Vraag

The Voice Kids.


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hii allemaal! Ik heb een vraagje: Hoe werkt The Voice Kids, nu het Coronavirus is uitgebroken?

Ik wil mij namelijk aanmelden, maar kan dat nog?

En als dat kan,  dan willen mijn ouders mij NIET maar dan ook NIET brengen.

Dus wat moet ik doen??????

Veel groetjes van,

 

Anoniempje_xx1234 


12 reacties

Hi  Anoniempje_xx1234,

 

volgens mij zijn een heleboel afleveringen (van voorrondes / blind auditions) al opgenomen een hele tijd geleden. Die kunnen ze nu dus makkelijk uitzenden.

 

Ik denk dat er nog wel 'battles’ opgenomen moeten worden voor de laatste rondes. Op dit moment worden er voor een heleboel programma's vanwege de corona-maatregelen geen opnames gemaakt.

De programmamakers willen natuurlijk wel dat er een winnaar bekend kan worden gemaakt en ze zullen proberen om binnen de regels die er zijn, te kijken of en hoe dat dan kan.

Als het nu niet kan, stellen ze het misschien nog een tijdje uit, totdat het wel kan.

Hoe deze serie af gaat lopen is voor een heleboel mensen, ook die er aan werken, nog niet duidelijk.

 

Volgens mij kun je je sws altijd wel aanmelden voor The Voice Kids. Zodra de makers weten welke maatregelen er nog voor corona gelden, kunnen ze ook meer vertellen over audities enzo.

https://www.thevoicekids.nl/aanmelden

 

Ik zou dus gewoon aanmelden en dan krijg je vanzelf wel meer informatie. Als er weer opnames gemaakt mogen worden, willen je ouders je vast wel brengen.

 

PS ik vind Dax wel goed/leuk/cool

https://www.rtl.nl/video/0ac5aca7-9447-4ae0-bfe3-396a1503cb40/

en

Daan bij Voice Kids Vlaanderen

 

 

Groetjes,

M&M's

Hii M en Ms!

Heel erg bedankt voor je reactie! Het is nu wel duidelijker! En als het mag van mijn ouders, en ik ben door bij de voorrondes, zie je mij wel misschien bij The Voice Kids.

Veel groetjes van,

 

Anoniempje_xx1234.

 

 

 

Hii allemaal!

Ik heb nog een vraag: Hoe kan ik mijn ouders overhalen om mij te laten inschrijven voor The Voice Kids, want mijn ouders vinden het teveel gedoe met regelen van het vervoer, en hoe ik/wij er naartoe moeten, enz.

Dus hopelijk heeft iemand een tip, want dit is een van mijn grootste dromen!

 

Veel groetjes van,

 

Anoniempje_xx1234.

Hii M en Ms!

Ik was nog wat vergeten te zeggen: Ik vind dat Dax ook heel goed is, en het liedje van Daan vind ik ook echt super leuk!

Veel groetjes van,

 

Anoniempje_xx1234.

 

Hi  Anoniempje_xx1234,

 

ik denk eerst dat je ouders moeten zien dat je het echt heel leuk vindt om te zingen en dat het niet zo maar ineens een opvlieging is. Er doen natuurlijk een heleboel kinderen mee en de kans dat je door kunt naar een volgende ronde is niet super groot. Dus je moet ook echt wel weten of je een beetje kans maakt om door te gaan.

Het lijkt me ook wel moeilijker als gewoon op je kamer meezingen met een liedje, dus ik zou sws heel goed oefenen en ik zou ook aan vriendinnen en je ouders en opa en oma enzo vragen of ze het goed vinden of dat er nog dingetjes zijn die je anders of beter kunt doen.

Als je twijfelt, kun je misschien eerst nog meer oefenen en op school meedoen aan zoiets of op een braderie bij jou in de buurt. Dan heb je al een beetje ervaring. Maar uiteindelijk moet je het gewoon met je ouders bespreken.

 

Ik ben wel benieuwd. Ik weet natuurlijk niet of jij het bent, als ik zit te kijken, maar das niet erg. Dan kan ik bij alle meisjes denken, dat jij het misschien wel bent.

 

Ik wens je sws heel veel succes en plezier met het zingen.

 

Ik ben benieuwd wie The Voice Kids gaat winnen in Nederland. Ik hoop op een jongen, want die zijn er sws altijd veel minder dan meisjes.

Als we mogen stemmen ga ik op Dax, denk ik.

Daan zit al bij de laatsten in België, geloof ik. Ik vond hem ook grappig tijdens de blind auditions met dat praatje daarna.

 

Groetjes,

M&M's

Hii M en Ms!

 

Alweer heel erg bedankt voor je reactie!

 

Ik ga denk ik ook op Dax stemmen, als hij zo ver komt!

 

En ook nog heel erg dankjewel voor je advies!

 

Veel groetjes van,

Anoniempje_xx1234

Hi  Anoniempje_xx1234,

 

Ik heb nog twee oude filmpjes van december 2018 van Daan gevonden op yt. Hij kon toen ook wel leuk zingen, maar zijn uitspraak van het Engels was toen ook nog niet zo goed als nu en hij zat er ook af en toe een beetje naast. Maar hij is goed blijven oefenen en heeft kennelijk ook in een soort groepje gezeten. Ik wil dus zeggen, dat als je nu denkt dat je wel ok zingt, maar nog niet super goed bent, dat je gewoon er plezier in moet blijven houden en dan lekker oefenen en dan kun je na een jaartje ineens veel beter zijn. Dan zijn je kansen de volgende keer ook groter. Maar misschien ben jij nu al heel goed, kan natuurlijk ook.

