Vraag

thee smaken

  • 20 September 2022
  • 10 reacties
  • 81 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Ik heb thee geprobeerd maar ik vond het niet lekker hebben jullie lekkere thee smaken


10 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Natuurlijk heb je gewoon normale engelse thee dies altijd wel goed

Winterglow vind ik ook wel chill

Autumn storm  ook heel lekker

Caramilised pear sowieso niet te missen.

Dit zijn allemaal zwarte (zoete) theeën omdat er vaak het meeste smaak aan zit.

Reputatie 5
Badge +2

Ik vind rooibos gewoon een goeie go to, en dan heb je ook nog after dinner van pukka. Echt heerlijk!! Ook goed voor de spijsvertering. En ster anijs, vind ik ook lekker, maar daar houdt niet iedereen van.

 

-Yodema 

lapsang souchong vind ik het lekkerst, maar je moet sowieso niks zoets of met vruchten kiezen vind ik.

Maar het is niet zo dat je thee lekker moet vinden.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi. Leuke vraag! Jasmin sweet of cherry tea is ook lekker. Sinaasappelthee ook. Probeer maar eens allerlei smaakjes uit.  Je kunt ook zoeken op internet en dan met je voorkeur bijv. zoethoutsmaak of kersen etc.   Succes ! 

Groetjes liefs Julian X

Ik vind verse muntthee met honig erg lekker. Of verse gemberthee.

Ik vind verse muntthee met honig erg lekker. Of verse gemberthee.

facts XD

Reputatie 4
Badge +1

Ik drink rooibos, caramel/vanille, berry dreams, peach/mango, aardbei, bosvruchten. Zonder suiker smaken ze prima en ze zijn ook niet zo bitter.

Reputatie 3
Badge +3

Normale thee met een beetje honing vind ik altijd lekker!

Een ontzettend leuke tip is Pickwick Delicious Treats variatiedoosje. Hierin zitten 4 smaken: gekarameliseerde peer, appeltaart, speculaas en hazelnoot cacao. Ruikt echt naar wat er op het theezakje staat en heeft tot nu toe iedereen in mijn omgeving thee laten drinken. 

Huis gemaakte bananen tee is super lekker

Reageer