Hey Hey,
Ik wil heel graag beginnen met dansen want dat lijkt me hartstikke leuk. Alleen ik ben dus al 17 en mijn moeder zegt dat ik te oud ben om te beginnen, want ik ben ook een stijve hark. Ik kan de grond amper aanraken zonder mijn knieen te buigen. Daarbij lijkt het me ook leuk om te rolschaatsen en dan niet gewoon op de stoep maar in een skateparkje.
Ik ben gewoon bang dat ik het me niet in me heb aangezien me moeder dus zegt dat ik te oud ben en niet bepaalt sportief was toen ik kleiner was. Ik wou altijd wel op een sport vroeger maar er was niks in de buurt waar ik zelf heen kon en leuk vond.
Ik weet nou niet waarmee ik moet beginnen want ik kan niet op mijn kamer beginnen met dansen want die is te klein. Ik wil ook niet buiten dansen want ik ben bang dat iemand me ziet. En beneden dansen wil ik al helemaal niet want dan kijkt mijn moeder me weer met die judgie ogen aan.
Ik ben van plan om morgen rolschaatsen te kopen maar ik moet dan hopen dat het nog mooi weer word in Nederland anders glij ik sowieso uit.
Ik weet nou niet echt wat ik precies met dit bericht wou bereiken… Dus als iemand danstips heeft hoe ik het kan oppakken? Of gewoon tips in general