Vraag

Tot hoe laat mogen andere 16 jarigen uit?


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey!! Ik ben een meisje van 16 jaar en ik heb een vraag aan jullie. Tot hoelaat mogen jullie uit in het weekend? (Tijd dat je thuis moet zijn) ik heb namelijk het gevoel dat mijn ouders veeeeeel te bezorgd doen. Dus ik hoop dat jullie je ervaring kunnen delen!! 😚


6 reacties

Waarom zou je uit gaan als je 16 bent, ik ken een kroeg waar de helft 16 is en ze nemen alleen maar plek in, drinken geen alcohol dus geen lolletje met hen, en ze zijn nog te jong en braaf om iets met ze te doen.

Nou ik ben dus niet braaf😘

Ik ben 15 . Mijn ouders maakt het eerlijk gezegd niet uit . Mijn ouders vertrouwen mij en ik drink geen alcohol of gebruik ook geen drugs.  Bovendien ik laat mijn ouders als ik uitga(gebeurd niet vaak) weten waar ik ben dus.  Dat is  bij mij de situatie. Ze maakt hey echt niet uit als ik om 4 uur in de morgen thuis kom als ze maar weten dat alles goed is en ze op de hoogte houd.

Waarom zou je uit gaan als je 16 bent, ik ken een kroeg waar de helft 16 is en ze nemen alleen maar plek in, drinken geen alcohol dus geen lolletje met hen, en ze zijn nog te jong en braaf om iets met ze te doen.

Nou ik ben dus niet braaf😘

Sorry het leek misschien als of ik een beetje te hard uit de bocht kwam maar die situatie in die kroeg is echt erg. Maar als antwoord op jouw vraag.

Toen ik 16 was beloofde ik mn ouders voor 1 terug te zijn en geen alcohol te drinken, meestal sliepen mn ouders al voor die tijd dus kwam ik om 3en thuis wasted, dus dat. Geef je ouders een veilig gevoel en zorg dat je verantwoord handelt.

Mee eens

Oke bedankt voor je rea :)

Reageer