Vraag

Tijd stil

  • 7 January 2021
  • 10 reacties
  • 328 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Wat zou je doen als je de tijd en iedereen stil kon zetten en deze mensen niet weten wat er gebeurd is??


10 reacties

Ik zou iedereen uitkleden en hun lichaam bekijken en ze met elkaar seks laten hebben

 

Ja ik zou ook gwn seks hebben met een paar mensen, lijkt me kek

Ja ik zou ook gwn seks hebben met een paar mensen, lijkt me kek

Ehhh, verkrachting??

Reputatie 5
Badge +6

Hoihoi, 

De duistere sh*t natuurlijk😈

Nee maar echt, ik zou een poppen toneelstuk willen doen met echte mensen, lijkt me wel geinig, dat je dan seks met iedereen gaat hebben is gewoon raar.

VRAAG: Als 2 mensen zonder dat ze het allebei wisten sex zouden hebben, is het dan verkrachting ofzo?

groetjes,

-flopflop13 

VRAAG: Als 2 mensen zonder dat ze het allebei wisten sex zouden hebben, is het dan verkrachting ofzo?

Seks zonder instemming is verkrachting. Dus ja. Stel bijvoorbeeld dat je iemand zo drogeert dat die zich er niet van bewust is, dan zou het toch raar zijn als dat geen verkrachting is.

Badge +3

VRAAG: Als 2 mensen zonder dat ze het allebei wisten sex zouden hebben, is het dan verkrachting ofzo?

Seks zonder instemming is verkrachting. Dus ja. Stel bijvoorbeeld dat je iemand zo drogeert dat die zich er niet van bewust is, dan zou het toch raar zijn als dat geen verkrachting is.

Als tijd stil staat dan is het niet gebeurd dus verkrachting is het niet.

Reputatie 5
Badge +6

VRAAG: Als 2 mensen zonder dat ze het allebei wisten sex zouden hebben, is het dan verkrachting ofzo?

Seks zonder instemming is verkrachting. Dus ja. Stel bijvoorbeeld dat je iemand zo drogeert dat die zich er niet van bewust is, dan zou het toch raar zijn als dat geen verkrachting is.

Als tijd stil staat dan is het niet gebeurd dus verkrachting is het niet.

Nee, alleen voor jou loopt ie door

Badge

Ik zou ook met een lekker wijf neuken, maar vraag me af als de tijd stil staat tot hoe verre is dat dan. Geeft de vaginale dan mee en jiggled alles dan wel?

Badge

Ik zou gavi van Barcelona bekken en neuken 

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik zou eerder alle winkels leeg jatten haha. Iemand neuken die verder niks terugdoet lijkt me geen reet aan.

Reageer