Vraag

tijd gaat snel

  • 6 January 2023
  • 4 reacties
  • 35 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hey, 

de laatste tijd heb ik het gevoel dat de tijd zo snel gaat. Het is opstaan, ontbijten, klaarmaken, school, huiswerk, sport, slapen, enzovoort. zo gaan de dagen en weken zo snel voorbij het is nu ook al opeens 2023 terwijl ik met mijn hoofd nog in begin 2022 zit, ik snap hier gewoon niks van. Hebben jullie dit ook?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

ja ik snap wel een beetje wat je bedoelt inderdaad. Crazyyyy

Reputatie 7
Badge +17

Ja, heb ik ook. Vooral als ik druk gaat de tijd echt zo snel. Besef ook nog niet echt dat de eerste week van januari al weer bijna voorbij is. Voor mijn gevoel was het gisteren kerst.

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @meisjeanoniem4007

Raar hè. Voor mijn gevoel is het nog oktober, maar ondertussen is de eerste week van januari al bijna voorbij. Ik was gisteren aan het werk en had de tijd niet door. Ik dacht dat het nog maar 18:00 was maar het was al 18:45 (werkte van 17:00 tot 19:00) Ik had net alles gevuld en moest het hele gangpad in een kwartier spiegelen (alles naar voren en recht zetten in de schappen). Normaal doe ik over zo’n pad een half uur. (werk als vakkenvuller btw). Ook school gaat idd voor mijn gevoel ook veeel sneller dan normaal. De vakantie ook maar dat was altijd al zo geweest. :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +15

Tha niet notrmaal toch?!!!!!

 

heb sirieus het gevoel of het vandaag de 27e is ( dus dat het gister kerst was..) maar bij vervelenede dingen, een halfuurtje in de auto , bijcv, duurt de tijd weer 3 uur voor mijn gevoel ); );(; 

 

groetjes 

@Mij_niet_gezien 

Reageer