Vraag

Te jong voor een ( vintage ) echte bontjas ?

  • 6 June 2020
  • 4 reacties
  • 327 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Ben vanmorgen samen met mijn moeder aan het vintage shoppen geweest, zij zocht al een paar jaar naar een design stoel van Eero Aarnio uit de jaren 60 ( ball chair ) en vondt er 1 in de buurt bij een vintage shop.

Aangezien ik ook graag in dit soort winkeltjes mag snuffelen, ben ik met haar mee gegaan, en ik ben daar een erg mooie vintage jaren 80 bontjas tegen gekomen van echt bont.

Ik ben zelf dol op harige super zachte stoffen en deze bontjas pas echt in mijn straatje en was er meteen dol op.

De bontjas is een erg gaaf exemplaar nog geen beschadigingen etc is nog erg netjes en ik heb deze bontjas voor de grap eens gepast.

De bontjas is mij wel 2a3 maten te groot, ik verzuip letterlijk in bont, maar hij staat mij wel erg goed vinden we beide, maar mijn moeder plaatste wel een kanttekening dat ik eigenlijk nog te jong ben om een echte bontjas te dragen, maar aangezien hij niet heel erg duur was heb ik deze bontjas toch gekocht, want ik groei er vanzelf in en heb dan alvast een lekker warme winterjas voor de komende winter.

Maar wat ik vragen wil, wat vinden jullie is 13 jaar te jong voor een echte bontjas, of zijn er wel meer meiden van mijn leeftijd die echt bont dragen ?

 

( foto komt van internet, maar geeft aan wat voor een bontjas ( is ongeveer de zelfde stijl )die  ik gekocht heb voor de komende winter )

 


4 reacties

Heyy @sproetje 

Ik vind dat er geen leeftijd gebonden staat aan echt kledingsmaak/stijl.  ik vind je zeker niet te jong want als jij het mooi vind , moet je het gewoon lekker dragen :)

Groetjess

Hey @sproetje .

Ik ben het met @Rosalie_X eens.

Als jij het mooi vind maakt het niet uit.

En ik vind je echt niet te jong.

Groetjes gebruiker c 

Reputatie 2
Badge +1

Wow dat is een mooie jas die wil ik ook wel!

En je bent echt niet te jong hoor voor een bontjas, ik zie in de winter wel meer meisjes van je leeftijd maar die dragen een nepperd, dat vindt ik persoonlijk maar niets.

Persoonlijk vindt ik als je bont wilt dragen, draag dan ook echt bont en geen fake.

En jij toont echt lef en durf om dan ook echt bont te gaan dragen en dan nog wel een enorme bontjas ook nog.

Als ik je was zou ik ook nog een echte bijpassend bontmuts te scoren zo dat je helemaal van top tot teen in bont loopt.

Ik hoop je ooit eens te zien in je bontjas, dan zal ik je niet af kunnen blijven heerlijk zulke zachte stoffen, zal je dan ook een echte super knuffel geven!

Reputatie 3
Badge +4

In middels draag ik mijn bontjas al weer een dikke week en heb helemaal geen nare reacties ed gehad tot nu toe dus het was voorbarig dat mijn moeder zij dat ik er te jong voor ben

Reageer