Skip to main content

hoi,

Ik verveel me heel vaak in deze coronatijd.

Hebben jullie miss tips om iets thuis te doen??

alvast dankjewel.

Hallo, ik heb wel een paar dingen die ik zelf leuk vind om te doen: basketballen, voetballen, tekenen, lezen, koken, muziek luisteren, afspeellijsten maken en films kijken. 
Je kan ook als je hier niets leuks tussen vind, vragen wat andere mensen graag doen in jouw omgeving, of hobby ideeën opzoeken op Google of Safari voor inspiratie.

Hoi,

ik weet niet waar je interesses liggen maar je kan beginnen met fotografie, bakken/koken, voetballen, basketballen, tennissen, tekenen, lezen, een bijbaantje zoeken, gamen (niet te veel), vrienden opzoeken (wel volgens de regels), skeeleren, strava downloaden en er iets mee doen, hardlopen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Groetjes!!!!! 

Tekenen, muziek luisteren, schrijven, slapen, wandelen, zingen, dansen, een taal leren, gamen, netflix, lezen, koken, bakken, hardlopen, fitness, eten, afspreken, bucketlist maken,  opruimen, youtube, haken, sieraden maken, douchen, in bad, schilderen, buiten chillen, shoppen, masker doen, fotos maken of kijken, makeuppen, bloggen, vloggen, social media, bellen, appen, bloemen plukken, eigen biografie maken, zwemmen, google interessante dingen, ga wikipedia aanvullen, verhalen maken, klusjes voor een ander, je kamer opnieuw inrichten, met mensen praten, de kindertelefoon bellen, gymnastieken, je eigen taal verzinnen, radio luisteren, tv kijken, moodboard maken, verlanglijstje voor je verjaardag maken, familiestamboom maken, bordspelletjes, skaten, mediteren, fotoboek maken, yoga, orden je telefoon, vrijwilligerswerk, ga dingen plannen, verkoop spullen, zoek een baantje, internetten, anti verveel tips opschrijven, mensen helpen op het forum, strand, bos, fietsen, docus kijken, serie binge watchen, workout doen, maak tiktoks, ga daten, doe niks, etc, etc.

dankjewel allemaal voor het beantwoorden van mijn vraag.

Ik heb al wat leuke dingen om te doen.

Ik game geel vaak, maar het helpt niet, ik verveel me nog steeds

Reageer