Vraag

toekomstdromen

  • 17 June 2021
  • 3 reacties
  • 69 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

Ik heb eig 2 dromen voor de toekomst: ik wil heel graag een k3 meisje worden. De kans is ontzettend klein, maar het lijkt me zo leuk.

Ik wil ook heel graag meedoen aan the voice. Ik zou daarvoor sneller aan die belgie meedoen als die van nederland, want k vind de belgische versie veel leuker.

Maar k had maandag een presentatie voor de klas, en k ging echt dood van de zenuwen. Ik weet dus niet of di zon goed idee, maar t lijkt me wel leuk. Zijn er meer die zulde dromen hebbne?


3 reacties

Ik denk dat ik me hier in een zekere zin in kan vinden. Ik overweeg om het onderwijs in te gaan (specifiek Latijn en misschien Grieks). Ik ben echter ook niet zo goed in presentaties en openlijk spreken, maar oefening baart kunst. Je kan het altijd wel leren.

Blijf het vooral doen; ook als het niet meteen lukt. Zeker als je het een doel voor ogen heb, gaat het je echt wel lukken. Anders kan je altijd nog zelfstandig gaan zingen, iets minder groot misschien, maar je moet ergens beginnen. Komt goed! :)

Badge +3

Ey, ik zou graag de wereld rond willen reizen dit klinkt echt heel random maar het lijkt me gwn cool. Gewoon veel reizen en verschillende culturen ondervinden.

Heyy,

Wat leuk dat je nu al dromen/doelen hebt voor in de toekomst!! 
Echter, voor mij gaat dit ‘m zeker niet worden. Misschien dat ik het wel leuk zou vinden (de voice dan), maar ik kan niet om het feit dat ik totaal niet kan zingen 😂. 
Zelf weet ik nog niet zo goed wat ik later wil en wat voor dromen ik heb voor later. 
Nog even terugkomend op je plankenkoorts (als ik het zo mag noemen). Ik denk dat als je passie er ligt en het super leuk vindt het ook daadwerkelijk uiteindelijk kan!! Probeer is te oefenen bij je ouders, vrienden of dergelijke personen waar je minder spanning bij voelt. Wellicht helpt dat! Zo zou je misschien steeds een klein stapje uit je convert zone kunnen zetten.

Veel succes 😉!! 
 

Joeeee!! 

Reageer