Geniet gewoon van het zingen en dan komt het vast wel goed.

Oh, ik zou bijna die filmpjes van Daan vergeten:

Mistletoe - Justin Bieber - cover by Daan Vandenbruwaene

 

en

Flashlight - Boys popkoor

 

Ik vind ‘m sws wel cute en hij heeft cool haar, maar ja, voor mij wel nog een beetje te jong.

 

Btw, Daan is er bij de knock-outs uit gevlogen ;-)

Matisse zit er nog wel in.

 

Vanwege corona is de halve finale van TheVoice Kids Vlaanderen uitgesteld:

Al die andere afleveringen tot nu toe hadden ze dus al vóór het coronavirus opgenomen.

 

Doe het voor je plezier en wie weet hoe ver je komt :relaxed:

Succes!!

 

Groetjes,

M&M’s

Hii M en Ms!

 

Alweer heel erg bedankt voor je reactie!

 

Maar, kan ik nog wel meedoen aan The Voice Kids (volgend jaar)?

Want ik ben namelijk net 13 geworden, en volgend jaar word ik 14.

Zou ik dan nog mee kunnen doen?

 

Veel groetjes van,

 

Anoniempje_xx1234.

Hi Anoniempje_xx1234,

 

voor het eerstvolgende seizoen 2020/2021 heb ik opgezocht en dan staat er:

quote:

Let op! Je meldt je nu aan voor seizoen 10 (2020/2021). Je kan je alleen aanmelden als je geboren ben tussen 1 juli 2005 en 1 juli 2012.

Bron: https://aanmelden.tv/thevoicekids-kandidaten-seizoen10

daar kom je ook op als je op ‘aanmelden’ klikt op https://www.thevoicekids.nl/aanmelden

 

Dus voor het seizoen daarop 2021/2022 zal het waarschijnlijk zijn:

dat je je alleen kan aanmelden als je geboren ben tussen 1 juli 2006 en 1 juli 2013

 

Dan moet je zelf even kijken of je voldoet aan die data, want ik weet je geboortedatum natuurlijk niet precies en dat zou ik hier ook niet zeggen als ik jou was. Ik denk dat als je nu net 13 bent geworden, dat je geboren bent in 2007 of iig na 1 juli 2006 en dan  zou je dit jaar en ook volgend jaar mee kunnen doen als de regels volgend jaar het zelfde als nu zijn.

 

Je kunt je natuurlijk sws al opgeven voor de eerst volgende en dan kun je alvast er achter komen hoe de selectie gaat. Een keertje extra oefenen kan nooit kwaad. Als je zelf vind dat je liever toch nog een jaartje wacht, kun je alsnog afzeggen of je pas opgeven voor het seizoen daarna.

Behalve The Voice Kids zijn er in het land nog veel meer zangwedstrijden, alleen komen die niet op tv. Je kunt ook op school mee doen aan een 'bonte avond’ of een musical of op de camping van de zomer of bij een zangvereniging gaan of muziekschool (als het kan vanwege Corona natuurlijk). Dan krijg je wsch ook wel tips voor waar je op moet letten bij het zingen.

 

Gewoon bedenken wat voor jou het beste past en overleg ook even met je ouders of vraag het op school of er mogelijkheden zijn. Nu is ff lastig omdat het geen school is, nou ja, alleen online. Je kunt het altijd nog wel vragen via de mail. Of samen met een vriend(in) oefenen.

 

Succes :relaxed:

 

Groetjes,

M&M's

Hii allemaal/hii M en Ms!

Ik heb goed nieuws! Ik mag mij aanmelden!

 

Maar nu is er wel een probleempje…

Ik weet niet welk liedje ik moet zingen!

 

Heeft iemand suggesties?

 

Ik weet alleen wel wat voor soort liedje ik leuk vindt/wil doen: Een rustig liedje, mag Nederlandstalig, maar mag ook Engelstalig.

 

Veel groetjes van,

 

Anoniempje_xx1234.

Reputatie 4
Badge +5

@Anoniempje_xx1234  kies gewoon een nummer wat je bij je stem vindt passen.

Je moet jezelf afvragen: Kan ik wel lange en hoge uithalen maken?
Zo ja, doe dan een nummer met een hoge en lange uithaal en zo niet, kies dan een rustiger nummer.

En o ja als ik je mag adviseren voor coach als je door bent in de audities kun je beter Ali B kiezen! :wink:

Niet dat de andere coaches erg slecht zijn maar Ali is gewoon cool!
HEEL VEEL succes met je avontuur bij The Voice Kids!
Jij gaat er echt komen dat weet ik 100% zeker!
Doe gewoon je best, geniet ervan en het maakt niet uit hoe ver je komt: het coolste is dat je het avontuur aandurft om op zo´n groot podium te staan!

I believe in you!

Liefs,

Daniël

 

@daantje2003  :kissing_heart::heart:

Reageer