomer slaap ik altijd naakt, maar dan wordt ik wel altijd heel geil en moet ik altijd aftrekken eigenlijk… In onderbroek vind ik niet zo fris en zit ook minder lekker. Slapen moet echt in comfy kleding denk ik 

Reageer